BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Jun 2019, 04:07

goyathay escribió:https://www.regio7.cat/basquet-manresa/ ... 48899.html

Suposo que hi pot haver ofertes, però m'extranyaria molt que el Joan... deixes el Manresa pel Burgos! Per un equip gran ho puc entendre, però per un igual o inferior? Vols dir que li poden pagar la clausula i un sou mes gran?
Només ho veuria si li donéssin molta més pasta i a més li prometéssin grans fitxatges i un projecte molt ambiciós.
Seria possible si els hagués entrat un patrocinador molt potent -o una d'aquestes subvencions públiques boges que potser encara es dónen en alguns llocs de les espanyes.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jun 2019, 06:08

Johnny2 escribió:
goyathay escribió:https://www.regio7.cat/basquet-manresa/ ... 48899.html

Suposo que hi pot haver ofertes, però m'extranyaria molt que el Joan... deixes el Manresa pel Burgos! Per un equip gran ho puc entendre, però per un igual o inferior? Vols dir que li poden pagar la clausula i un sou mes gran?
Només ho veuria si li donéssin molta més pasta i a més li prometéssin grans fitxatges i un projecte molt ambiciós.
Seria possible si els hagués entrat un patrocinador molt potent -o una d'aquestes subvencions públiques boges que potser encara es dónen en alguns llocs de les espanyes.

Aquest és justament el cas 8-) Entre Ajuntament, Diputació i Comunitat els hi cauran més d 1 milió d euros cada temporada, les properes tres temporades :o :shock:

PD: A Malaga es confirma la continuïtat de Casimiro a la banqueta. Així que per aquest costat podem estar tranquils :brindo por eso:
Última edición por Leodavinci39 el 05 Jun 2019, 06:25, editado 1 vez en total.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jun 2019, 06:11

TASTET escribió:Y lundberg m extranyaria, ja que es deia que tenien lligat a Brizuela, el valencia...
Anit es va veure a Lundberg i la seva parella al pavelló del Valencia, en el partit Valencia-Unicaja. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jun 2019, 06:59

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Y lundberg m extranyaria, ja que es deia que tenien lligat a Brizuela, el valencia...
Anit es va veure a Lundberg i la seva parella al pavelló del Valencia, en el partit Valencia-Unicaja. :roll:
Pos... :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jun 2019, 07:09

Felicitar al Jaume' Gran Temporada a València, callant boques, entre elles la meva... A les bones persones que els hi passi lo millor
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jun 2019, 07:18

TASTET escribió:Felicitar al Jaume' Gran Temporada a València, callant boques, entre elles la meva... A les bones persones que els hi passi lo millor
+1 Que jo no el vulgui aquí no vol dir que no m alegri pels seus èxits (com a persona em cau genial :amor: ).
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 05 Jun 2019, 08:57

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Y lundberg m extranyaria, ja que es deia que tenien lligat a Brizuela, el valencia...
Anit es va veure a Lundberg i la seva parella al pavelló del Valencia, en el partit Valencia-Unicaja. :roll:
No té pq voler dir res a banda del simple fet d'anar a veure bon bàsquet. Jo abans el veig al baskonia que al València o l'Unicaja.

Ara, que necessitem un miracle per retenir-lo, tb és cert. Però a dia d'avui és jugador nostre i oficialment no ha sortit res que digui el contrari.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 05 Jun 2019, 09:25

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Felicitar al Jaume' Gran Temporada a València, callant boques, entre elles la meva... A les bones persones que els hi passi lo millor
+1 Que jo no el vulgui aquí no vol dir que no m alegri pels seus èxits (com a persona em cau genial :amor: ).
A part de bona persona una mica bon entrenador tambe ho deu ser ..o es que el Roig lloga nomes bones persones? :P

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jun 2019, 09:37

rfccreus escribió:
Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Felicitar al Jaume' Gran Temporada a València, callant boques, entre elles la meva... A les bones persones que els hi passi lo millor
+1 Que jo no el vulgui aquí no vol dir que no m alegri pels seus èxits (com a persona em cau genial :amor: ).
A part de bona persona una mica bon entrenador tambe ho deu ser ..o es que el Roig lloga nomes bones persones? :P
Es sorprenent que tot i guanyar Eurocup i estar a semis no convenç a València.. Però ha demostrat saber gestionar una plantilla potent
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 05 Jun 2019, 09:48

TASTET escribió:
rfccreus escribió:
Leodavinci39 escribió: +1 Que jo no el vulgui aquí no vol dir que no m alegri pels seus èxits (com a persona em cau genial :amor: ).
A part de bona persona una mica bon entrenador tambe ho deu ser ..o es que el Roig lloga nomes bones persones? :P
Es sorprenent que tot i guanyar Eurocup i estar a semis no convenç a València.. Però ha demostrat saber gestionar una plantilla potent
Amb la plantilla que té a nivell de resultats ningú ho hauria fet millor. Màxim se li pot retreure la Copa del Rei no haver arribat més lluny, però Eurocuo l'ha gunayat i a la lliga a Semifinals.

Amb la plantilla que té el València, més es complicat posin qui hi posin. Baskonia, Barça i Madrid estan un graó per sobre.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 05 Jun 2019, 10:04

vittiman escribió:
TASTET escribió:
rfccreus escribió:
A part de bona persona una mica bon entrenador tambe ho deu ser ..o es que el Roig lloga nomes bones persones? :P
Es sorprenent que tot i guanyar Eurocup i estar a semis no convenç a València.. Però ha demostrat saber gestionar una plantilla potent
Amb la plantilla que té a nivell de resultats ningú ho hauria fet millor. Màxim se li pot retreure la Copa del Rei no haver arribat més lluny, però Eurocuo l'ha gunayat i a la lliga a Semifinals.

Amb la plantilla que té el València, més es complicat posin qui hi posin. Baskonia, Barça i Madrid estan un graó per sobre.
Ho comentava amb un Amic, valencia si que te un molt bon joc interior, pero el joc exterior.... a principi de temporada teniem nosaltres millor joc exterior que ells, renfroe-toolson-pere > diot-matt thomas-Saneme

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 05 Jun 2019, 10:23

Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra

daniman
Mensajes: 480
Registrado: 05 Jun 2009, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por daniman » 05 Jun 2019, 10:24

Pirlo_Cesc escribió:Aquesta temporada Ayón ha sigut el jugador més valorat del Madrid a l'Eurolliga. No seguirà a Madrid, però que el canviin per Lalanne em sembla impossible (no és ni el mateix perfil de jugador). Això, com ha dit algú, és que el periodista del Marca el va veure jugar a Madrid l'altra dia, li han demanat que faci un article parlant d'algún substitut d'Ayón i ha tirat per aquí. Res nou en la premsa esportiva.
Dijous a la previa del partit del diari MARCA deia que el Madrid havia de vigilar amb les ratxes de Toolson............... així que m'ho crec tot del MARCA :D

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 05 Jun 2019, 10:54

Borja Perez. escribió:Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra
Per el que vaig sentir que es deia(no dic pas que sigui aixo, sino es un rumor) el club buscava un salt de qualitat en aquell 3 suplent, estaven descontents amb el rendiment esportiu, tambe cal dir que renovar cupos cada cop es mes car.
I suposso que si ja tenien parla alguna cosa amb Rafa, i els sortia mes barat el de Santpedor van decidir triar aquest

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 05 Jun 2019, 11:04

Borja Perez. escribió:Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra
A mi m'han arribat dues informacions contradictòries una es que Rafa Martinez el vingui a substituir en el seu rol.

I l'altre es que es vol fer com amb Nacho Martín, es a dir mirar si hi ha alguna oportunitat de mercat que el millori, però si passen molts dies aquesta te el risc que passi el que va passar amb Nacho, que vingui un club i li faci oferta abans que nosaltres.

A mi no m'agradaria que marxés de fet tot i que es irregular a anat creixent i amb de tantes lesions davant del Madrid era una dels pocs exteriors que desequilibrava una mica.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 05 Jun 2019, 11:32

giripower escribió:
Borja Perez. escribió:Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra
A mi m'han arribat dues informacions contradictòries una es que Rafa Martinez el vingui a substituir en el seu rol.

I l'altre es que es vol fer com amb Nacho Martín, es a dir mirar si hi ha alguna oportunitat de mercat que el millori, però si passen molts dies aquesta te el risc que passi el que va passar amb Nacho, que vingui un club i li faci oferta abans que nosaltres.

A mi no m'agradaria que marxés de fet tot i que es irregular a anat creixent i amb de tantes lesions davant del Madrid era una dels pocs exteriors que desequilibrava una mica.
He vist alguna story d'instagram (no d'ell ni de la novia) i ja et dic que m'hi jugaria un peu que ja és segur que no torna.
Si bé és cert que de rendiment esportiu fluixet, un exterior amb caràcter i que fa equip, i que per les condicions que té et pot revolucionar algun partit (3&D) jo me'l quedaria sempre. Algo no dec saber

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 05 Jun 2019, 11:41

Borja Perez. escribió:
giripower escribió:
Borja Perez. escribió:Tornant al Manresa. Algú sap per què marxa l'Álvaro? 4t-5è exterior cupo ,sent el capità i barato. No em quadra
A mi m'han arribat dues informacions contradictòries una es que Rafa Martinez el vingui a substituir en el seu rol.

I l'altre es que es vol fer com amb Nacho Martín, es a dir mirar si hi ha alguna oportunitat de mercat que el millori, però si passen molts dies aquesta te el risc que passi el que va passar amb Nacho, que vingui un club i li faci oferta abans que nosaltres.

A mi no m'agradaria que marxés de fet tot i que es irregular a anat creixent i amb de tantes lesions davant del Madrid era una dels pocs exteriors que desequilibrava una mica.
He vist alguna story d'instagram (no d'ell ni de la novia) i ja et dic que m'hi jugaria un peu que ja és segur que no torna.
Si bé és cert que de rendiment esportiu fluixet, un exterior amb caràcter i que fa equip, i que per les condicions que té et pot revolucionar algun partit (3&D) jo me'l quedaria sempre. Algo no dec saber
Jo també l'he vist i no és garantia de res, i més tenint en compte que s'ha acabat la temporada i marxa de Manresa. El mateix Álvaro Muñoz ha penjat avui un tuit i instagram i no deixa a entreveure res, senzillament destaca la gran temporada que hem fet ique ha sigut un any històric. A dia d'avui no hi ha res decidit. Acaba contracte, però tant ell com el club encara no han mogut res.

Com bé comenten per aquí, entenc que dependrà de les opcions de mercat. Jo nomès el canviaria per algú altre si esportivament hi ha molta millora, sinó me'l quedaria. És el capità i a nivell de vestidor és un jugador important. Si el recanvi no l'ha de millorar molt a la pista, jo sóc partidari de no fer cap canvi de cromos.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jun 2019, 12:13

Si mireu la seva trajectòria, l Alvaro és un cul inquiet i no, està més de 2/3 anys al mateix lloc...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 05 Jun 2019, 13:06

TASTET escribió:Si mireu la seva trajectòria, l Alvaro és un cul inquiet i no, està més de 2/3 anys al mateix lloc...
Tastet, amb carinyo, però aquest argument no s'aguanta per enlloc no te'l compro ni regalat... :D

Ja em diràs que té a veure la seva trajectòria esportiva en que ara es quedi o no. Dic jo, no tindrà res a veure oi que no hagi tingut mai l'oportunitat de quedar-se a cap club més de 2-3 temporades? Va marxar de Fuenlabrada a Alemanya per gust o perquè li anava el pa??? És el mateix tenir 23-24 anys que ara que en té 28-30 i està casat? La parella, tindrà alguna cosa a dir, no creus?

Sinó s'ha quedat més temps en cap club és perquè no ha tingut la oportunitat home....vincular la seva trajectòria a que ara es queda o no... ja em diràs :jeje:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jun 2019, 13:27

Efectivament :D
Bé, ja s ha comentat sobradament aquí al foro que esportivament Alvarito és fàcilment millorable. I pel paper que fa al vestidor, si ve Rafa el tindríem cobert.
Tot fa pensar que es buscarà la vida, probablement a algún dels descendits (GBC o Breogan), on podrá trovar protagonisme i estabilitat. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 18:39