BAXI MANRESA

Zeke1974
Mensajes: 206
Registrado: 06 May 2011, 19:24

Re: BAXI MANRESA

por Zeke1974 » 26 Ene 2020, 21:06

DEP Kobe

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 27 Ene 2020, 07:57

Patterson escribió:Doncs jo crec que val més tenir men6s "vidilla" el fòrum i no omplir pàgines de mentides i crítiques, perquè si una cosa fa bé el Leo és criticar.....
Però és la meva opinió, i jo no el blocare, però si diu coses que no són certes , doncs li faré saber!!!!
I jo també crec k això de agafar.se VACANCES es de nen petit.......
Per mi pot tornar quan vulgui, o no tornar més indiferent!!!!

Diumenge tots a animar i a veure si baixa la moreneta i podem donar la CAMPANADA
Disculpeu per tornar a aquesta polèmica de pàgines enrere...

Només vull aportar la meva opinió:
Entro al foro des de fa 15 anys, llegint i escrivint.
Tot i això, aquesta batalla permanent i infantil de qui la te més llarga en què s'ha convertit el post gràcies a aquest home ens ha tret a molts les ganes d'escriure, i no som pocs els foreros que estem aquí desde 2004 - 2008 que ja no escrivim mai o gairebé mai.

Intentar quedar per sobre de l'altre continuament a la vida sempre ho he vist d'acomplexat, i la gran majoria dels que entravem aquí no ho feiem per competir sobre qui sabia més de bàsquet o qui tenia més enxufes dins del club, sinó per intercanviar opinions, i sobretot "deleitar-nos" amb les victòries i plorar les derrotes, ja que els que viviem fora de Manresa (i molts dels que viviem dins!) era l'únic espai on podiem compartir-ho.

Res més, no és la meva intenció silenciar a ningú, simplement exposar que la dinàmica del post ens n'ha allunyat a molts.

--

Dit això, gran partit on ens falla un últim quart on no juguem a res, només pick'n'roll, i amb Tavares col·lapsant la zona i evitant penetracions i passes, només ens queda el tiret de 4 metrs de Kravish i Mitrovic (quin partit els dos!). Llastima dels 2 Tl del Juampi amb 73-72, ens haurien donat opcions serioses d'emportar-nos la victòria. A seguir!
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 27 Ene 2020, 08:35

No sé si vareu veure el partit de l'Estu. Quin arbitratge del nostre "estimat" Peruga quan remuntant Unicaja, en un 2+1 que era antiesportiva (els mateixos comentaristes ho deien que era molt clara), i la revisen, van pitar falta "normal". L'estament arbitral a favor de "salvar al soldado Estu". Penso que només ens hem de preocupar de Fuenla, UCAM i Betis, de l'Estu ja se'n preocupen altres.

Dit això, partidàs del Resa, llàstima de petits detalls, tirs lliures i dues darreres possessions, Els que sempre venen del Madrid van marxar amb els calçotets tacats de nicotina

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Ene 2020, 08:39

Enorme Pedro fent que els nostres 5s busquessin el tir de 4/5 metres on tavares no és diferencial en defensa

Per cert, quin tros de jugador Deck

I per últim, toooop
https://twitter.com/Guscarrascotfe/stat ... 38049?s=08
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 27 Ene 2020, 12:07

Zeke1974 escribió:Pues si Toolson vuelve la semana que viene , Leo tendrá razón.
Al Cesar lo que es del Cesar
Evidentment!!!!!! I m'agradaria molt que fos veritat!!!!!

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Ene 2020, 14:18

ejk escribió:
Patterson escribió:Doncs jo crec que val més tenir men6s "vidilla" el fòrum i no omplir pàgines de mentides i crítiques, perquè si una cosa fa bé el Leo és criticar.....
Però és la meva opinió, i jo no el blocare, però si diu coses que no són certes , doncs li faré saber!!!!
I jo també crec k això de agafar.se VACANCES es de nen petit.......
Per mi pot tornar quan vulgui, o no tornar més indiferent!!!!

Diumenge tots a animar i a veure si baixa la moreneta i podem donar la CAMPANADA
Disculpeu per tornar a aquesta polèmica de pàgines enrere...

Només vull aportar la meva opinió:
Entro al foro des de fa 15 anys, llegint i escrivint.
Tot i això, aquesta batalla permanent i infantil de qui la te més llarga en què s'ha convertit el post gràcies a aquest home ens ha tret a molts les ganes d'escriure, i no som pocs els foreros que estem aquí desde 2004 - 2008 que ja no escrivim mai o gairebé mai.

Intentar quedar per sobre de l'altre continuament a la vida sempre ho he vist d'acomplexat, i la gran majoria dels que entravem aquí no ho feiem per competir sobre qui sabia més de bàsquet o qui tenia més enxufes dins del club, sinó per intercanviar opinions, i sobretot "deleitar-nos" amb les victòries i plorar les derrotes, ja que els que viviem fora de Manresa (i molts dels que viviem dins!) era l'únic espai on podiem compartir-ho.

Res més, no és la meva intenció silenciar a ningú, simplement exposar que la dinàmica del post ens n'ha allunyat a molts.

--

Dit això, gran partit on ens falla un últim quart on no juguem a res, només pick'n'roll, i amb Tavares col·lapsant la zona i evitant penetracions i passes, només ens queda el tiret de 4 metrs de Kravish i Mitrovic (quin partit els dos!). Llastima dels 2 Tl del Juampi amb 73-72, ens haurien donat opcions serioses d'emportar-nos la victòria. A seguir!
Lamento llegir això :-? :-?

Obro un post apart i així el post "oficial" queda lliure d aquest "divertimento" que és per a alguns de nosaltres encertar-la o pifiar-la amb els rumors i xafarderies que corren por ahí "extraoficialment".
Així vosaltres podreu tornar a "deleitar-vos" amb les victòries i plorar les derrotes, i intercanviar opinions "oficials" sense haver de "patir" les nostres juguesques. I tothom content :brindo por eso: :cosuverde:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 27 Ene 2020, 14:29

Patterson escribió:
Zeke1974 escribió:Pues si Toolson vuelve la semana que viene , Leo tendrá razón.
Al Cesar lo que es del Cesar
Evidentment!!!!!! I m'agradaria molt que fos veritat!!!!!
No vaig veure el Toolson molt animat amb la lesiò ahir, ja que segueix tenin molesties . Crec que dissabte no jugarà i es una molt dolenta noticia i mès recordant el extraordinari partit que va fer a la pista del Obradoiro el any passat :llanto: :llanto:

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Ene 2020, 14:34

rfccreus escribió:
Patterson escribió:
Zeke1974 escribió:Pues si Toolson vuelve la semana que viene , Leo tendrá razón.
Al Cesar lo que es del Cesar
Evidentment!!!!!! I m'agradaria molt que fos veritat!!!!!
No vaig veure el Toolson molt animat amb la lesiò ahir, ja que segueix tenin molesties . Crec que dissabte no jugarà i es una molt dolenta noticia i mès recordant el extraordinari partit que va fer a la pista del Obradoiro el any passat :llanto: :llanto:
Va anar bé la conversa amb ell? :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 27 Ene 2020, 14:57

daniman escribió:
Leodavinci39 escribió:M agafo vacances de foro fins el partit contra Obradoiro. Que us divertiu :brindo por eso:
Recordar als qui no els agradi llegir els meus comentaris i opinions que hi ha la opció de ignorar-me :rodarbalon: Jo en tinc 3 a la llista de ignore i sóc un 3% més feliç :P
Podriem fer una porra i veuriem que ni de conya no dius re fins el partit de l'Obradoiro.
D'on treus aquest 3% ? Suposo que no et refereixes al 3% d'usuaris del FORO que segons les meves fonts dins del foro hem diuen que som més de 164000 usuaris.
O poder et refereixes a que tb reps el 3% com el NOSTRE PRESIDENT :D :D
Imagen

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 27 Ene 2020, 15:00

TASTET escribió:Enorme Pedro fent que els nostres 5s busquessin el tir de 4/5 metres on tavares no és diferencial en defensa

Per cert, quin tros de jugador Deck

I per últim, toooop
https://twitter.com/Guscarrascotfe/stat ... 38049?s=08
El mateix que vam fer l’any passat, fent pick and pop pel triple de lalanne a cada jugada vs Tavares. Probablement va fer el seu millor partit i per poc guanyem i entrem a la copa. Llàstima que aquest any hem perdut rang de tir amb els 5.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 27 Ene 2020, 21:39

irontms escribió:
daniman escribió:
Leodavinci39 escribió:M agafo vacances de foro fins el partit contra Obradoiro. Que us divertiu :brindo por eso:
Recordar als qui no els agradi llegir els meus comentaris i opinions que hi ha la opció de ignorar-me :rodarbalon: Jo en tinc 3 a la llista de ignore i sóc un 3% més feliç :P
Podriem fer una porra i veuriem que ni de conya no dius re fins el partit de l'Obradoiro.
D'on treus aquest 3% ? Suposo que no et refereixes al 3% d'usuaris del FORO que segons les meves fonts dins del foro hem diuen que som més de 164000 usuaris.
O poder et refereixes a que tb reps el 3% com el NOSTRE PRESIDENT :D :D
Imagen
:mrgreen:

Nowitzki/41
Mensajes: 79
Registrado: 13 Jul 2013, 19:17

Re: BAXI MANRESA

por Nowitzki/41 » 27 Ene 2020, 23:38

Com a fan del basket voldria fer un off-topic al foro i dedicar unes breus paraules a Kobe.

Segueixo la NBA des que era adolescent, només recordo una mica el Jordan del últim three-peat, per tan puc dir que Kobe es el jugador que mes m'ha impactat i per mi el millor jugador he vist mai. Podriem dir que es el referent de la nostra generació. Juntament amb Nowitzki i Nash els meus jugadors preferits. Simbol d'una altre epoca, fidel a un equip malgrat els mals moments, no com ara on els All-Stars s'ajunten per guanyar mes facilment i l'imatge dels Lakers durant 20 anys Sempre el recordaré com un guanyador i el millor jugador al "clutch" time, un jugador que sabies que sempre aparaixeria als moments "decisius" del partit. Inolvidables els anys amb Shaq i els últims anells amb el Pau.

La seva millor etapa individual (de 2005 a 2007) en un equip rodejat de companys de nivell dubtos per a la NBA com ara Chris Mihm, Smush Parker, Luke Walton o Kwame Brown, va ser capaç de classificar 2 anys l'equip a playoff, una autentica proesa que dubto pogues igualar alguna de les estrelles actuals.

El video, dels PlayOff del 2006 on va arribar a possar contra les cordes els Phoenix Suns del Run and Gun de Mike D'Antoni i Steve Nash, un equip molt superior a aquells Lakers i on gràcies a les genialitats de Bryant els Lakers van ser capaços de possar-se 3-1 a l'eliminatoria malgrat que finalment la van perdre a 7 partits. Una actuació i un partit que mai inobliable, per mi el seu moment mes especial.

[youtube][/youtube]
https://youtu.be/bon_pzb15PA
[youtube][/youtube]
Que descansi en pau
Última edición por Nowitzki/41 el 27 Ene 2020, 23:51, editado 1 vez en total.

Nowitzki/41
Mensajes: 79
Registrado: 13 Jul 2013, 19:17

Re: BAXI MANRESA

por Nowitzki/41 » 27 Ene 2020, 23:45


Nowitzki/41
Mensajes: 79
Registrado: 13 Jul 2013, 19:17

Re: BAXI MANRESA

por Nowitzki/41 » 27 Ene 2020, 23:51


Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 28 Ene 2020, 06:26

Nowitzki/41 escribió:Com a fan del basket voldria fer un off-topic al foro i dedicar unes breus paraules a Kobe.

Segueixo la NBA des que era adolescent, només recordo una mica el Jordan del últim three-peat, per tan puc dir que Kobe es el jugador que mes m'ha impactat i per mi el millor jugador he vist mai. Podriem dir que es el referent de la nostra generació. Juntament amb Nowitzki i Nash els meus jugadors preferits. Simbol d'una altre epoca, fidel a un equip malgrat els mals moments, no com ara on els All-Stars s'ajunten per guanyar mes facilment i l'imatge dels Lakers durant 20 anys Sempre el recordaré com un guanyador i el millor jugador al "clutch" time, un jugador que sabies que sempre aparaixeria als moments "decisius" del partit. Inolvidables els anys amb Shaq i els últims anells amb el Pau.

La seva millor etapa individual (de 2005 a 2007) en un equip rodejat de companys de nivell dubtos per a la NBA com ara Chris Mihm, Smush Parker, Luke Walton o Kwame Brown, va ser capaç de classificar 2 anys l'equip a playoff, una autentica proesa que dubto pogues igualar alguna de les estrelles actuals.

El video, dels PlayOff del 2006 on va arribar a possar contra les cordes els Phoenix Suns del Run and Gun de Mike D'Antoni i Steve Nash, un equip molt superior a aquells Lakers i on gràcies a les genialitats de Bryant els Lakers van ser capaços de possar-se 3-1 a l'eliminatoria malgrat que finalment la van perdre a 7 partits. Una actuació i un partit que mai inobliable, per mi el seu moment mes especial.

[youtube][/youtube]
https://youtu.be/bon_pzb15PA
[youtube][/youtube]
Que descansi en pau
Sense dubte un jugador que marcarà època juntament amb 4 o 5 escollits, un dels grans de la NBA, i de fet molt similar a Michael Jordan en moltes coses.
Jo per qüestió d'edat sí que vaig viure i gaudir a Michael Jordan (a les finals sent un marrec em llevava a les 3 de la matinada, i en obert per TV! Quins records!) i considero el millor jugador que he vist mai, però Kobe és del que més se li acosta i quasi iguala, en estil de joc, carisma, impacte, fidelitat a un equip i titols, així que també he disfrutat Kobe i per tant trist per un gran que ens deixa.

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 28 Ene 2020, 06:40

Manrusia9 escribió:
Nowitzki/41 escribió:Com a fan del basket voldria fer un off-topic al foro i dedicar unes breus paraules a Kobe.

Segueixo la NBA des que era adolescent, només recordo una mica el Jordan del últim three-peat, per tan puc dir que Kobe es el jugador que mes m'ha impactat i per mi el millor jugador he vist mai. Podriem dir que es el referent de la nostra generació. Juntament amb Nowitzki i Nash els meus jugadors preferits. Simbol d'una altre epoca, fidel a un equip malgrat els mals moments, no com ara on els All-Stars s'ajunten per guanyar mes facilment i l'imatge dels Lakers durant 20 anys Sempre el recordaré com un guanyador i el millor jugador al "clutch" time, un jugador que sabies que sempre aparaixeria als moments "decisius" del partit. Inolvidables els anys amb Shaq i els últims anells amb el Pau.

La seva millor etapa individual (de 2005 a 2007) en un equip rodejat de companys de nivell dubtos per a la NBA com ara Chris Mihm, Smush Parker, Luke Walton o Kwame Brown, va ser capaç de classificar 2 anys l'equip a playoff, una autentica proesa que dubto pogues igualar alguna de les estrelles actuals.

El video, dels PlayOff del 2006 on va arribar a possar contra les cordes els Phoenix Suns del Run and Gun de Mike D'Antoni i Steve Nash, un equip molt superior a aquells Lakers i on gràcies a les genialitats de Bryant els Lakers van ser capaços de possar-se 3-1 a l'eliminatoria malgrat que finalment la van perdre a 7 partits. Una actuació i un partit que mai inobliable, per mi el seu moment mes especial.

[youtube][/youtube]
https://youtu.be/bon_pzb15PA
[youtube][/youtube]
Que descansi en pau
Sense dubte un jugador que marcarà època juntament amb 4 o 5 escollits, un dels grans de la NBA, i de fet molt similar a Michael Jordan en moltes coses.
Jo per qüestió d'edat sí que vaig viure i gaudir a Michael Jordan (a les finals sent un marrec em llevava a les 3 de la matinada, i en obert per TV! Quins records!) i considero el millor jugador que he vist mai, però Kobe és del que més se li acosta i quasi iguala, en estil de joc, carisma, impacte, fidelitat a un equip i titols, així que també he disfrutat Kobe i per tant trist per un gran que ens deixa.
+1 DEP :(
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 28 Ene 2020, 08:48

Tenìa molta confiança amb Juampi Vaulet i cada dìa va a mès i encara amb molt marge de millora, veient el seu rendiment ja podem fitxar per el proper any al seu germà Santi que ès igual de bo , mes jove i si cal fins i tot de base pot ajudar :botepiernas: :botepiernas:

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 28 Ene 2020, 12:03

Bon dia amics!
No creieu que aquesta setmana és crucial per veure la tendència de l'equp a les dues competicions?
Avui juguem i ens juguem la classificació per a la següent fase de la Champions i el cap de setmana juguem contra un equip de mitja taula que pot ser que ens faci mirar una mica mes amunt o seguir mirant de reull la salvació.

Personalment estic bastant neguitós!

Salut!

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 28 Ene 2020, 12:17

Doncs tens raó. I a més en aquest partit europeu ens falten Kravish i Toolson. Esperem que puguem jugar al nivell que varem mostrar contra el Madrid.

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 28 Ene 2020, 14:59

"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 22:31