BAXI MANRESA

Cabrer
Mensajes: 162
Registrado: 04 May 2013, 18:44

Re: BAXI MANRESA

por Cabrer » 03 Abr 2021, 23:05

Com he xalat amb el partit d'avui! Hem jugat molt bé tots. A destacar el Sima i el Dani, que han jugat minuts de qualitat i cada dia són més bons. Ara a descansar, que el Mason es recuperi de les molèsties i que el Jou i el Janning (que tot i que no ha anotat gaire m'ha agradat avui) vagin agafant forma. Pel que fa al Tabu, ni el compto perquè la seva presència a la convocatòria la veig inviable perquè tenim els jugadors de jormació justos i pel que podria fer, millor rodar al Dani.

Ara toca esperar que perdi l'Andorra demà al migdia contra el Tau i aviam si podem encadenar dues victòries més contra l'Obradoiro i el Saragossa, que ha quedat ja força enrere en la lluita dels Playoffs després de la derrota contra el Gran Canària, que segueixen bufant-nos el clatell.

Som-hi!

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 03 Abr 2021, 23:17

Un dels millors partits de aquesta temporada que a part de guanyar juguen bé :amor:
Per cert els que deien que no teníem bons pivots i que Eatherton era fluix potser facin un yoyalodije :jeje: :jeje: vaig a dir que som dels equips que fem millor basquet :brindo por eso: i ara a guanyar al Obradoiro

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Abr 2021, 23:17

Sóc molt crític amb Janning, perquè em sembla que és un gran crack i que ens podria aportar més, però avui crec que ha fet un partit molt intel.ligent.
Ha vist que en tir no estava molt fi, i en comptes d'encaparrar-se a voler tirar, ha fet assistències boníssimes als companys.

Per cert, potser a Ferrari li podríem oferir fer-li "un Renfroe" per la temporada vinent: renovar-lo donant-li la possibilitat de marxar si un equip d'Eurolliga o similar el volgués. Potser això sí ho acceptaria, perquè al Manresa ha fet el seu millor bàsquet.
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 03 Abr 2021, 23:33

rfccreus escribió:Un dels millors partits de aquesta temporada que a part de guanyar juguen bé :amor:
Per cert els que deien que no teníem bons pivots i que Eatherton era fluix potser facin un yoyalodije :jeje: :jeje: vaig a dir que som dels equips que fem millor basquet :brindo por eso: i ara a guanyar al Obradoiro
Exacte...... Però company els Yoyalodije només els treuen quan convé.......
Eatherton és un tros de jugador!!!!

josep1980
Mensajes: 2080
Registrado: 04 Dic 2010, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por josep1980 » 03 Abr 2021, 23:48

josep1980 escribió:
kelo_19 escribió:Scott Eatherton a tocar segons Chema de Lucas....algú el coneix?
Porto 2 anys havent vist partits seus, i la veritat és un jugador molt i molt valuós. fa forces cistelles de 2 i alguns triples (no té mala mà), i crec que és un jugador força dinàmic, bon anotador i amb bona mà. la seva capacitat defensiva no és gens dolenta. La veritat seria un gran encert si el fitxen. Ara bé la clau serà també encertar molt bé el base i escolta titulars, i si el pressupost baixa tant, no sé què es podrà destinar. A mi em convenç Eatherton.
Pels qui dubtaveu d'Eatherton, jo si que vaig apostar abans que comences la temporada al radio makuto. És un luxe tenir un MVP de la lliga alemanya a les fies del Manresa.

campruss
Mensajes: 234
Registrado: 19 Jun 2003, 22:31
Ubicación: Manresa, Catalunya

Re: BAXI MANRESA

por campruss » 05 Abr 2021, 12:29

Bon dia!

Amb les renovacions que sembla que està tirant endavant el club, fa pinta que l'any que ve tindrem alguna cosa així?:

Dani Pérez / *1
Makai / *2 / *3
Jou / Vaulet
Hinrichs / *4
Eatherton / Sima / *5

1*= Dani Garcia o Ferrari o similar, segons pressupost
2*= Rafa?
3*= un jugador de nivell
4* = Báez o similar
5* = un jugador que sigui entre 4 i 5, però bon jugador. Sajus no m'acaba de quadrar per l'estil d'equip.

Ho veieu així?

Leodavinci39
Mensajes: 23870
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Abr 2021, 13:05

campruss escribió:Bon dia!

Amb les renovacions que sembla que està tirant endavant el club, fa pinta que l'any que ve tindrem alguna cosa així?:

Dani Pérez / *1
Makai / *2 / *3
Jou / Vaulet
Hinrichs / *4
Eatherton / Sima / *5

1*= Dani Garcia o Ferrari o similar, segons pressupost
2*= Rafa?
3*= un jugador de nivell
4* = Báez o similar
5* = un jugador que sigui entre 4 i 5, però bon jugador. Sajus no m'acaba de quadrar per l'estil d'equip.

Ho veieu així?
Jo crec (opinió, no info) que Vaulet marxarà, i que Rafa seguirà :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 05 Abr 2021, 13:47

campruss escribió:Bon dia!

Amb les renovacions que sembla que està tirant endavant el club, fa pinta que l'any que ve tindrem alguna cosa així?:

Dani Pérez / *1
Makai / *2 / *3
Jou / Vaulet
Hinrichs / *4
Eatherton / Sima / *5

1*= Dani Garcia o Ferrari o similar, segons pressupost
2*= Rafa?
3*= un jugador de nivell
4* = Báez o similar
5* = un jugador que sigui entre 4 i 5, però bon jugador. Sajus no m'acaba de quadrar per l'estil d'equip.

Ho veieu així?
Hinrichs te un altre any de contracte?
Pensava que va signar nomès 1 any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Abr 2021, 14:18

Tronn escribió:
campruss escribió:Bon dia!

Amb les renovacions que sembla que està tirant endavant el club, fa pinta que l'any que ve tindrem alguna cosa així?:

Dani Pérez / *1
Makai / *2 / *3
Jou / Vaulet
Hinrichs / *4
Eatherton / Sima / *5

1*= Dani Garcia o Ferrari o similar, segons pressupost
2*= Rafa?
3*= un jugador de nivell
4* = Báez o similar
5* = un jugador que sigui entre 4 i 5, però bon jugador. Sajus no m'acaba de quadrar per l'estil d'equip.

Ho veieu així?
Hinrichs te un altre any de contracte?
Pensava que va signar nomès 1 any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Hinrichs només va signar un any.

Ha tingut bons partits, entre els quals el darrer que és el que tenim més fresc, però la veritat jo del 4 titular americà n'espero més, sobretot en tir exterior. Porta només 0,4 triples per partit, i un 62% en tirs lliures. Jou té un 83% en tirs lliures i Sajus un 80%.

La veritat no pateixo perquè poguem trobar un altre 4 americà al menys de qualitat semblant per l'any que ve.
[img][/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 05 Abr 2021, 14:34

L'única posició que tocaria de cara l'any vinent seria la de 4 titular, Hinrichs no m'acaba d'agradar, crec que podem aconseguir quelcom millor.
A la posició de base, jo apostaria por tenir tres jugadors i mes si anem a Europa, com s'ha vist les darreres temporades si es lesiona un dels dos bases, problemes, amb els dos Danis i Ferrari ho firmo amb sang, pero com veig difícil la continuitat del Frankie dons buscaria un base reserva digne, una cosa tinc clara Tabú, no.
La resta de la plantilla, per mi continuarien tots. Janning ja compto que no continuarà.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 05 Abr 2021, 14:37

Johnny2 escribió:
Tronn escribió:
campruss escribió:Bon dia!

Amb les renovacions que sembla que està tirant endavant el club, fa pinta que l'any que ve tindrem alguna cosa així?:

Dani Pérez / *1
Makai / *2 / *3
Jou / Vaulet
Hinrichs / *4
Eatherton / Sima / *5

1*= Dani Garcia o Ferrari o similar, segons pressupost
2*= Rafa?
3*= un jugador de nivell
4* = Báez o similar
5* = un jugador que sigui entre 4 i 5, però bon jugador. Sajus no m'acaba de quadrar per l'estil d'equip.

Ho veieu així?
Hinrichs te un altre any de contracte?
Pensava que va signar nomès 1 any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Hinrichs només va signar un any.

Ha tingut bons partits, entre els quals el darrer que és el que tenim més fresc, però la veritat jo del 4 titular americà n'espero més, sobretot en tir exterior. Porta només 0,4 triples per partit, i un 62% en tirs lliures. Jou té un 83% en tirs lliures i Sajus un 80%.

La veritat no pateixo perquè poguem trobar un altre 4 americà al menys de qualitat semblant per l'any que ve.
Completament d'acord, el 4 titular ha de donar mès en quant a números tot i que en intangibles Hinrichs se n'ha sortit.
Si aconseguim mantenir Eatherton, jugador amb bona ma, s'hauria d'anar per un 4'5 que s'esbaralli mès a dins de les zones.
Sé que es molt difícil, però en cas que Vaulet no continui jo aniria per Radoncic, que a mès es cupo.

campruss
Mensajes: 234
Registrado: 19 Jun 2003, 22:31
Ubicación: Manresa, Catalunya

Re: BAXI MANRESA

por campruss » 05 Abr 2021, 15:02

Coincideixo en què serà complicat mantenir Vaulet, però necessitem un perfil similar que pugui jugar de 4 si hi ha necessitat.

Hinrichs me'l quedava, fa molt més del que diu l'estadística, no és propens a lesions i crec que pot donar més. Tampoc penso que sigui car ni que hagi de tenir nòvies, pel que prefereixo apostar per un bon 2 i 4'5 i mantenir el que funciona.

Pel que fa a bases, tal i com ho he plantejat tindríem a Makai que podría fer de tercer base en cas necessari. Tenir Ferrari, Dani Pérez, Dani Garcia i Makai em sembla excessiu.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Abr 2021, 15:56

Pot ser que Himrichs darrerament hagi augmentat el seu rendiment? A mi el minisikma no em desagrada gens
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Abr 2021, 17:33

TASTET escribió:Pot ser que Himrichs darrerament hagi augmentat el seu rendiment? A mi el minisikma no em desagrada gens
Crec que tenim aquesta sensació perquè ha fet un bon darrer partit. Però no ho va fer grans partits amb Madrid o Andorra. Per a gastar una plaça d'extracomunitari en un 4 hauria de tenir més amenaça exterior.
En fi, 4s americans com ell en podrem trobar sense problemes al mercat: físicament forts, defensant força sòlids, però sense gaire talent ofensiu.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23870
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Abr 2021, 18:27

Jo també crec que gastar una plaça d extra amb Hinrichs................. tot i que m agrada eh! Però veig prioritari un "2" killer, i això només ho veig si és extra. De "4" comunitaris de nivell ja hem vist que és més fàcil de trobar a bon preu.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

campruss
Mensajes: 234
Registrado: 19 Jun 2003, 22:31
Ubicación: Manresa, Catalunya

Re: BAXI MANRESA

por campruss » 05 Abr 2021, 18:43

Però no es diu que l'any que ve es podrà tenir 3 extres a canvi de tenir 5 nacionals? O m'ho invento?

Jo insisteixo que al Hinrichs li ha tocat fer la feina bruta, i donar verticalitat i rapidesa. Ha anotat poc però les altres dues coses les fa molt bé. Capacitat d'anotar en té, però pel que sigui no li acaben d'entrar ara!

El veig un jugador molt apte per com vol jugar Pedro i si és permeten 3 extres ens pot donar més capacitat econòmica per altres posicions.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Abr 2021, 20:08

Vs madrid 8 punts 5 rebots 11 valoració
Vs Andorra 9 punts 6 rebots 4 assistències 16 valoració

No em semblen ni de tros mals números
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 05 Abr 2021, 23:07

N'Esteu segurs que Vaulet marxarà? Ha fet una gran temporada però no es un jugado que destaqui amb numeros. Te jugades espectaculars i es un bon defensor i rebotejador, però no se si això es pot vendre a altres equips. Jo crec que per marxar a un altre equip de la nostra lliga, no marxarà. Imés si juguem a Europa
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Abr 2021, 23:25

Jo tampoc tinc tant clar que marxi Vaulet. La major part d'equips exigeixen a un 3 la capacitat de tirar de tres sortint de bloqueig o després de vot, o al menys una fiabilitat alta en tir estàtic de tres, i això el Juanpi no ho té.
De totes formes per a nosaltres és un jugador molt valuós que ho compensa amb intangibles, defensa, rebot, i que penetrant a més sap fer punts encara que tingui jugadors a sobre. Tant de bo es quedi.
[img][/img]

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 06 Abr 2021, 00:07

Tronn escribió:
Johnny2 escribió:
Tronn escribió:Hinrichs te un altre any de contracte?
Pensava que va signar nomès 1 any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Hinrichs només va signar un any.

Ha tingut bons partits, entre els quals el darrer que és el que tenim més fresc, però la veritat jo del 4 titular americà n'espero més, sobretot en tir exterior. Porta només 0,4 triples per partit, i un 62% en tirs lliures. Jou té un 83% en tirs lliures i Sajus un 80%.

La veritat no pateixo perquè poguem trobar un altre 4 americà al menys de qualitat semblant per l'any que ve.
Completament d'acord, el 4 titular ha de donar mès en quant a números tot i que en intangibles Hinrichs se n'ha sortit.
Si aconseguim mantenir Eatherton, jugador amb bona ma, s'hauria d'anar per un 4'5 que s'esbaralli mès a dins de les zones.
Sé que es molt difícil, però en cas que Vaulet no continui jo aniria per Radoncic, que a mès es cupo.
No sé que penseu però personalment hi ha jugadors amb els que no puc i crec que no són ADN Manresa com Guerra, Rojas i Radoncic i si no estic equivocat juga a GBC cedit per Saragossa

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 02:37