BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 19 Feb 2018, 09:40

cuttlas escribió:
goyathay escribió:Al final, victoria important per puja un esglaó més a la clasificació. I HEM PASSAT DE 100 PUNTS després de 6 o 7 anys de la darrera vegada que hi vem passar!!!! :todos a botar: :todos a botar:
Si nomès mirem els partits sense prórroga. En feia 11 d'anys. 11!! :D
Bufff! Ja hem semblava que eren mes de 10 anys però no volia posar-ho pero no trolejar! I al final quasibé ho he fet sense voler!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 19 Feb 2018, 22:33

Home Leo que hem diguis que el Breo menja apart t'ho compro, no per que cregui que la seva plantilla es molt superior a la nostre, sinó per la temporada que esta fent.
Pero que m'ho diguis del Melilla, no passo. A casa seva vam tenir possessió per guanyar el partit i al Congost amb el partit a la butxaca i ells començant a baixar els braços, ens refiem, com gaire bé sempre, ens vam desconnectar del partit i va passar el que tots sabem.
De vegades parles dels rivals i sembla que ho fas dels Bulls de Jordan.
Amb tota humiltat penso que estem al nivell del Breogan i tenim plantilla de sobres per pujar, hem fallat estrepitosament a Lugo, per l'average, perdre entra dins del normal, a casa amb el Corunya, a Caceres i potser a Oviedo, si haguéssim guanyat dos d'aquest partits, estaríem lluitant pel liderat.
Es clar que es pot millorar la plantilla, també la poden millorar els Warriors, pero jo no hem queixo del que tenim, del que si hem queixo es del entrenador, no crec que tingui nivell per un club com el nostre.
Estic segur que amb un entrenador experimentat, ¿Ricard Casas? estariem al cap damunt de la classificació amb el Breo.
Afegeixo que sinó tenim al Ricard d'entrenador es perquè algú dels d'amunt l'hi te la creu ficada i no l'hi ha surtit dels ous :(( :(( .
Pero bé, des-de el club sembla que estan sorprenentment segurs de l'ascens, tant de bo no s'equivoquin.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 20 Feb 2018, 01:16

Jo abans de millorar la plantilla miraria d'aprofitar millor la que tenim.
Gintvainis, Jou, Muñoz, Hamilton i Sakho. Amb un equip així hauriem de guanyar de carrer el 80% dels partits, i son el segon equip!
Amb Costa, Lundberg, Allen, Martín i Trias hauriem de ser els putos amos, collons!
Per començar, no entenc perquè quan l'equip contrari té un pivot fort nosaltres posem a Trias a jugar lluny de l'anella. A sota rendiria menys, però seguiria fent mal i treuria faltes.
L'exemple més clar va ser contra Melilla, on Trias va estar quasi tot el partit jugant i tirant des de 4 metres.
A Lugo varem començar igual, deixant la pintura per ells, i quan ja es veia la cosa perduda per fí Aleix es va atrevir a enfrontar Trias amb l'amic d'en Leo, i el va treure del partit en pocs minuts.
Tots els equips deuen estudiar sistemes defensius anti-Trias, i resulta que el millor sistema el posem nosaltres!
I compte, que no vull dir que Trias no faci mal des dels 4 metres, que en fa. Però deixem que el seu pivot jugui còmode i no faci faltes.
Comencem per reforçar els nostres sistemes, i després ja parlarem de reforçar la plantilla si cal.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 07:59

Com no, respectar les vostres opinions. :brindo por eso:
Vagi per endavant que jo sóc dels que li tenen la creu posada a Ricard Casas, així que me n alegro que hi hagi algú "adalt" que pensi com jo 8-) :botar:
Som el 3er pressupost de LEB ORO, així que hauríem de guanyar el 80% dels partits, efectivament. L altre 20%, que són contra Breo i Melilla els perdrem, per què, ens agradi o no, són millors (tenen més pressupost, millors plantilla). Està bé que alguns creieu que per ser el Manresa som més guapos, més alts i més bons que la resta d equips :mrgreen: però la realitat és una altra :travieso:
Com bé apunta Iceman, i jo vinc dient des de l inici dels temps, Trías és el putu amo, sempre que davant no tingui un 5 determinant (Guerra, Stainbrook, Andriuskevicius..). Per a mi la solución era dur un 5 determinant per compensar, però com que es va optar per dur a Nachete, doncs segurament el que proposa Iceman sigui l única alternativa que ens queda. Així que te la compro :brindo por eso: A més, pel vist fins ara, no sembla que l arbitratge feb sigui massa partidari de xiular "floppings" :rodarbalon: i ho hem de saber aprofitar ;)
Els play/off són una cosa molt seriosa, i els Clubs es mouran per entrar-hi (fitxant a tort i a dret), si nosaltres tenim la intenció de guanyar el play/off, ja cal que espavilem a fer un fitxatge que sigui "determinant" :alarma: :alarma:

PD: Dubto molt que en un pressupost d 1 milió d euros, gastar-te ara 25.000 euros en un fitxatge per dos mesos, alteri seriosament l Economía del Club :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 08:14

Ah, després del meu cafeconleche :todos a botar: , un moment d inspiració :lol: :lol: . Xavi Forcada seria el fitxatge ideal. Està jugant a la 3a divisió francesa. 8-)
http://basketball.eurobasket.com/player ... n-BC/62050
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA

por masafreak » 20 Feb 2018, 08:58

Si fitxem (que jo crec que sí), fitxarem d'algún equip salvat matemàticament a la LEB i que tingui algun bon americà. Ho dic bàsicament perquè tenim una posició sense aprofitar i ens interessa un jugador que conegui la LEB. No crec que anem a la 6a divisió Greco-romana per fitxar ara. Pero ja es veurà! :D

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 20 Feb 2018, 09:15

Mireu què ha postejat Hanga al Facebook :amor: :amor:

Imagen

Felicitats als 2!! :cosuverde:

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 20 Feb 2018, 09:21

El Breo si que el veig per sobre nostre, pero dir que el Melilla juga a una altre lliga quan despres de 23 jornades anem per sobre seu...

El meu pronóstic: Breo puja directe, nosaltres quedem segons i guanyem el playoff al 5é partit al congost contra el Melilla. :botepordetras:

Jo nomès fitxaria si trobem un bon base veterà amb bona ma, que ens permeti posar Jakis de 2 a temps complert.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 20 Feb 2018, 09:27

Leodavinci39 escribió:Ah, després del meu cafeconleche :todos a botar: , un moment d inspiració :lol: :lol: . Xavi Forcada seria el fitxatge ideal. Està jugant a la 3a divisió francesa. 8-)
http://basketball.eurobasket.com/player ... n-BC/62050
En serio ens hem de reforçar amb un tio que juga a la tercera divisio grega?
Que t'hi poses als cafesconleche? ;)
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny22
Mensajes: 1
Registrado: 19 Feb 2018, 15:12

Re: ICL MANRESA

por Johnny22 » 20 Feb 2018, 12:29

cuttlas escribió:El Breo si que el veig per sobre nostre, pero dir que el Melilla juga a una altre lliga quan despres de 23 jornades anem per sobre seu...

El meu pronóstic: Breo puja directe, nosaltres quedem segons i guanyem el playoff al 5é partit al congost contra el Melilla. :botepordetras:

Jo nomès fitxaria si trobem un bon base veterà amb bona ma, que ens permeti posar Jakis de 2 a temps complert.
Si l'Araberri no entrés a Play-Off ja tenim dos boníssims candidats :amor: . Realment el Jakis de 1 és desesperant.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: ICL MANRESA

por #gladyr# » 20 Feb 2018, 13:03

Jo, pensaré diferent, però ni borratxo canviaria la nostra plantilla per la de Melilla.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: ICL MANRESA

por #gladyr# » 20 Feb 2018, 13:05

Respecte a portar un 5, és complicat per l'estil de joc, correm molt i sovint fem molts canvis defensius. Sakho per ser un 2,07 és rapid i movil, però pocs pivots hi ha que puguin jugar a aquestes velocitats.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 20 Feb 2018, 13:36

Jo no fitxaria ningu. Crecque tenim bona plantilla i podem guanyar a ttos els equips leb. Alguns sense gsire esforç i alguns com Melilla, Prat i Breogan amb 100% d'intensitat i sacrificant-nos molt defensa.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 13:52

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:Ah, després del meu cafeconleche :todos a botar: , un moment d inspiració :lol: :lol: . Xavi Forcada seria el fitxatge ideal. Està jugant a la 3a divisió francesa. 8-)
http://basketball.eurobasket.com/player ... n-BC/62050
En serio ens hem de reforçar amb un tio que juga a la tercera divisio grega?
Que t'hi poses als cafesconleche? ;)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAsssssssssssssssssssssssssssssUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCARRRRRRRRRRRRRR :P

I si, jo fitxaria un tio de la 3a divisió francesa :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 20 Feb 2018, 14:08

Francesa, grega... tant fa! 3 divisio d'una lliga europea no pot ser gaire bo el jugador.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 14:16

goyathay escribió:Francesa, grega... tant fa! 3 divisio d'una lliga europea no pot ser gaire bo el jugador.
Home de poca fe.......................... :jeje: Val, que no el coneguis, ho entenc. :postureo: Però no acostumo a recomenar jugadors si no són bons. :) I Xavi Forcada és MOLT bo :amor: i just el perfil de jugador que necessitem:

-Un combo (1-2) experimentat, amb un molt bon llançament de 3, català i molt implicat sempre allà on ha estat, i que coneix la LEB ORO com el pati de casa seva.
-I a l estar a la 3a divisió francesa no semblaria massa complicat convencer-lo de venir :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 14:28

cuttlas escribió:El Breo si que el veig per sobre nostre, pero dir que el Melilla juga a una altre lliga quan despres de 23 jornades anem per sobre seu...

El meu pronóstic: Breo puja directe, nosaltres quedem segons i guanyem el playoff al 5é partit al congost contra el Melilla. :botepordetras:

Jo nomès fitxaria si trobem un bon base veterà amb bona ma, que ens permeti posar Jakis de 2 a temps complert.
Però el Melilla ja ha jugat els dos partits contra el Breogan i ha anat a la pista del Prat :roll: :roll: I nosaltres encara hem de rebre el Breogan i anar a la pista del Prat. :rodarbalon: Per no parlar que ens tenen guanyats els dos partits i l average. :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 20 Feb 2018, 14:53

Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:Francesa, grega... tant fa! 3 divisio d'una lliga europea no pot ser gaire bo el jugador.
Home de poca fe.......................... :jeje: Val, que no el coneguis, ho entenc. :postureo: Però no acostumo a recomenar jugadors si no són bons. :) I Xavi Forcada és MOLT bo :amor: i just el perfil de jugador que necessitem:

-Un combo (1-2) experimentat, amb un molt bon llançament de 3, català i molt implicat sempre allà on ha estat, i que coneix la LEB ORO com el pati de casa seva.
-I a l estar a la 3a divisió francesa no semblaria massa complicat convencer-lo de venir :roll:
Que no acostumes a que?
Pero si no fas una altra cosa!!!
Fa falta un base, si, però un base que marqui diferencies.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Feb 2018, 16:12

Leodavinci39 escribió:Com no, respectar les vostres opinions. :brindo por eso:
Vagi per endavant que jo sóc dels que li tenen la creu posada a Ricard Casas, així que me n alegro que hi hagi algú "adalt" que pensi com jo 8-) :botar:
Som el 3er pressupost de LEB ORO, així que hauríem de guanyar el 80% dels partits, efectivament. L altre 20%, que són contra Breo i Melilla els perdrem, per què, ens agradi o no, són millors (tenen més pressupost, millors plantilla). Està bé que alguns creieu que per ser el Manresa som més guapos, més alts i més bons que la resta d equips :mrgreen: però la realitat és una altra :travieso:
Com bé apunta Iceman, i jo vinc dient des de l inici dels temps, Trías és el putu amo, sempre que davant no tingui un 5 determinant (Guerra, Stainbrook, Andriuskevicius..). Per a mi la solución era dur un 5 determinant per compensar, però com que es va optar per dur a Nachete, doncs segurament el que proposa Iceman sigui l única alternativa que ens queda. Així que te la compro :brindo por eso: A més, pel vist fins ara, no sembla que l arbitratge feb sigui massa partidari de xiular "floppings" :rodarbalon: i ho hem de saber aprofitar ;)
Els play/off són una cosa molt seriosa, i els Clubs es mouran per entrar-hi (fitxant a tort i a dret), si nosaltres tenim la intenció de guanyar el play/off, ja cal que espavilem a fer un fitxatge que sigui "determinant" :alarma: :alarma:

PD: Dubto molt que en un pressupost d 1 milió d euros, gastar-te ara 25.000 euros en un fitxatge per dos mesos, alteri seriosament l Economía del Club :todos a botar:
Ja ha començat 8-) . L Oviedo ha fitxat Zoran Vrkic :amor: a qui coneixem molt bé de l ACB. I ve de la 2a divisió francesa ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 20 Feb 2018, 16:14

Tronn escribió:
Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:Francesa, grega... tant fa! 3 divisio d'una lliga europea no pot ser gaire bo el jugador.
Home de poca fe.......................... :jeje: Val, que no el coneguis, ho entenc. :postureo: Però no acostumo a recomenar jugadors si no són bons. :) I Xavi Forcada és MOLT bo :amor: i just el perfil de jugador que necessitem:

-Un combo (1-2) experimentat, amb un molt bon llançament de 3, català i molt implicat sempre allà on ha estat, i que coneix la LEB ORO com el pati de casa seva.
-I a l estar a la 3a divisió francesa no semblaria massa complicat convencer-lo de venir :roll:
Que no acostumes a que?
Pero si no fas una altra cosa!!!
Fa falta un base, si, però un base que marqui diferencies.
T'ha faltat posar en negreta tota la frase (si no són bons) :todos a botar:

Aquesta temporada encara no ha sortit l'Alan Voskuil.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 21:31