BAXI MANRESA

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Ene 2019, 15:05

Killer77 escribió:
Tronn escribió:
Killer77 escribió:Criticar Joan Peñarroya? Vaig a fer un cubata a les 10 del matí! Master-class de kuan es demanen els minuts! 9-7 jajajjajaja segurament amb un entrenador millor aniriem 11-5 o 12-4 xddddd quina festa!!!!

Leo tens tota la raó, Dragovic le trobat un bon jugador, ara el seu preu es el que es i si vol cobrar el k demana llavors ja tenim opció a un millor jugador, si vol seguir que demani en relació a la seva qualitat! Si tu vas al Carrefour i t agraden unes bambes sense marca, ells ho saben i per això et pujen el preu, al final et compraràs les new Balance q finalment tenen el mateix preu q les del Carrefour i saps que poden tenir millor rendiment
I tu saps quant demana?
I tu tens la seguretat que el L.A. ¿? de torn ho farà millor que Dragovic perque en la seva lliga pugui tenir millors números?
Jo el que si he sentit al Joan es dir que està MOLT content amb el Drago.

I tu i tu i tu!!!!
I tu mires stats?
Dragovic: 15/29 52% t2 10/36 28% 3p 5/13 38% tll. 2 reb ofensius per partit!! I si defensa molt bé! Ara no pretenguin demanar el que demana amb aquets números!

Últims ala pivots, Auda, Trapani i Dimitri fils millors números que ell en atac! A partir d aki si demanes 100, guanyat els 100, i no et guanyis a pista 60 i sabent k club te necessitat demanis 100!
Jo no t'he faltat al respecte.
T'he fet dues preguntes i no les has contestat. Si no saps què contestar millor no em responguis.
A mès, no fa falta mirar stats, veig tots els partits del Manresa i veig el que aporta Dragovic. Fa mes de 30 anys que soc soci i he vist mols jugadors que no han aportat grans números pero que eren imprescindibles.
Vàrem fitxar a Overchenko amb unes estadistiques brutals i quan va arribar semblava un cadet (amb tot el respecte als cadets) i com aquest et podría dir uns quants mès.
La valua es demostra a la pista no als "stats"
L'altre dia ja vas tenir una falta de respecte gratuita amb un altre forero. Es aquest el teu terennar?

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 15 Ene 2019, 16:20

Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 15 Ene 2019, 16:23

TASTET escribió:Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok
Compi,........................... si vols una samarreta signada per Dragovic, ja cal que espavilis :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Killer77
Mensajes: 42
Registrado: 07 Mar 2016, 02:41

Re: BAXI MANRESA

por Killer77 » 15 Ene 2019, 16:25

On es la falta de respecte??? Ets tu que fas les preguntes amb el TU davant! L’altre dia ja em vaig disculpar del error! No estiguis tant sensible! Cap ni una falta de respecte! 30 anys de soci et mereixes tots els respectes, la pell una mica fina però bueno.


Ànims i força Dragovic

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Ene 2019, 16:30

TASTET escribió:Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok
Ja veus.

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk

Killer77
Mensajes: 42
Registrado: 07 Mar 2016, 02:41

Re: BAXI MANRESA

por Killer77 » 15 Ene 2019, 16:30

TASTET escribió:Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok

Totalment d’acord que no, ara si demanes ser un dels mes ben pagats de la plantilla, igual si que hauríem d exigir millors números crec!

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Ene 2019, 16:33

Killer77 escribió:
TASTET escribió:Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok

Totalment d’acord que no, ara si demanes ser un dels mes ben pagats de la plantilla, igual si que hauríem d exigir millors números crec!
A veure ho torno a demanar, saps quan demana per renovar?
Si ho saps comparteix l'informació.
Zubcic ha vingut per ser el titular i Drago ho sap.

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk

Killer77
Mensajes: 42
Registrado: 07 Mar 2016, 02:41

Re: BAXI MANRESA

por Killer77 » 15 Ene 2019, 16:38

Tronn escribió:
Killer77 escribió:
TASTET escribió:Ara es valora més a un jugador pel que diuen les estadístiques que pel què es veu al camp... Ok

Totalment d’acord que no, ara si demanes ser un dels mes ben pagats de la plantilla, igual si que hauríem d exigir millors números crec!
A veure ho torno a demanar, saps quan demana per renovar?
Si ho saps comparteix l'informació.
Zubcic ha vingut per ser el titular i Drago ho sap.

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk
Lògicament no tinc la informació, ara podem estar d’acord suposu en que si demanes poc, ja estria renovat fa dies no?

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 15 Ene 2019, 17:54

Pel que sembla, el que demana Dragovic en relació al seu rendiment no es gaire equilibrat, es per aixo que el club s'està movent.
Lògicament no se les xifres pero els que m'ho han dit saben el que parlen.
Hem diuen que anem al darrera d'un ala pivot que superarà i molt el rendiment de Dragovic. A partir d'aquí, ves a saber, el mercat dona moltes voltes, un jugador, per bo que sigui, es pot adaptar o no, aquí tenim els casos de Downs o Walsh, per exemple, també es veritat que aquest dos estaven com una campana, en el cas de Walsh es normal amb la novia que tenia es per parar boig :D :D .
A mi Dragovic m'agrada, com a 4 reserva em sembla mes que correcte, ara si es veritat que demana molt, es normal que'l club busqui alternatives.

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 15 Ene 2019, 18:43

Perdoneu, se'ns ha anat la pinça?
La meva memòria m'impedeix recordar quan va ser el darrer any ACB que victòries > derrotes i ara fem aquestes batalletes ?,
Definitivament nosaltres no som d'aixe mon. Ser del Resa és ser patidor tant si anem bé com si anem malament.
Recordeu l'anyorat Montes : "la vida puede ser maravillosa", doncs diem la nostra al foro de bon rotllo i gaudim ara que possiblement vinguin moments pitjors.

Salut

Combo.bages
Mensajes: 47
Registrado: 02 Ene 2019, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Combo.bages » 15 Ene 2019, 19:18

Toniinmemoriam escribió:Perdoneu, se'ns ha anat la pinça?
La meva memòria m'impedeix recordar quan va ser el darrer any ACB que victòries > derrotes i ara fem aquestes batalletes ?,
Definitivament nosaltres no som d'aixe mon. Ser del Resa és ser patidor tant si anem bé com si anem malament.
Recordeu l'anyorat Montes : "la vida puede ser maravillosa", doncs diem la nostra al foro de bon rotllo i gaudim ara que possiblement vinguin moments pitjors.

Salut
Totalment d’acord.
Ara toca pensar en aquest diumenge, quina ilusió pensar en guanyar al Madrid i entrar a copa per la porta gran.

Si, dic que podem guanyar.

Madrid ve de jugar contra estu i perdre; de jugar a casa seva contra tecnyconta i guanyar a l’últim segon amb revisió arbitral.
Divendres vespre juguen a Turquia i diumenge farem bullir el Congost!!

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 15 Ene 2019, 20:35

Killer77 escribió:Criticar Joan Peñarroya? Vaig a fer un cubata a les 10 del matí! Master-class de kuan es demanen els minuts! 9-7 jajajjajaja segurament amb un entrenador millor aniriem 11-5 o 12-4 xddddd quina festa!!!!

Leo tens tota la raó, Dragovic le trobat un bon jugador, ara el seu preu es el que es i si vol cobrar el k demana llavors ja tenim opció a un millor jugador, si vol seguir que demani en relació a la seva qualitat! Si tu vas al Carrefour i t agraden unes bambes sense marca, ells ho saben i per això et pujen el preu, al final et compraràs les new Balance q finalment tenen el mateix preu q les del Carrefour i saps que poden tenir millor rendiment
No et cal, Killer.
Llegint-te qualsevol pot veure que tu el cubata ja el portes de serie. I ben carregadet!

#gladyr#
Mensajes: 3318
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 15 Ene 2019, 20:37

He disfeutat veient el -4 de val de renfroe i 0/9 en tirs de camp en la derrota del Partizan. :D

Killer77
Mensajes: 42
Registrado: 07 Mar 2016, 02:41

Re: BAXI MANRESA

por Killer77 » 15 Ene 2019, 21:22

Iceman Gervin escribió:
Killer77 escribió:Criticar Joan Peñarroya? Vaig a fer un cubata a les 10 del matí! Master-class de kuan es demanen els minuts! 9-7 jajajjajaja segurament amb un entrenador millor aniriem 11-5 o 12-4 xddddd quina festa!!!!

Leo tens tota la raó, Dragovic le trobat un bon jugador, ara el seu preu es el que es i si vol cobrar el k demana llavors ja tenim opció a un millor jugador, si vol seguir que demani en relació a la seva qualitat! Si tu vas al Carrefour i t agraden unes bambes sense marca, ells ho saben i per això et pujen el preu, al final et compraràs les new Balance q finalment tenen el mateix preu q les del Carrefour i saps que poden tenir millor rendiment
No et cal, Killer.
Llegint-te qualsevol pot veure que tu el cubata ja el portes de serie. I ben carregadet!
Nono, no es l alchool, són faltes d’ortografia com maulauradment moltes persones tenim en aquesta societat!! Faig el que puc! Ànims
Ets un bon MVP

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 15 Ene 2019, 21:22

Combo.bages escribió:
Toniinmemoriam escribió:Perdoneu, se'ns ha anat la pinça?
La meva memòria m'impedeix recordar quan va ser el darrer any ACB que victòries > derrotes i ara fem aquestes batalletes ?,
Definitivament nosaltres no som d'aixe mon. Ser del Resa és ser patidor tant si anem bé com si anem malament.
Recordeu l'anyorat Montes : "la vida puede ser maravillosa", doncs diem la nostra al foro de bon rotllo i gaudim ara que possiblement vinguin moments pitjors.

Salut
Totalment d’acord.
Ara toca pensar en aquest diumenge, quina ilusió pensar en guanyar al Madrid i entrar a copa per la porta gran.

Si, dic que podem guanyar.

Madrid ve de jugar contra estu i perdre; de jugar a casa seva contra tecnyconta i guanyar a l’últim segon amb revisió arbitral.
Divendres vespre juguen a Turquia i diumenge farem bullir el Congost!!
Juguen a Montenegro. No crec que pateixin gaire.

Avatar de Usuario
Labrabasket
Mensajes: 68
Registrado: 24 Sep 2016, 12:06

Re: BAXI MANRESA

por Labrabasket » 15 Ene 2019, 21:44

#gladyr# escribió:He disfeutat veient el -4 de val de renfroe i 0/9 en tirs de camp en la derrota del Partizan. :D
Pues Lukovic 10 punts en el seu debut amb Igokea, i davant Estrella Roja! :shock:

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 15 Ene 2019, 23:09

Labrabasket escribió:
#gladyr# escribió:He disfeutat veient el -4 de val de renfroe i 0/9 en tirs de camp en la derrota del Partizan. :D
Pues Lukovic 10 punts en el seu debut amb Igokea, i davant Estrella Roja! :shock:
es deu haver tornat a trencar la mà

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 15 Ene 2019, 23:12

Lukovic fora d acb no ha fet mai, mals números.. Jo crec que l hi oodia la pressió..

Jo no me n alegro pel - 4 de Renfroe.. El que si que em demostra es que sent molt bo Alex, el Joan també hi tenia molt a veure
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Ene 2019, 23:43

De Lukovic és el què vaig dir: és un jugador de lligues per sota de l'ACB, en què les defenses que et fan, i les que has de fer tu, siguin menys intenses.
També important per a ell que el nivell físic sigui inferior. A partir d'aquí té alçada, agilitat i ma suficients per aportar.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 16 Ene 2019, 01:09

TASTET escribió:Lukovic fora d acb no ha fet mai, mals números.. Jo crec que l hi oodia la pressió..

Jo no me n alegro pel - 4 de Renfroe.. El que si que em demostra es que sent molt bo Alex, el Joan també hi tenia molt a veure
Home, suposo que un partit dolent el te tothom. Aqui, en va fer nomès un de dolent. Fins ara, tots els que havia jugat amb el Partizan els havia jugat tots be, amb bons numeros i crec que amb victoria tots.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 23:49