BAXI MANRESA

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 May 2022, 22:00

Bako i thomasson estan lesionats, però si es nota que des de la champions estan out
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 May 2022, 22:03

Sí, però per exemple Papi també se'l veu out... potser és que també ja l'han signat.
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 22:16

Papi ja venia OUT..... Feia mesos estava sense entrenar , estava apartat de seu anterior equip.....

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 May 2022, 22:19

Patterson escribió:Papi ja venia OUT..... Feia mesos estava sense entrenar , estava apartat de seu anterior equip.....
Home ja fa un temps que està aquí... Sense defensa poca cosa a fer.. Rafa, el pobre, està mooolt lent
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 22:27

Aquest equip ha fet un canvi molt gran desde la classificació per la final Four....
Thomasson menys escriure a twiter i a jugar millor....pq tela

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 25 May 2022, 22:35

Sembla que la temporada es va acabar a Bilbao.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 25 May 2022, 22:40

CalQuinze escribió:Sembla que la temporada es va acabar a Bilbao.
+1 :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 May 2022, 22:46

El +- de dani i francisco es curiós
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 25 May 2022, 22:48

Si us plau, si hi ha algo que no se li pot criticar a l'equip és l'actitud. A la primera part no ens ha entrat res, però a la segona part hem estat molt millor.
Bako porta en aquest nivell des de la lesió, Thomasson, 12p 7a i jo lhe vist amb ganes com sempre. Acabem de gaudir d'aquest equip l'últim partit que ens queda al Congost, va que jugar aquests partits és un regal. Ah i 24-8 en TL, que també s'ha de dir jajajaj

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 25 May 2022, 22:51

Patterson escribió:
ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:Com deia no se qui..............." sembla un partit de dones contra nenes" :-? :-?
Sembla un partit on el resultat ja està decidit des del minut 0, i al perdedor no li fa res. No cal barrejar cap tòpic desafortunat, simplement hem sortit sabent que avui no guanyaríem i tampoc hi estavem obligats.

Deu ni do quines vacances anticipades shan agafat tots plegats
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Això sí que és parlar per parlar.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 25 May 2022, 22:54

Dons un pèl decepcionat la veritat.

Després de tot el què ens ha donat aquest equip no se'ls hi pot dir res, però per alguna raó esperava que ens donguessin una última alegria, ni que fos competint una mica mes.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 22:58

Iceman Gervin escribió:
Patterson escribió:
ejk escribió: Sembla un partit on el resultat ja està decidit des del minut 0, i al perdedor no li fa res. No cal barrejar cap tòpic desafortunat, simplement hem sortit sabent que avui no guanyaríem i tampoc hi estavem obligats.

Deu ni do quines vacances anticipades shan agafat tots plegats
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Això sí que és parlar per parlar.
A si???? Doncs a mi em sembla que no...
Però cadascú ....
Jo desde k em van dir k molts dels jugadors ja havien firmat per altres equips, he vist que han baixat la intensitat... Que potser és l'esforç físic de tota la temporada, però nse.. sóc mal pensat!!!!
Ara tant de bo em tanquin la boca dissabte!!!

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 25 May 2022, 23:02

Patterson escribió:
ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:Com deia no se qui..............." sembla un partit de dones contra nenes" :-? :-?
Sembla un partit on el resultat ja està decidit des del minut 0, i al perdedor no li fa res. No cal barrejar cap tòpic desafortunat, simplement hem sortit sabent que avui no guanyaríem i tampoc hi estavem obligats.

Deu ni do quines vacances anticipades shan agafat tots plegats
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Criticar aquest equip i jugadors és molt injust.... en fí que senzill i bonic es està a costat del equip quan es guanya

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 May 2022, 23:04

Cap jugador pit haver fitxat per ningú tenint contracte.. Una altra cosa és acords verbals.. Jo no crec que vingui per aquí el tema.. L equip ha arribat amb molts problemes físics i amb un enorme desgast mental que va tenir el seu punt màxim a la f4... A partir d aquí juguem contra tot un madrid i a la primera part no ens entrava res.. Jo potser esperava una mica més de lluita, però és que aquest equip tota la temporada s, ha basat més en, un joc elèctric i directe que en la lluita.. I repeteixo juguem contra el Madrid.. Us en recordeu de la copa???
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 25 May 2022, 23:06

Patterson escribió:
Iceman Gervin escribió:
Patterson escribió:
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Això sí que és parlar per parlar.
A si???? Doncs a mi em sembla que no...
Però cadascú ....
Jo desde k em van dir k molts dels jugadors ja havien firmat per altres equips, he vist que han baixat la intensitat... Que potser és l'esforç físic de tota la temporada, però nse.. sóc mal pensat!!!!
Ara tant de bo em tanquin la boca dissabte!!!
A mi m'han dit que la terra és plana. Moltes vegades.
Però no ho vaig repetint.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 23:08

rfccreus escribió:
Patterson escribió:
ejk escribió: Sembla un partit on el resultat ja està decidit des del minut 0, i al perdedor no li fa res. No cal barrejar cap tòpic desafortunat, simplement hem sortit sabent que avui no guanyaríem i tampoc hi estavem obligats.

Deu ni do quines vacances anticipades shan agafat tots plegats
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Criticar aquest equip i jugadors és molt injust.... en fí que senzill i bonic es està a costat del equip quan es guanya
Ei!!! Que jo el costat del equip hi he estat tota la temporada....inclosa la humiliació a Badalona......
Però només he donat el meu punt de vista..... I la intensitat no és la mateixa....potser és la forma física i vull veure coses on no hi són....
I jugar i dissabte es un regal....però pensava k aniríem més forts, sobretot defensant.....

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 23:10

Iceman Gervin escribió:
Patterson escribió:
Iceman Gervin escribió: Això sí que és parlar per parlar.
A si???? Doncs a mi em sembla que no...
Però cadascú ....
Jo desde k em van dir k molts dels jugadors ja havien firmat per altres equips, he vist que han baixat la intensitat... Que potser és l'esforç físic de tota la temporada, però nse.. sóc mal pensat!!!!
Ara tant de bo em tanquin la boca dissabte!!!
A mi m'han dit que la terra és plana. Moltes vegades.
Però no ho vaig repetint.
Doncs molt bé crak!!!!
Petons

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 25 May 2022, 23:14

Patterson escribió:
rfccreus escribió:
Patterson escribió:
Desde que els jugadors han firmat per altres equips......han deixat de jugar el 100x100......
Bako es un exemple clar....i ara últimament Thomasson!!!!
Ells ja han firmat el contracte de les seves vides.....
Que i farem.... Suposo k també es pot entendre!!
Criticar aquest equip i jugadors és molt injust.... en fí que senzill i bonic es està a costat del equip quan es guanya
Ei!!! Que jo el costat del equip hi he estat tota la temporada....inclosa la humiliació a Badalona......
Però només he donat el meu punt de vista..... I la intensitat no és la mateixa....potser és la forma física i vull veure coses on no hi són....
I jugar i dissabte es un regal....però pensava k aniríem més forts, sobretot defensant.....
Aquest equip a fet un esforç molt gran tota la temporada i ara mateix està com està però la actitut i ganes se ha de reconèixer i qué al Madrid després de perdre dissabte només li queda la lliga.
El proper dissabte a costat del equip i si es al darrer partit homenatge a tothom ja que pot ser que tardem a veure quelcom igual

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 25 May 2022, 23:16

TASTET escribió:Cap jugador pit haver fitxat per ningú tenint contracte.. Una altra cosa és acords verbals.. Jo no crec que vingui per aquí el tema.. L equip ha arribat amb molts problemes físics i amb un enorme desgast mental que va tenir el seu punt màxim a la f4... A partir d aquí juguem contra tot un madrid i a la primera part no ens entrava res.. Jo potser esperava una mica més de lluita, però és que aquest equip tota la temporada s, ha basat més en, un joc elèctric i directe que en la lluita.. I repeteixo juguem contra el Madrid.. Us en recordeu de la copa???
Jo també!!!! M'esperava que sortirien a mossegar!!!!!
I si si ,juguem contra el subcampió d'Europa, i arribar fins aquí es un regal.....
Això dels contractes no sabia, que no podien signar.... Ara acords verbals com dius, tenen pràcticament tots els que han despuntat... I per molt que m'emprenyi és el més normal del món!!!!
Va a mort amb l'equip dissabte a veure si podem tornar a Madrid!!!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 May 2022, 00:34

Patterson escribió:Papi ja venia OUT..... Feia mesos estava sense entrenar , estava apartat de seu anterior equip.....
Doncs al primer partit se'l veia millor, i més encertat
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 23:04