BAXI MANRESA

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 02 Jun 2023, 09:35

segons un periodista grec Chritos Tsaltas el Pedro Martinez ò Joan Plaza son candidats a entrenar a AEK de Athenas, ..........
sincerament no veig el Pedro fen les maletes a Grecia :shock:

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 02 Jun 2023, 10:00

rfccreus escribió:segons un periodista grec Chritos Tsaltas el Pedro Martinez ò Joan Plaza son candidats a entrenar a AEK de Athenas, ..........
sincerament no veig el Pedro fen les maletes a Grecia :shock:
Em sorprendria molt. Igual que em sorprendria que el Pedro es decideixi JA per un equip de segona fila sense esperar durant els pròxims 2 mesos i mig a rebre ofertes de millors equips :D
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 02 Jun 2023, 10:06

ejk escribió:
rfccreus escribió:segons un periodista grec Chritos Tsaltas el Pedro Martinez ò Joan Plaza son candidats a entrenar a AEK de Athenas, ..........
sincerament no veig el Pedro fen les maletes a Grecia :shock:
Em sorprendria molt. Igual que em sorprendria que el Pedro es decideixi JA per un equip de segona fila sense esperar durant els pròxims 2 mesos i mig a rebre ofertes de millors equips :D
Per sort això no ho pot fer. Ja va dir l'altre dia que la seva clàusula de sortida caduca cap a finals de Juny.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Jun 2023, 11:39

Segona fila tampoc és eh.. Es va quedar a les portes de la f4 dela champions també i mouen força diners.. Ho veig difícil però amb Pedro tot pot ser
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 Jun 2023, 13:26

ejk escribió:
rfccreus escribió:segons un periodista grec Chritos Tsaltas el Pedro Martinez ò Joan Plaza son candidats a entrenar a AEK de Athenas, ..........
sincerament no veig el Pedro fen les maletes a Grecia :shock:
Em sorprendria molt. Igual que em sorprendria que el Pedro es decideixi JA per un equip de segona fila sense esperar durant els pròxims 2 mesos i mig a rebre ofertes de millors equips :D
Jo tampoc el veig :travieso: O és Girona, València,... o no es mou d aqui.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 02 Jun 2023, 21:25

Doncs Aito fora de Girona...
I m'ha arribat per 3 bandes diferents que Pedro quasi ho té fet amb Girona, s'han intensificat els contactes els 2 últims dies diuen...
Veurem.que passa, però suposo k Girona haurà de pagar no? Pq té contracte!!!

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: BAXI MANRESA

por carlitus » 02 Jun 2023, 21:35

A Girona donan per fet ja que tenen al Pedro.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Jun 2023, 22:37

carlitus escribió:A Girona donan per fet ja que tenen al Pedro.
Qui ho diu?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Jun 2023, 00:21

Segur que Girona haurà tirat la canya al Pedro, i com tenen més pasta que Manresa (com gairebé tothom), doncs és lògic pensar que hi pugui fitxar.

I si es confirma a patir la temporada que ve. No només ens quedaríem sense un entrenador que és tota una garantia, sinó que aniria a reforçar un rival directe. :(
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2023, 06:14

TASTET escribió:
carlitus escribió:A Girona donan per fet ja que tenen al Pedro.
Qui ho diu?
A vegades penso que vius en un altre planeta :mrgreen: Ho diu TOTHOM (i Radio Macuto ja ho va avisar fa un mes ;) )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 03 Jun 2023, 06:47

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:
carlitus escribió:A Girona donan per fet ja que tenen al Pedro.
Qui ho diu?
A vegades penso que vius en un altre planeta :mrgreen: Ho diu TOTHOM (i Radio Macuto ja ho va avisar fa un mes ;) )
Home Leo en aquest foro si fem una enquesta nl se qui viuria en un altre planeta.. Pedro anirà a un equip que no jugarà a Europa (nosaltres potser si), sense Marc Gasol jugador però amb la sombra seva davabt qualsevol moviment.. Perdoneu que ho dubti.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2023, 07:17

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió: Qui ho diu?
A vegades penso que vius en un altre planeta :mrgreen: Ho diu TOTHOM (i Radio Macuto ja ho va avisar fa un mes ;) )
Home Leo en aquest foro si fem una enquesta nl se qui viuria en un altre planeta.. Pedro anirà a un equip que no jugarà a Europa (nosaltres potser si), sense Marc Gasol jugador però amb la sombra seva davabt qualsevol moviment.. Perdoneu que ho dubti.
Serracanta no és Pepe Saez :travieso: Marc Gasol si és Pepe Saez. :P M explico?

PD Com ara em diguis que vols Mumbrú de substitut.............. podem fer l enquesta quan vulguis :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 03 Jun 2023, 08:44

Johnny2 escribió:Segur que Girona haurà tirat la canya al Pedro, i com tenen més pasta que Manresa (com gairebé tothom), doncs és lògic pensar que hi pugui fitxar.

I si es confirma a patir la temporada que ve. No només ens quedaríem sense un entrenador que és tota una garantia, sinó que aniria a reforçar un rival directe. :(
Si fos per diners Pedro no estarìa aquì fa anys, recordem qye va deixar el Granca i València li va el darrera any si i un altre tambè, el que fa por es el projecte i aqui si entren dubtes amb la relaciò que tenia abans amb el Pepe i que no es la mateixa amb el actual President a temps complert ii que amb la renovaciò del Congost tindrien de treballar a buscar mès esponsors i intenta fer un bon equip i ja comença NO en fixatges sino en renovar a la plantilla actual

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Jun 2023, 15:03

rfccreus escribió:
Johnny2 escribió:Segur que Girona haurà tirat la canya al Pedro, i com tenen més pasta que Manresa (com gairebé tothom), doncs és lògic pensar que hi pugui fitxar.

I si es confirma a patir la temporada que ve. No només ens quedaríem sense un entrenador que és tota una garantia, sinó que aniria a reforçar un rival directe. :(
Si fos per diners Pedro no estarìa aquì fa anys, recordem qye va deixar el Granca i València li va el darrera any si i un altre tambè, el que fa por es el projecte i aqui si entren dubtes amb la relaciò que tenia abans amb el Pepe i que no es la mateixa amb el actual President a temps complert ii que amb la renovaciò del Congost tindrien de treballar a buscar mès esponsors i intenta fer un bon equip i ja comença NO en fixatges sino en renovar a la plantilla actual
Pedro vol estar estar a Catalunya prop de la família i en un projecte en el que es doni prioritat al què ell demani i que li puguin fitxar un equip competitiu. La pasta permet fitxar millors jugadors i tenir un projecte amb més cara i ulls i sembla que això a Girona podrien garantir-ho millor que a Manresa.
[img][/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 03 Jun 2023, 19:45

hostia algu havia demanat al Gerard Encuentra per aqui?? Amb aquest bon home el pasaran per sobre a ACB.

Porta tota la primera part amb una defensa presionant a tota pista. Ha robat 0 boles, li han clavat no menys de 20 punts dels 47 en transicio per no estar ben colocats, i el tio no cambia la defensa. :D

Resem perque no marxi Pedro, perque si el recanvi es aquest, tela.
Imagen

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2023, 21:27

Lewis_Hamilton1 escribió:hostia algu havia demanat al Gerard Encuentra per aqui?? Amb aquest bon home el pasaran per sobre a ACB.

Porta tota la primera part amb una defensa presionant a tota pista. Ha robat 0 boles, li han clavat no menys de 20 punts dels 47 en transicio per no estar ben colocats, i el tio no cambia la defensa. :D

Resem perque no marxi Pedro, perque si el recanvi es aquest, tela.
Tots preferiríem un Moncho Fernandez. Però no menystinguem la feina d un entrenador que amb només 31 anys ha dut dues temporades seguides el Lleida, un dels tres pressupostos més baixos de la Leb Oro, a jugar els play/off pel títol. i Això havent-li robat el seu millor jugador a mitja temporada, Carrera, i haver-li "robat" els arbitres el 2n partit a Valladolid.
El prefereixo al 60% d entrenadors d ACB :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 03 Jun 2023, 21:35

Lewis_Hamilton1 escribió:hostia algu havia demanat al Gerard Encuentra per aqui?? Amb aquest bon home el pasaran per sobre a ACB.

Porta tota la primera part amb una defensa presionant a tota pista. Ha robat 0 boles, li han clavat no menys de 20 punts dels 47 en transicio per no estar ben colocats, i el tio no cambia la defensa. :D

Resem perque no marxi Pedro, perque si el recanvi es aquest, tela.
El tema Pedro i Girona ja fa mes i mig que tothom en va parlant, pel Congost, quan et trobes gent del bàsquet, etc... etc.. el cas però és que oficial NO hi ha res de res i tot es rumorologia. Pot ser certa en un futur, és molt probable. Gasol ja des de l'any passat té Pedro al cap.

Jo escoltant-lo l'altre dia a la Barra del Nou Congost el vaig veure molt distes i confiat en que hi havia opcions de que es quedi, pero com sempre per aquestes dates ja sabem el que té tenir al millor entrenedor de l'ACB.... I és molt possible que Gasol li ofereix-hi pasta i, sobretot, projecte ambiciós a 2-3 anys (cosa que pot fer amb els calers que tenen). Gasol està de president i el seu germà d'accionista, així que de pasta en tenen la que volen. I aqui és on hi ha el perill més gran i el que pot temptar Pedro per anar allà. No hi ha res més que li pugui oferir Girona: nomès això, projecte amb pasta a llarg termini.

L'única opció que veig és poder jugar la BCL per retenir-lo.

Dit això, no he vist el Lleida avui, però no estic d'acord. Encuentra ha demostrat al llarg de dos temporades amb el Lleida que és un tio jove, descarat i amb idees clares. ELs resultats parlen sols. Ha fet 2 anys boníssims amb el Lleida, un arribant a la F4 i aquest als PO, i en cap dels dos anys el Lleida tenia pressupost ni plantilla per ser candidat seriós a pujar. Encuentra no fa pas gaire estava entrenant el Pardinyes a EBA o LEB Plata i amb 4 canyes tb els va fer pujar. Quan va fer el salt al Lleida de LEB OR tothom d'allà dubtava, i mira'l ara.

Sempre és un risc portar algun debutant a la lliga, però prefereix-ho abans portar-lo a ell, un tio amb ganes de fer-ho bé i menjar-se el món i motivat, que no a Casimiro o Salva Maldonado. Em motiva més. L'altre que portaria si ens marxés Pedro amb els ulls tancats es Moncho Fernández, el veig 100% ADN Manresa, però tampoc ens vindrà pq Obra any vinent segurament juga BCL, porta allà 10 anys i no el veig venint... a més pot ser futurible pel València. No tenim res a pelar.

Veurem que acaba passant.. però si Pedro no segueix, per aquest ordre, d'aquests quatre preferiria:

1) Moncho, ADN 100% Resa i experiència sobrada.
2) Encuentra, sàbia nova. Motivació i ganes de fer-ho bé.
3) Casimiro, molta experiència a la lliga i tb a la zona baixa per gestió de vestidor.
4) Maldonado, fa molts anys que ja està fora del circuit...em costa molt veure'l.

Parlo d'aquests quatre però és obvi que podriem parlar de molts més noms.

En fi..ojalà es quedi Pedro... :roll:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 03 Jun 2023, 22:05

A part de no tenir experiencia Acb el Gerard Encuentra veig un altre problema què protesta molt els arbitres i això amb un entrenador novell amb el personatges que ja de arbitres es com a minim perillòs , està clar que si marxa el Pedro tenim un problema i jo abans que Casimiro i Maldonado segur que ja millors candidats per exemple el J. Cuspinera

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 03 Jun 2023, 22:40

rfccreus escribió:A part de no tenir experiencia Acb el Gerard Encuentra veig un altre problema què protesta molt els arbitres i això amb un entrenador novell amb el personatges que ja de arbitres es com a minim perillòs , està clar que si marxa el Pedro tenim un problema i jo abans que Casimiro i Maldonado segur que ja millors candidats per exemple el J. Cuspinera
Doncs jo repatriava al Ricard Casas!!!
De tota manera jo penso que el Pedro es quedarà.

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 03 Jun 2023, 23:09

Fins que no es parli de jugadors dubto que es pugui negociar res amb cap entrenador.
Però vaja, potser són manies meves.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 15:55