BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 06:25

cuttlas escribió:
Leodavinci39 escribió:No no, vas errat. Fins a 12 són només 4 cupos. :travieso:
Han canviat la normativa? Ho he buscat fins i tot abans de posar-ho

http://www.acb.com/redaccion.php?id=47450

"El nuevo compromiso adoptado contempla, en el caso de plantillas de 11 fichas, un cupo mínimo de 4 jugadores seleccionables por equipo, 5 jugadores Europeos FIBA y 2 jugadores extracomunitarios no obligatorios. En el caso de clubes con plantillas de 12 jugadores, el número mínimo de seleccionables será de 5."
Si, has posat la normativa del 2008, que tenia una vigencia de 4 anys :) La actual diu que :

- Para plantillas con 10, 11 o 12 jugadores, un mínimo de 4 jugadores de formación
- Para plantillas con 8 o 9 jugadores, un mínimo de 3 jugadores de formación
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Ago 2018, 06:26

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:
TASTET escribió:Anosikeeeeee
Anosike és Cotonou.
Però és un Cotonou de 2 metres...
Si però es una roca.
Anosikeeeeee. El Tastet i jo montarem un club :D

Una roca que pilli rebots és just el què ens fa falta.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Ago 2018, 06:28

Leodavinci39 escribió:
cuttlas escribió:
Leodavinci39 escribió:No no, vas errat. Fins a 12 són només 4 cupos. :travieso:
Han canviat la normativa? Ho he buscat fins i tot abans de posar-ho

http://www.acb.com/redaccion.php?id=47450

"El nuevo compromiso adoptado contempla, en el caso de plantillas de 11 fichas, un cupo mínimo de 4 jugadores seleccionables por equipo, 5 jugadores Europeos FIBA y 2 jugadores extracomunitarios no obligatorios. En el caso de clubes con plantillas de 12 jugadores, el número mínimo de seleccionables será de 5."
Si, has posat la normativa del 2008, que tenia una vigencia de 4 anys :) La actual diu que :

- Para plantillas con 10, 11 o 12 jugadores, un mínimo de 4 jugadores de formación
- Para plantillas con 8 o 9 jugadores, un mínimo de 3 jugadores de formación
Oh, no ho sabia. Merci.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 06:31

Iceman Gervin escribió:
Leodavinci39 escribió:
Zach55 escribió:Si fos el Zabelin aquest bastant totxo tambe, estil diferent a Cantekin, pero perfil de jugador tosco i molt gros que vindria per sumar. Tant un com l’altre es probable que juguessin igual o menys que Sakho.
:o :shock: :o :shock: Ondia! Si algún dia, algú veu a Cantekin fent qualsevol d aquestes cosetes..................

https://www.youtube.com/watch?v=bMXmOVNoylw

Porfa, que avisi! :todos a botar:

PD Si a algú d aquest foro li dol la marxa de Costa és a mi :) Ja té nassos que ara que és fora us continueu fotent amb mi pel tema Costa ;) Espero que no sigui un #AlexHernandez2!!!!!!!!!!! :todos a botar:
A mi també em sap molt greu, Leo.
En primer lloc perquè -ara ja es pot dir- tinc una relació personal amb algú del seu entorn més proper.
I en segon lloc, perquè jo sempre he estat crític amb ell (una cosa no treu l'altra), però va acabar la temporada a un gran nivell i va ser decissiu al P.O.
Però arrossegava el llast de la temporada anterior i els inicis d'aquesta. I segons sembla el va sentenciar una pèrdua de pilota al final d'un partit dels P.O. (perquè Roman mai va perdre una pilota! :mrgreen: )
Però jo el preferia a Gintvainis, malgrat tot.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, MAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 10 Ago 2018, 08:33

cuttlas escribió:
TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió: Anosike és Cotonou.
Però és un Cotonou de 2 metres...
Si però es una roca.
Anosikeeeeee. El Tastet i jo montarem un club :D

Una roca que pilli rebots és just el què ens fa falta.
Una roca es cada tir lliure que tira :D :D :D

Ara en serio, jo el què vaig veure l'any passat d'ell a Sevilla no em va desagradar, ara, jugador d'aquells d'empentar-la i poc mes. :mate:

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 10 Ago 2018, 09:24

Joder! En serio nomes queden aquests 5? Voleu dir que no exagereu? En tot el mon basquetbolistic nomes queden aquests 5 sense equips?
No escarmenteu!!! Som el Manresa. Els fitxatges potents ja els hem fet. Ara queden els fitxatges de jugadors desconeguts, de noms impronunciables i de paisos que probablement tenen poca aficio basquetbolistica
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 10 Ago 2018, 10:01

Per cert, qui es Moi Cohen (el que vau dir que va descartar el fitxatge de Bitadze per Manresa? :P

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Ago 2018, 10:05

Zach55 escribió:Per cert, qui es Moi Cohen (el que vau dir que va descartar el fitxatge de Bitadze per Manresa? :P
el seu agent :mrgreen:

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 10 Ago 2018, 10:51

Deiem que al final de setmana tindríem noticía d'algun interior, doncs ja la tenim...
Molta sort per terres aragoneses, Nacho! [emoji13]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 10 Ago 2018, 10:54

Pos res, sembla que la pluja d'aquests dies genera interferencies a les ones de Radio Macuto. :P

Per mi una MOLT mala noticia. I la veritat és que em comença a preocupar el joc interior.

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 10 Ago 2018, 11:24

cuttlas escribió: Pos res, sembla que la pluja d'aquests dies genera interferencies a les ones de Radio Macuto. :P

Per mi una MOLT mala noticia. I la veritat és que em comença a preocupar el joc interior.
Radio Macuto esta fallant mes que una escopeta de fira.
Per mi també molt mala notícia. És un tiu car, que esportivament ja ha donat lo millor però és ciment al vestidor.

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 10 Ago 2018, 11:26

A mi el que m'encanta és que el regio7 per donar una notícia publiqui coses de aquest foro. S'ha de anar molt desesperat... gran credibilitat el Regio7... Jajajajajajaja sóc més de esportiu9
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 10 Ago 2018, 11:37

Per cert el que tambe surt a regio7 pero aixo si que deu ser veritat es aue Renfroe estara com a minim fins el 19 d'agost jugant a Puerto Rico i si arribessin a semifinals encara podria de jugar 2 rondes de PO al millor de 7 partits. Per tant podria arribar ben entrat el setembre aqui. Mala noticia pq arribara rebentat. :((

Per altra banda tambe diu que comencen pretemporada i revisions mediques el dia 20 agost.

I segueixen insistint amb que nomes falten dos peces interiors (veient com esta radio macuto encara sera veritat :mrgreen: ). Jo crec que despres de la no cessio de Bitadze i la no renovacio de Nacho, seria millor l'opcio de portar un 4,5 decent i un 5 molt potent en comptes de dos 5 mitjanets i un 4 random. :rodarbalon:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 10 Ago 2018, 12:27

masafreak escribió:
cuttlas escribió: Pos res, sembla que la pluja d'aquests dies genera interferencies a les ones de Radio Macuto. :P

Per mi una MOLT mala noticia. I la veritat és que em comença a preocupar el joc interior.
Radio Macuto esta fallant mes que una escopeta de fira.
Per mi també molt mala notícia. És un tiu car, que esportivament ja ha donat lo millor però és ciment al vestidor.
Mes d'un aquest estiu...

Imagen

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 10 Ago 2018, 13:02

Doncs a mi la baixa del Nacho no em molesta gaire la veritat. Si bé és cert que és un jugador amb molt talent, aquesta mitja temporada l'he vist aportar per això, talent, però físicament estava fatal i sempre anava cap cot per la pista. A part, tampoc era perfil de jugador necessari amb un titular com Doellman, és més necessari buscar interiors físics i de perfil defensiu/finalitzador. A méd el Saragossa sembla que tenen ganes de fitxar ex-jugadors, perque amb la lesió de Schaffartzik han fitxat de titular McCalebb

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 13:20

Borja Perez. escribió:Doncs a mi la baixa del Nacho no em molesta gaire la veritat. Si bé és cert que és un jugador amb molt talent, aquesta mitja temporada l'he vist aportar per això, talent, però físicament estava fatal i sempre anava cap cot per la pista. A part, tampoc era perfil de jugador necessari amb un titular com Doellman, és més necessari buscar interiors físics i de perfil defensiu/finalitzador. A méd el Saragossa sembla que tenen ganes de fitxar ex-jugadors, perque amb la lesió de Schaffartzik han fitxat de titular McCalebb
A mi si que em sap greu que Nacho no continuiï. Sabem el que ens pot donar, l'any passat a mig gas (després d'estar molt temps parat) va ser un home fonamental per nosaltres. Amb una mica més de temps, amb una pre-temporada com cal, y amb un equip on sigui un més, no un referent, crec que pot tenir uns 20 minuts de molta qualitat. En definitiva, crec que és un error deixar-lo escapar. Potser podríem repescar al Jordi Trias (ja sé que és molt complicat) perquè per fer de parella de Doellman ens pot anar bé.

Pel que fa als fitxatges de Saragossa, nosaltres no podem parlar molt alt perquè Renfroe vindrà pràcticament sense descans i haurà de jugar minutades, i Doellman no sabem en quin estat físic vindrà.

cosmic
Mensajes: 62
Registrado: 01 Feb 2015, 14:59

Re: BAXI MANRESA

por cosmic » 10 Ago 2018, 13:23

Si no ens donen aviat una alegría en el joc interior, molt malament.

Doelman a menys de mig gas. Sakho esta molt verdet.
I aixo es tot. :-? :-? :-?

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 13:34

goyathay escribió:Joder! En serio nomes queden aquests 5? Voleu dir que no exagereu? En tot el mon basquetbolistic nomes queden aquests 5 sense equips?
No escarmenteu!!! Som el Manresa. Els fitxatges potents ja els hem fet. Ara queden els fitxatges de jugadors desconeguts, de noms impronunciables i de paisos que probablement tenen poca aficio basquetbolistica

FRIO FRIO! :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 13:37

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:
Iceman Gervin escribió:Renfroe - Jakis
Un base de qualitat i anotador que potser no està ja al millor moment però que encara pot fer molt. Necessita una pilota per ell però.
Un base jove, bon tirador si no juga amb nervis, i que encara pot millorar.
Ens falta una mica més de direcció de joc potser, i un suplent, però anem prou bé.

Toolson - Iffe - Jou
Un luxe. A Iffe li tocarà fer de base en cas de lesions o de problemes de faltes.

Tomàs - Muñoz
La millor parella de tresos que podiem tenir. Una posició ben coberta, i Jou ajudarà en fases defensives.

Doellman - xxxxx
Un crack veterà i una incògnita. Trobarem a faltar a Nacho...

xxxxx - Shako
La posició que més fa em patir. A veure qui porten, però crec que ja anem pel pla Z.

A primera vista ens falta un interior més, però suposo que es guardarà la carta pel mercat d'hivern
+1 al analisi dels exteriors.

Valorar el joc interior quan encara falten com a mínim dos jugadors ho trobo precipitat.

Nacho està descartat o encara hi ha opcions de renovar-lo?[/quote]

A mi em diuen que l espera la Pilarica.

+1 també a l anàlisi que ha fet Iceman :brindo por eso:

Doncs sembla que la meva emissora està més ben sintonitzada :rodarbalon: per que a mi ja em va arribar fa moooooolts dies ;)
Última edición por Leodavinci39 el 10 Ago 2018, 13:38, editado 1 vez en total.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 10 Ago 2018, 13:38

EREION escribió:
Borja Perez. escribió:Doncs a mi la baixa del Nacho no em molesta gaire la veritat. Si bé és cert que és un jugador amb molt talent, aquesta mitja temporada l'he vist aportar per això, talent, però físicament estava fatal i sempre anava cap cot per la pista. A part, tampoc era perfil de jugador necessari amb un titular com Doellman, és més necessari buscar interiors físics i de perfil defensiu/finalitzador. A méd el Saragossa sembla que tenen ganes de fitxar ex-jugadors, perque amb la lesió de Schaffartzik han fitxat de titular McCalebb
A mi si que em sap greu que Nacho no continuiï. Sabem el que ens pot donar, l'any passat a mig gas (després d'estar molt temps parat) va ser un home fonamental per nosaltres. Amb una mica més de temps, amb una pre-temporada com cal, y amb un equip on sigui un més, no un referent, crec que pot tenir uns 20 minuts de molta qualitat. En definitiva, crec que és un error deixar-lo escapar. Potser podríem repescar al Jordi Trias (ja sé que és molt complicat) perquè per fer de parella de Doellman ens pot anar bé.

Pel que fa als fitxatges de Saragossa, nosaltres no podem parlar molt alt perquè Renfroe vindrà pràcticament sense descans i haurà de jugar minutades, i Doellman no sabem en quin estat físic vindrà.
Renfroe porta 4 anys seguits jugant 2 partits per setmana i aquest any anava com una moto, tranquil que no patirà pel físic. Doellman és una altra cosa, però per això ve al Manresa, a la mínima que hagi fet bondat estarà bé
Última edición por Borja Perez. el 10 Ago 2018, 13:49, editado 1 vez en total.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 01:31