BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6589
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Dic 2022, 10:06

Doncs a mi el fitxatge de Brancou em sembla lògic i el tipus de jugador que un club com Manresa ha de fitxar.

Naspler m'hhagués agradat que estigués al roster, però clar, si haig d'escollir entre ell i Musa, aquí ja la cosa està més complicada.
Això sí, espero que el recuperem a partir de la temporada que ve, se suposa que una mica més madur i més fet físicament.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2022, 10:17

A mi Badio em sembla l exterior que millor defensa i de llarg
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 05 Dic 2022, 10:22

TASTET escribió:A mi Badio em sembla l exterior que millor defensa i de llarg
Tampoc es dir gaire aixo :D

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2022, 12:39

cuttlas escribió:
TASTET escribió:A mi Badio em sembla l exterior que millor defensa i de llarg
Tampoc es dir gaire aixo :D
No, però si ja no volem a l únic que, baixa el cul.. Veure Harding, Dani Perez defensar fa esgarrifar
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 05 Dic 2022, 12:49

TASTET escribió:
cuttlas escribió:
TASTET escribió:A mi Badio em sembla l exterior que millor defensa i de llarg
Tampoc es dir gaire aixo :D
No, però si ja no volem a l únic que, baixa el cul.. Veure Harding, Dani Perez defensar fa esgarrifar
A dia d'avui jo hagués donat passaport a Harding abans que a Bortolani.
L'americà es una rèmora en defensa, les seves marques foten mès de 30 punts cada partit.
I, darrerament, en atac no està gaire lluit!!

Haddock
Mensajes: 48
Registrado: 07 Ene 2019, 10:46

Re: BAXI MANRESA

por Haddock » 05 Dic 2022, 13:19

Exacte, jo tambe prefereixo el italia. no podem dependre que l’equip contrari no estigui inspirat per guanyar. Cada partit la nostra defensa sobretot, entre altres defectes clar, potencia l’altre equip i sembla un euroliga. El dia del Breo va ser un escandol.

I vosaltres no us haurieu quedat valtonen envers wachy? I baba al carrer es de traca i mocador..

Ferrari / Dani P / Dani G
Bortolani / Jou / Badio
Vaulet / Valtonen/ Jou
Caroline o fitxage comunitari / Perez / Marcis
Fitxatge ext o comunitari / Lee / Marcis

Que opineu?

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2022, 13:46

Home ja voldria Valtonen fer els partits que ha fet Adam (menys el darrer), no fotem
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Dic 2022, 14:09

Doncs Valtonen cedit a un equip de la lliga alemana (Rostock Seawolves). Confirmat.
Pel que fa a la roda de premsa avantmatx, Ferrari i Jou han estat els protagonistes. Parlen d un Limoges que ve llançat (victòries contra Asvel i Mónaco) però confiats en fer valer el factor Nou Congost.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Dic 2022, 15:58

Aquesta temporada si estan lluint....
Deixem marxar jugador molt vàlids i després portem Toies!!!!!
Jo prefereixo Bortolani a Harding
Prefereixo a Lee que a Tass
Aquest any es tot un circ, semblem el Burgos de l'any passat....i tots sabem com va acabar!!??
En fi només queda animar i somiar en un miracle!!!!

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 05 Dic 2022, 18:31

Patterson escribió:Aquesta temporada si estan lluint....
Deixem marxar jugador molt vàlids i després portem Toies!!!!!
Jo prefereixo Bortolani a Harding
Prefereixo a Lee que a Tass
Aquest any es tot un circ, semblem el Burgos de l'any passat....i tots sabem com va acabar!!??
En fi només queda animar i somiar en un miracle!!!!
I Caroline??? Té bona pinta i més amb un bon pivot el costat...i per això van fer fora Lee , se ha de dir tot i deixar marxar jugadors vàlids...no sé quins??? Una mica de confiança el menys fins que arribi el pivot titular

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2022, 19:53

rfccreus escribió:
Patterson escribió:Aquesta temporada si estan lluint....
Deixem marxar jugador molt vàlids i després portem Toies!!!!!
Jo prefereixo Bortolani a Harding
Prefereixo a Lee que a Tass
Aquest any es tot un circ, semblem el Burgos de l'any passat....i tots sabem com va acabar!!??
En fi només queda animar i somiar en un miracle!!!!
I Caroline??? Té bona pinta i més amb un bon pivot el costat...i per això van fer fora Lee , se ha de dir tot i deixar marxar jugadors vàlids...no sé quins??? Una mica de confiança el menys fins que arribi el pivot titular
En serio defenses tot aquest esperpent?? Jo també hsgués tallat abans Harding que Lee, però per dues raons perquè el joc exterior amb Adam quedava prou complet, no així l interior i perquè així podíem fitxar un 5 extra.. Però no, ens treiem Lee perquè és extra, i dic portaran un 5 extra, doncs no un altre 4, Carloine que no és dolent però portes un 5, que en 24 minuts no tira a canasta (en defensa si em va agradar). És tot un despropòsit, i el bo del Pedro amb el seu histrionisme no ajuda gens.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 05 Dic 2022, 21:06

Jo no defenso res sr Tastet, soc un abonat que el unic que vol es animar el equip i no fer de entrenador i de jutja i menys sense saber exacte el perque de moltes coses que ningu sap i sempre surts a atacarme quan tinc el meteix dret de opinar que tú i esperare al final per veure com acaba i si anem a la leb seguiré com sempre a costat del equip perque com deies fa anys som el Manresa i fitxar sense diners no sempre surt be

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2022, 21:48

rfccreus escribió:Jo no defenso res sr Tastet, soc un abonat que el unic que vol es animar el equip i no fer de entrenador i de jutja i menys sense saber exacte el perque de moltes coses que ningu sap i sempre surts a atacarme quan tinc el meteix dret de opinar que tú i esperare al final per veure com acaba i si anem a la leb seguiré com sempre a costat del equip perque com deies fa anys som el Manresa i fitxar sense diners no sempre surt be
No t ataco, però una cosa no treu l altre... Perquè pagar el meu abonament crec que em dóna dret al menys a opinar.. I si, moltes coses no sabem, però negar que la gestió dels fitxatges està sent molt dolenta, crec que és faltar a la realitat.. Més faltaria que no puguis fer el què vulguis, però el món ha evolucionat a partir de les crítiques constructives i no des del conformisme o la crítica per criticar...
Som-mi Manresaaa, faltaria més!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Dic 2022, 21:54

Qui no ho vulgui veure.............................................

Imagen
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 06 Dic 2022, 10:12

Qualsevol comparació amb l'any passat és absurda i no ens fa cap favor.

Tots n'erem conscients, o n'hauriem de ser, que l'any passat va ser un any excepcional a Manresa, on tot va sortir rodó. D'aquelles temporades que et surten una cada 15-20 anys. On rendeixes molt per sobre de les expectatives.

Ja és una temporada històrica i pel record, però ara toca centrar-nos en el present.

Aquest any, partit a partit i a quedar entre els 16 primers (que no ho oblidem, és l'objectiu que hauriem de tenir cada any). Veniem de 4 anys MOLT bons.

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 06 Dic 2022, 10:18

vittiman escribió:Qualsevol comparació amb l'any passat és absurda i no ens fa cap favor.

Tots n'erem conscients, o n'hauriem de ser, que l'any passat va ser un any excepcional a Manresa, on tot va sortir rodó. D'aquelles temporades que et surten una cada 15-20 anys. On rendeixes molt per sobre de les expectatives.

Ja és una temporada històrica i pel record, però ara toca centrar-nos en el present.

Aquest any, partit a partit i a quedar entre els 16 primers (que no ho oblidem, és l'objectiu que hauriem de tenir cada any). Veniem de 4 anys MOLT bons.
Per mi una cosa,m no treu l altre.. Ni tant bé ni tant malament, i no només de resultats, també de planificació, de comunicació, de transparència...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 06 Dic 2022, 12:02

Només dir que ni Naspler ni Peñarroya ni el mateix Musa tenen, a dia d'avui, nivell per jugar a l'ACB. Que Musa ha ajudat durant uns partits? Sí. Però cap té nivell per formar part d'una plantilla de 12-13 tios a l'ACB. De tots aquests jugadors que puguem treure, no podem esperar més que una trajectòria similar a Jou, que és aspirar a ser suplent, o en casos molt excepcionals, a la del Pierre. Si fossin més bons, no estarien aquí, perquè hi ha equips més atractius (i perquè la gestió de la cantera ha sigut sempre lamentable).

Aprofitant que es parla de cantera, ja fa dies que va passar però quins collons el club venent el Koulibaly com de la cantera, quan porta 3 mesos aquí...

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 06 Dic 2022, 12:49

Comparar Sagnia amb els altres dos.. En serio? Tu has vist els seus partits? Quan han fet els números de Musa? A part de que físicament ni si apropen... És irregular si.. Però no fotem home
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 06 Dic 2022, 13:13

keewie escribió:Només dir que ni Naspler ni Peñarroya ni el mateix Musa tenen, a dia d'avui, nivell per jugar a l'ACB. Que Musa ha ajudat durant uns partits? Sí. Però cap té nivell per formar part d'una plantilla de 12-13 tios a l'ACB. De tots aquests jugadors que puguem treure, no podem esperar més que una trajectòria similar a Jou, que és aspirar a ser suplent, o en casos molt excepcionals, a la del Pierre. Si fossin més bons, no estarien aquí, perquè hi ha equips més atractius (i perquè la gestió de la cantera ha sigut sempre lamentable).

Aprofitant que es parla de cantera, ja fa dies que va passar però quins collons el club venent el Koulibaly com de la cantera, quan porta 3 mesos aquí...
Que penseu que som el Panathinakos? :o :shock: Som el Manresa! A una plantilla de 13 fitxes, la 12 i la 13 HAN de ser per la pedrera. Forma part del nostre ADN :amor: i del que fa que l afició s identifiqui amb l equip.
Hem d apostar fort (econòmicament) per 10 tios BONS. I la fitxa 11 per un comodí de menys nivell. Però la 12 i la 13 han de ser per Sagnia i Naspler (o Peñarroya o Kulibaly o Ater Bol) Si o SI. :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 06 Dic 2022, 13:14

TASTET escribió:
vittiman escribió:Qualsevol comparació amb l'any passat és absurda i no ens fa cap favor.

Tots n'erem conscients, o n'hauriem de ser, que l'any passat va ser un any excepcional a Manresa, on tot va sortir rodó. D'aquelles temporades que et surten una cada 15-20 anys. On rendeixes molt per sobre de les expectatives.

Ja és una temporada històrica i pel record, però ara toca centrar-nos en el present.

Aquest any, partit a partit i a quedar entre els 16 primers (que no ho oblidem, és l'objectiu que hauriem de tenir cada any). Veniem de 4 anys MOLT bons.
Per mi una cosa,m no treu l altre.. Ni tant bé ni tant malament, i no només de resultats, també de planificació, de comunicació, de transparència...
Jo només vull recordar que hem augmentat en 300.000 e el pressupost en plantilla respecte la temporada passada. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 13:10