BAXI MANRESA

Nowitzki/41
Mensajes: 79
Registrado: 13 Jul 2013, 19:17

Re: BAXI MANRESA

por Nowitzki/41 » 03 Dic 2022, 21:28

El dia del Breogan la gent sortia emprenyada per la sensació que l’equip va baixar els braços, avui en canvi el feeling ja es de resignació, de que aquest equip no dona per mes per les moltes mancançes que té, no només a la possició de 5.

La resignació i el “es lo que hay” ja ha arribat a l’entrenador, molt preocupant. Jo confio amb l’entrenador , amb fitxatges de qualitat ho pot revertir, aqui ja ho va fer 1 vegada, però si aquesta actitud l’hagués tingut a 1 altre equip ja estaria al carrer, com Ivanovic al Barça 2008 amb 1 discurs molt semblant en un rdp

Haddock
Mensajes: 48
Registrado: 07 Ene 2019, 10:46

Re: BAXI MANRESA

por Haddock » 03 Dic 2022, 23:24

Veien el Tass avui.. prefereixo Lee, ja es molt dir.. quan jo el vaig ser bestsnt critic amb ell.
Avui em perdut unes pilotes.. defensa nul•la, apart d’alguns moments. Un desastre. Avui ni un rebot, no han gunyat ni una poscio ni els 4 ni el 5 nomes per fisic o si els hi queien a les mans. Per mi aquestes dues son les mes preocupants, defensa i rebot. Qualsevol equip contra nosaltres semblen els golden state warriors.
Jo no vull donar culpes ni a la director tecnic ni a la banqueta, tinc les meves opinions pero ells son els entesosos, per tan tinc total confiança. Nomes dir que aquest any no tenim sort en res i les debilitats queden expostes, pero som el resa i toca patir. Per aixo permetem el “es lo que hay”, per que es cert. Ells sons els primers interessat a que vagi be.

Confio que el 5 arribi aviat i podem canviar la dinamica negativa. Pero com dieu no nomes es la falta d’un jugador.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Dic 2022, 08:33

Haddock escribió:Veien el Tass avui.. prefereixo Lee, ja es molt dir.. quan jo el vaig ser bestsnt critic amb ell.
Avui em perdut unes pilotes.. defensa nul•la, apart d’alguns moments. Un desastre. Avui ni un rebot, no han gunyat ni una poscio ni els 4 ni el 5 nomes per fisic o si els hi queien a les mans. Per mi aquestes dues son les mes preocupants, defensa i rebot. Qualsevol equip contra nosaltres semblen els golden state warriors.
Jo no vull donar culpes ni a la director tecnic ni a la banqueta, tinc les meves opinions pero ells son els entesosos, per tan tinc total confiança. Nomes dir que aquest any no tenim sort en res i les debilitats queden expostes, pero som el resa i toca patir. Per aixo permetem el “es lo que hay”, per que es cert. Ells sons els primers interessat a que vagi be.

Confio que el 5 arribi aviat i podem canviar la dinamica negativa. Pero com dieu no nomes es la falta d’un jugador.
Rebovinem i mirem enrera :roll:
-Ja des del 1er dia es veia (i Pedro ho va dir) que Lee no tenia nivell ACB. No passa res, el farem fora i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Tunde amb fascitis. Bé, ara si, farem fora a Lee i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Marxa Hamilton. Bé, ara si que per força, farem fora Lee i portarem un 5 iankie més bo :alarma: Fitxem a Wachy :shock: :shock:
-Fem fora a Lee. Al.leluiaaaaaaaaaaaaaaa, ara si fitxarem un 5 iankie més bo. Fitxem a Ferrari :jeje: ...i a un descartat del Girona per ajudar als entrenaments. :lol:
-Tunde torna i ja es veu que no pot. S ha d operar. :cosuverde: Vaaaaaaaaa , ara si que fitxem un 5 iankie més bo. Portem a un 4 NBA i a Tass. :shock: :o
-Bueno mira......no és un 5 però sembla bo aquest 4 iankie. :roll: No arriba ni a debutar :todos a botar:
-Vaaaaaaaaaaaaaaa, homes de poca fe, que ARA SI!!!!!!!!!!!!!!!! Ara ens portaran un 5 iankie més bo. Fitxem a Caroline (un 4 de 198)
-A tot això, fem fora Bortolani per que segueixi Wachy. :jeje: I Valtonen a la porta de sortida.

Realment ells són els entesos, per que JO NO ENTENC RES :travieso: :(( :((
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 04 Dic 2022, 09:54

Leodavinci39 escribió:
Haddock escribió:Veien el Tass avui.. prefereixo Lee, ja es molt dir.. quan jo el vaig ser bestsnt critic amb ell.
Avui em perdut unes pilotes.. defensa nul•la, apart d’alguns moments. Un desastre. Avui ni un rebot, no han gunyat ni una poscio ni els 4 ni el 5 nomes per fisic o si els hi queien a les mans. Per mi aquestes dues son les mes preocupants, defensa i rebot. Qualsevol equip contra nosaltres semblen els golden state warriors.
Jo no vull donar culpes ni a la director tecnic ni a la banqueta, tinc les meves opinions pero ells son els entesosos, per tan tinc total confiança. Nomes dir que aquest any no tenim sort en res i les debilitats queden expostes, pero som el resa i toca patir. Per aixo permetem el “es lo que hay”, per que es cert. Ells sons els primers interessat a que vagi be.

Confio que el 5 arribi aviat i podem canviar la dinamica negativa. Pero com dieu no nomes es la falta d’un jugador.
Rebovinem i mirem enrera :roll:
-Ja des del 1er dia es veia (i Pedro ho va dir) que Lee no tenia nivell ACB. No passa res, el farem fora i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Tunde amb fascitis. Bé, ara si, farem fora a Lee i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Marxa Hamilton. Bé, ara si que per força, farem fora Lee i portarem un 5 iankie més bo :alarma: Fitxem a Wachy :shock: :shock:
-Fem fora a Lee. Al.leluiaaaaaaaaaaaaaaa, ara si fitxarem un 5 iankie més bo. Fitxem a Ferrari :jeje: ...i a un descartat del Girona per ajudar als entrenaments. :lol:
-Tunde torna i ja es veu que no pot. S ha d operar. :cosuverde: Vaaaaaaaaa , ara si que fitxem un 5 iankie més bo. Portem a un 4 NBA i a Tass. :shock: :o
-Bueno mira......no és un 5 però sembla bo aquest 4 iankie. :roll: No arriba ni a debutar :todos a botar:
-Vaaaaaaaaaaaaaaa, homes de poca fe, que ARA SI!!!!!!!!!!!!!!!! Ara ens portaran un 5 iankie més bo. Fitxem a Caroline (un 4 de 198)
-A tot això, fem fora Bortolani per que segueixi Wachy. :jeje: I Valtonen a la porta de sortida.

Realment ells són els entesos, per que JO NO ENTENC RES :travieso: :(( :((

hostia el primer cop en molt de temps que estic 100x100 d'acord amb aquest senyor!!!!
S'estan fent les coses molt malament!!!!!

osqui1976
Mensajes: 434
Registrado: 01 May 2009, 12:44

Re: BAXI MANRESA

por osqui1976 » 04 Dic 2022, 11:09

Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:
Haddock escribió:Veien el Tass avui.. prefereixo Lee, ja es molt dir.. quan jo el vaig ser bestsnt critic amb ell.
Avui em perdut unes pilotes.. defensa nul•la, apart d’alguns moments. Un desastre. Avui ni un rebot, no han gunyat ni una poscio ni els 4 ni el 5 nomes per fisic o si els hi queien a les mans. Per mi aquestes dues son les mes preocupants, defensa i rebot. Qualsevol equip contra nosaltres semblen els golden state warriors.
Jo no vull donar culpes ni a la director tecnic ni a la banqueta, tinc les meves opinions pero ells son els entesosos, per tan tinc total confiança. Nomes dir que aquest any no tenim sort en res i les debilitats queden expostes, pero som el resa i toca patir. Per aixo permetem el “es lo que hay”, per que es cert. Ells sons els primers interessat a que vagi be.

Confio que el 5 arribi aviat i podem canviar la dinamica negativa. Pero com dieu no nomes es la falta d’un jugador.
Rebovinem i mirem enrera :roll:
-Ja des del 1er dia es veia (i Pedro ho va dir) que Lee no tenia nivell ACB. No passa res, el farem fora i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Tunde amb fascitis. Bé, ara si, farem fora a Lee i portarem un 5 iankie més bo. :P
-Marxa Hamilton. Bé, ara si que per força, farem fora Lee i portarem un 5 iankie més bo :alarma: Fitxem a Wachy :shock: :shock:
-Fem fora a Lee. Al.leluiaaaaaaaaaaaaaaa, ara si fitxarem un 5 iankie més bo. Fitxem a Ferrari :jeje: ...i a un descartat del Girona per ajudar als entrenaments. :lol:
-Tunde torna i ja es veu que no pot. S ha d operar. :cosuverde: Vaaaaaaaaa , ara si que fitxem un 5 iankie més bo. Portem a un 4 NBA i a Tass. :shock: :o
-Bueno mira......no és un 5 però sembla bo aquest 4 iankie. :roll: No arriba ni a debutar :todos a botar:
-Vaaaaaaaaaaaaaaa, homes de poca fe, que ARA SI!!!!!!!!!!!!!!!! Ara ens portaran un 5 iankie més bo. Fitxem a Caroline (un 4 de 198)
-A tot això, fem fora Bortolani per que segueixi Wachy. :jeje: I Valtonen a la porta de sortida.

Realment ells són els entesos, per que JO NO ENTENC RES :travieso: :(( :((

hostia el primer cop en molt de temps que estic 100x100 d'acord amb aquest senyor!!!!
S'estan fent les coses molt malament!!!!!
No es poden fer pitjor! Sembla q estiguin interessats en q baixem de categoria! Aquest president i junta són uns incompetents q estan jugant amb els sentiments del socis. Estic q trec fum pels queixals :((. Ahir esperaba una xiulada espectacular a la junta i res d res. Cuatre gats q amb van seguir. No entenc aquest caire de resignació. Molt decebut amb el club, i q la afició es replantegi el q s'està fent... Animant a Falta de 30 segons perdent de 24 contra una penya a mig gas.... Haurien de haver-hi mocadors i una xiulada q no pugui dormir en tota la nit el senyor Seladacanta.. :((

PW
Mensajes: 958
Registrado: 03 Jun 2006, 00:58

Re: BAXI MANRESA

por PW » 04 Dic 2022, 11:29

Com vols que se li xiuli a la junta o que es faci una mocadorada si aleshores se li acaben privilegis a alguns.?
això si a la Leb tindran més espai a les graderies

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 04 Dic 2022, 11:58

Amb un 5 decent que en atac fes alguna cosa canviaria molt la pelicula.

En defensa és cert que rebem masses punts, però molts dels tirs lliurats són precisament conseqüència del joc interior, ens tanquem massa per compensar i aleshores ens castiguen tirant sols des de fora.

Ara a Madrid a intentar millorar i partit de rodatge sense que ningú es faci mal.

ELs propers dos partits a casa són dues finals: Bilbao i Girona. S'han de treure com sigui.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Dic 2022, 12:10

vittiman escribió:Amb un 5 decent que en atac fes alguna cosa canviaria molt la pelicula.

En defensa és cert que rebem masses punts, però molts dels tirs lliurats són precisament conseqüència del joc interior, ens tanquem massa per compensar i aleshores ens castiguen tirant sols des de fora.

Ara a Madrid a intentar millorar i partit de rodatge sense que ningú es faci mal.

ELs propers dos partits a casa són dues finals: Bilbao i Girona. S'han de treure com sigui.
Això ho veu tothom des del 2 d octubre. Estem a 4 de desembre :demonio: . Dimarts jugarem sense 5 contra el Limoges, diumenge jugarem amb Tass de 5 contra el Madrid de Tavares. Què et fa pensar que a Bilbao i Girona tindrem el 5? Ja han dit que esperaran al dia 19 per veure si en troben algun.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 04 Dic 2022, 12:57

Hem passat del cel a l'infern sense passar pel purgatori. Sembla que sigui tabú criticar segons qui. Aixo es un foro i cadascú es lliure de donar la seva opinió i aquesta es la meva.
NEFASTA planificació de la plantilla, aquí s'ha de repartir la responsabilitat entre tota la direccio tècnica, incloent l'entrenador obviament.
Fitxem Hamilton com a jugador franquícia, jo, un trist afeccionat mirant vídeos dels seus partits la pasada temporada ja veia que estava totalment fora de forma, li sobraven 15 kg, Lee, al primer partit de pretemporada ja es va veure que era limitadisim, Harding, substitut de Francisco pero no pot jugar de base, per tant, error, el que guanyem en atac ho perdem en defensa, Tyson, molt temps inactiu, entenc el seu fitxatge amb un altre 4 de nivell al seu costat , com únic 4 de referencia, arriscadissim.
Després, es cert que hem tingut mala sort amb les lesions.
Vist aixo intentem reconstruir la plantilla i fem fora Bortolani, un dels talents emergents del basket europeu, probablement per una nova fòbia de Pedro, una mes, ohh, es que no defensava!! ho fa Harding? Giordano amb confiança estic segur que hagués sigut molt útil, i alliberem una plaça d'extra tallant Harding obrint ventall de posibilitats de fitxatge pel anelat 5.
Espero que Tass sigui el substitut de Tunde fins que es recuperi perquè el veig moooolt justet, no mira l'aro ni per casualitat.
Del nou president poca cosa puc dir, únicament, opinió personal, que sempre que hem tingut polítics a la presidència, casualment, sempre del mateix partit, ens a tocat patir moltíssim.
En resum, veig un problema mental a la plantilla, poca confiança, pero veure el teu entrenador assentat pràcticament tota la 2a part com un espectador no crec que ajudi gaire.
Ens toca patir i molt aquesta temporada pero com va dir el gran Joan Creus a la ràdio, queda molta temporada i temps per refer les coses, una cosa es segura el autèntics afeccionats no fallarem i passi el que passi estarem amb l'equip, ¡en peores plazas hemos toreao!
FORÇA RESA!!!!!

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 04 Dic 2022, 15:13

Se sap perquè no va jugar Musa?
[img][/img]

SERA
Mensajes: 176
Registrado: 15 May 2009, 15:21

Re: BAXI MANRESA

por SERA » 04 Dic 2022, 15:21

Tenim 13 jugadors disponibles.
N'ha de quedar un a fora.
De "3" van inscriure a Vaulet, Jou i Waszinsky.
Es va sacrificar a Sagnia per inscriure Dani Garcia.
Sagnia està aportant molt, sobretot en defensa, rebot, intensitat, ...
Si ha de rotar per ser políticament correcte, que ho faci amb D. Garcia i Jou.

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 04 Dic 2022, 15:45

Johnny2 escribió:Se sap perquè no va jugar Musa?
Juga avui amb el Madrid :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 04 Dic 2022, 16:18

Els moviments de la plantilla des que marxa Hamilton em recorden a mi un diumenge tarda a casa amb gana. Per no fotre'm una pizza primer agafo formatge, despres ametlles, una mica de pa amb tomaquet, potser xocolata, i tan per tant el braç de gitano que ha sobrat. Acabo menjant més que si m'hagués fotut la pizza i ha estat molt pitjor a nivell dopaminic que la pizza. Menys parches i que fitxin un puto jugador com cal al 5. I que calli la **** boca ja el Pedro com si ell no tingués responsabilitat en el que passa

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 04 Dic 2022, 19:04

SERA escribió:Tenim 13 jugadors disponibles.
N'ha de quedar un a fora.
De "3" van inscriure a Vaulet, Jou i Waszinsky.
Es va sacrificar a Sagnia per inscriure Dani Garcia.
Sagnia està aportant molt, sobretot en defensa, rebot, intensitat, ...
Si ha de rotar per ser políticament correcte, que ho faci amb D. Garcia i Jou.
Sagnia és dels que més aporta, sobretot en defensa i rebot. No crec que es pugui comparar a Garcia, que no sé per quin motiu, aquest any ha anat molt de baixa.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Dic 2022, 21:52

Com està el Granada-Betis!!!!!!! 60-60 a un minut pel final :botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Dic 2022, 22:46

Leodavinci39 escribió:Com està el Granada-Betis!!!!!!! 60-60 a un minut pel final :botar:
Doncs victòria del Betis a la pròrroga i ja anem últims :alarma: :alarma: :alarma:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Dic 2022, 01:36

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Com està el Granada-Betis!!!!!!! 60-60 a un minut pel final :botar:
Doncs victòria del Betis a la pròrroga i ja anem últims :alarma: :alarma: :alarma:
En principi preferia que guanyés Granada, però no sabem encara què ens convindrà més.
Si al final hi haguéssin empats múltiples ens convindria que hi hagués un equip com Granada amb el que al menys hem guanyat un partit (i que esperem guanyem també el de casa).

Per dinàmiques sembla que Granada va cap avall (com era previsible) i que Obra va cap amunt com un cohet (potser també era previsible, perquè tenen molt bon equip i més ara amb Robertson).
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 05 Dic 2022, 07:27

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Com està el Granada-Betis!!!!!!! 60-60 a un minut pel final :botar:
Doncs victòria del Betis a la pròrroga i ja anem últims :alarma: :alarma: :alarma:
En principi preferia que guanyés Granada, però no sabem encara què ens convindrà més.
Si al final hi haguéssin empats múltiples ens convindria que hi hagués un equip com Granada amb el que al menys hem guanyat un partit (i que esperem guanyem també el de casa).

Per dinàmiques sembla que Granada va cap avall (com era previsible) i que Obra va cap amunt com un cohet (potser també era previsible, perquè tenen molt bon equip i més ara amb Robertson).
Obra treu-lo de les travesses per baixar. La cosa sembla estarà entre Girona, Manresa, Granada, Fuenla i potser Saragossa.
Betis no crec que estigui a la pomada.
Hem de reaccionar, fitxar el 5 i millorar moltíssim en defensa. Si no es fa això, estem sentenciats.

I jo sincerament treuria a Badio (a mi no em transmet res) i em quedaria a Valtonen. La veritat, s'estan cobrint de glòria...

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 05 Dic 2022, 08:14

I si Valtonen no vol jugar més a Manresa que fem???

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Dic 2022, 08:22

Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Doncs victòria del Betis a la pròrroga i ja anem últims :alarma: :alarma: :alarma:
En principi preferia que guanyés Granada, però no sabem encara què ens convindrà més.
Si al final hi haguéssin empats múltiples ens convindria que hi hagués un equip com Granada amb el que al menys hem guanyat un partit (i que esperem guanyem també el de casa).

Per dinàmiques sembla que Granada va cap avall (com era previsible) i que Obra va cap amunt com un cohet (potser també era previsible, perquè tenen molt bon equip i més ara amb Robertson).
Obra treu-lo de les travesses per baixar. La cosa sembla estarà entre Girona, Manresa, Granada, Fuenla i potser Saragossa.
Betis no crec que estigui a la pomada.
Hem de reaccionar, fitxar el 5 i millorar moltíssim en defensa. Si no es fa això, estem sentenciats.

I jo sincerament treuria a Badio (a mi no em transmet res) i em quedaria a Valtonen. La veritat, s'estan cobrint de glòria...
Cal felicitar (mode ironia ON) qui el va fitxar per 2 anys!! i va enviar Toni Naspler a Leb Plata :demonio:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 14:13