BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 31 Mar 2021, 00:35

El Club ja m'ha enviat el numero aleatori que dona a cada abonat per poder asistir als partits quan ho aprobi el CSD.

Aviam si pot ser aviat!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 31 Mar 2021, 12:49

goyathay escribió:El Club ja m'ha enviat el numero aleatori que dona a cada abonat per poder asistir als partits quan ho aprobi el CSD.

Aviam si pot ser aviat!
Em sap greu possar aigua el Vi..... però aquest matí e parlat amb gent del club.....i ho veuen quasi impossible....
Ells s'han mogut hi han fet públic tot aquest protocol per fer pressió al CSD i per veure si algun altre club ho feia.....però s'han quedat sols......
En definitiva, m'han dit, no et facis pagues de veure cap partit aquesta temporada ........

També m'han dit k aviat tindrem una nova renovació.........però no m'han donat cap pista.......

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 Mar 2021, 13:33

Patterson escribió:
goyathay escribió:El Club ja m'ha enviat el numero aleatori que dona a cada abonat per poder asistir als partits quan ho aprobi el CSD.

Aviam si pot ser aviat!
Em sap greu possar aigua el Vi..... però aquest matí e parlat amb gent del club.....i ho veuen quasi impossible....
Ells s'han mogut hi han fet públic tot aquest protocol per fer pressió al CSD i per veure si algun altre club ho feia.....però s'han quedat sols......
En definitiva, m'han dit, no et facis pagues de veure cap partit aquesta temporada ........

També m'han dit k aviat tindrem una nova renovació.........però no m'han donat cap pista.......
Podem fer apostes. Dels tres que més ganes tenia que renovéssin ja ho han fet dos. Queda Pedro com el primer.

També m'agradaria molt que renovés Ferrari, però suposo que encara que ha fet una temporada bastant fluixa, deu ser impossible.
[img][/img]

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 31 Mar 2021, 13:40

També podria ser Yankuba, no? Crec recordar que té contracte fins 2022, tampoc estaria malament assegurar un pivot cupo i del seu potencial, a més que aquest any ha fet una bona millora

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 31 Mar 2021, 13:54

O rafa martinez un any més
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 31 Mar 2021, 16:21

joanmo1994 escribió:També podria ser Yankuba, no? Crec recordar que té contracte fins 2022, tampoc estaria malament assegurar un pivot cupo i del seu potencial, a més que aquest any ha fet una bona millora

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Pel que arriba a Radio Macuto, Sima serà el proper ;) :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 31 Mar 2021, 17:07

Leodavinci39 escribió:
joanmo1994 escribió:També podria ser Yankuba, no? Crec recordar que té contracte fins 2022, tampoc estaria malament assegurar un pivot cupo i del seu potencial, a més que aquest any ha fet una bona millora

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Pel que arriba a Radio Macuto, Sima serà el proper ;) :brindo por eso:
Ràdio macuto es Quatre de Juny???? :todos a botar:

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 Mar 2021, 20:37

Saber quin serà el proper moviment del club és molt fàcil.

Es mira què diu Quatre de Juny, i el jugador que diguin està fora, segur està proper a renovar :todos a botar:
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 31 Mar 2021, 23:46

Voldria fer un parell de comentaris de basquet que no tenen res a veure amb el Manresa, es mes, afecten al Barça i al Madrid pero no full posar-ho al foro principal per evitar que siguent aquests clubs que en general, fa rabia a tothom ( a mi una mica també) responguin tonteries.
Es sobre la pol.lemica de les dues tecniques xiulades tant a Rudy com a Mirotic. Per qui no ho hagi vist, la tècnica a Rudy li van assenyalar quan despres de fer basquet, li va donar la pilota al arbitre. I la de Mirotic, quan el Maccabi treia de banda, Mirotic estava defensant al jugador que treia de banda i va xafar la linia.
A partir d'aqui pregunto davant de tota la meva ignorancia, es correcte? Realment es correcte assenyalar tècnica per xafar la linia de banda en un saque lateral? No seria mes correcte parar el temps, avisar al jugador en questió i en tot cas si es repetis, llavors si, assenyalar la tècnica?
I en el cas de Rudy, no he vist la jugada en aquest cas, però es veritat que despres de basquet no pots desplaçar la pilota per tal d'evitar un saque ràpid però es clar, si la intenció de passar la bola al arbitre va ser amb mala intenció, resa dir. Però, si no hi ha mala intenció, ho veig una mica riguros xiular tècnica per donar la pilota al arbitre.

Com ho veieu?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 31 Mar 2021, 23:50

En el cas de Mirotic des de fa 2 anys, és acció de tècnica si és als 2 darrers, minuta.. A més és que just l arbitre l hi diu 3 cops lo de la línia

Lo de rudy es técnica perquè un cop fas canasta no pots desplaçar la pilota

Agradi o no, és el que posa el reglament
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 01 Abr 2021, 15:29

TASTET escribió:En el cas de Mirotic des de fa 2 anys, és acció de tècnica si és als 2 darrers, minuta.. A més és que just l arbitre l hi diu 3 cops lo de la línia

Lo de rudy es técnica perquè un cop fas canasta no pots desplaçar la pilota

Agradi o no, és el que posa el reglament
Gracies. Lo de que l'arbitre avisa a Mirotic tres cops, no ho havia vist. Llavors es comprensible la tècnica. I lo de Rudi (tot i que es un pavo que em cau fatal) desconeixia que aquest gest també fos de tecnica.

Res doncs, Gracies per informar.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 01 Abr 2021, 23:45

goyathay escribió:
TASTET escribió:En el cas de Mirotic des de fa 2 anys, és acció de tècnica si és als 2 darrers, minuta.. A més és que just l arbitre l hi diu 3 cops lo de la línia

Lo de rudy es técnica perquè un cop fas canasta no pots desplaçar la pilota

Agradi o no, és el que posa el reglament
Gracies. Lo de que l'arbitre avisa a Mirotic tres cops, no ho havia vist. Llavors es comprensible la tècnica. I lo de Rudi (tot i que es un pavo que em cau fatal) desconeixia que aquest gest també fos de tecnica.

Res doncs, Gracies per informar.
La de Miròtic només s'explica si el va avisar que li pitaria tècnica a la següent, tal com es fa amb el flopping.
No tant perquè el reglament digui una cosa o una altra, però perquè per una acció sense conseqüències per l'altre equip, t'estàs carregant tot un partit de 40 min, tenint en compte que el marcador estava totalment ajustat.

És a dir, una tècnica com aquesta jo crec que només s'hauria de pitar si has avisat al jugador, o bé si el marcador no és ajustat (tal com una segona tarjeta groga al futbol costa més d'assenyalar que una primera, o que una falta dins l'àrea ha de ser més clara que a fora, per la seva trascendència en el partit).
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Abr 2021, 00:04

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:
TASTET escribió:En el cas de Mirotic des de fa 2 anys, és acció de tècnica si és als 2 darrers, minuta.. A més és que just l arbitre l hi diu 3 cops lo de la línia

Lo de rudy es técnica perquè un cop fas canasta no pots desplaçar la pilota

Agradi o no, és el que posa el reglament
Gracies. Lo de que l'arbitre avisa a Mirotic tres cops, no ho havia vist. Llavors es comprensible la tècnica. I lo de Rudi (tot i que es un pavo que em cau fatal) desconeixia que aquest gest també fos de tecnica.

Res doncs, Gracies per informar.
La de Miròtic només s'explica si el va avisar que li pitaria tècnica a la següent, tal com es fa amb el flopping.
No tant perquè el reglament digui una cosa o una altra, però perquè per una acció sense conseqüències per l'altre equip, t'estàs carregant tot un partit de 40 min, tenint en compte que el marcador estava totalment ajustat.

És a dir, una tècnica com aquesta jo crec que només s'hauria de pitar si has avisat al jugador, o bé si el marcador no és ajustat (tal com una segona tarjeta groga al futbol costa més d'assenyalar que una primera, o que una falta dins l'àrea ha de ser més clara que a fora, per la seva trascendència en el partit).
L hi diu 3 vegades, si xafes tecnica.. I la norma és nova de fa 2 anys, si als darrers 2 minuts xafes tècnica.. Ja podem discutir si es pita o no.. Però la norma hi és i l avisen 3 cops...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7907
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 02 Abr 2021, 00:30

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:
TASTET escribió:En el cas de Mirotic des de fa 2 anys, és acció de tècnica si és als 2 darrers, minuta.. A més és que just l arbitre l hi diu 3 cops lo de la línia

Lo de rudy es técnica perquè un cop fas canasta no pots desplaçar la pilota

Agradi o no, és el que posa el reglament
Gracies. Lo de que l'arbitre avisa a Mirotic tres cops, no ho havia vist. Llavors es comprensible la tècnica. I lo de Rudi (tot i que es un pavo que em cau fatal) desconeixia que aquest gest també fos de tecnica.

Res doncs, Gracies per informar.
La de Miròtic només s'explica si el va avisar que li pitaria tècnica a la següent, tal com es fa amb el flopping.
No tant perquè el reglament digui una cosa o una altra, però perquè per una acció sense conseqüències per l'altre equip, t'estàs carregant tot un partit de 40 min, tenint en compte que el marcador estava totalment ajustat.

És a dir, una tècnica com aquesta jo crec que només s'hauria de pitar si has avisat al jugador, o bé si el marcador no és ajustat (tal com una segona tarjeta groga al futbol costa més d'assenyalar que una primera, o que una falta dins l'àrea ha de ser més clara que a fora, per la seva trascendència en el partit).
No, no va així la cosa.
En els dos darrers minuts el reglament diu clarament que envair l'espai del jugador que treu de banda es castiga amb falta tècnica. Remarca que l'àrbitre s'ha de colocar a ran de la línia i ha de fer sempre el gest aquell que fan habitualment amb el braç amunt i avall per senyalar l'espai.
No hi ha avís que valgui. L'avís es fa durant el partit i si es torna a envair l'espai es pita la tècnica, però als dos darrers minuts és tècnica directa.
Mirotic trepitja la línia tres o quatre vegades, però a més treu el braç fora ben bé mig metre, i ho fa per impedir la passada al jugador que tallava cap a la cantonada dreta.
La tècnica està ben pitada, i massa va trigar a pitar-la. El reglament és clar i no deixa cap opció de dubte.

Lo de Rudy és una bestiesa. El reglament també és claríssim, però en una acció així, amb el crono aturat, no veig quin benefici pot treure el jugador si no és que amaga la pilota i la porta fins al mig del camp.
Jo m'havia fet un tip de donar la pilota a l'àrbitre després d'un contraatac amb safateta fàcil, era com un gest amable perquè no fós l'àrbitre que s'hagués d'ajupir a agafar la pilota.
Però bestiesa o no, és el que ara diu el reglament i no admet tampoc cap interpretació. Tècnica indiscutible.

Els reglaments es van modificant perquè cada cop hi hagi menys possibilitats d'interpretació o de criteri arbitral. És com la famosa norma del futbol de les mans dins l'àrea. Es piten penals ridículs per pilotes que van a la mà d'un jugador que està d'esquena, però el reglament diu que és penal i ho és.

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 02 Abr 2021, 00:46

Lo de que el flopping es senyala amb falta tècnica ho sabia. Ara, que al primer cop que un jugador fa flopping, no se jo si l'avisen. Suposo que depen del color de la samarreta.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

SERGI_INC
Mensajes: 483
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: BAXI MANRESA

por SERGI_INC » 02 Abr 2021, 10:49

Leodavinci39 escribió:
joanmo1994 escribió:També podria ser Yankuba, no? Crec recordar que té contracte fins 2022, tampoc estaria malament assegurar un pivot cupo i del seu potencial, a més que aquest any ha fet una bona millora

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Pel que arriba a Radio Macuto, Sima serà el proper ;) :brindo por eso:
El Pedro va dir que confien molt amb la seva progressió. Que és un projecte de futur.
Teòricament tornarà Sakho a final de temporada pq dubto que el vulgui el Burgos. A veure com acaba la cosa

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 Abr 2021, 10:58

SERGI_INC escribió:
Leodavinci39 escribió:
joanmo1994 escribió:També podria ser Yankuba, no? Crec recordar que té contracte fins 2022, tampoc estaria malament assegurar un pivot cupo i del seu potencial, a més que aquest any ha fet una bona millora

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Pel que arriba a Radio Macuto, Sima serà el proper ;) :brindo por eso:
El Pedro va dir que confien molt amb la seva progressió. Que és un projecte de futur.
Teòricament tornarà Sakho a final de temporada pq dubto que el vulgui el Burgos. A veure com acaba la cosa
Amb això dels 5 cupos la temporada vinent..............no t estranyi que el Burgos se´l quedi :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Abr 2021, 14:31

Sakho està jugant millor a Burgos eh... Al darrer partit vs unicaja 16 punts i 18 de valoració
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 02 Abr 2021, 16:25

goyathay escribió:Lo de que el flopping es senyala amb falta tècnica ho sabia. Ara, que al primer cop que un jugador fa flopping, no se jo si l'avisen. Suposo que depen del color de la samarreta.
Sí, normalment l'han d'haver avisat abans per flopping.
Per exemple, quan li van pitar la tècnica a Rafa, que tots ens vam quedar astorats, els àrbitres es van excusar en què ja l'havien avisat abans.
Potser si és molt descarat la piten a la primera, però normalment han d'avisar.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 02 Abr 2021, 16:29

Leodavinci39 escribió:
SERGI_INC escribió:
Leodavinci39 escribió:
Pel que arriba a Radio Macuto, Sima serà el proper ;) :brindo por eso:
El Pedro va dir que confien molt amb la seva progressió. Que és un projecte de futur.
Teòricament tornarà Sakho a final de temporada pq dubto que el vulgui el Burgos. A veure com acaba la cosa
Amb això dels 5 cupos la temporada vinent..............no t estranyi que el Burgos se´l quedi :roll:
Amb Sakho tot deu dependre del preu. Si té una fitxa barata, qualsevol equip del nostre nivell deu voler un cupo amb una fitxa baixa i que al 5 pot anar fent un paper decent.
Cert que Jordan ha fet algun partit bo, però realment és poc regular. Jo jugador per jugador prefereixo encara a Sima, la veritat. Crec que té millor actitut i sembla ben integrat a l'equip.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 05:57