BAXI MANRESA

Sangcatalana
Mensajes: 4
Registrado: 21 Jun 2017, 00:03

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Sangcatalana » 21 Jun 2017, 23:42

Jo apostaria per gent de casa i catalana. Entrenador català i que coneixia la nostra història. Deixar de dependre dels interessos dels agents i treballar amb I independencia que ens donaria començar a Leb. Patir ja portem anys fent-ho...toca construir.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 22 Jun 2017, 00:22

aqui el que necessitem es gent que tingui ganes i sàpiga jugar a basquet siguin de on siguin , que potser construir de molt abaix el que portaria es baixar a la leb plata i aleshores si adeu el basquet de elit a la ciutat i aixo no ho podem permetre

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 00:23

Si home si baixem a lwb i després desapareixem...fem les coses bé home...desaparèixer ha de ser l objectiu..alguna ho veieu tot molt fàcil, baixem, reduïm el deute i tornem a pujar...clar, clar com tots els equips que han baixat...ah no que la majoria han desaparwgut eh lucentum, eh Gijon...o estan mes pobres que abans eh Lleida, eh GBC!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 22 Jun 2017, 00:26

TASTET escribió:Si home si baixem a lwb i després desapareixem...fem les coses bé home...desaparèixer ha de ser l objectiu..alguna ho veieu tot molt fàcil, baixem, reduïm el deute i tornem a pujar...clar, clar com tots els equips que han baixat...ah no que la majoria han desaparwgut eh lucentum, eh Gijon...o estan mes pobres que abans eh Lleida, eh GBC!


totalment de acord , sembla que baixant ja ho tenim tot fet :llanto: :llanto:

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por goyathay » 22 Jun 2017, 00:42

Si no puja ningu aquesta temporada, tothom en general perdra el respecrete i l'interes a la lliga ACB i el basquet estat amb general. De fet, donant una ullada als foros dels equips leb's, ja es prenen l'ACB com un club privat i el desconte.tesforça general.
Si aixo continua gaires anys, no se pas com acabara el basquet a Espanya.
A mes, fora d'aqui critiquen i se'n carden del Manresa amb la conffiguracio de l'equip donant a entendre que juguem amb nens de 5 anys pagant el sou amb llet i colacao per estalviar salaris i disminuir el deute.
Ja tinc vergonya aliena
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 00:50

goyathay escribió:Si no puja ningu aquesta temporada, tothom en general perdra el respecrete i l'interes a la lliga ACB i el basquet estat amb general. De fet, donant una ullada als foros dels equips leb's, ja es prenen l'ACB com un club privat i el desconte.tesforça general.
Si aixo continua gaires anys, no se pas com acabara el basquet a Espanya.
A mes, fora d'aqui critiquen i se'n carden del Manresa amb la conffiguracio de l'equip donant a entendre que juguem amb nens de 5 anys pagant el sou amb llet i colacao per estalviar salaris i disminuir el deute.
Ja tinc vergonya aliena

Qui se n riu? El que està a leb i no a l acb pq només pot pagar als jugadors amb un got d aigua...no us enganyeu molts clubs estan a leb i per ells pujar a acb els hi suposa un maldecap, independentment de les condicions, i han de fer el xou i plorar una mica perque els seus s ofenguin amb els altres i no amb ells. Es com aquell que no té un duro i plora perquè no l hi deixen comprar un ferrari, que si les condicions, que si les formes de pagament...reclamar molt per semblar que no li deixen comprar quan ell sap que el problema és que no té un duro per comprar-lo i menys per mantenir-lo
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

edwart12
Mensajes: 433
Registrado: 20 Jun 2007, 23:36

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por edwart12 » 22 Jun 2017, 00:53

El problema es que quan va tocar baixar, no va passar, i poder ara les coses serien diferents. A vegades va bé, baixar i tocar fons per reconstruir de veritat i renovar projecte. No serveix de res, baixar, tornar a jugar a acb fitxan 10 desconeguts, i fer-ho temporada rere temporada. Repeteixo, el problema penso jo, és que quan va ser l'hora que tocava baixar (que si baixes, és per alguna cosa) no es va fer, i es va voler ser ACB, per dir ei juguem a l'ACB.

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
- Come ON! SpurS! - TP9, MG20,TD21..TS22!

Imagen
RH, 3P title win.

Imagen
Give me 5!

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 00:59

edwart12 escribió:El problema es que quan va tocar baixar, no va passar, i poder ara les coses serien diferents. A vegades va bé, baixar i tocar fons per reconstruir de veritat i renovar projecte. No serveix de res, baixar, tornar a jugar a acb fitxan 10 desconeguts, i fer-ho temporada rere temporada. Repeteixo, el problema penso jo, és que quan va ser l'hora que tocava baixar (que si baixes, és per alguna cosa) no es va fer, i es va voler ser ACB, per dir ei juguem a l'ACB.

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk

Diguem un equip que hagi baixat i en poc temps hagi tornat a pujar amb un equip reconstruit...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

edwart12
Mensajes: 433
Registrado: 20 Jun 2007, 23:36

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por edwart12 » 22 Jun 2017, 01:08

TASTET escribió:
edwart12 escribió:El problema es que quan va tocar baixar, no va passar, i poder ara les coses serien diferents. A vegades va bé, baixar i tocar fons per reconstruir de veritat i renovar projecte. No serveix de res, baixar, tornar a jugar a acb fitxan 10 desconeguts, i fer-ho temporada rere temporada. Repeteixo, el problema penso jo, és que quan va ser l'hora que tocava baixar (que si baixes, és per alguna cosa) no es va fer, i es va voler ser ACB, per dir ei juguem a l'ACB.

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk

Diguem un equip que hagi baixat i en poc temps hagi tornat a pujar amb un equip reconstruit...

Jo en cap moment he dit ascens immediat. Es molt difícil. Es necessiten unes quantes temporades, per fer un bon projecte d'ascens. Per aixó dic, si en el seu moment s'hagués baixat, sí seriem equip de LEB, d'acord, pero esportivament dubto que l'equip estigués pitjor del que està ara. Al contrari, penso que s'hauria pogut treballar per fer un equip competitiu, amb fitxatges foranis i amb algun que d'altre jugador de la casa, i que haguessin tingut temps per acoplarse, no com el que ha passat aquestes últimes temporades. Sí, equip ACB, pero no tens ni nucli de jugadors, ni tens nivell per estar a la lliga. I ara a més tampoc tens entrenador.

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
- Come ON! SpurS! - TP9, MG20,TD21..TS22!

Imagen
RH, 3P title win.

Imagen
Give me 5!

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 01:11

Esportivament estaries pitjor perquè estaries a leb...i els que recordeu que va passar el cop que vem estar 2 temporades a leb...la primera molt be però a la segona erem 4 al camp...que la gent vol veure al barça, el madrid, l unicaja i no al miraflores o el palencia...la gent vol veure el llull, el tomic i no al sonseca o el mikel uriz..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

edwart12
Mensajes: 433
Registrado: 20 Jun 2007, 23:36

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por edwart12 » 22 Jun 2017, 01:18

TASTET escribió:Esportivament estaries pitjor perquè estaries a leb...i els que recordeu que va passar el cop que vem estar 2 temporades a leb...la primera molt be però a la segona erem 4 al camp...que la gent vol veure al barça, el madrid, l unicaja i no al miraflores o el palencia...la gent vol veure el llull, el tomic i no al sonseca o el mikel uriz..

De veritat creus que estar al nivell que ha estat fins ara mateix el Manresa a l'ACB és estar millor esportivament? Haver de fitxar 10 jugadors per temporada abans de començar, 5 o 6 canvis entre baixes i altes a mitja temporada, etc.. jo penso que no te massa sentit el que ha estat fent fins ara. Sembla però que amb la gent nova que entra el club, es renovarà i fa millor pinta. I si que recordo el camp, era un solar! Només aquells qui realment ho sentiem, erem allà.

A més, la gent sempre voldrà veure els millors i estar amb els millors, és de llibre. Peró si et toca estar a LEB, es que et toca estar a LEB. I del que seies de ascens immediat, GBC un exemple. Se'ls dóna plaça, peró renuncien, i amb un sol any han tornat a pujar, i que jo sàpiga no tenien ni Kobe, ni Duncan ni Lebron.

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
- Come ON! SpurS! - TP9, MG20,TD21..TS22!

Imagen
RH, 3P title win.

Imagen
Give me 5!

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por marcus33 » 22 Jun 2017, 05:34

A mi en fot gracia que vulgueu estar a ACB planificant una plantilla a partir del 15 de Julio. Es un suicidi i ho sabeu. Jo començaría a planificar una plantilla amb una base de LEB i si el día 15 son ACB ja es fitxaran 4 o 5 peces de mes calitat. Total, tampoc pensó que el nivell de l equip sigui molt diferent a si comences desde 0 el día 15

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por goyathay » 22 Jun 2017, 05:37

marcus33 escribió:A mi en fot gracia que vulgueu estar a ACB planificant una plantilla a partir del 15 de Julio. Es un suicidi i ho sabeu. Jo començaría a planificar una plantilla amb una base de LEB i si el día 15 son ACB ja es fitxaran 4 o 5 peces de mes calitat. Total, tampoc pensó que el nivell de l equip sigui molt diferent a si comences desde 0 el día 15

+1
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 22 Jun 2017, 08:03

goyathay escribió:
marcus33 escribió:A mi en fot gracia que vulgueu estar a ACB planificant una plantilla a partir del 15 de Julio. Es un suicidi i ho sabeu. Jo començaría a planificar una plantilla amb una base de LEB i si el día 15 son ACB ja es fitxaran 4 o 5 peces de mes calitat. Total, tampoc pensó que el nivell de l equip sigui molt diferent a si comences desde 0 el día 15

+1

+1 :brindo por eso: és de sentit comú
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 22 Jun 2017, 08:10

bowie15 escribió:A ningú se li escapa que les notícies que arriben de la reunió no son bones per dos motius.
1. Al baixar les condicions econòmiques d'ascens fa que els clubs que merescudament s'han guanyat la plaça ACB ho tinguin mes fàcil per aconseguir-ho. Pero això no vol dir que ho facin, tampoc serà bufar i fer ampolles.
2. El fet que l'ACB allargui el plaç d'inscripció fins el 15 de juliol ens condiciona moltíssim la nostra planificació siguem on siguem, se l'hi gira feina al bo d'en Roman.
Pero clar, tampoc ens podem queixar hem quedat ultimisims, encara gràcies si ens conviden a continuar a la lliga.
El meu pronòstic es el següent:
Només puja el Burgos, ja li toca, en cosecuencia, com marca el conveni, l'ACB te l'obligació de convidar el Betis que evidentment accepta.
Torna a quedar una lliga de 17, una autèntica chapussa que no agrada a ningú.
Automàticament s'inicia una guerra Manresa/Palència per aconseguir la plaça 18.
Otorgarla a Palència, per Real Decreto, el seu dret ja el van perdre fa un any al renunciar a l'ascens, seria escandalós.
Per tant, després de molt patiment i a l'últim segon, ens conviden a nosaltres i a córrer cuita hem de confeccionar una plantilla per patir com cabrons per intentar salvar-nos milacurosament, es a dir el dia de la marmota 3.0.
Leo, jo de moment no oloro a cafè amb llet.


Doncs a mi la lógica em diu que el Burgos pujarà i el Betis es mantindrà. Seguirem amb una lliga de 17, que és el pas més lògic si es vol una lliga de 16 la temporada vinent. :rodarbalon: I el CB Descansa els anirà molt bé als 12 Clubs que estarán en competició europea
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 08:12

Planificar una plantilla leb i una acb...es com dir preparem 4 macarrons y un tros de carn per dinar i si al final hi ha boda ja farem un pastís per arreglar-ho....noooo, la diferència és taaaan abismal que les plantilles seran en un 90% diferents, andorra o tenerife quan van pujar van canviar el 90% de la plantilla i gbc al baixar igual....el mateix passa amb el futbol, sabeu quants jugadors del Girona seguiran de segona? Només 6! Tot i quedar 2ons!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 22 Jun 2017, 08:15

Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:A ningú se li escapa que les notícies que arriben de la reunió no son bones per dos motius.
1. Al baixar les condicions econòmiques d'ascens fa que els clubs que merescudament s'han guanyat la plaça ACB ho tinguin mes fàcil per aconseguir-ho. Pero això no vol dir que ho facin, tampoc serà bufar i fer ampolles.
2. El fet que l'ACB allargui el plaç d'inscripció fins el 15 de juliol ens condiciona moltíssim la nostra planificació siguem on siguem, se l'hi gira feina al bo d'en Roman.
Pero clar, tampoc ens podem queixar hem quedat ultimisims, encara gràcies si ens conviden a continuar a la lliga.
El meu pronòstic es el següent:
Només puja el Burgos, ja li toca, en cosecuencia, com marca el conveni, l'ACB te l'obligació de convidar el Betis que evidentment accepta.
Torna a quedar una lliga de 17, una autèntica chapussa que no agrada a ningú.
Automàticament s'inicia una guerra Manresa/Palència per aconseguir la plaça 18.
Otorgarla a Palència, per Real Decreto, el seu dret ja el van perdre fa un any al renunciar a l'ascens, seria escandalós.
Per tant, després de molt patiment i a l'últim segon, ens conviden a nosaltres i a córrer cuita hem de confeccionar una plantilla per patir com cabrons per intentar salvar-nos milacurosament, es a dir el dia de la marmota 3.0.
Leo, jo de moment no oloro a cafè amb llet.


Doncs a mi la lógica em diu que el Burgos pujarà i el Betis es mantindrà. Seguirem amb una lliga de 17, que és el pas més lògic si es vol una lliga de 16 la temporada vinent. :rodarbalon: I el CB Descansa els anirà molt bé als 12 Clubs que estarán en competició europea

Doncs jo el que veig mée clar és que la lliga serà parell, com ja va passar fa anys la lliga de 17 només va durar una temporada
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 22 Jun 2017, 08:36

El més probable és que sigui una lliga de 17 (ja han comentat que la propera temporada és de transició). 80%
Si és de 18 és per que el GBC també puja. 15%. Si el GBC no puja, és probable que el ministre "coli" al Palència. 4%

Per tant........... les probabilitats que el ICL sigui a ACB la temporada vinent són de l 1%. Et posis com et posis :rodarbalon:

PD No estaràs subornant al jutge Bowie oi ?¿ 8-) :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 22 Jun 2017, 08:42

"El ayuntamiento de Burgos aprobará un contrato de patrocinio por valor de 2,2 millones de euros a fraccionar en cuatro temporadas, con una aportación inicial de 700.000 euros. Además la entidad cuenta con el apoyo de la Diputación y espera negociar con la Junta de Castilla y León.

También cuenta con el empuje de los distintos gobiernos locales el Gipuzkoa, aunque en su caso la situación es más complicada ya que cuenta con una deuda reconocida de 2,9 millones. Este año su presupuesto en LEB Oro fue de unos 800.000 euros, aun cobrando los 1,8 millones del FRAD por su descenso."
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por bowie15 » 22 Jun 2017, 09:18

S'ha obert un interessantíssim debat al foro sobre que es el mes convenient pel nostre futur.
Per una banda, els que pensem que el millor es mantenir nos com sigui a l'ACB per altre els que pensem que es millor baixar reconstruir nos a tots nivell i intentar pujar.
Ara diré la meva.
Va quedar clar en una roda de premsa del Consell d'administració que si baixem a la la LEB ens resultarà imposible tornar a pujar ja que no tornarem a tenir els cèntims necessaris per complir els requisits d'ascens.
Es per això que defenso la postura de mantenir nos a la lliga.
Si baixem ens convertirem en un Lleida, Oviedo, amb tots els respectes i que noms'ofengui ningú, o el que es pitjor, un Granada, Alicant, Gijon o Girona.
A la segona temporada que estiguem a LEB i els afeccionats vegin que tot i aconseguir-ho no podem pujar, acabaran anant no quatre gats al pavelló, si van un i mig ja podem estar contents i sense afecció no hi ha club i això ens portaria a una dramàtica desaparició.
Si, pel contrari, baixem,pero esportivament tornem a aconseguir l'ascens, que no es fàcil tot i que aquí ho donint per fet, i econòmicament estem en condicions d'afrontar-ho, això son figues d'un altre paner.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 06:33