BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 26 Mar 2023, 21:10

GranCa esta anant de mes a menys. A mi tambe em fa patri que Betis doni la sorpresa. Per altra banda, nosaltres tambe la hi podiem donat. Com tampoc podria descartar la sorpresa contra Unicaja a Malaga. Es un equip que se'ns dona prou be i aqui ja vem estara punt de guanyar. I la darrera jornada contra Breogan, no sera descabellat guanyar'hi si tenim la plantilla al complet i seguim jugant com h oestem fent. Tot i que alhesores ja m'agradaria estar salvat!!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 Mar 2023, 23:29

ejk escribió:
Johnny2 escribió:Doncs Betis que ha perdut, i és fàcil apostar que perdran també el proper partit a casa del GranCa.
O sigui que si guanyem a Obra ens podríem posar fàcil a 3 victòries dels andalusos! Tot un luxe tal com ha anat la temporada.

I és que el Betis ha tingut encara més mala pata que nosaltres. Han perdut els seus tres millors jugadors i de moment no han posat substituts igual de competitius, sobretot en el lloc de base (Evans els va resoldre més d'un partit) i de 5 (Gerun era el màxim rebotejador ofensiu de la lliga).
A mi també m'agrada molt Johnson. Tenen Tyson, però segueixen trobant a faltar l'americà.
Doncs sí, ens ha anat molt bé que perdessin. Veient al primer quart Tyson saltant per sobre de tots els pivots de l'Unicaja jo ja em temia el pitjor. Penso que els ha condemnat haver fitxat un base tan dolent. Si en comptes de Josh Gray tinguéssin algun altre jugador més apanyat crec que no serien on son.

Tan de bo la setmana que ve puguem guanyar al Obradoiro. 2 victòries + average és una bona diferència, tot i el calendari molt favorable que té Betis.
El base és fluix, però també necessiten un 5 urgentment. Paseknics no està rendint gaire i no té recanvi. Em recorda a nosaltres abans de fitxar Geben.
A part que ja dic que malgrat tenir Tyson troben a faltar Johnson.

I per cert, Saragossa és un altre que podem descartar de la lluita per la permanència.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 Mar 2023, 23:35

goyathay escribió:GranCa esta anant de mes a menys. A mi tambe em fa patri que Betis doni la sorpresa. Per altra banda, nosaltres tambe la hi podiem donat. Com tampoc podria descartar la sorpresa contra Unicaja a Malaga. Es un equip que se'ns dona prou be i aqui ja vem estara punt de guanyar. I la darrera jornada contra Breogan, no sera descabellat guanyar'hi si tenim la plantilla al complet i seguim jugant com h oestem fent. Tot i que alhesores ja m'agradaria estar salvat!!!!
GranCa avui ha perdut només de tres a la pista del tot poderós Tenerife.
Van perdre a Granada perquè se'ls va lesionar Inglis, i el van haver de treure a coll amb grans gestos de dolor. Això els va desconcentrar.

M'hi jugo un pèsol i fins i tot dos, que Betis perdrà a la seva pista.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Mar 2023, 02:58

Johnny2 escribió:
ejk escribió:
Johnny2 escribió:Doncs Betis que ha perdut, i és fàcil apostar que perdran també el proper partit a casa del GranCa.
O sigui que si guanyem a Obra ens podríem posar fàcil a 3 victòries dels andalusos! Tot un luxe tal com ha anat la temporada.

I és que el Betis ha tingut encara més mala pata que nosaltres. Han perdut els seus tres millors jugadors i de moment no han posat substituts igual de competitius, sobretot en el lloc de base (Evans els va resoldre més d'un partit) i de 5 (Gerun era el màxim rebotejador ofensiu de la lliga).
A mi també m'agrada molt Johnson. Tenen Tyson, però segueixen trobant a faltar l'americà.
Doncs sí, ens ha anat molt bé que perdessin. Veient al primer quart Tyson saltant per sobre de tots els pivots de l'Unicaja jo ja em temia el pitjor. Penso que els ha condemnat haver fitxat un base tan dolent. Si en comptes de Josh Gray tinguéssin algun altre jugador més apanyat crec que no serien on son.

Tan de bo la setmana que ve puguem guanyar al Obradoiro. 2 victòries + average és una bona diferència, tot i el calendari molt favorable que té Betis.
El base és fluix, però també necessiten un 5 urgentment. Paseknics no està rendint gaire i no té recanvi. Em recorda a nosaltres abans de fitxar Geben.
A part que ja dic que malgrat tenir Tyson troben a faltar Johnson.

I per cert, Saragossa és un altre que podem descartar de la lluita per la permanència.
Tenen a Gerun, que no ha jugat els 2 darrers per una lumbàlgia, zegurament ja jugui la que ve
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

#gladyr#
Mensajes: 3318
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 27 Mar 2023, 09:13

No us dóna la sensació de que Betis ha tancat paradeta ja?

Els marxa Evans deixant calerons i fitxen un desconegut. Ara se'ls lesionen 2 titulars i sense fitxar quan van en quadre...

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Mar 2023, 09:55

#gladyr# escribió:No us dóna la sensació de que Betis ha tancat paradeta ja?

Els marxa Evans deixant calerons i fitxen un desconegut. Ara se'ls lesionen 2 titulars i sense fitxar quan van en quadre...
Home, no fa massa han fitxat el base, montero, tyson i pasenicks.. No és poc
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 27 Mar 2023, 10:27

#gladyr# escribió:No us dóna la sensació de que Betis ha tancat paradeta ja?

Els marxa Evans deixant calerons i fitxen un desconegut. Ara se'ls lesionen 2 titulars i sense fitxar quan van en quadre...
Jo pensava que serien més ambiciosos per a salvar la categoria.
Els recanvis tots han estat de jugadors desconeguts, o que no jugaven, o que no estaven rendint als seus equips (amb la sorpresa de Tyson sortint-se).
A mi el què em dóna a entendre és que malgrat el seu nom, no deuen tenir pasta (i que duri).
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Mar 2023, 10:50

Home.. Montero 19 és un tros de jugador, Tyson ejem i Pasenicks està agafant ritme.. L únic Grsy, i el problema ha sigut la lesió de Pozas que era el titular..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Simpkins
Mensajes: 30555
Registrado: 17 Ene 2005, 16:06

Re: BAXI MANRESA

por Simpkins » 27 Mar 2023, 13:11

Ho torno a repetir, Montero és MOLT bo. És un jugador segurament es va precipitar en voler donar el salt a la NBA, pero és un, com a mínim, un projecte molt sòlid de jugador nivell Eurolliga.

Perez y Pasenicks els donen profunditat i solvència interior i milloren clarament el que tenien.

El que no s'entèn, inclús fitxant de rebaixes, és anar a per un jugador com Gray. Tot apuntava a que seria un fiasco de jugador. Ni per trajectòria, ni per edat, ni per experiència hi havia res que indiqués que pogués sortir bé. Al mateix preu, segur que hi havia millors opcions.
Imagen

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Mar 2023, 14:58

Simpkins escribió:Ho torno a repetir, Montero és MOLT bo. És un jugador segurament es va precipitar en voler donar el salt a la NBA, pero és un, com a mínim, un projecte molt sòlid de jugador nivell Eurolliga.

Perez y Pasenicks els donen profunditat i solvència interior i milloren clarament el que tenien.

El que no s'entèn, inclús fitxant de rebaixes, és anar a per un jugador com Gray. Tot apuntava a que seria un fiasco de jugador. Ni per trajectòria, ni per edat, ni per experiència hi havia res que indiqués que pogués sortir bé. Al mateix preu, segur que hi havia millors opcions.
Sent fluixet, fa una setmana ens va fotre 17 punts i va donar 6 assistències eh..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 27 Mar 2023, 19:13

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:GranCa esta anant de mes a menys. A mi tambe em fa patri que Betis doni la sorpresa. Per altra banda, nosaltres tambe la hi podiem donat. Com tampoc podria descartar la sorpresa contra Unicaja a Malaga. Es un equip que se'ns dona prou be i aqui ja vem estara punt de guanyar. I la darrera jornada contra Breogan, no sera descabellat guanyar'hi si tenim la plantilla al complet i seguim jugant com h oestem fent. Tot i que alhesores ja m'agradaria estar salvat!!!!


GranCa avui ha perdut només de tres a la pista del tot poderós Tenerife.
Van perdre a Granada perquè se'ls va lesionar Inglis, i el van haver de treure a coll amb grans gestos de dolor. Això els va desconcentrar.

M'hi jugo un pèsol i fins i tot dos, que Betis perdrà a la seva pista.
Es un derbi i ja se sap que en els derbis tothom dona mes de si.
De totes maneres, ojala guanyis el pesol!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Simpkins
Mensajes: 30555
Registrado: 17 Ene 2005, 16:06

Re: BAXI MANRESA

por Simpkins » 27 Mar 2023, 21:29

TASTET escribió:
Simpkins escribió:Ho torno a repetir, Montero és MOLT bo. És un jugador segurament es va precipitar en voler donar el salt a la NBA, pero és un, com a mínim, un projecte molt sòlid de jugador nivell Eurolliga.

Perez y Pasenicks els donen profunditat i solvència interior i milloren clarament el que tenien.

El que no s'entèn, inclús fitxant de rebaixes, és anar a per un jugador com Gray. Tot apuntava a que seria un fiasco de jugador. Ni per trajectòria, ni per edat, ni per experiència hi havia res que indiqués que pogués sortir bé. Al mateix preu, segur que hi havia millors opcions.
Sent fluixet, fa una setmana ens va fotre 17 punts i va donar 6 assistències eh..
Literalment, el seu únic partit decent de 7.

Està fent 7 punts per partits amb un 37% 22% i 2,6 pèrdues. Gairebé té la mateixa mitjana de pèrdues que d'assistències.

Si d'aquí descartem el seu únic partit bo... queda un panorma desolador.
Imagen

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 27 Mar 2023, 21:42

goyathay escribió:
Johnny2 escribió:
goyathay escribió:GranCa esta anant de mes a menys. A mi tambe em fa patri que Betis doni la sorpresa. Per altra banda, nosaltres tambe la hi podiem donat. Com tampoc podria descartar la sorpresa contra Unicaja a Malaga. Es un equip que se'ns dona prou be i aqui ja vem estara punt de guanyar. I la darrera jornada contra Breogan, no sera descabellat guanyar'hi si tenim la plantilla al complet i seguim jugant com h oestem fent. Tot i que alhesores ja m'agradaria estar salvat!!!!


GranCa avui ha perdut només de tres a la pista del tot poderós Tenerife.
Van perdre a Granada perquè se'ls va lesionar Inglis, i el van haver de treure a coll amb grans gestos de dolor. Això els va desconcentrar.

M'hi jugo un pèsol i fins i tot dos, que Betis perdrà a la seva pista.
Es un derbi i ja se sap que en els derbis tothom dona mes de si.
De totes maneres, ojala guanyis el pesol!
Derbi? GranCa - Betis?

M'he jugat no un, sinó DOS pèsols! :jeje:

Si algú es vol jugar un cafè amb llet, endavant! 8-)
(però si ningú es juga res, després no vull reclamacions si Betis acabés guanyant :postureo: )
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Mar 2023, 21:56

Crec que es referia al comentari sobre el "derbi" Granca-Tenerife :P

Per a mi, el menys complicat dels 3 partits que tenim ara amb Tenerife, i on podem donar la sorpresa, és el d aquest dimecres.

Juguem a casa. Nosaltres vam jugar dissabte i ells diumenge. Tenen el desplaçament i molts jugadors són ja veterans.

Dels de Champions no em faig cap il.lusió :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

GerardCat
Mensajes: 538
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 27 Mar 2023, 22:17

Leodavinci39 escribió:Crec que es referia al comentari sobre el "derbi" Granca-Tenerife :P

Per a mi, el menys complicat dels 3 partits que tenim ara amb Tenerife, i on podem donar la sorpresa, és el d aquest dimecres.

Juguem a casa. Nosaltres vam jugar dissabte i ells diumenge. Tenen el desplaçament i molts jugadors són ja veterans.

Dels de Champions no em faig cap il.lusió :travieso:
Juguem a Tenerife.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 27 Mar 2023, 22:34

Leodavinci39 escribió:Crec que es referia al comentari sobre el "derbi" Granca-Tenerife :P

Per a mi, el menys complicat dels 3 partits que tenim ara amb Tenerife, i on podem donar la sorpresa, és el d aquest dimecres.

Juguem a casa. Nosaltres vam jugar dissabte i ells diumenge. Tenen el desplaçament i molts jugadors són ja veterans.

Dels de Champions no em faig cap il.lusió :travieso:
De totes formes GranCa és superior, i si no juga Gerun, encara més clarament.
Podríem posar com única punta a favor de Betis que Lakovic no estarà a la banqueta sancionat, i que GranCa juga dimecres, però és a casa. Si no tenen cap altre ensurt de lesions, no els hauria d'afectar gaire.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 27 Mar 2023, 23:35

Ràdio macuto perd oli per tot arreu, :jeje: segons ell juguem a casa aquest dimecres .....sort qué ha avisat que jo no tenia plans per anar el Congost dimecres :botar: es un crack de la informació desinformada

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 28 Mar 2023, 00:47

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:
Johnny2 escribió:


GranCa avui ha perdut només de tres a la pista del tot poderós Tenerife.
Van perdre a Granada perquè se'ls va lesionar Inglis, i el van haver de treure a coll amb grans gestos de dolor. Això els va desconcentrar.

M'hi jugo un pèsol i fins i tot dos, que Betis perdrà a la seva pista.
Es un derbi i ja se sap que en els derbis tothom dona mes de si.
De totes maneres, ojala guanyis el pesol!
Derbi? GranCa - Betis?

M'he jugat no un, sinó DOS pèsols! :jeje:

Si algú es vol jugar un cafè amb llet, endavant! 8-)
(però si ningú es juga res, després no vull reclamacions si Betis acabés guanyant :postureo: )
No m'has entes.
Em deies que havia perdut de 3 amb Tenerife i jo em referia a aquest derbi. A mes, aquests dos equips s'odien per tant el GranCa va anar a tope.
Pero segueixo pensant que GranCa va a menys segueixo tenint por contra el Betis.
I ojala guanyis el pèsol, els dos pèsols o la vaina sencera!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 28 Mar 2023, 05:07

GerardCat escribió:
Leodavinci39 escribió:Crec que es referia al comentari sobre el "derbi" Granca-Tenerife :P

Per a mi, el menys complicat dels 3 partits que tenim ara amb Tenerife, i on podem donar la sorpresa, és el d aquest dimecres.

Juguem a casa. Nosaltres vam jugar dissabte i ells diumenge. Tenen el desplaçament i molts jugadors són ja veterans.

Dels de Champions no em faig cap il.lusió :travieso:
Juguem a Tenerife.
UFFFFFFFFFFFFFFF així res a fer a cap dels tres :pero: Pensava que demà jugàvem a casa :-?
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 28 Mar 2023, 11:03

goyathay escribió:
Johnny2 escribió:
goyathay escribió:
Es un derbi i ja se sap que en els derbis tothom dona mes de si.
De totes maneres, ojala guanyis el pesol!
Derbi? GranCa - Betis?

M'he jugat no un, sinó DOS pèsols! :jeje:

Si algú es vol jugar un cafè amb llet, endavant! 8-)
(però si ningú es juga res, després no vull reclamacions si Betis acabés guanyant :postureo: )
No m'has entes.
Em deies que havia perdut de 3 amb Tenerife i jo em referia a aquest derbi. A mes, aquests dos equips s'odien per tant el GranCa va anar a tope.
Pero segueixo pensant que GranCa va a menys segueixo tenint por contra el Betis.
I ojala guanyis el pèsol, els dos pèsols o la vaina sencera!
Si encara tinguéssin a Gerun tindrien alguna possibilitat (no sé si ja estarà recuperat). Però sense ell, ho tenen cru.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 12:34