BAXI MANRESA

destrangis
Mensajes: 170
Registrado: 22 Oct 2004, 15:43

Re: BAXI MANRESA

por destrangis » 17 Ago 2018, 09:41

Jo faig servir aquesta pàgina, feu una selecció de pivots i ala-pivots i veureu el que queda, ja que vindrà un beobasket segur doncs

També teniu la de Eurobasket

https://www.hoopsagents.com/agent/Razna ... /BeoBasket

https://basketball.realgm.com/info/agen ... atovic/141

roloj
Mensajes: 24097
Registrado: 05 Ene 2005, 10:05
Ubicación: A partir de ahora el sector 307-B

Re: BAXI MANRESA

por roloj » 17 Ago 2018, 09:41

Allí está París

Imagen Imagen

cuttlas
Mensajes: 5427
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Ago 2018, 09:45

Pos de bomba poc :D

No va fer res a Murcia. Pero la veritat és que el tinc poc vist.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 17 Ago 2018, 10:00

cuttlas escribió:Pos de bomba poc :D

No va fer res a Murcia. Pero la veritat és que el tinc poc vist.
Radio Macuto transforma les bombes en petardus :todos a botar:

Si ens hem de basar en el rendiment a Múrcia malament, els números de la lliga adriàtica fa 2 anys gens malament.

LuRe6
Mensajes: 950
Registrado: 13 Jun 2012, 15:50

Re: BAXI MANRESA

por LuRe6 » 17 Ago 2018, 10:01

LuRe6 escribió:ATENCIÓ!!
Abans de que ho digui qualsevol de vosaltres: deixo anar una informació molt valuosa! Que resonin els tambors i s'alcin les trompetes al so de la música:
En els propers dies (pot ser demà o qualsevol altre di) arribarà un fixatge. Us asseguro que arribarà i pot ser tant un 4 com un 5. Descarteu qualsevol altra opció.
M'ho ha dit una font 100% fiable.
YOYALODIJE :brindo por eso:

Esteu sempre igual
Som-hi Manresa.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 17 Ago 2018, 10:02

destrangis escribió:Jo faig servir aquesta pàgina, feu una selecció de pivots i ala-pivots i veureu el que queda, ja que vindrà un beobasket segur doncs

També teniu la de Eurobasket

https://www.hoopsagents.com/agent/Razna ... /BeoBasket

https://basketball.realgm.com/info/agen ... atovic/141
A la llista hi ha un tal Luksa Andric... :todos a botar:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 17 Ago 2018, 10:07

Fent una mica de memòria ara he recordat qui es Lukovic, ens va fotre un traje l'any passat a St. Julià a la pretemporada :D :D

http://acb.com/redaccion.php?id=134603

Avatar de Usuario
CasunSauna
Mensajes: 79
Registrado: 07 Ago 2018, 11:56

Re: BAXI MANRESA

por CasunSauna » 17 Ago 2018, 10:20

Bon dia! Ja des de caseta i amb el Jet Lag combatut!

Tenim 4 suplent! I quin senyor 4 suplent: tot un luxe tenint en compte que gaudim de Doellman en el 4 titular.

Marko Lukovic, un jugador amb alta capacitat d'anotació (ho ha demostrat quan ha tingut minuts), amb capacitat rebotejadora, físicament elegant, etc. Però amb un factor que determino clau en contra: poca agressivitat o, el que és el mateix: un "culofino".

Les seves estadístiques a ACB, malgrat semblar mediocres crec que són interessants per un jugador amb pocs minuts:

15 minuts, 5'5 punts, 2'8 rebots amb 4 de valoració
18 minuts, 7 punts, 2,8 rebots amb millores de percentatges de llançament en totes les facetes (per sobre del 30%) en la Champions League.

Encara és jove 1992, veurem si funciona!

Tinguem fe!

PD: Ha arribat un divendres més tard, però ha arribat!
Un dia de partit: al Congost vaig anar; només veure la grada... em vaig enamorar. El cor em bategava, no em preguntis per què; del Resa sóc supporter: sempre l'animaré! :rodarbalon:

Hem de potenciar l'argot en català.

cuttlas
Mensajes: 5427
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Ago 2018, 10:28

Pel que veig i llegeixo, jugador amb potencial i qualitat, pero amb alergia a la pintura i sang d'horxata. No vindria a ser el perfil que esperava per complementar-se amb Doellman. Mes ens val fitxar una bona roca com a 5, o ja podem anar fitxant tots els pivots rivals al Supermanager.

P.D. Us recomano que NO us passeu pel foro del Murcia a llegir què pensen d'ell.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 17 Ago 2018, 10:40

LuRe6 escribió:
LuRe6 escribió:ATENCIÓ!!
Abans de que ho digui qualsevol de vosaltres: deixo anar una informació molt valuosa! Que resonin els tambors i s'alcin les trompetes al so de la música:
En els propers dies (pot ser demà o qualsevol altre di) arribarà un fixatge. Us asseguro que arribarà i pot ser tant un 4 com un 5. Descarteu qualsevol altra opció.
M'ho ha dit una font 100% fiable.
YOYALODIJE :brindo por eso:

Esteu sempre igual
També podríes fer dos entrades dient coses cotraries i a l'hora d'encertar-la , mencionar només l'entrada bona.

YOYALODIJE :brindo por eso:

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 17 Ago 2018, 11:09

cuttlas escribió:Pel que veig i llegeixo, jugador amb potencial i qualitat, pero amb alergia a la pintura i sang d'horxata. No vindria a ser el perfil que esperava per complementar-se amb Doellman. Mes ens val fitxar una bona roca com a 5, o ja podem anar fitxant tots els pivots rivals al Supermanager.

P.D. Us recomano que NO us passeu pel foro del Murcia a llegir què pensen d'ell.

Així el recordo dels pocs partits que li vaig veure a Murcia. Un tiu que pensaves "osti, ho fot molt bé" però després per algún motiu no acabava de rendir. És el 4 suplent, tenim un 4 titular de catxé. És més del que esperava

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 17 Ago 2018, 11:14

Lukovic no sembla mal jugador, però tampoc crec que sigui el millor perfil per complementar un Doellman que és una incògnita.

No sé perquè li paguem un sou a Roman si el vertader director esportiu del Manresa és Misko. Ha fitxat tot l'equip ell, segons els seus interessos perquè no crec que li importi molt el Resa..
En fi, potser aquest equip acaba rutllant però vull recordar que la temporada que vam baixar també ens va fer l'equip el Misko. A l'estiu Trapani, Andric i Suggs semblaven BOOMBES i després ja sabem com va acabar :oveja:

Cano2
Mensajes: 216
Registrado: 10 Jul 2012, 17:43

Re: BAXI MANRESA

por Cano2 » 17 Ago 2018, 11:18

Com algu diria fa uns dies, a sobre de pobres delicats. Jo no conec gaire a Marko Lukovic però com a 4 suplent per mi hem sembla un luxe la veritat, apart es el que buscava el club un 4,5, ja que amb el 2,07 que fa pot fer de pivot. Penseu que veniem de tindre Trapani, Juan José Garcia, Ortega, Aleksandrov.
Ara falta un pivot gros que faci feina i jo no veig mala plantilla.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 17 Ago 2018, 11:20

racósonat escribió:Lukovic no sembla mal jugador, però tampoc crec que sigui el millor perfil per complementar un Doellman que és una incògnita.

No sé perquè li paguem un sou a Roman si el vertader director esportiu del Manresa és Misko. Ha fitxat tot l'equip ell, segons els seus interessos perquè no crec que li importi molt el Resa..
En fi, potser aquest equip acaba rutllant però vull recordar que la temporada que vam baixar també ens va fer l'equip el Misko. A l'estiu Trapani, Andric i Suggs semblaven BOOMBES i després ja sabem com va acabar :oveja:
De moment que jo sàpiga dels nous fitxatges només són de Raznatovic Doellman i Lukovic, a part de Shako que ja fa temps que és per aqui, per tant no crec que estigui fent l'equip ell.

També és normal que vinguin més jugadors d'aquesta agència quan és la més important d'Europa...

Faggman
Mensajes: 1799
Registrado: 06 Sep 2008, 17:40
Ubicación: Cerca de la Zona, lejos del árbitro

Re: BAXI MANRESA

por Faggman » 17 Ago 2018, 11:22

cuttlas escribió:Pel que veig i llegeixo, jugador amb potencial i qualitat, pero amb alergia a la pintura i sang d'horxata. No vindria a ser el perfil que esperava per complementar-se amb Doellman. Mes ens val fitxar una bona roca com a 5, o ja podem anar fitxant tots els pivots rivals al Supermanager.

P.D. Us recomano que NO us passeu pel foro del Murcia a llegir què pensen d'ell.
:mrgreen:

En defensa del pobre hombre, diremos que la sensación de que lo que nos faltó para meternos en copa/playoffs y ganar la Champions fue justamente un 4 de garantías. El año pasado todos los jugadores dieron más de lo que se presuponía y nos quedamos a las puertas de haber hecho algo grande, y justa o injustamente cargamos todas las culpas en Lukovic.

Pero vamos, el ser un jugador horchatero y tiratriples alérgico a la pintura no se lo quita nadie.
Echando de menos a Vetoulas...;)

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 17 Ago 2018, 11:45

Leodavinci39 escribió:
Espil21 escribió:Casunsauna no pateixis tots en aquest foro ens equivoquem.

Per cert el representant de breobasket que està Musli i Omic a posat un twiit... " huele a bomba... después de la calma "

Podria ser per Manresa....
Després d uns dies de festa i el meu caféconleche............................................... [emoji14]

Freneu! Freneu! :o :shock:
1) Per que ni Musli (Wasserman) ni Omic (Octagon) són de Beobasket 8-)
2) Per què l "amic" Cohen està per terres gallegues. :rodarbalon:
Doncs Musli el representa Raznatovic...

https://basketball.realgm.com/player/De ... mmary/9277



Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 17 Ago 2018, 12:12

Bé, doncs a mi com a suplent m'agrada molt!! Li falten per polir moltes coses, però té potencial i si recupera confiança pot ser una sorpresa!!

LuRe6
Mensajes: 950
Registrado: 13 Jun 2012, 15:50

Re: BAXI MANRESA

por LuRe6 » 17 Ago 2018, 12:29

ATENCIÓ!
Entre demà i els pròxims dies (aplicable fins que arribi) haurem fitxat un 5...
Hauré sigut el primer en dir-ho, per tant, la medalla serà per mi! :amor: :botar:
Som-hi Manresa.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 17 Ago 2018, 12:35

LuRe6 escribió:ATENCIÓ!
Entre demà i els pròxims dies (aplicable fins que arribi) haurem fitxat un 5...
Hauré sigut el primer en dir-ho, per tant, la medalla serà per mi! :amor: :botar:
I no serà extracomunitari! YOYALODIJE

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 17 Ago 2018, 12:36

Jo crec que el que ens ha liat és el comentari de l'agent, també es veritat que l'ha de vendre bé ell. Desonec quan cobrarà el noi, però si això ens permet fer una despesa més gran en el 5, benvingut sigui. Si Lukovic fa les estadístiques que feia a Murcia, entre 5 i 7 punts, i 3 o 4 rebots, jo ja estic content.

Crec que la composició està per un equip titular que jugarà uns 25 minuts per partit i uns suplents que jugaran 15.

A. Renfroe (25) J. Gintvainis (15)
R. Toolson (25) G. Lundberg (15)
G. Jou (10)
P. Tomàs (20) Á. Muñoz (10)
J. Doellman (25) M. Lukovic (15)
XXXXXXX (25) J. Sakho (15)

Crec que necessitem per compensar la plantilla un jugador com Chinemelu Elonu. Grapa, intensitat, rebot, intimidació i punts.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 07:33