BAXI MANRESA

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 Nov 2021, 22:45

Ara amb la tranquilitat de está classificats en la competicio europea i cobrant 80.000 euros :shock: potser es el moment de veure si Berzins pot continuar o no i mirar de fer un bon fixatge qué tingui ganes de jugar a Europa i ajudi a ACB si volem pensar amb objectius importants :brindo por eso:

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 10 Nov 2021, 22:47

Johnny2 escribió:Quin ambientàs al pavelló del Hapoel. Ple per un partit de Champions en un pavelló on hi cap el doble de gent que al Nou Congost, i tothom animant com si fossin tots de la grada jove. Brutal.

Ara fins el febrer a concentrar-nos en la lliga! :brindo por eso:
Home, Jerusalem és una ciutat de vora un milió d'habitants!

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Nov 2021, 22:48

Dons a part de no haver de jugar play-in, i d'assegurar-nos 80000€, un altre benefici de quedar primers és que en principi tindrem un grup una mica més fàcil al TOP-16, ja que nomès jugarem contra un altre primer de grup. En concret, ens tocarà contra el primer del Grup F on hi ha el Tofas Bursa de Zubzic i els vells coneguts Holon i Oostende.

A mes veig que no ens pot tocar ningú del grup A, que és l'altre grup de la mort amb Tenerife, MHP Riesen i Sassari.

En principi hauriem de tenir bones opcións de passar a quarts.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 10 Nov 2021, 22:56

Podeu explicar una mica com funciona la seguent fase, que deu ser vuitens de final, oi? Es a dir, quants equips passem i si es tambe amb grups o lligueta entre tots. I quants equips passen a quarts de final.
I respecte a gastar ela 80.000 per a un fitxatge, jo de moment no hi faria. Anem momt be, ni ens sobren els diners inmentres no hi hagi lesions mantindria la plantilla com esta. De fet, a Berzins l'hem vist jugar molt poc i desconeixem el seu nivell.
I sinpodem usar els diners per pagar del deute pendent o per planificar la plantilla de la seguent temporada millor, ja que no sabem com es presentara la 2022-2023
Última edición por goyathay el 10 Nov 2021, 23:03, editado 1 vez en total.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Nov 2021, 22:59

goyathay escribió:Podeu explicar una mica com funciona la seguent fase, que deu ser vuitens de final, oi? Es a dir, quants equips passem i si es tambe amb grups o lligueta entre tots. I quants equips passen a quarts de final.
Serà una lligueta de 4 equips com la de la primera fase. Passen els 2 primers a quarts.

Ens tocara contra:

1r del grup F
Vencedor del play-in entre el 2n del D i el 3r del C
Vencedor del play-in entre el 2n de l'H i el 3r del G

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 10 Nov 2021, 23:35

cuttlas escribió:Dons a part de no haver de jugar play-in, i d'assegurar-nos 80000€, un altre benefici de quedar primers és que en principi tindrem un grup una mica més fàcil al TOP-16, ja que nomès jugarem contra un altre primer de grup. En concret, ens tocarà contra el primer del Grup F on hi ha el Tofas Bursa de Zubzic i els vells coneguts Holon i Oostende.

A mes veig que no ens pot tocar ningú del grup A, que és l'altre grup de la mort amb Tenerife, MHP Riesen i Sassari.

En principi hauriem de tenir bones opcións de passar a quarts.
El Sassari és el cuer del grup, realment ha de ser un grup complicat!

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 11 Nov 2021, 01:19

Es a dir que ara mateix i tal com esta ara mateix la clasificació seria:

2D: Falco Szombatthely contra 3C: JDA Dijon el qual amb quedaria amb el primer ja que no el conec de res i la lliga hungara no la veig jo molt potent i en canvi el Dijon en fa mes respecte.
I per l'altre cantó tenim del 2H: tenim el Besiktas Icrypex contra el 3G: El Darüssafaka que es un ex-Eurolliga!
Clarissim que prefereixo el Besiktas. Turc per turc, em quedo amb el primer, tot i que els dos son complicats. Pero Darüssafaka el veig favorit per guanyar la Champions,

I el Primer del grup F. seria el Tofas Bursa ara mateix. Potser preferiria OOstende. La darrera vegada ens van guanyar però teniem lesionats i un Andy Toolson barallat amb el Pedro. I viatjar a Belgica ha de ser mes placentero que anar a a Turquia altre cop. A part que ja hi anirem segur si ens toca algun dels guanyadors entre el Besiktas o el Darussafaka.

De moment, disfrutem de la situació que aixo no ho podem veure gaire, i veure-ho des de la barrera com els altres es maten mentres nosaltres ja hi som, encara menys!!

Apa, ara a pel Breogan que, qui ho diria que un enfrontament entre aquests dos equips seria un partit de cara a la Copa del Rei i no per evitar posicions de descens!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 11 Nov 2021, 01:36

He estat mirant plantilles dels posibles rivals i a part del Zuba en el Tofas Bursa que algú ja ha comentat anteriorment, també hi ha el ex de Fuenlabrada Pako Cruz, i també tenim al Dijon un jugador que a mi m'agradava molt, Chase Simon, un aler que a que jo trobava un pel desaprofitat i que li haurien d'haver cedit mes galons alhora de jugarse-la darrera pilota. Ho feien algunes jugades però, als darrers segons la qual, tot i que sabia buscar-se l'espai per llançar, sempre tenia poc temps.

Bueno, aviam qui ens toca. ;)
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

#gladyr#
Mensajes: 3318
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 11 Nov 2021, 10:05

goyathay escribió:Es a dir que ara mateix i tal com esta ara mateix la clasificació seria:

2D: Falco Szombatthely contra 3C: JDA Dijon el qual amb quedaria amb el primer ja que no el conec de res i la lliga hungara no la veig jo molt potent i en canvi el Dijon en fa mes respecte.
I per l'altre cantó tenim del 2H: tenim el Besiktas Icrypex contra el 3G: El Darüssafaka que es un ex-Eurolliga!
Clarissim que prefereixo el Besiktas. Turc per turc, em quedo amb el primer, tot i que els dos son complicats. Pero Darüssafaka el veig favorit per guanyar la Champions,

I el Primer del grup F. seria el Tofas Bursa ara mateix. Potser preferiria OOstende. La darrera vegada ens van guanyar però teniem lesionats i un Andy Toolson barallat amb el Pedro. I viatjar a Belgica ha de ser mes placentero que anar a a Turquia altre cop. A part que ja hi anirem segur si ens toca algun dels guanyadors entre el Besiktas o el Darussafaka.

De moment, disfrutem de la situació que aixo no ho podem veure gaire, i veure-ho des de la barrera com els altres es maten mentres nosaltres ja hi som, encara menys!!

Apa, ara a pel Breogan que, qui ho diria que un enfrontament entre aquests dos equips seria un partit de cara a la Copa del Rei i no per evitar posicions de descens!!!
Doncs a mi em sembla bastant pitjor equip Darussafaka que no el Besiktas. Darussafaka favorit per guanyarla? Cases dapostes no el fiquen ni entre els 15 primers...

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 11 Nov 2021, 10:44

Jo crec que també prefereixo el Darussafaka!!!
Però el que està clar és que tots els partits seran difícils!!!!
Sinó mireu els Polonesos....tothom donava per fet k seria la Ventafocs....i ull amb la gerra que estant donant!!!

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 11 Nov 2021, 11:21

Iceman Gervin escribió:
Johnny2 escribió:Quin ambientàs al pavelló del Hapoel. Ple per un partit de Champions en un pavelló on hi cap el doble de gent que al Nou Congost, i tothom animant com si fossin tots de la grada jove. Brutal.

Ara fins el febrer a concentrar-nos en la lliga! :brindo por eso:
Home, Jerusalem és una ciutat de vora un milió d'habitants!
La qüestió no és només que el pavelló tingui una capacitat de 11000 espectadors, bastant més que el Palau Blaugrana :shock:, sinó que a més animen tots com boixos des de l'inici al final del partit.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 11 Nov 2021, 11:33

Com a rival, jo també preferiria el OOstende. Desplaçament més fàcil i rival a priori més assequible.

En quan als 80.000 euros ja ho hem comentat varis cops. Són diners per als desplaçaments als partits de la segona fase. I segons on toqui deu costar fins i tot que siguin suficients.
El negoci a la Champions (deixant de banda possibles increments de patrocinis), és arribar a la final four. Llavors sí que el club té només un desplaçament, i s'embutxaca mínim 140.000 euros.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 11 Nov 2021, 12:38

Johnny2 escribió:Com a rival, jo també preferiria el OOstende. Desplaçament més fàcil i rival a priori més assequible.

En quan als 80.000 euros ja ho hem comentat varis cops. Són diners per als desplaçaments als partits de la segona fase. I segons on toqui deu costar fins i tot que siguin suficients.
El negoci a la Champions (deixant de banda possibles increments de patrocinis), és arribar a la final four. Llavors sí que el club té només un desplaçament, i s'embutxaca mínim 140.000 euros.

Crec qué vas equivocat amb el tema diners, la champions paga totes les despeses....viatges , arbitres etc. I per tan els premis son nets

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 11 Nov 2021, 12:40

rfccreus escribió:
Johnny2 escribió:Com a rival, jo també preferiria el OOstende. Desplaçament més fàcil i rival a priori més assequible.

En quan als 80.000 euros ja ho hem comentat varis cops. Són diners per als desplaçaments als partits de la segona fase. I segons on toqui deu costar fins i tot que siguin suficients.
El negoci a la Champions (deixant de banda possibles increments de patrocinis), és arribar a la final four. Llavors sí que el club té només un desplaçament, i s'embutxaca mínim 140.000 euros.

Crec qué vas equivocat amb el tema diners, la champions paga totes les despeses....viatges , arbitres etc. I per tan els premis son nets
Asi???? Ostres si això és així...... És una molt bona notícia.....!!!!!

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 11 Nov 2021, 12:45

#gladyr# escribió:
goyathay escribió:Es a dir que ara mateix i tal com esta ara mateix la clasificació seria:

2D: Falco Szombatthely contra 3C: JDA Dijon el qual amb quedaria amb el primer ja que no el conec de res i la lliga hungara no la veig jo molt potent i en canvi el Dijon en fa mes respecte.
I per l'altre cantó tenim del 2H: tenim el Besiktas Icrypex contra el 3G: El Darüssafaka que es un ex-Eurolliga!
Clarissim que prefereixo el Besiktas. Turc per turc, em quedo amb el primer, tot i que els dos son complicats. Pero Darüssafaka el veig favorit per guanyar la Champions,

I el Primer del grup F. seria el Tofas Bursa ara mateix. Potser preferiria OOstende. La darrera vegada ens van guanyar però teniem lesionats i un Andy Toolson barallat amb el Pedro. I viatjar a Belgica ha de ser mes placentero que anar a a Turquia altre cop. A part que ja hi anirem segur si ens toca algun dels guanyadors entre el Besiktas o el Darussafaka.

De moment, disfrutem de la situació que aixo no ho podem veure gaire, i veure-ho des de la barrera com els altres es maten mentres nosaltres ja hi som, encara menys!!

Apa, ara a pel Breogan que, qui ho diria que un enfrontament entre aquests dos equips seria un partit de cara a la Copa del Rei i no per evitar posicions de descens!!!
Doncs a mi em sembla bastant pitjor equip Darussafaka que no el Besiktas. Darussafaka favorit per guanyarla? Cases dapostes no el fiquen ni entre els 15 primers...
Bueno, ho deia per nom. El Besiktas em sona mes a equip de futbol i el Darussafaka li feia mes nom de cara al basquet.

Pero bueno, alhora de la veritat, quants pensaven que tindriem assegurat el liderat del grup a dues jornades del final?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 11 Nov 2021, 13:00

Patterson escribió:
rfccreus escribió:
Johnny2 escribió:Com a rival, jo també preferiria el OOstende. Desplaçament més fàcil i rival a priori més assequible.

En quan als 80.000 euros ja ho hem comentat varis cops. Són diners per als desplaçaments als partits de la segona fase. I segons on toqui deu costar fins i tot que siguin suficients.
El negoci a la Champions (deixant de banda possibles increments de patrocinis), és arribar a la final four. Llavors sí que el club té només un desplaçament, i s'embutxaca mínim 140.000 euros.

Crec qué vas equivocat amb el tema diners, la champions paga totes les despeses....viatges , arbitres etc. I per tan els premis son nets
Asi???? Ostres si això és així...... És una molt bona notícia.....!!!!!
https://www.solobasket.com/internaciona ... on-2017-18

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 11 Nov 2021, 13:11

https://www.malagahoy.es/unicaja/Basket ... 41738.html

això es de aquest any amb la entrada del Unicaja a la Champions

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 11 Nov 2021, 13:14

Patterson escribió:
rfccreus escribió:
Johnny2 escribió:Com a rival, jo també preferiria el OOstende. Desplaçament més fàcil i rival a priori més assequible.

En quan als 80.000 euros ja ho hem comentat varis cops. Són diners per als desplaçaments als partits de la segona fase. I segons on toqui deu costar fins i tot que siguin suficients.
El negoci a la Champions (deixant de banda possibles increments de patrocinis), és arribar a la final four. Llavors sí que el club té només un desplaçament, i s'embutxaca mínim 140.000 euros.

Crec qué vas equivocat amb el tema diners, la champions paga totes les despeses....viatges , arbitres etc. I per tan els premis son nets
Asi???? Ostres si això és així...... És una molt bona notícia.....!!!!!
És un debat recurrent, però hi ha qui mira sempre les dades als llocs equivocats :roll:

Malhauradament seguim com sempre. Són els clubs els que s'han de pagar les despeses de desplaçament i allotjament.

The visiting Club will cover its own accommodation, entry visas, international travel and local
travel expenses in the city of the Venue.

https://www.fiba.basketball/champions-l ... ations.pdf
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 11 Nov 2021, 22:15

La copa a Granada!!!!!
Per el Twitch han comentat k amb 5 victories dels 8 partits que ens queden estaríem dins.....
El pavelló té una capacitat de 7.358 espectadors..... Surt a unes 850 entrades per afició més o menys no????
Pq hi haurà. VIPS i directius etc etc....
Jo ja he mirat hotels!!! Jijijiji

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 12 Nov 2021, 00:46

Patterson escribió:La copa a Granada!!!!!
Per el Twitch han comentat k amb 5 victories dels 8 partits que ens queden estaríem dins.....
El pavelló té una capacitat de 7.358 espectadors..... Surt a unes 850 entrades per afició més o menys no????
Pq hi haurà. VIPS i directius etc etc....
Jo ja he mirat hotels!!! Jijijiji
Avui estem tots molt il.lusionats (i jo m'incloc), i no 'estranya veient el joc de l'equip.. Però... toquem de peus a terra. Queda molt per fer, no hi ha res segur, nomès que juguem la següent fase de la Champions i prou. A la que perdem un partit, s'ens baixa la titola a terra i ja tornem a mirar la cua dels descens i desitjar que els tres ultims perdin!. I jo el primer, també!.

Per cert, tenim nous patrocinis!

https://www.regio7.cat/basquet-manresa/ ... 22399.html
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 06:20