BAXI MANRESA

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 09 Dic 2018, 14:26

Dragovic avui....... en canvi Vene...... ens vem quedar el dolent jajaja

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 09 Dic 2018, 14:26

Que dolents que sou! :mrgreen:

Per cert, maleits tirs lliures! si haguesim entrat la meitat del s que hem fallat ja guanyariem!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 09 Dic 2018, 14:31

Com pares a Paco Cruz? Vaia partidàs

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 09 Dic 2018, 14:34

Doncs amb el Jou!! Però no passa re, em donat la cara, llastima dels tirs lliures.

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 09 Dic 2018, 14:44

Correcte, hem donat la cara i hem remontat un -13, no sempre podem guanyar els finals ajustats. El més important, que hem competit bé.
A millorar: Defensa i Rebots!!! Quants ofensius ens ha agafat el fuenla?

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 09 Dic 2018, 14:54

Home, les defenses no han existit ni en un ni a l'altre equip. Apretant nomès una miqueta a darrera haguesim guanyat!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 09 Dic 2018, 15:02

No hi ha hagut manera de posar-nos per amunt als minuts finals, hem quedo amb la remontada. No sempre podem guanyar els finals ajustats.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 09 Dic 2018, 15:05

El Fuenlabrada ha agafat 14 rebots ofensius, nosaltres 11. La diferencia està amb les pilotes perdudes, i sobretot amb els 9 tirs lliures fallats.
Desde aquí es molt fácil, però jo quan han fet antiesportiva el Sakho,hagues ficat a pista un tirador, per asegurar els tirs lliures.
Però res a retreure a ningu. Diumenge a guanyar!!

hollymichfan
Mensajes: 126
Registrado: 21 Ene 2014, 10:52

Re: BAXI MANRESA

por hollymichfan » 09 Dic 2018, 15:33

Patterson escribió:Dragovic avui....... en canvi Vene...... ens vem quedar el dolent jajaja
Ens vam quedar el bo.. (Dolleman 20 val, Vene 14). Dragovic venia per Lukovic i a part, simplament ens vam quedar amb el que podiem pagar! :todos a botar:

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 09 Dic 2018, 16:17

A mi la premsa catalana i els seus cants de sirena cada cop que un jugador que no és del barça destaca ja em comencen a cansar. La pasada (no contra el barça) que si Hermoso del Espanyol estava fitxat pel Madrid i tal..cagadon d Hermoso davant el Getafe, aquesta amb lo de Renfroe i fa un dels seus pitjors partits..no crec que els afecti massa però ja em comencen a tocar els eggs
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 09 Dic 2018, 16:27

TASTET escribió:A mi la premsa catalana i els seus cants de sirena cada cop que un jugador que no és del barça destaca ja em comencen a cansar. La pasada (no contra el barça) que si Hermoso del Espanyol estava fitxat pel Madrid i tal..cagadon d Hermoso davant el Getafe, aquesta amb lo de Renfroe i fa un dels seus pitjors partits..no crec que els afecti massa però ja em comencen a tocar els eggs
Fent cita amb aquesta aportació de TASTET: estic absolutament d'acord amb que les especulacions poden "malmetre" mentalment un jugador i fer-lo dubtar i, això, conseqüentment es trasllada a pista.
Avui hem perdut un partit que teníem perdut (i que es pot perdre) en el tercer període quan l'hem pogut guanyar en l'últim període... Però, com sempre he escoltat en boca dels meus entrenadors: no pots marxar fora del teu pavelló i concedir 94 punts en defensa. O, el que és el mateix, no en pots anotar 89 i perdre:
S'han fallat tirs lliures, sí; s'han dut a terme males decisions en atac, també; hem estat terribles en defensa i aquest és el resultat merescut.

Dit això: seguim amb balanç positiu, average positiu i possibilitats d'entrar a Copa del Rei. Qui ho hagués dit? Què més podem demanar? (Segons com es miri, és clar)
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 09 Dic 2018, 20:20

TASTET escribió:A mi la premsa catalana i els seus cants de sirena cada cop que un jugador que no és del barça destaca ja em comencen a cansar. La pasada (no contra el barça) que si Hermoso del Espanyol estava fitxat pel Madrid i tal..cagadon d Hermoso davant el Getafe, aquesta amb lo de Renfroe i fa un dels seus pitjors partits..no crec que els afecti massa però ja em comencen a tocar els eggs
Estic totalment d'acord.

Ho vaig dir als meus propers, el partit d'avui es va començar a perdre dimecres amb els rumors de Renfroe per part del ballesteros i ha continuat amb el bombo que se li ha donat fins ahir. Dit i fet. Pitjor partit de Renfroe de la temporada. Casualitat? Potser si i alguns ho creuran, pero jo cada cop i crec menys amb aquestes casualitats i fot molts anys ja que segueix-ho el resa i en tenia tota la pinta.

Per a la propera l'amic Ballesteros o qui sigui que es foti els rumors on pugui. I més si a sobre són mentida.

Diumenge vinent cal treure si o si el partit vs el Saragossa. Ja no tant per la Copa, que tb ens mantindria vius, sinó per fer bona la primera volta que estem fent (després ens venen dos partits a fora i vindra Baskonia a casa...). S'ha de ganyar a Saragossa davant l'afició per tornar a viatjar amb els deures fets.

Del partit d'avui, tinc la sensació de que l'hem perdut més nosaltres quan els teníem a la mà que guanyar-lo ells. Hem perdonat massa, 5 o 6 atacs per posar-nos al davant i no ho hem sabut matar. També hem tingut mala sort amb la lesió de Shako quan millor estava i ha sortit Dragovic que a la postre ha fet un 1/4 en TL que ens ha condemnat. I en defensa, incapaços de plantejar més problemes a Cruz, quan cada atac era evdient que se la jugaria ell.

A seguir!

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 09 Dic 2018, 21:07

Doncs finalment derrrota però de nou un partit competit fins al final i en una pista complicada.
Destacar Justin que fins ara no havia brillat tant, i Toolson que després d'un inici discret, els últims partits està mostrant un nivell molt alt.
I ja pensant en el diumenge, un partit que ve molt de gust. És un duel entre dos equips que estem lluitant per la Copa i l'hem de gaudir perquè feia anys que no jugàvem un partit així. Aviam si aconseguim omplir el pavelló i crear l'ambient de les grans ocasions perquè la cita s'ho val
:brindo por eso:

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Dic 2018, 07:37

hollymichfan escribió:
Patterson escribió:Dragovic avui....... en canvi Vene...... ens vem quedar el dolent jajaja
Ens vam quedar el bo.. (Dolleman 20 val, Vene 14). Dragovic venia per Lukovic i a part, simplament ens vam quedar amb el que podiem pagar! :todos a botar:
Home, si un Fuenla el pot pagar........................ molt car no deu ser eh. :roll: Deixar-lo escapar va ser una cagada, i punto :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Dic 2018, 07:42

Patterson escribió:El Fuenlabrada ha agafat 14 rebots ofensius, nosaltres 11. La diferencia està amb les pilotes perdudes, i sobretot amb els 9 tirs lliures fallats.
Desde aquí es molt fácil, però jo quan han fet antiesportiva el Sakho,hagues ficat a pista un tirador, per asegurar els tirs lliures.
Però res a retreure a ningu. Diumenge a guanyar!!
Jo vaig pensar el mateix!!!!!!!!!!!! :todos a botar: Què fa Peñarroya que no aprofita per fer entrar el millor tirador de tir lliures que tingui a la banqueta???!!!!!!!!!!!!!! :o :shock: :o :shock: I no pas Dragovic :demonio:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 10 Dic 2018, 07:56

Leodavinci39 escribió:
hollymichfan escribió:
Patterson escribió:Dragovic avui....... en canvi Vene...... ens vem quedar el dolent jajaja
Ens vam quedar el bo.. (Dolleman 20 val, Vene 14). Dragovic venia per Lukovic i a part, simplament ens vam quedar amb el que podiem pagar! :todos a botar:
Home, si un Fuenla el pot pagar........................ molt car no deu ser eh. :roll: Deixar-lo escapar va ser una cagada, i punto :jeje:
El Fuenla enganya Leo que ha renovat a gent com Popovic, Eyenga i Cruz..i ha fitxat Clark i Bellas dos cupos que no deuen sortir barats...també crec que amb la recuperació de Justin, Vene es veia en un rol menor...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Dic 2018, 08:43

Leodavinci39 escribió:Sóc massa vell i experimentat. Jo fins que demà a la roda de premsa postpartit, Peñarroya no digui que Renfroe será el Rei negre de la Cavalcada de Manresa aquest any, no em quedaré tranquil :todos a botar:
No va dir res sobre el rei Negre :mrgreen: . I Radio Manresa li va preguntar directament a Renfroe i aquest va llançar pilotes fora, dient que ell només pensa en el proper partit. :roll:
Per cert, que després del "discret partit" de Dragovic, Peñarroya ja no va ser tan contundent sobre la seva posible renovació :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 10 Dic 2018, 13:21

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Sóc massa vell i experimentat. Jo fins que demà a la roda de premsa postpartit, Peñarroya no digui que Renfroe será el Rei negre de la Cavalcada de Manresa aquest any, no em quedaré tranquil :todos a botar:
No va dir res sobre el rei Negre :mrgreen: . I Radio Manresa li va preguntar directament a Renfroe i aquest va llançar pilotes fora, dient que ell només pensa en el proper partit. :roll:
Per cert, que després del "discret partit" de Dragovic, Peñarroya ja no va ser tan contundent sobre la seva posible renovació :todos a botar:
T'equivoques totalment en la interpretació. Just al contrari, va ser escèptic. Peñarroya ja fa dies que ha comunicat al club la seva decisió: ell vol Doellman i Dragovic i ho té clar, el problema és que aquesta operació és més costosa ja que implica tallar Lukovic (en contracte amb vigor) i a més hi ha un tema d'agents... sinó vaig errat, Lukovic comparteix agent amb Toolson, Doellman i Renfroe, amb la qual cosa el tema és delicat i no convé quedar excessivament malament amb el representat i arribar a un acord en que ambdues parts es sentin còmodes.

Peñarroya sap que la situació del tema de l'agent i tema econòmic indiquen que ens haurem de quedar Lukovic quan ell vol quedar-se amb Dragovic. Al final ja veurem què passa. D'aquí a l'escepticisme i pilotes fora de: s'esta treballant en el tema i ara anem a dinar id esprés ja veure. ja no està a les seves amns. És ja un tema purament econòmic i d'agents. Ell ho té clar.

Referent al que comenteu de l'antiesportiva de Shako, un altre que creu que peñarroya va ser poc hàbil. Tampoc vaig entendre com va treure Dragovic per no assegurar els TL...

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Dic 2018, 14:10

Suposo que téns raó. Històricament, Beobasket ens ha fet servir sempre la fòrmula de: Vols el bo bé de preu? Doncs t has de quedar també un de dolent. 8-)
Suposo que ara no els faria gens de gràcia que ara a mitja temporada diguem que el dolent el tornem. :mrgreen:

I està clar que allò que no pots fer és tenir: Doellman, Lukovic, Del Aguila............i Dragovic! :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Dic 2018, 14:45

vittiman escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Sóc massa vell i experimentat. Jo fins que demà a la roda de premsa postpartit, Peñarroya no digui que Renfroe será el Rei negre de la Cavalcada de Manresa aquest any, no em quedaré tranquil :todos a botar:
No va dir res sobre el rei Negre :mrgreen: . I Radio Manresa li va preguntar directament a Renfroe i aquest va llançar pilotes fora, dient que ell només pensa en el proper partit. :roll:
Per cert, que després del "discret partit" de Dragovic, Peñarroya ja no va ser tan contundent sobre la seva posible renovació :todos a botar:
T'equivoques totalment en la interpretació. Just al contrari, va ser escèptic. Peñarroya ja fa dies que ha comunicat al club la seva decisió: ell vol Doellman i Dragovic i ho té clar, el problema és que aquesta operació és més costosa ja que implica tallar Lukovic (en contracte amb vigor) i a més hi ha un tema d'agents... sinó vaig errat, Lukovic comparteix agent amb Toolson, Doellman i Renfroe, amb la qual cosa el tema és delicat i no convé quedar excessivament malament amb el representat i arribar a un acord en que ambdues parts es sentin còmodes.

Peñarroya sap que la situació del tema de l'agent i tema econòmic indiquen que ens haurem de quedar Lukovic quan ell vol quedar-se amb Dragovic. Al final ja veurem què passa. D'aquí a l'escepticisme i pilotes fora de: s'esta treballant en el tema i ara anem a dinar id esprés ja veure. ja no està a les seves amns. És ja un tema purament econòmic i d'agents. Ell ho té clar.

Referent al que comenteu de l'antiesportiva de Shako, un altre que creu que peñarroya va ser poc hàbil. Tampoc vaig entendre com va treure Dragovic per no assegurar els TL...
I també comparteix agencia amb Dragovic!!!
Un per l'altre!!
https://basketball.eurobasket.com/playe ... resa/56996

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 14:34