BAXI MANRESA

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 03 Feb 2018, 23:40

es el minim que podien fer de lluitar fins el final, pero aquest quasi remontada no amaga que tenim un equip inferior a Breogan i que dificl pujar si no fitxem

rigal
Mensajes: 6069
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: ICL MANRESA

por rigal » 03 Feb 2018, 23:40

Mis respetos a toda esa gente que se ha hecho 1.000 km para apoyar a su equipo y se han comportado como una afición señora.

Enhorabuena también con el partido, que parecía roto en el descanso y os habéis quedado a nada de llevaros.

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 04 Feb 2018, 00:09

Orgullós de ser del Manresa! Som-hi resa!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: ICL MANRESA

por francisco90 » 04 Feb 2018, 00:58

Yo kiero dar gracias a todos los aficionados del manresa y pedir perdón algunos miembros de grada animación y decirles que lo siento mucho lo k he hecho estos últimos meses me siento mal por ellos y sobretodo por mi. Espero k me perdonéis algún día si puede ser.

ejk
Mensajes: 24571
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: ICL MANRESA

por ejk » 04 Feb 2018, 09:28

Passada ja la copa, podem començar a preguntar ja si pujaran 1 o 2?

O és massa d'hora encara? :D
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Feb 2018, 09:59

Després del xafeconleche aquí a Lugo, sabor agridulce partit ahir. Agradecer a l aficion del Breo el trato y el comportamiento. Un abrazo y justos gsnadores
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: ICL MANRESA

por Espil21 » 04 Feb 2018, 11:31

ejk escribió:Passada ja la copa, podem començar a preguntar ja si pujaran 1 o 2?

O és massa d'hora encara? :D
Ahir vaig preguntar a Garbajosa i em va dir que 2 segur. Però com no fitxem a un base i aixi tindré la solució a Ginvainis i arribi Ricard Casas com a entrenador seguirem jugant a res... i no pujarem. Ahir vàrem remuntar quan el senyor Costa és va indignat a fer de base i tot l'equip va jugar a algo...
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 04 Feb 2018, 11:35

Paciència...ahir l equip va mostrar caràcter i això és molt bo

Per cert Guille Rubio MVP. Molt gran el Guillem
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 04 Feb 2018, 11:51

Realmente no se cómo definir mi estado de animo después del partido de ayer.
Me rebelo totalmente a estar contento porque competimos hasta el final.
Esta es una actitud conformista que puedo entender y hasta aceptar en ACB pero en LEB, NOOO. Somos el Madrid o el Barça, como queráis, de la competición, os imagináis a Laso decir "bueno, estamos contentos porque hemos competido".
Perder esta final entra dentro de lo posible, Breogan es el mejor equipo de la liga junto con nosotros.
A mí lo que me duele mucho es la actitud del equipo en el segundo cuarto, es más en la primera parte, nos hicieron más de 50 puntos, inadmisible.
Es también cierto que en la segunda mitad les pasamos por encima, ellos salieron algo relajados y después pasa lo que pasa, nos pusimos las pilas, defendímos y atacamos con criterio y demostramos que podemos ganar, en LEB claro, a cualquiera y donde sea, pero por otra parte, faltaría más.
Tenemos un gran problema, este es la actitud victimista que arrastramos de nuestras últimas y desastrosas temporadas en ACB, donde nos conformábamos simplemente con llegar a un final ajustado, no, ahora no, a mí todo lo que no sea la victoria no me vale, pero entiendo que no puede ganar siempre, lo sé.
Volvamos al partido, no hay cosa que me de más rabia que perder teniendo la última posesion para ganar el encuentro, fallamos, admito que por mala suerte, pero no es la primera vez que nos pasa.
En mi opinión el protagonista del partido y quien nos gano, tiene un nombre, Uriz, pedazo de base, que envidia, estoy totalmente seguro que si intercambiamos los bases nuestra situación sería la inversa a la suya, pero en fin ya llegamos tarde como casi siempre, lo vuelvo a decir, básico, decisivo, determinante, ya no sé qué adjetivo poner, tener un base veterano para los momentos decisivos, ¿cómo puede ser que quien lo tiene que ver no lo haga?
Después de la final ya sabemos a qué atenernos, parece ser que suben dos, por lo tanto, salvo milagro, nos la jugaremos en el playoff.
Tenemos que intentar quedar lo más arriba posible, como es lógico, y prepararnos para las eliminatorias y si hay que reforzarse pues hacerlo sin dudar.
Hay un jugador que está totalmente fuera mentalmente, Hamilton, no sé si es recuperable o no pero si no quizás no convendría un cambio y fichar, un base o un cinco, no lo sé, hay lo dejo.

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 04 Feb 2018, 12:01

Fallamos por cagalera no por mala suerte
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 04 Feb 2018, 12:06

TASTET escribió:Paciència...ahir l equip va mostrar caràcter i això és molt bo

Per cert Guille Rubio MVP. Molt gran el Guillem
altres anys a ACB potser tu tenies la rao de demanar paciencia , despres dels primers 20 de ahir ja no val :alarma: :alarma: com diu el Bowie com sempre amb molt criteri hem de donar molt mes i per aixo toca fer 2 reforcos un pivot en lloc de Hamilton i un base vetera estil Foster ja que sino dons a conformarse i amb paciencia a seguir a la leb or un any mes

TASTET
Mensajes: 48300
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 04 Feb 2018, 12:16

A veure ahir es va competir en pista contrària...a mi em deixa tranquil...i trias i nacho també
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 04 Feb 2018, 13:01

A mi no em deixa tranquil.
Aquesta era la última oportunitat que teníem de assegurar-nos el camp a favor en els play-off. Ara anem quarts i ni depenem tan sols de nosaltres mateixos per a quedar més amunt. A aquestes alçades ja sí que podem començar a fer balanç, i la temporada la podríem qualificar de "decebedora". No tinc gens clar que en uns play-off poguéssim guanyar a les pistes del Melilla i del Prat.
En fi, o ens reforcem o això pinta molt complicat.
[img][/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 04 Feb 2018, 13:17

TASTET escribió:A veure ahir es va competir en pista contrària...a mi em deixa tranquil...i trias i nacho també
On era Trias a la primera part? Les estadístiques això no ho diuen, però encara espero que aparegui al segon quart quan ens passaven per sobre.

El què no pot ser es que ens conformem amb que s'ha competit, que sóm l'equip amb més pressupost de la lliga o el segon.

El què mes ràbia fa és que l'equip quan vol sap jugar, però la majoria de partits això passa durant 20 minuts, i tots sabem qui es el culpable.

L'altre tema són els bases, ahir durant la primera part totalment desbordats. A la segona part, amb Allen sobre Uriz ni se'l va veure. Calen 20 minuts per veure que cal posar el millor defensor sobre ell?

Finalment, crec que cal un canvi amb Hamilton, ni està ni se l'espera.

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 04 Feb 2018, 13:31

si quan varem comencar la temporada ens diuen que estariem en aquesta situacio segur que poca gent estaria en acord , i estem mes a prop del fracas que del exit i toca reaccionar, la unica cosa positiva que encara tenim temps de fer canvis ,,,pero ja no queda tan :alarma:

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 04 Feb 2018, 15:19

i és que hi ha jugadors que no són per a un equip amb aspiracions.
el Gintvainis, per un equip de mitja taula pot anar fent. Es casca i fot alguns triples, alguna entrada i apa, estadístiques correctes i avall.
Però per a un equip que aspira a pujar NO.
Porta el tempo del partit horrible. Li manca estratègia i control. Intenta inútilment presionar al base contrari quan puja la pilota, i després li deixa un metre perquè li vagi foten triples. Ajusta malament els finals de quart quan manquen pocs segons...

Tots els equips que estan a dalt tenen un base experimentat, que manté la sang freda i pren les decisions correctes en els moments difícils: Uriz, Rodríguez, Blanch... Nosaltres no.
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24571
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: ICL MANRESA

por ejk » 04 Feb 2018, 16:36

Després amb calma comento més impressions, però;
Si el palencia va perdent, jo ho tindria clarissim; Andres Miso pels últims 5-6 partits + Playoffs.

Amb un bon base tot es gira com un mitjó. Recordeu l'arribada de JaviRo? Quin canvi, collons. D'estar casi en descens a pujar.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Feb 2018, 21:40

rigal escribió:Mis respetos a toda esa gente que se ha hecho 1.000 km para apoyar a su equipo y se han comportado como una afición señora.

Enhorabuena también con el partido, que parecía roto en el descanso y os habéis quedado a nada de llevaros.
Un abrazo compañero :brindo por eso: Fue todo un espectáculo y un 10 para la afición del Breo.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: ICL MANRESA

por JaviBreogan » 05 Feb 2018, 02:08

Un saludo a todos desde Lugo. El gran ambiente vivido en el Pazo buena parte también es gracias a vosotros. Una de las aficiones más deportivas y elegantes que han pasado por el Pazo. Gran mérito el de vuestro equipo levantar un partido que se puso muy cuesta abajo en la primera parte hasta convertirlo en un partido de cara o cruz. Al final pudo ganar cualquiera. Estoy convencido de que el año que viene se repetirá este gran duelo pero en el sitio que nos corresponde!

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Feb 2018, 06:38

Espil21 escribió:
ejk escribió:Passada ja la copa, podem començar a preguntar ja si pujaran 1 o 2?

O és massa d'hora encara? :D
Ahir vaig preguntar a Garbajosa i em va dir que 2 segur. Però com no fitxem a un base i aixi tindré la solució a Ginvainis i arribi Ricard Casas com a entrenador seguirem jugant a res... i no pujarem. Ahir vàrem remuntar quan el senyor Costa és va indignat a fer de base i tot l'equip va jugar a algo...
Doncs confirmat que hi haurà dos ascensos/descensos aquesta temporada :botar: i sense la 2a posició garantida, només queda una 8-) : hem de quedar 2ns a final de la lliga regular i intentar guanyar els Play/off. I per fer això només queda una: guanyar els propers 5 partits :rodarbalon: Araberri / Barça B/ Palma/Huesca/....... BREOGAN :pero: :pero:

Els 4 primers són de "obligado cumplimiento" :mrgreen: :mrgreen: Si en perdem un d aquests jo seré el 1er a demanar el cap d Aleix :demonio: :demonio:

Sobre el tema de sempre :mrgreen: , m alegra que veieu que el problema no és "Costa" :travieso: si nó Gintvainis. Si en comptes de Gintvainis tinguéssim un base veterà "otro gallo cantaría" :rodarbalon: La remuntada de dissabte la van protagonitzar la parella Costa/Trías que es van posar l equip a l esquena i van dir: som-hi! :mate: :mate:

PD: Ja ho vaig dir fa unes setmanes, en un final ajustat guanya l equip que té a Uriz o a DaniRo 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 07:29