BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 20 Feb 2018, 16:27

ni Ibekwe! jaja

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 20 Feb 2018, 16:39

Gran temporada al gbc, semblant a la de vega al Burgos jajaja

El que s hauria d haver fet si es volia pujar..posar l equip en mans d una direcció esportiva amb el cul pelat a leb (no un novell com Roman) i Lezcano d entrenador..dit això, tenim molt bon equip, a confiar i ja veurem com acaba tot
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 20 Feb 2018, 16:51

Zoran Vrkic aGBC va fer un 83% amb tirs lliures, 57% tirs de dos , 37% tirs de 3i amb 8,2 de mitjana de valoracio,dons te pinta que per la Leb es un jugador interessant :botepiernas:

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 20 Feb 2018, 16:57

Un base experimentat et dóna al menys aquell punt de veterania que cal quan els finals s'apreten i la pilota crema.
Winthering plis! :amor:
[img][/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 20 Feb 2018, 17:43

Johnny2 escribió:Un base experimentat et dóna al menys aquell punt de veterania que cal quan els finals s'apreten i la pilota crema.
Winthering plis! :amor:
Doncs Winthering no és la veterania personificada, debutant a LEB i sortint de la Universitat.

L'altre cosa és que estigui fent números espectaculars, ara, tirant-se tot el què pot i més, aquí a Manresa difícil...

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 20 Feb 2018, 17:53

irontms escribió:
Johnny2 escribió:Un base experimentat et dóna al menys aquell punt de veterania que cal quan els finals s'apreten i la pilota crema.
Winthering plis! :amor:
Doncs Winthering no és la veterania personificada, debutant a LEB i sortint de la Universitat.

L'altre cosa és que estigui fent números espectaculars, ara, tirant-se tot el què pot i més, aquí a Manresa difícil...
Home, doncs jo diria que es tira tot el què pot, i ja està, sobretot de 3, amb un 40%.
A part que també sap assistir, amb 5,4 assistències per partit.
I veterà en el sentit de conèixer els equips que juguen aquest any, més important que no un altre que hagi jugat 10 anys a la LEB però ara estigui a una altra competició.
Segur que hagués gestionat 10 cops millor que el Jakis alguns finals de quarts, i passat molt millor les pressions dels equips rivals.
[img][/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 20 Feb 2018, 20:00

Johnny2 escribió:
irontms escribió:
Johnny2 escribió:Un base experimentat et dóna al menys aquell punt de veterania que cal quan els finals s'apreten i la pilota crema.
Winthering plis! :amor:
Doncs Winthering no és la veterania personificada, debutant a LEB i sortint de la Universitat.

L'altre cosa és que estigui fent números espectaculars, ara, tirant-se tot el què pot i més, aquí a Manresa difícil...
Home, doncs jo diria que es tira tot el què pot, i ja està, sobretot de 3, amb un 40%.
A part que també sap assistir, amb 5,4 assistències per partit.
I veterà en el sentit de conèixer els equips que juguen aquest any, més important que no un altre que hagi jugat 10 anys a la LEB però ara estigui a una altra competició.
Segur que hagués gestionat 10 cops millor que el Jakis alguns finals de quarts, i passat molt millor les pressions dels equips rivals.
El tema de Jakis no te'l nego, per mi una de les decepcions de la temporada.

Però crec que la majoria per veterania pensem en un altre tipus de perfil (Uriz, Llompart...)

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 20 Feb 2018, 20:10

irontms escribió:
Johnny2 escribió:
irontms escribió:
Doncs Winthering no és la veterania personificada, debutant a LEB i sortint de la Universitat.

L'altre cosa és que estigui fent números espectaculars, ara, tirant-se tot el què pot i més, aquí a Manresa difícil...
Home, doncs jo diria que es tira tot el què pot, i ja està, sobretot de 3, amb un 40%.
A part que també sap assistir, amb 5,4 assistències per partit.
I veterà en el sentit de conèixer els equips que juguen aquest any, més important que no un altre que hagi jugat 10 anys a la LEB però ara estigui a una altra competició.
Segur que hagués gestionat 10 cops millor que el Jakis alguns finals de quarts, i passat molt millor les pressions dels equips rivals.
El tema de Jakis no te'l nego, per mi una de les decepcions de la temporada.

Però crec que la majoria per veterania pensem en un altre tipus de perfil (Uriz, Llompart...)
Sí és clar, Llompart, o Rodríguez o Uriz perfectes. Però estàvem dient un base que hagi competit aquest any a la LEB i que quedi lliure pels play-off, a fi que no necessiti adaptació a la competició.
Uriz sí que correspondria, però seria ben raro que el base d'un equip que ha pujat es passi a l'equip rival abans d'acabar la temporada.
[img][/img]

rigal
Mensajes: 6091
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: ICL MANRESA

por rigal » 20 Feb 2018, 23:15

Forcada, Suka o Zengotita juegan en la tercera francesa porque allí cobran más que en casi cualquier equipo de LEB. Los tres estuvieron ya en cocos de esta categoría y supongo que se piraron al no recibir oferta de ninguno.
Suka está como una regadera y no es muy fiable, Zengotita no tiene ya nivel para uno de esos equipos y Xavi... os vendría de perlas, jugando además de 1,2 o 3.

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Feb 2018, 07:02

rigal escribió:Forcada, Suka o Zengotita juegan en la tercera francesa porque allí cobran más que en casi cualquier equipo de LEB. Los tres estuvieron ya en cocos de esta categoría y supongo que se piraron al no recibir oferta de ninguno.
Suka está como una regadera y no es muy fiable, Zengotita no tiene ya nivel para uno de esos equipos y Xavi... os vendría de perlas, jugando además de 1,2 o 3.
:brindo por eso: YOYALODIJE :)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 21 Feb 2018, 07:09

Sembla ser que Bilbao vol tallar el seu base, Fisher, no se si seria bona opció...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Feb 2018, 07:23

Jo crec que el "perfil" que encaixa més és el de DaniRo o Uriz, un base EXPERIMENTAT a la Leb Oro. Com que aquests dos ja están pillats :travieso: , i Wintering no el podries tenir fins a final de la lliga regular (i esperar que no entrin al play/off que és molt suposar :mrgreen: ), l opció millor, com ja he dit té nom i cognoms: XAVI FORCADA :amor: .

A mi, amb Costa/Forcada/Muñoz/Nachete/Trías a pista, dóna´m els finals ajustats que vulguis. :campeon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Feb 2018, 07:53

Com que veig que molts no el coneixeu, i no us refieu de la meva opinió, aquí us deixo l opinió de gent amb més "catxé" que jo :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=SOqUItS19P0
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: ICL MANRESA

por ejk » 21 Feb 2018, 09:48

cuttlas escribió:El Breo si que el veig per sobre nostre, pero dir que el Melilla juga a una altre lliga quan despres de 23 jornades anem per sobre seu...

El meu pronóstic: Breo puja directe, nosaltres quedem segons i guanyem el playoff al 5é partit al congost contra el Melilla. :botepordetras:

Jo nomès fitxaria si trobem un bon base veterà amb bona ma, que ens permeti posar Jakis de 2 a temps complert.
Jo també ho veig així. Breo 2 o 3 passes per davant nostra. Melilla/Prat/Oviedo si ens hi enfrentem en una eliminatòria de PO, si tenim factor pista ens dono un 65% aprox, i sense un 45% aprox, sent el Melilla el més perillós dels 3, i el Prat (que no se'm enfadi Leo) el que menys.

Per cert, a LEB totes les eliminatories son a 5?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 21 Feb 2018, 10:38

Veig igual de perillosos a Melilla o al Prat. Cert que als catalans els vam guanyar, però no teníen la torre ni el Saul Blanco, que està fent també molta feina, a part de ser un dia d'aquells amb el Congost presionant a tope (perquè ens hi jugàvem la classificació a la Copa). Allà patirem.
[img][/img]

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

Re: ICL MANRESA

por Aleixb » 21 Feb 2018, 11:29

Leodavinci39 escribió:Jo crec que el "perfil" que encaixa més és el de DaniRo o Uriz, un base EXPERIMENTAT a la Leb Oro. Com que aquests dos ja están pillats :travieso: , i Wintering no el podries tenir fins a final de la lliga regular (i esperar que no entrin al play/off que és molt suposar :mrgreen: ), l opció millor, com ja he dit té nom i cognoms: XAVI FORCADA :amor: .

A mi, amb Costa/Forcada/Muñoz/Nachete/Trías a pista, dóna´m els finals ajustats que vulguis. :campeon:
Ja que parleu de fichar, el mercat a les categories FEB es tanca en una setmana, el 28 de febrer.

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Feb 2018, 13:19

ejk escribió:
cuttlas escribió:El Breo si que el veig per sobre nostre, pero dir que el Melilla juga a una altre lliga quan despres de 23 jornades anem per sobre seu...

El meu pronóstic: Breo puja directe, nosaltres quedem segons i guanyem el playoff al 5é partit al congost contra el Melilla. :botepordetras:

Jo nomès fitxaria si trobem un bon base veterà amb bona ma, que ens permeti posar Jakis de 2 a temps complert.
Jo també ho veig així. Breo 2 o 3 passes per davant nostra. Melilla/Prat/Oviedo si ens hi enfrentem en una eliminatòria de PO, si tenim factor pista ens dono un 65% aprox, i sense un 45% aprox, sent el Melilla el més perillós dels 3, i el Prat (que no se'm enfadi Leo) el que menys.

Per cert, a LEB totes les eliminatories son a 5?
No home :D com vols que m enfadi? :brindo por eso: A més, si estic d acord amb vosaltres.
Jo vaig dir al juliol, quan vaig veure la plantilla del Prat (i més tard l incorporació d Andriuskevicius) que el Prat seria l equip "revelació". No em vaig apostar (crec recordar que Johnny) a que quedaría entre els 3 primers. Per a mi, els "favorits" sempre han estat Breo i Melilla.
Una altra cosa és la meva admiració pel gran Arturo Álvarez :amor: , que amb un pressupost baixíssim fa un joc que enamora. Si jo fós Roman li faria una trucadeta i que no renovi ni es comprometi amb cap altre equip fins a conèixer la nostra proposta, de cara a l any que ve. 8-) 8-)
No savia lo de que es tanca el període de fitxatges el 28 de febrero :o :o (merci per la info).

El meu pronòstic és doble:
_ si NO fitxem: Breo-Melilla-Prat-ICL Manresa.
-si SI fitxem: Breo-ICL Manresa-Melilla-Prat
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 21 Feb 2018, 16:30

Què vol dir que es tanca el mercat? Si per exemple se't lesiona un jugador no pots fitxar? Suposo que es deu referir a fitxar d'un altre equip FEB.
[img][/img]

catedratico
Mensajes: 7558
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: ICL MANRESA

por catedratico » 21 Feb 2018, 16:47

Johnny2 escribió:Què vol dir que es tanca el mercat? Si per exemple se't lesiona un jugador no pots fitxar? Suposo que es deu referir a fitxar d'un altre equip FEB.
A partir del 28 de febrero no se puede fichar,salvo una excepción,una lesión de más de tres meses justificada(informe médico).

Saludos.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 21 Feb 2018, 19:58

catedratico escribió:
Johnny2 escribió:Què vol dir que es tanca el mercat? Si per exemple se't lesiona un jugador no pots fitxar? Suposo que es deu referir a fitxar d'un altre equip FEB.
A partir del 28 de febrero no se puede fichar,salvo una excepción,una lesión de más de tres meses justificada(informe médico).

Saludos.
Ok, gracias por la info.

Doncs ja fem tard!
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 13:54