BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 23 Sep 2017, 19:19

Tenint en compte els partits fins ara, algunes conclusions:
- El Muñoz té potencialment bon tir de tres, encara que va a ratxes.
- El Allen sembla que es comença a adaptar.
- El Iffe i el Trias són jugadors de gran qualitat i a més regulars, i s'espera que siguin els puntals de l'equip. :brindo por eso:
[img][/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 23 Sep 2017, 20:01

Teniu tota la raó.
Molt bon partit, sembla que l'equip va agafant la forma i comença a mostrar el seu potencial.
Torno a dir que som els grans favorits a l'ascens, pero això s'ha de demostrar a la pista i anem pel bon camí.
Sembla que Trias, ja ho sabíem, i Lundberg seran els líders de l'equip sense oblidar Hamilton, si Allèn dona un pas endevant i amb l'ajuda de Muñoz serem un rival difícil de batre.
Preocupant el rendiment de Costa, cridat aquesta temporada a ser un referent en la direcció pero que de moment estancat com les derreres temporades, de fet algú proper a l'equip ja hem va comentar que el lituà acabarà siguent el base titular.
Seria molt important començar la lliga guanyant partits i donant un cop de puny a sobre la taula, els primers desplaçaments son molt difícils i si aconseguim guanyar-los seria clau per liderar el campionat des-de la primera jornada.
De totes maneres això es mooooooolt llarg i tot just ni hem començat, pero de moment no pinta gens malament.

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 23 Sep 2017, 20:36

Molt be!!!
Te bona pinta!
Vull destacar l'anotacio de Allen i de Alvaro Muñoz. Del segon no em.preocupava, si el primer. Aciam.si es mante la dinamica
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 23 Sep 2017, 21:28

Vinc de Lleida i el tercer quart ha sigut un recital en anotació i en defensa, el Lleida m’ha donat l’imatge d’equip molt justet. Avui per fi s’han vist coses molt positives i suposo que ja es normal a l’ultim partit de pretemporada. Allen quan s’adapti aportara molt, i Trias, Lundberg i Muñoz serán els liders sense cap mena de dubte. Pinta molt bé, a veure com començem la lliga amb el Caceres!

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 23 Sep 2017, 21:38

Gran resultat que ha de donar confiança per començar. Si els que hi heu anat heu tingut bones vibracions això és important.

Sobre el paper en les estadístiques pero hi ha una cosa que em preocupa. Productivitat dels bases: entre costa i gintvaintis 2 assistències... El dia que ens entrin els tirs com avui bé, pero el dia que no... Cal més direcció i algu que mogui l'equip. Esperem que s'espavilin.

Força resa!

Enviat des del meu LG-H850 usant Tapatalk

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 23 Sep 2017, 21:55

Jo no he vist el partit. Però mirant les estadístiques, dues coses destacaría: que Karena no ha jugat (son 128 kgs que no hi eren :D ) i 1 tap de Costa :o .

PD: Marxo de vacances :botar: :botar: Estareu tranquils una setmaneta :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 24 Sep 2017, 01:05

Leodavinci39 escribió:Jo no he vist el partit. Però mirant les estadístiques, dues coses destacaría: que Karena no ha jugat (son 128 kgs que no hi eren :D ) i 1 tap de Costa :o .

PD: Marxo de vacances :botar: :botar: Estareu tranquils una setmaneta :todos a botar:


El tap del Costa ha sigut a la linia de 3 punts quan el base rival llançava un triple, gran defensa!

Iceman Gervin
Mensajes: 7907
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 24 Sep 2017, 04:00

bowie15 escribió:En primer lloc vull dir que respecto tots els punts de vista i opinions de tot en general.
Es per això que no vull que hagui mals entesos ja que tocaré un tema molt delicat i que està fraccionat perillosament la societat de tot un país.
El Basket Manresa es un club esportiu format per uns directius, tècnics, jugadors, treballadors, socis i afeccionats.
Dintre d'aquest últims com es natural hi ha gent de totes les races, classes socials o tendències polítiques, faltaria mes. Pero mes enllà d'això ens uneix la passió que tenim pel nostre club, pel Basket Manresa el seu principal objectiu es tornar a l'ACB i punt.
En un comentari anterior un company de manera molt respectuosa, res a dir, es mostra orgullós del club, jo també, pero estic orgullós perquè siguent uns barrufets en un món de gegants hem aconseguit fites increïbles. La nostre lliga ha estat catalogada com la sorpresa mes gran de la historia de l'esport al nostre país, això m'omple d'orgull.
L'objectiu d'aquest comentari es mostrar la meva preocupació pel missatge de suport del nostre club a les institucions.
Intentaré explicar-me per evitar mals entesos, segur que n'hi haurà, i alguns s'hem tirarant a la yugular.
Aquest any som el rival a batre, som el Real Madrid de la lliga o el Barça, com volgueu, la nostre visita està marcada en vermell per tots els afeccionats dels equips contra els que ens toqui jugar.
Recordem que som l'únic club a la historia de la LEB, que ha guanyat una lliga i una copa.
Aquesta obligació de pujar afegeix un grau de pressió als nostres jugadors, qualsevol comunicat del club inclinant-se cap a una tendència determinada sigui quina sigui no ens fa cap bé.
M'explico, al Barça, arreu d'Espanya, un sector d'afeccionats el relacionan amb unes tendències polítiques que fan que a la grada dels estadis que visiten hagui mes tensió del compte, i això es el que hauríem d'evitar nosaltres, deixem la política pels polítics, que prou malament ho estant fent tots plegats.
Al llarg de la nostre llarga historia ens hem convertit en un equip admirat i si voleu simpàtic, que caiem bé pràcticament a tota arreu, a Badalona no, clar, :D no ho espatllem ara i ens escridasin a tot arreu.
Es per això que demano al alcalde Valentí Junyent, que es qui remena els fils del club a l'ombra, que no barregi les seves idees polítiques, totalment respectables, amb els interesos del club, que no son altres que PUJAR A L'ACB.
Aprofito per lamentar i condemnar tots els incidents que estant succeint al nostre país i demano que això no es traslladi als estadis o pavellons esportius.
Demano que la tensió del carrer no es visqui als recintes esportius.
Esperant no haver ferit cap sensibilitat, si es així demano perdo, una forta abraçada a tots els afeccionats del Bàsquet Manresa.
Força Resa i Visca Catalunya.

Bowie, dit amb tot el respecte, crec que barreges naps amb cols, que diria la meva iaia.
L'ambient que trobarem a qualsevol pista rival serà de màxima hostilitat, ja que tal com molt bé dius som el rival a batre, els poderosos de la competició.
Alguns sonats a més ens xiularan pel fet de ser catalans i portar la senyera a la samarreta. Seran una minoria, segur.
Malgrat tot, el bàsquet no és el futbol, i la esportivitat suposo que dominarà per sobre de les altres consideracions.

Pel que fa al comunicat del Club, crec que reflexa l'opinió molt majoritària dels socis i accionistes, i també de la societat civil de la qual el Bàsquet Manresa forma part, i no podem fer abstracció d'això.
Aquests dies hem vist escenes que jo pensava que mai més tornaria a veure al meu país. Hem vist també com un govern feia un ús vergonyós de la Fiscalia amb la complicitat d'uns jutges sota sospita fonamentada de manca d'independència.
Davant d'uns fets tant greus, davant de la conculcació dels drets civils i les llibertats, penso que cap institució ni cap persona pot restar indiferent. I el Bàsquet Manresa no és una excepció.
Clubs importants com l'Espanyol de futbol o la Penya han optat pel silenci. Ho hem de respectar? Jo crec que no, el moment actual no admet de fer la pvta i la Ramoneta.
Recorda allò de que va dir en Desmond Tutu, "Si ets neutral en situacions d'injustícia, és que has triat el bàndol de l'opresor".

Jo només tinc el carnet del Manresa, del Col·legi professional i d'una altra societat també professional. Estic molt orgullós de que les tres s'hagin mullat en defensa de les nostres institucions i dels nostres drets.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 24 Sep 2017, 17:15

Leodavinci39 escribió:Jo no he vist el partit. Però mirant les estadístiques, dues coses destacaría: que Karena no ha jugat (son 128 kgs que no hi eren :D ) i 1 tap de Costa :o .

PD: Marxo de vacances :botar: :botar: Estareu tranquils una setmaneta :todos a botar:


JAJAJAJAJA

Ja no saps ni que buscar a les estadistiques per defensar un altre partit lamentable de Costa :forofan:

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 25 Sep 2017, 11:35

Bon dia.

A mi el que m'està agradant es que l'equip a anat millorant partit a partit i excepte l'ensurt del partit contra l'Hospitalet (que potser ens va venir bé per a posar els peus a terra) s'ha vist el creixement de joc sobretot amb la millora defensiva esclatant en el tercer quart d'aquest últim partit. No tots els partits seran com els d'ahir ni ens entraran tant els triples, però amb aquesta defensa també et pots adaptar a partits amb poc encert.

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 25 Sep 2017, 18:41

http://www.acb.com/redaccion.php?id=135060

dons els que deien que era positiu baixar per tornar a pujar rapit , ja no serà tan fàcil

goyathay
Mensajes: 2072
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 25 Sep 2017, 19:11

rfccreus escribió:http://www.acb.com/redaccion.php?id=135060

dons els que deien que era positiu baixar per tornar a pujar rapit , ja no serà tan fàcil

Fum! A l'hora de la veritat lo del presupost dubto que es revisi. L'unci que preocupa es que nomes puji un, pero a la vegada mola nomes baixi un quan siguem Acb
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 25 Sep 2017, 19:40

Pues muy bien, como en la vida general, los más perjudicados los más débiles.
Ahora falta saber algo importantísimo para nuestros intereses, el sistema de competición LEB.
Sube el primero directamente, hay un playoff y sube el ganador, como va a ser esto. :o :o :o

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 25 Sep 2017, 19:55

Sí, la LEB hauria d'aclarir ben aviat què passa amb la competició. Suposo que per a no restar interès a la competició si hi ha un equip destacat, es farà un play-off per a decidir qui puja, però és important saber-ho. Si fos així valdria la pena esperar a incorporar un pívot determinant a partir de l'any vinent (i poder fitxar algú millor considerant el pressupost disponible).
[img][/img]

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 25 Sep 2017, 21:22

Si nomes hi ha un ascens lo mes normal es que sigui el campio de Play-off, si no els play off no tindrien cap sentit

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: ICL MANRESA

por joanmo1994 » 26 Sep 2017, 13:14

Segons l'Òscar Herreros, Bebo cedit al Martorell, i es contempla l'opció de fitxar

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 26 Sep 2017, 14:48

joanmo1994 escribió:Segons l'Òscar Herreros, Bebo cedit al Martorell, i es contempla l'opció de fitxar

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk


dons seria una gran noticia i mes quan veiem que pujar no serà gens fàcil :brindo por eso:

per exemple un jugador que per leb seria important i sembla que encara no te equip es Garret Stutz

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 26 Sep 2017, 14:49

Jo ara mateix no fitxaria, millor reservar la plaça de extra per si es complica la temporada o de cara a playoff

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 26 Sep 2017, 14:52

rfccreus escribió:
joanmo1994 escribió:Segons l'Òscar Herreros, Bebo cedit al Martorell, i es contempla l'opció de fitxar

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk


dons seria una gran noticia i mes quan veiem que pujar no serà gens fàcil :brindo por eso:

per exemple un jugador que per leb seria important i sembla que encara no te equip es Garret Stutz

Juga al Japó aquesta temporada.
http://basketball.eurobasket.com/player ... ona/163048

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 26 Sep 2017, 16:17

akikonaj escribió:Jo ara mateix no fitxaria, millor reservar la plaça de extra per si es complica la temporada o de cara a playoff


+1

Que és el que suposo acabarem fent i té més lògica. Sortim amb el què tenim a veure com ens adaptem a la lliga i com rendim. Si la cosa va bé seguirem així fins entrat al 2018, on s'incorporarà algú ja sigui per poder guanyar la lliga o ja de cara a play off.

Que la cosa d'inici no va bé, doncs abans de Nadal segur que tenim algun tio a dins.

Perquè no es fa desde ja com dieu alguns? Doncs molt fàcil, pq des de a directiva es creu que amb l'equip que hiha ja es pot rendir i volen veure com anem... i si ens estalviem pasta d'un fitxatge molt millor... que l'economia és la que és i s'ha de retallar d'on es pugui.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 10:17