BAXI MANRESA

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 05 Dic 2021, 00:25

No hem fet un partidàs, però com he disfrutat!
L'arbitratge escandalós, però no només per la falta dels tres tirs, que jo crec que no ho era, i si ho era hauria sigut fora de temps!
Crec que al Congost no havia vist mai una falta així, i mira que hem tingut arbitratges de traca.
Però és que el criteri des del minut 1 ha estat terriblement desnivellat pel que fa a les faltes i a les passes.
I des del principi li han concedit a Fitipaldo el dret a fer dobles les vegades que calgués, i a flopejar continuament. Això sí, l'han advertit de flopping quan ja s'estava acabant la prórroga!!
Molt content pel Dani Pérez, és un tros de jugador, però si no arriba a entrar l'últim tir hagués marxat a casa destrossat. El bàsquet és així, i a Manresa més.
Última edición por Iceman Gervin el 05 Dic 2021, 00:33, editado 1 vez en total.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Dic 2021, 00:25

Tema Copa, tenim un average bastant dolent, de només +6. Dels candidats que encara estan fora de les places de classificació, amb 5 victòries, Andorra és el que el té pitjor. Però Unicaja i Breogan el tenen millor que Manresa.
Pinta que estarem obligats a guanyar a Obradoiro i segurament a Andorra, si ens volem classificar.
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 05 Dic 2021, 00:30

També em sembla que s'han notat massa els partits de selecció. Shermadini i Valtonen estaven fatal, i Bako tampoc anava sobrat.
Dani Pérez ha necessitat més canvis que de costum, però estava molt millor.
I preocupant lo de Francisco... a veure si el recuperem!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 05 Dic 2021, 00:34

Johnny2 escribió:Tema Copa, tenim un average bastant dolent, de només +6. Dels candidats que encara estan fora de les places de classificació, amb 5 victòries, Andorra és el que el té pitjor. Però Unicaja i Breogan el tenen millor que Manresa.
Pinta que estarem obligats a guanyar a Obradoiro i segurament a Andorra, si ens volem classificar.
La copa la tenim fotuda, rivals difícils i que s'hi juguen bastant.
Però mai ha estat fàcil estar entre els vuit primers, clar!

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 05 Dic 2021, 00:57

Ara mateix, nomès puc entrar per dir que quina merda de tripleta arbitral. I ho dic avui que hem guanyat! Els 3 haurien d'anar a la nevera!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 05 Dic 2021, 00:59

Vaja partit nanos!!! l'hem hagut de guanyar dues vegades, la falta de Dani P sobre Salin doncs la veritat, es pot pitar, potser ho es, pero hagués estat injust perdre. Molt gran Thomasson i els dos Danis, menció especial pel Chima, quin espectacle de jugador tant en atac com en defensa tot i que de vegades es perd una mica, pero després de fer una cistella que ens pot donar el partit ¡ a on va a provocar a la banqueta del Tenerife! Es incontrolable com m'han reconegut membres del cos tecnic, ens podria haver costat el partit.
Així es el nostre Chima per lo bo i per lo dolent.
Cada partit al Nou Congost es un regal, el d'avui ho recordarem molt temps. Gaudim de la victòria i endevant, pas a pas.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 05 Dic 2021, 01:09

bowie15 escribió:Vaja partit nanos!!! l'hem hagut de guanyar dues vegades, la falta de Dani P sobre Salin doncs la veritat, es pot pitar, potser ho es, pero hagués estat injust perdre. Molt gran Thomasson i els dos Danis, menció especial pel Chima, quin espectacle de jugador tant en atac com en defensa tot i que de vegades es perd una mica, pero després de fer una cistella que ens pot donar el partit ¡ a on va a provocar a la banqueta del Tenerife! Es incontrolable com m'han reconegut membres del cos tecnic, ens podria haver costat el partit.
Així es el nostre Chima per lo bo i per lo dolent.
Cada partit al Nou Congost es un regal, el d'avui ho recordarem molt temps. Gaudim de la victòria i endevant, pas a pas.
Chima és un jugador com jo no havia vist en anys a Manresa. Pur espectacle, i està una mica zumbat, segons diuen a la seva època universitària havia tingut episodis polèmics, però que enganxa i molt. A part de ser un jugador brutal, té molt carisma, però algun dia podem tenir algun susto perquè és de sang calenta, calenta...

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Dic 2021, 01:43

Doncs per a mi Moneke està siguent la gran sorpresa de la temporada.
Pensava que fitxàvem un jugador que a nivell ofensiu ens faria quatre mates espectaculars i poca cosa més, i que el 4 que hauria de fer els punts seria Maye, i Chima està siguent el nostre jugador més regular.
No només és el què té una valoració més alta de l'equip, sinó que manté una constància jornada rera jornada.

Abans que ell hagués dit a qualsevol altre de l'equip en quan a regularitat ofensiva!
[img][/img]

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: BAXI MANRESA

por carlitus » 05 Dic 2021, 05:25

Com es que Francisco quasi no ha jugat??

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 05 Dic 2021, 08:33

Quan ha sortit no semblava gaire concentrat, com fora del partit, ha comès un parell d'errades de les que el Pedro no
perdona i de seguida ha tornat la banqueta.
Si això afegim el gran rendiment de Dani Garcia, com està creixent aquest nano, tal com anava el partit entenc que el Pedro no ha volgut arriscar.
De qualsevol manera a la banqueta se'l veia implicat animant i aconsellant als companys.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Dic 2021, 09:52

Està clar que entrar a la copa serà difícil, ara bé, feia anys que no veia un equip amb tant de caràcter i capaç de guanyar a qualsevol!!!??
I només una "anècdota" el Barça no ha guanyat mai contra ISMAEL BAKO!!!!! jajajajajajaja

Per cert avui algú del foro sembla que està calladet, i no se l'hi va posar bé la victòria.....calladet no seria la paraula, està el seu món especulant qui marxarà i qui vindrà....

Disfruten del equip i deixem de pensar amb el que passarà... De moment tots aquests craks juguen amb el Resa!!! I això ja serà més difícil, però esperem que per molt de temps!!!!!

Força Resa

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Dic 2021, 09:54

Patterson escribió:Està clar que entrar a la copa serà difícil, ara bé, feia anys que no veia un equip amb tant de caràcter i capaç de guanyar a qualsevol!!!??
I només una "anècdota" el Barça no ha guanyat mai contra ISMAEL BAKO!!!!! jajajajajajaja

Per cert avui algú del foro sembla que està calladet, i no se l'hi va posar bé la victòria.....calladet no seria la paraula, està el seu món especulant qui marxarà i qui vindrà....

Disfruten del equip i deixem de pensar amb el que passarà... De moment tots aquests craks juguen amb el Resa!!! I això ja serà més difícil, però esperem que per molt de temps!!!!!

Força Resa
Estàs obsessionat tio... Disfruta tu i deixa d escriure sempre el mateix...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Dic 2021, 10:12

TASTET escribió:
Patterson escribió:Està clar que entrar a la copa serà difícil, ara bé, feia anys que no veia un equip amb tant de caràcter i capaç de guanyar a qualsevol!!!??
I només una "anècdota" el Barça no ha guanyat mai contra ISMAEL BAKO!!!!! jajajajajajaja

Per cert avui algú del foro sembla que està calladet, i no se l'hi va posar bé la victòria.....calladet no seria la paraula, està el seu món especulant qui marxarà i qui vindrà....

Disfruten del equip i deixem de pensar amb el que passarà... De moment tots aquests craks juguen amb el Resa!!! I això ja serà més difícil, però esperem que per molt de temps!!!!!

Força Resa
Estàs obsessionat tio... Disfruta tu i deixa d escriure sempre el mateix...
Jo escric el que vull, només faltaria!!!
No m'has de dir tu el que tinc de fer!!!!
I a veure si he dit alguna mentida.....
Si ho mirem com ho mires tu...tu també estàs obsessionat a protegir el teu amic!!!!
Vinga q disfrutar de la victòria!!!!!

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 05 Dic 2021, 10:36

Victòria de molt de mèrit, sobretot en l'apartat anímic. La configuració d'aquest any amb un equip MOLT més físic, ens fa competir amb qualsevol. Repeteixo, qualsevol. Aquest equip podria guanyar a Barça (ja ho hem fet) i Madrid. No m'estic flipant, el que vull dir és que altres anys un partit contra qualsevol dels dos era sinònim de panadera, ara podem competir i evidentment, perdre. També podem tenir "pàjares" com el dia del Joventut.

L'equip d'ahir estava farcit de jugadors que ens havien pintat la cara vàries vegades. Ahir, va ser un tu a tu amb un equip que pot duplicar i triplicar el nostre pressupost.

És un dels primers cops que portem tants jugadors a les finestres de seleccions (simptomàtic) i la intensitat general de l'equip ha estat la mateixa, tot i que hem anat de menys a més.

D'ahir vull destacar Dani Garcia, partidàs en la direcció i defensa. Dani Pérez que va saber retrobar-se en el darrer quart i prórroga. Moneke i Bako, que semper estan a un nivell alt. Thomasson que es va carregar l'equip a l'esquena. I jugadors com el Guillem, Luke que sempre aporten intangibles. El triple de jou i els rebots de Luke en moments delicats.

En negatiu: Continua sense agradar-me, aquests balls, el trash talking. Aiò no és l'Nba i crec que hi ha cops que es flipen massa. M'agrada el bon rollo però no m'agrada que em puguin penalitzar per tonteries com aquesta i com s'ha dit anteriorment, a Moneke li pot caure la llufa de jugador conflictiu com Rojas.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 05 Dic 2021, 11:20

EREION escribió:Victòria de molt de mèrit, sobretot en l'apartat anímic. La configuració d'aquest any amb un equip MOLT més físic, ens fa competir amb qualsevol. Repeteixo, qualsevol. Aquest equip podria guanyar a Barça (ja ho hem fet) i Madrid. No m'estic flipant, el que vull dir és que altres anys un partit contra qualsevol dels dos era sinònim de panadera, ara podem competir i evidentment, perdre. També podem tenir "pàjares" com el dia del Joventut.

L'equip d'ahir estava farcit de jugadors que ens havien pintat la cara vàries vegades. Ahir, va ser un tu a tu amb un equip que pot duplicar i triplicar el nostre pressupost.

És un dels primers cops que portem tants jugadors a les finestres de seleccions (simptomàtic) i la intensitat general de l'equip ha estat la mateixa, tot i que hem anat de menys a més.

D'ahir vull destacar Dani Garcia, partidàs en la direcció i defensa. Dani Pérez que va saber retrobar-se en el darrer quart i prórroga. Moneke i Bako, que semper estan a un nivell alt. Thomasson que es va carregar l'equip a l'esquena. I jugadors com el Guillem, Luke que sempre aporten intangibles. El triple de jou i els rebots de Luke en moments delicats.

En negatiu: Continua sense agradar-me, aquests balls, el trash talking. Aiò no és l'Nba i crec que hi ha cops que es flipen massa. M'agrada el bon rollo però no m'agrada que em puguin penalitzar per tonteries com aquesta i com s'ha dit anteriorment, a Moneke li pot caure la llufa de jugador conflictiu com Rojas.
A mi que ballin entre ells quan guanyen o celebren un bon basquet tant m'és, mentre no faltis al respecte al rival. És simptoma que s'ho passen de conya competint i hi ha molt bon feeling entre ells. A vegades no s'ha de ser tan contingut, mai va malament una mica d'alegria a la vida, que ja és prou dura per molta gent.

Altra cosa és Moneke, que és un jugador brutal però bastant provocador i en algun partit tindrem sarau serio amb ell. Des del club se l'hauria d'intentar "controlar" però dubto molt que es pugui fer, segur que ja li hauran dit, però ahir va seguir sent Moneke, ell és així para lo malo y para lo bueno, més d'hora que tard tindrem pollo amb ell, ja,ja esperem que no sigui molt greu.
Última edición por Manrusia9 el 05 Dic 2021, 11:21, editado 2 veces en total.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Dic 2021, 11:20

EREION escribió:Victòria de molt de mèrit, sobretot en l'apartat anímic. La configuració d'aquest any amb un equip MOLT més físic, ens fa competir amb qualsevol. Repeteixo, qualsevol. Aquest equip podria guanyar a Barça (ja ho hem fet) i Madrid. No m'estic flipant, el que vull dir és que altres anys un partit contra qualsevol dels dos era sinònim de panadera, ara podem competir i evidentment, perdre. També podem tenir "pàjares" com el dia del Joventut.

L'equip d'ahir estava farcit de jugadors que ens havien pintat la cara vàries vegades. Ahir, va ser un tu a tu amb un equip que pot duplicar i triplicar el nostre pressupost.

És un dels primers cops que portem tants jugadors a les finestres de seleccions (simptomàtic) i la intensitat general de l'equip ha estat la mateixa, tot i que hem anat de menys a més.

D'ahir vull destacar Dani Garcia, partidàs en la direcció i defensa. Dani Pérez que va saber retrobar-se en el darrer quart i prórroga. Moneke i Bako, que semper estan a un nivell alt. Thomasson que es va carregar l'equip a l'esquena. I jugadors com el Guillem, Luke que sempre aporten intangibles. El triple de jou i els rebots de Luke en moments delicats.

En negatiu: Continua sense agradar-me, aquests balls, el trash talking. Aiò no és l'Nba i crec que hi ha cops que es flipen massa. M'agrada el bon rollo però no m'agrada que em puguin penalitzar per tonteries com aquesta i com s'ha dit anteriorment, a Moneke li pot caure la llufa de jugador conflictiu com Rojas.
Estic d'acord amb tu, que algun dia ens pot costar una tècnica, i fins i tot el partit.....
Però vols dir que podem comparar amb Rojas???? Rojas es un GUARRO.... Moneke es un SHOWMAN!!! Que si el tens el teu equip disfrutes com un "******"....però si és el rival.....és el típic jugador que odies a mort!!!! Però no crec k es puguin comprar!!!!

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 05 Dic 2021, 11:27

Brutal la victòria d'ahir. D'aquelles que s'asavoeixen doble, quan veus el partit guanyat, després perdut per una decisió arbitral més que dubtosa (Mai és falta de Dani Pérez) i el guanyes sobre la botzina.

En general norme esforç de tot l'equip. Dani Pérez partidàs i s'emporta la foto amb la cistella decisiva, Moneke ja no sorprèn i es confirma com la sensació de la temporada (ja cal que el disfrutem aquest any perquè tindrà la taula plena d'ofertes el dia 1 després d'acabar la temporada), però avui m'aGradaria destacar a dos jugadors:

1 - Dani Garcia, el d'ahir pot ser el partit de la consagració. No s'arronsa i cada cop juga amb més confiança. Davant una dupla no qualsevol (Marcelinho-Fitipaldo, cuidado..) ahir 7p, 4rebots, 9 assistències I 11 de valoració (i això que va fer un 1/8 en triples).

2- Joe Thomasson. Al principi va generar dubtes, però ahir no es guanya sense ell. Primer anotant la cistella del final del partit i després a la pròrroga ens va aguantar ELL solet durant 4 minuts anotant 8-10 punts pràcticament seguits. ENORME.

Dit això, la Copa està igualment molt difícil veient el calendari, però important sumar abans de dos sortides de dificultat màxima com son HGC i Barça i el més important, ja en tenim 7!!!!!

SOM-HI!!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Dic 2021, 12:35

Tenim un nivell físic que ens permet competir amb qualsevol, però encara hi ha partits "guanyables" i altres que no ho són.
Jo abans del partit ja deia que Tenerife era "guanyable", contra qui deia que no ho era, o que tenien un nivell molt i molt per sobre nostre.

També dic que Barça i Madrid no són guanyables, al menys en un partit de lliga. I Granca al seu camp... uff, seria una proesa guanyar-los.

Però si guanyem Obra i Andorra (que serà també molt complicat al seu camp), tindrem opcions clares de Copa. :brindo por eso:
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 05 Dic 2021, 13:01

No sé quan ha generat dubtes Thomasson. A mi mai me n'ha generat. És un fitxajazo del Mr. DT. És un jugón i bastant regular, no li pesa la responsabilitat en absolut, bon defensor, implicat, un exemple de jugador.
Un altre que tindrà unes quantes nòvies a l'estiu, ai mare que en tindrem de feina aquest estiu als despatxos!

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 05 Dic 2021, 13:08

Patterson escribió: Estic d'acord amb tu, que algun dia ens pot costar una tècnica, i fins i tot el partit.....
Però vols dir que podem comparar amb Rojas???? Rojas es un GUARRO.... Moneke es un SHOWMAN!!! Que si el tens el teu equip disfrutes com un "*****"....però si és el rival.....és el típic jugador que odies a mort!!!! Però no crec k es puguin comprar!!!!
El que dic és que són jugadors que generen animadversió. Evidementment que el joc dur de Rojas no el té Moneke, que juga amb molta intensitat però no fa faltes dures. Però sí que s'encara amb el públic i amb els jugadors contraris. Ahir va estar a punt de costar-li una falta intencionada que després de la review va quedar en falta normal (portava un pique amb Guerra d'alta intesitat) i una tècnica merescuda quan es va encara amb la banqueta que els árbitres no van veure.

Si fos un jugador amb 10 anys a l'acb on els árbitres el coneixen i li donen comba, perfecte. Però és nou i ja sabem com se les gasten els árbitres amb jugadors així i sobretot d'equips modestos.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 01:26