BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 25 Nov 2017, 08:38

Bona noticia que la lesió de Gintvainis es quedés en un ensurt. Sembla ser que ja estarà disponible per a la semana que ve :botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6591
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 26 Nov 2017, 03:37

Derrota del Melilla devant de l'Oviedo, que ens deixaria tercers en solitari si guanyem avui.
Finalment crec que el Guerra és massa encantat per a ser el 5 que necessitàvem. En canvi el Andriuskevicius, això sí que ja seria una altra cosa.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 26 Nov 2017, 04:27

Johnny2 escribió:Derrota del Melilla devant de l'Oviedo, que ens deixaria tercers en solitari si guanyem avui.
Finalment crec que el Guerra és massa encantat per a ser el 5 que necessitàvem. En canvi el Andriuskevicius, això sí que ja seria una altra cosa.

YOYALODIJE :P I ja vaig pronosticar que el Prat seria l equip revelació (llegeixo a Regió7 que ja l han batejat així :P ) 8-) i que Palència amb l entrenador i amb Grimau l havien cagada :todos a botar:

Oviedo és una de les pistes MES complicades de la LEB ORO :alarma: Nosaltres hi anem d aquí 2 o 3 partits.

PD: Fusek és el més semblant a un Andriuskevicius que hi ha ara mateix disponible. :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 26 Nov 2017, 11:52

Per al partit d avui , tenen l important baixa de Bieshaar, un 208 cedit per la Penya, convocat per la seva selecció 8-) .
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 26 Nov 2017, 13:11

injust amb un ex jugador que de moment no ho fa malament i a mes encara no estem ni a la meitat de la competició, porta un pro-mig de 13,3 de valoració en 9 partits , quan per exemple Lundberg porta 11,78 i es tot un ídol a Manresa i prou be que ho està fen aqui

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 26 Nov 2017, 17:28

Parlant d'exjugadors..
Oliver Arteaga promitja gairebé 23 de valoració amb l'Oviedo.
I alguns al foro deien l'estiu passat que no volien el seu fitxatge

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 Nov 2017, 20:22

Déu meu, quina merda de partit!!!
Per cert, jo soc dels que no volia Arteaga. I no he canviat d'opinió.

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 26 Nov 2017, 20:50

Partit còmode, que a poc que haguessim estat fins,,,,,,,,,,, hauríem sentenciat al descans. Molt superiors.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 26 Nov 2017, 21:46

quan no ja un pivot gran a davant el Trias juga molt còmoda , veient el partit de avui jo continuo pensant que amb confiança la possessió de base la tenim coberta i que el que falta es un 5 potent que faci por els rivals

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 26 Nov 2017, 22:01

Al final hem jugat amb la tita a fora. Si haguesim estat forts en defensa al principi i contundents en atac sense perdonar res, hauriem guanyat de 50. A la zona ens els menjavem i en atac hem volgut fer-ho massa bonic.
Però en positiu hem de valorar el bon rendiment de Allen en els darrres partits on va de menys a més, i que Jikgbainis s'ha recuperat bé i presenta bones maneres, que a part del llaçament te bones penetracions.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 Nov 2017, 22:48

Resultat enganyós. Victòria clara, però partit molt dolent.
El Clavijo ha aguantat fins que se li han acabat les forces, i sobretot fins que se li han acabat els negres a la pintura.
Les diferències de plantilla, sobretot de fons d'armari, son les que son, i al final s'ha notat.
Això no treu que per exemple avui Costa ha estat nefast, tot i tenir uns bases rivals que defensaven amb la mirada. Ni ha dirigit ni ha anotat, ni tan sols ha gosat penetrar.
Allen ha fet bons números, però tenia una superioritat física evident, i també ha perdut pilotes increibles.
Hamilton no tenia el dia, i ja en van dos de seguits. Però potser és el que tenia un marcador més complicat, perquè Gutenius ha fet un gran partit.
Álvaro avui li poses una barba de hipster i tens el putu James Harden. Quin partit ha fet!!

Partits així haurien de servir per probar sistemes i s'haurien de plantejar més seriosament, imposant el joc i no el físic i la qualitat individual.
Hem d'estar preparats per enfrontar-nos als equips bons, i partits com el d'avui no ajuden gens.

Johnny2
Mensajes: 6591
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 26 Nov 2017, 22:58

Els rivals fluixos fan bo a tothom. És fàcil penetrar, robar pilotes, rebre faltes i per tant valorar alt.
La gràcia és tenir el nivell amb els rivals forts.
De moment, els que es veu que són capaços de brillar en els moments més decisius són Hamilton, Lunberg, i, sorprenentment per com va començar la temporada, Allen. Trias també té la capacitat, tot i que no va fer molt bon partit amb el Breogán.
Sakho s'ha anat defensant, tot i que m'agradarà veure'l enfrentat a un pívot com Andriuskevicius. Crec que serà la seva prova de foc per a veure fins on pot arribar.
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 Nov 2017, 23:37

racósonat escribió:Parlant d'exjugadors..
Oliver Arteaga promitja gairebé 23 de valoració amb l'Oviedo.
I alguns al foro deien l'estiu passat que no volien el seu fitxatge
Arteaga és un cinc pur, treballador, lluitador i bona persona. Però molt limitat tècnicament i físicament.
Enlloc de qui l'hauriem de posar?
Trias té molta més qualitat. No és jugador per l'ACB a aquestes altures, però per LEB és un luxe.
Sakho si segueix la progressió seria el nostre 5 suplent si és que tornem a pujar a l'ACB.

Si hem de fitxar un cinc, que sigui un jugador que marqui les diferències de cara al tram final de la lliga.
Jo ara per ara soc més de fitxar un base.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 27 Nov 2017, 00:14

Iceman Gervin escribió:
racósonat escribió:Parlant d'exjugadors..
Oliver Arteaga promitja gairebé 23 de valoració amb l'Oviedo.
I alguns al foro deien l'estiu passat que no volien el seu fitxatge
Arteaga és un cinc pur, treballador, lluitador i bona persona. Però molt limitat tècnicament i físicament.
Enlloc de qui l'hauriem de posar?
Trias té molta més qualitat. No és jugador per l'ACB a aquestes altures, però per LEB és un luxe.
Sakho si segueix la progressió seria el nostre 5 suplent si és que tornem a pujar a l'ACB.

Si hem de fitxar un cinc, que sigui un jugador que marqui les diferències de cara al tram final de la lliga.
Jo ara per ara soc més de fitxar un base.
+1

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Nov 2017, 00:28

per la leb tenim de sobres els bases que tenim i mes veien com Gintvainis va a mes i esperem que Costa agafi confiança , a fora un pivot potent es mes convenient per mi

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 27 Nov 2017, 00:56

Segueixo pensant que no ens falta ni un base ni un pivot... estant a leb. La temproada que ve si pujem, ja en parlarem però ara per ara, estem perfectes. Guanyent amb solvencia i els dos partits que hem perdut ha fallat tot l'equip. Contra Melilla, nomès Trias va estar bé i els demés van estar discrets i contra Breogan, en general vem jugar força bé i vem fallar en el segon quart, o millor dit, ells van anotar tot el que van llançar i a nosaltres ja no ens entrava res, ni els pivots ni els bases, ni els escoltes ni ningú. Però si fitxem un pivot, a qui substitueixes? No crec que trobesim millor ningú que Tries que a part de jugar bé, també aporta coses positives fora de pista; a Hamilton? Crec que ens ha sortit prou bo i ens alguns partits juga amb la tita fora. I per sortir de suplent, crec que no seria bo treure-li minuts a Jordan; L'unic en el lloc de Javi Mujica però, que sigui bo i vulgui jugar en un rol de quart pivot... no crec pas que vulgui venir.
I fitxar un base... no ho vec, tampoc. Hem d'aprfitar que els bases de leb son molt inferiros als de l'ACB per tal que Lluis Costa agafi confiança i experiencia i millori i així poder jugar amb ell a l'ACB . I Jingtvainis no em desagrada, al contrari, estar millorant força ofensivament i cada cop vec que dirigeix millor. També te facilitat per robar pilotes gracies a la seva evergadura. Jo penso que anant bé com anem, crec que afectaria molt a la plantilla un nou jugador que "robes" minuts als actuals membres. I torno a repetir com vaig dir anteriorment que encara tinc el mal record de que fa un parells o tres de temporades es va tallar a Waters i això va fer que la plantilla s'en resentis i acabes la temporada sent un desastre.

Jo ho deixaria tal i com estar i tindria paciencia. Allen també s'el volia tallar i ara estar millorant molt. Queda molta lliga i segeuixo pensant que Prat afluixarà i no estarà tant amunt i Breogan no els pot guanyar tots. Potsr no en perdrà gaires però veient el partit de la jornada passada, ells no poden millorar gaire més i en canvi nosaltres si.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6591
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 27 Nov 2017, 01:38

goyathay escribió:Segueixo pensant que no ens falta ni un base ni un pivot... estant a leb. La temproada que ve si pujem, ja en parlarem però ara per ara, estem perfectes. Guanyent amb solvencia i els dos partits que hem perdut ha fallat tot l'equip. Contra Melilla, nomès Trias va estar bé i els demés van estar discrets i contra Breogan, en general vem jugar força bé i vem fallar en el segon quart, o millor dit, ells van anotar tot el que van llançar i a nosaltres ja no ens entrava res, ni els pivots ni els bases, ni els escoltes ni ningú. Però si fitxem un pivot, a qui substitueixes? No crec que trobesim millor ningú que Tries que a part de jugar bé, també aporta coses positives fora de pista; a Hamilton? Crec que ens ha sortit prou bo i ens alguns partits juga amb la tita fora. I per sortir de suplent, crec que no seria bo treure-li minuts a Jordan; L'unic en el lloc de Javi Mujica però, que sigui bo i vulgui jugar en un rol de quart pivot... no crec pas que vulgui venir.
I fitxar un base... no ho vec, tampoc. Hem d'aprfitar que els bases de leb son molt inferiros als de l'ACB per tal que Lluis Costa agafi confiança i experiencia i millori i així poder jugar amb ell a l'ACB . I Jingtvainis no em desagrada, al contrari, estar millorant força ofensivament i cada cop vec que dirigeix millor. També te facilitat per robar pilotes gracies a la seva evergadura. Jo penso que anant bé com anem, crec que afectaria molt a la plantilla un nou jugador que "robes" minuts als actuals membres. I torno a repetir com vaig dir anteriorment que encara tinc el mal record de que fa un parells o tres de temporades es va tallar a Waters i això va fer que la plantilla s'en resentis i acabes la temporada sent un desastre.

Jo ho deixaria tal i com estar i tindria paciencia. Allen també s'el volia tallar i ara estar millorant molt. Queda molta lliga i segeuixo pensant que Prat afluixarà i no estarà tant amunt i Breogan no els pot guanyar tots. Potsr no en perdrà gaires però veient el partit de la jornada passada, ells no poden millorar gaire més i en canvi nosaltres si.
Està bé el què comentes, però de totes formes segueixo creient que ens manca un plus, per a ser l'equip superior que necessitem.
Si finalment només puja un equip, no n'hi ha prou en ser competitius, o en ser prou bons per a tenir oportunitats, hem de ser superiors. Ara mateix francament no crec que ho siguem, sobretot amb el Breogan i el Prat. Els de Lugo tenen una parella de bases capaços de dirigir molt bé, i també d'anotar si cal. El Prat un 5 pur i una resta d'equip molt compensat.
Ens podem esperar al final de la primera volta i decidir, però si tot segueix com ara, hauríem de mirar en el mercat per si surt la oportunitat d'incorporar un jugador diferencial.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Nov 2017, 09:03

es que dels equip actual no ha de marxar ningú ja que tots dins o fora de la pista aporten coses positives (uns mes que altres......) i si arriba un pivot potent , automàticament Trias pot jugar mes estona de 4 i Hamilton podria fer funcions de ala sempre i quan no abusi del triple que es el pitjor que te , i quedaria un equip molt mes compensat

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 27 Nov 2017, 15:16

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:Segueixo pensant que no ens falta ni un base ni un pivot... estant a leb. La temproada que ve si pujem, ja en parlarem però ara per ara, estem perfectes. Guanyent amb solvencia i els dos partits que hem perdut ha fallat tot l'equip. Contra Melilla, nomès Trias va estar bé i els demés van estar discrets i contra Breogan, en general vem jugar força bé i vem fallar en el segon quart, o millor dit, ells van anotar tot el que van llançar i a nosaltres ja no ens entrava res, ni els pivots ni els bases, ni els escoltes ni ningú. Però si fitxem un pivot, a qui substitueixes? No crec que trobesim millor ningú que Tries que a part de jugar bé, també aporta coses positives fora de pista; a Hamilton? Crec que ens ha sortit prou bo i ens alguns partits juga amb la tita fora. I per sortir de suplent, crec que no seria bo treure-li minuts a Jordan; L'unic en el lloc de Javi Mujica però, que sigui bo i vulgui jugar en un rol de quart pivot... no crec pas que vulgui venir.
I fitxar un base... no ho vec, tampoc. Hem d'aprfitar que els bases de leb son molt inferiros als de l'ACB per tal que Lluis Costa agafi confiança i experiencia i millori i així poder jugar amb ell a l'ACB . I Jingtvainis no em desagrada, al contrari, estar millorant força ofensivament i cada cop vec que dirigeix millor. També te facilitat per robar pilotes gracies a la seva evergadura. Jo penso que anant bé com anem, crec que afectaria molt a la plantilla un nou jugador que "robes" minuts als actuals membres. I torno a repetir com vaig dir anteriorment que encara tinc el mal record de que fa un parells o tres de temporades es va tallar a Waters i això va fer que la plantilla s'en resentis i acabes la temporada sent un desastre.

Jo ho deixaria tal i com estar i tindria paciencia. Allen també s'el volia tallar i ara estar millorant molt. Queda molta lliga i segeuixo pensant que Prat afluixarà i no estarà tant amunt i Breogan no els pot guanyar tots. Potsr no en perdrà gaires però veient el partit de la jornada passada, ells no poden millorar gaire més i en canvi nosaltres si.
Està bé el què comentes, però de totes formes segueixo creient que ens manca un plus, per a ser l'equip superior que necessitem.
Si finalment només puja un equip, no n'hi ha prou en ser competitius, o en ser prou bons per a tenir oportunitats, hem de ser superiors. Ara mateix francament no crec que ho siguem, sobretot amb el Breogan i el Prat. Els de Lugo tenen una parella de bases capaços de dirigir molt bé, i també d'anotar si cal. El Prat un 5 pur i una resta d'equip molt compensat.
Ens podem esperar al final de la primera volta i decidir, però si tot segueix com ara, hauríem de mirar en el mercat per si surt la oportunitat d'incorporar un jugador diferencial.
El Prat es el vinculat / filial del Joventut. Esteu segurs que pot pujar? El Barça B no pot pujar!!
Pel que fa al Breogan, estem 2 esgraons per sota.
Necessitem un base com l'aire que respirem. Costa es un paquet, tot i que hagi fet algun partit correcte falla mès que encerta. Ja començo a dubtar que tingui nivell base titular a LEB. Gintvainis te molta mès calitat però crec que li manca confiança.
Pel que fal a la posició de Pivot crec que podem esperar fins a la recta final de la temporada. Amb Trias, Hamilton i Sakho podem anar passant.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 27 Nov 2017, 15:49

El Prat ja no es el filial del Joventut i per tant si pot pujar, ara el filial de la Penya es el Alella

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 19:54