BAXI MANRESA

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 30 Sep 2022, 08:07

Com molts dieu, les sensacions recorden als pirmers partits de l'any passat.

Per mencionar algunes coses que encara no s'han mencionat: em sorprèn el nivell baixíssim de Dani Pérez, i em preocupa la poca intervenció en el joc de Bortolani. Les intervencions del nostre major talent de moment es redueixen a carretons perquè tiri. La resta d'intervencions, poques i molt desafortunades.

I per últim, dir que per mi el fitxatge de Hamilton és bastant incomprensible, però és que fer-lo jugar de 4 ja sí que no s'aguanta per enlloc. Ahir bona part del parcial inicial ve de que el posem de 4 a defensar Doornekamp. La diferència de velocitat i agilitat era insultant.
Òbviament, no tots els 4 de la lliga son Doornekamp, però amb la majoria patirà moltissim (hola Luke Maye). Si com a mínim ho aprofités per postejar i a partir d'aquí generar avantatge, ho podríem intentar compensar. Però ni la demana al poste, només busca el tir o la penetració fora dins (que de moment està sortint malament cada vegada, perquè no té avantatge). Jo el provaria de 5; és un tio de 2.10m que deu pesar mínim 110kg: a la que s'ho treballi una mica podrà aguantar els 5 rivals de forma decent. Amb la plantilla que teníem ahir, jo hagués deixat la posició de 4 per Juampi i Steinbergs (i alguns minuts per Musa).

En fi, oportunitat d'or demà per revertir aquest mal partit; la meva sensació ahir veient el partit del Granada és que és un equip justissim. A veure si som capaços d'aprofitar-ho
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: BAXI MANRESA

por carlitus » 30 Sep 2022, 08:09

De veritat que Hamilton era el nostre fitxatge estrella??.

Però si s'arrossega per la pista.......

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 30 Sep 2022, 08:22

ejk escribió:Com molts dieu, les sensacions recorden als pirmers partits de l'any passat.

Per mencionar algunes coses que encara no s'han mencionat: em sorprèn el nivell baixíssim de Dani Pérez, i em preocupa la poca intervenció en el joc de Bortolani. Les intervencions del nostre major talent de moment es redueixen a carretons perquè tiri. La resta d'intervencions, poques i molt desafortunades.

I per últim, dir que per mi el fitxatge de Hamilton és bastant incomprensible, però és que fer-lo jugar de 4 ja sí que no s'aguanta per enlloc. Ahir bona part del parcial inicial ve de que el posem de 4 a defensar Doornekamp. La diferència de velocitat i agilitat era insultant.
Òbviament, no tots els 4 de la lliga son Doornekamp, però amb la majoria patirà moltissim (hola Luke Maye). Si com a mínim ho aprofités per postejar i a partir d'aquí generar avantatge, ho podríem intentar compensar. Però ni la demana al poste, només busca el tir o la penetració fora dins (que de moment està sortint malament cada vegada, perquè no té avantatge). Jo el provaria de 5; és un tio de 2.10m que deu pesar mínim 110kg: a la que s'ho treballi una mica podrà aguantar els 5 rivals de forma decent. Amb la plantilla que teníem ahir, jo hagués deixat la posició de 4 per Juampi i Steinbergs (i alguns minuts per Musa).

En fi, oportunitat d'or demà per revertir aquest mal partit; la meva sensació ahir veient el partit del Granada és que és un equip justissim. A veure si som capaços d'aprofitar-ho

+1 a tot :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

GerardCat
Mensajes: 538
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 30 Sep 2022, 08:24

En la línia que dèieu alguns:
- Els Danis nefastos. Poc encertats en el tir, errades en les passades i, el que és pitjor, va donar la sensació que no sabien fer jugar l'equip en estàtic, només al contraatac.
- Harding el bon anotador que tots sabíem, però en jugades individuals la majoria.
- Bortolani: Em preocupa el seu paper testimonial quan hauria de ser de les estrelles de l'equip. Incomprensible.
- Valtonen ja seria hora que fes un pas endavant, que sembla que sí que comença a fer steinbergs.
- Badiou em va agradar molt, intens, pencaire i amb bàsquets de qualitat.
- Vaulet molt bé.
- I Lee, amb tot l'enrenou generat per Pedro, em va semblar prou correcte com a 5 suplent. No entenc que rebés ell les crítiques, que ve aquí com un desconegut per nosaltres i suposo que cobrant poc, i no Hamilton, que hauria de ser de les estrelles de l'equip i ara mateix el veig passadíssim de forma i lluny de ser-ho

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 30 Sep 2022, 10:01

Com molts dieu, toca tenir calma. Ahir ens va venir un equip que és superior, i que a sobre ha mantingut el bloc i juguen de memòria. Nosaltres estem en plena construcció i amb 2 jugadors tocats. Necessitarem algunes setmanes més per començar a veure un canvi. També cal ser conscients de que no es poden fer comparacions amb l'any passat. Aquest any no tens cap Moneke, ni cap Thomasson ni cap Bako.

Dit això, sobre el partit d'ahir doncs certament vaig veure l'equip amb manca de molts mecanismes. En atac, moltes vegades ens vam menjar la possessió o vam tirar a falta de 1 o 2 segons perquè no es començava a generar a falta de 10 segons. En defensa, alguns jugadors han de millorar molt (Lee i Bortolani sobretot).

Per últim, tant que se'l maxacava, cert que va perdut, però com molts d'altres, però ahir Lee 12 punts (6/6 tirs de 2), 4 rebots, 1 tap i tb 4 pèrdues. Si és el 3r pivot, el veig recuperable. Veig més lluny del que s'espera a Hamilton, ahir 2p, nomès 15min i amb 5 faltes i molt poc protagonsime. Li falta físic i cal que l'agafi ràpid.

I correcte...feia temps que no veia un partit tan ofuscat dels dos danis.. ahir els dos van estar molt poc clarividents, se'ls va veure accelerats i la veritat és que prenen molt males decisions.

Part bona de tot: nomès podem anar a millor i ahir ens va visitar un equip que estarà sens dubte al top6 de la lliga. Jo confio en que Tyson i Tunde ahir no juguessin però algun si que ho faci a Granada.

Així que calma i paciència. Som-hi!
Última edición por vittiman el 30 Sep 2022, 10:08, editado 1 vez en total.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 30 Sep 2022, 10:02

GerardCat escribió:En la línia que dèieu alguns:
- Els Danis nefastos. Poc encertats en el tir, errades en les passades i, el que és pitjor, va donar la sensació que no sabien fer jugar l'equip en estàtic, només al contraatac.
- Harding el bon anotador que tots sabíem, però en jugades individuals la majoria.
- Bortolani: Em preocupa el seu paper testimonial quan hauria de ser de les estrelles de l'equip. Incomprensible.
- Valtonen ja seria hora que fes un pas endavant, que sembla que sí que comença a fer steinbergs.
- Badiou em va agradar molt, intens, pencaire i amb bàsquets de qualitat.
- Vaulet molt bé.
- I Lee, amb tot l'enrenou generat per Pedro, em va semblar prou correcte com a 5 suplent. No entenc que rebés ell les crítiques, que ve aquí com un desconegut per nosaltres i suposo que cobrant poc, i no Hamilton, que hauria de ser de les estrelles de l'equip i ara mateix el veig passadíssim de forma i lluny de ser-ho
Molt fàcil. En defensa és un coladero. Ho es posa les piles o amb Pedro no jugarà tant com semblava a priori.

Pel que fa a Badio totalment d'acord. Per mi el millor dels bases ahir i molt bé en defensa.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 30 Sep 2022, 15:05

Primer partit de temporada, segons Pedro encara estem en pretemporada, contra un rival dels mes forts de la lliga amb un bloc compacte des-de fa varies temporades, nosaltres amb les baixes del nostre quatre titular i el pivot reserva. ¿Que podia sortir malament?
Paciència, res a afegir que no s'hagi dit.
Per mi el mes preocupant es l'estat de forma de Hamilton, ha de ser un dels nostres referents i ens el van vendre com un súper classe, posiblement, en forma ho sigui. De Lee, la veritat es que no esperava gran cosa mes, com a tercer pivot, correcte.
Ara a Granada a guanyar i esperem recuperar lesionats, com a mínim un.

alpe
Mensajes: 193
Registrado: 28 Mar 2014, 18:35

Re: BAXI MANRESA

por alpe » 01 Oct 2022, 13:10

Bon dia amics! Qué pasa con Tyson? Está disponible o no? Con las ganas que hay de volverle a ver...

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 01 Oct 2022, 13:19

alpe escribió:Bon dia amics! Qué pasa con Tyson? Está disponible o no? Con las ganas que hay de volverle a ver...
Problemas de rodilla. De momento, somos conservadores con él.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

alpe
Mensajes: 193
Registrado: 28 Mar 2014, 18:35

Re: BAXI MANRESA

por alpe » 01 Oct 2022, 13:42

Ok gracias... entiendo que aún falta alguna semana entonces.

TASTET
Mensajes: 48308
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 01 Oct 2022, 14:53

Son duda para hoy... Algú sap algu d ell i de Tunde?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 01 Oct 2022, 15:36

TASTET escribió:Son duda para hoy... Algú sap algu d ell i de Tunde?
Silenci administratiu.

Realment a mi em preocupa el genoll de Tyson. No em va agradar aquest fitxatge per l'elevat risc que tenia (recordo que portava 1,5 anys sense jugar), però a tothom li molava molt. I reconec que sa és un molt bon jugador.
Si Tyson no xuta i juga un partit sí i dos no, amb un Lee tan fluix i tou i un Tunde limitadíssim ofensivament (un altre fitxatge que no em va il•lusionar massa), tenim un problema greu que requerirà solucions dràstiques.

De moment són conjetures i és massa d'hora, però... el risc hi és.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 01 Oct 2022, 15:49

Sembla evident que en menys de 48 hores no poden haver millorat prou de les seves lesions com per jugar.

Convençut que de tornada de Llemotges alguna decisió s haurà de prendre. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 01 Oct 2022, 16:45

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Son duda para hoy... Algú sap algu d ell i de Tunde?
Silenci administratiu.

Realment a mi em preocupa el genoll de Tyson. No em va agradar aquest fitxatge per l'elevat risc que tenia (recordo que portava 1,5 anys sense jugar), però a tothom li molava molt. I reconec que sa és un molt bon jugador.
Si Tyson no xuta i juga un partit sí i dos no, amb un Lee tan fluix i tou i un Tunde limitadíssim ofensivament (un altre fitxatge que no em va il•lusionar massa), tenim un problema greu que requerirà solucions dràstiques.

De moment són conjetures i és massa d'hora, però... el risc hi és.
No m'agrada dir-ho i he criticat al Leo quan ho diu, pero amb la canya que se'm va fotre quan ho vaig comentar quan es va rumorejar al seu fitxatge... YOYALODIJE!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 01 Oct 2022, 20:41

goyathay escribió:
Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Son duda para hoy... Algú sap algu d ell i de Tunde?
Silenci administratiu.

Realment a mi em preocupa el genoll de Tyson. No em va agradar aquest fitxatge per l'elevat risc que tenia (recordo que portava 1,5 anys sense jugar), però a tothom li molava molt. I reconec que sa és un molt bon jugador.
Si Tyson no xuta i juga un partit sí i dos no, amb un Lee tan fluix i tou i un Tunde limitadíssim ofensivament (un altre fitxatge que no em va il•lusionar massa), tenim un problema greu que requerirà solucions dràstiques.

De moment són conjetures i és massa d'hora, però... el risc hi és.
No m'agrada dir-ho i he criticat al Leo quan ho diu, pero amb la canya que se'm va fotre quan ho vaig comentar quan es va rumorejar al seu fitxatge... YOYALODIJE!!!
Dons Tyson podrà jugar avui. Tunde no.

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 01 Oct 2022, 20:47

Hamilton de 5 de sortida.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 01 Oct 2022, 21:10

Som molt, molt tous en defensa...

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 01 Oct 2022, 21:16

Un drama la defensa i el nivell de Hamilton. Pero aquest partit es pot guanyar.

Harding es MOLT bo

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 01 Oct 2022, 21:20

cuttlas escribió:Un drama la defensa i el nivell de Hamilton. Pero aquest partit es pot guanyar.

Harding es MOLT bo
És molt bo ofensivament, però en defensa és fluix. En dos partits he vist com se'l peten amb molta facilitat, però en atac té un gran talent.

Es pot guanyar, necessitem ser sòlids darrera, més durs...

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 01 Oct 2022, 21:21

Quan Harding està a la banqueta, l'atac és horrorós. Esperem que els Danis recuperin el seu nivell

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 07:46