BAXI MANRESA

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jun 2022, 14:16

TASTET escribió:
Patterson escribió:
Manrusia9 escribió:
Doncs res, diem-li ql Pedro que marxi, perque amb un entrenador molt baratet ja fem, que som molt pobres.

No estic dient que som uns nous rics, sino que aquest any els numeros seran bastant millors tot i que i alguns vagin dient que tindrem deficit amb numeros interessats.

Ser humils no hauria d'estar renyit amb ser ambiciosos, i és un dels grans mèrit del Saez, ambicionar que tot i la nostra humilitat podem aspirar perquè no a tenir entrenadors com Pedro o Peñarroya, i ho hem fet i ho hem petat, però escolta truca al Comenge que segur que ens anirà millor! :mrgreen:
Cada any el mateix.....no val la pena discutir amb ell....ho sap tot.....
Ara molt criticar i dir que estem en dèficit, que em de prescindir del Pedro.....ara ell és incapaç de fer-se soci.....no fos cas......
Jo sincerament no perdria més el temps amb aquest personatge, ja ha tingut el seu moment de glòria.....

Jo estic amb tu Manrusia som qui som,però hem de ser optimistes i mirar amunt......
I jo vull k Pedro es quedi!!!!! Amb ell a part de un gran entrenador, tens moltes més possibilitats de fitxar jugadors bons, que volen ser entrenats per ell!!!!!

A veure entre avui i demà suposo hi hauran notícies......
A veure, que el Leo està parlant de, números que estan publicats, que no s ho inventa.. Quina obsessió que teniu amb ell, mare meva.. És que el Leo pot ser pesat, a vegades, però molt més ho sou els que l hi discutiu tot.. Si tant us molesta el bloquejeu i llestos.

No veure que el club viu continuament al fil de la navalla és no entendre res o voler viure una realitat paral lela.. I els que dieu que Josep hauria d haver plegat a mitja temporada.. Com ja, vaig dir si ens plega Pedro (perquè plegaria si plegués el Josep) seria moooolt pitjor que, no pas si marxés ara.. I els que dieu que ja anem tard, hi ha un 75% dels equips que encara no han fitxat res.. Calmaaaa
Collons... sí parla d'uns numeros publicats que és un pressupost (previsió) que es va fer a principis de temporada però és que han pasaat moltes coses després!! O és que no és veritat que no hem guanyat 400.000€? Doncs això no estava en el pressupost, no és tan dificil d'entendre.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 30 Jun 2022, 14:57

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Posats a donar opinions personals. CREC QUE ENS CONVÉ QUE PEDRO MARXI (si, ja sé que es liarà :jeje: :jeje: igual que quan vaig dir que ens convenia baixar a Leb ;) )
Només cal fer 4 números :postureo: Per veure com ha quedat la situació ara mateix.
-Un presi executiu (+40.000 e )
-Un Xevi Pujol que demanarà més (merescudament) per continuar (+40.000)
-Pedro que voldrà cobrar més vistes les ofertes (+40.000)

Són -120.000 e que tindrem de MENYS per a la plantilla. :-? :-? Ve a ser un 10% menys que la temporada passada, que ja era la més baixa de l ACB.

Si Pedro marxa. :postureo:
Paga una clàusula el Club que el vulgui (+80.000 e)
Ens estalviem la seva fitxa (260.000 + 40.000= +300.000)
Fitxem un entrenador "novato" (Camps -150.000)

Són +230.000 - 40.000 del presi - 40.000 del Xevi. O sigui +150.000 que tindríem de MËS per a la plantilla (un 13% més que la temporada passada)

PD Són números inventats, com sempre :D per poder fer una imatge gràfica.
Pedro per aquí es va dir que cobrava uns 400.000 euros... o sigui que seria més encara a favor del què dius 8-)
El què passa és que Pedro és molt diferencial, i el què aporta compensa el seu cost. A més del risc de portar algú nou que no saps mai com et sortirà.
El Pedro ha estat un LUXE per a nosaltres :brindo por eso: però el luxe no està a l abast d un Club pobre com nosaltres, i ara mateix la salvació econòmica del Club està per damunt de qualsevol presi, juador o entrenador. Aquesta excercici el tancarem amb un dèficit de 250.000 e :llanto: que afortunadament el podrem cobrir amb els 400.000 de la Champions (200.000 un cop descomptades les despeses que suposava). I fins ara teníem un presi i un vice, que si calia, es rascava la butxaca. Però això ja no hi és. :travieso:
:rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 30 Jun 2022, 15:35

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:
Patterson escribió:
Cada any el mateix.....no val la pena discutir amb ell....ho sap tot.....
Ara molt criticar i dir que estem en dèficit, que em de prescindir del Pedro.....ara ell és incapaç de fer-se soci.....no fos cas......
Jo sincerament no perdria més el temps amb aquest personatge, ja ha tingut el seu moment de glòria.....

Jo estic amb tu Manrusia som qui som,però hem de ser optimistes i mirar amunt......
I jo vull k Pedro es quedi!!!!! Amb ell a part de un gran entrenador, tens moltes més possibilitats de fitxar jugadors bons, que volen ser entrenats per ell!!!!!

A veure entre avui i demà suposo hi hauran notícies......
A veure, que el Leo està parlant de, números que estan publicats, que no s ho inventa.. Quina obsessió que teniu amb ell, mare meva.. És que el Leo pot ser pesat, a vegades, però molt més ho sou els que l hi discutiu tot.. Si tant us molesta el bloquejeu i llestos.

No veure que el club viu continuament al fil de la navalla és no entendre res o voler viure una realitat paral lela.. I els que dieu que Josep hauria d haver plegat a mitja temporada.. Com ja, vaig dir si ens plega Pedro (perquè plegaria si plegués el Josep) seria moooolt pitjor que, no pas si marxés ara.. I els que dieu que ja anem tard, hi ha un 75% dels equips que encara no han fitxat res.. Calmaaaa
Collons... sí parla d'uns numeros publicats que és un pressupost (previsió) que es va fer a principis de temporada però és que han pasaat moltes coses després!! O és que no és veritat que no hem guanyat 400.000€? Doncs això no estava en el pressupost, no és tan dificil d'entendre.
Tranquil qué si al JEFE del Foro diu una cosa te rao i punt es clar qué el any ha anat molt millor qué el pressupost i a part de la champions les entrades venudes les darreres setmanes han fet que el any sigui molt diferent el que varen fer a principis de temporada i si hem de salvar el Club fen fora al Pedro i que vingui un entrenador economic es no entendre que ha passat els darrers 4 anys

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 30 Jun 2022, 18:48

La baixa de Maye sembla una bona notícia i dóna la sensació què intentarem fitxar quelcom millor

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 30 Jun 2022, 19:07

rfccreus escribió:La baixa de Maye sembla una bona notícia i dóna la sensació què intentarem fitxar quelcom millor
hostia, pues a mi m'entristeix. Probablement trobem algú que ens doni més a l'hora de guanyar partits, però a mi la diversió que em generava Maye els dies bons no la canvio per res

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jun 2022, 19:10

Borja Perez. escribió:
rfccreus escribió:La baixa de Maye sembla una bona notícia i dóna la sensació què intentarem fitxar quelcom millor
hostia, pues a mi m'entristeix. Probablement trobem algú que ens doni més a l'hora de guanyar partits, però a mi la diversió que em generava Maye els dies bons no la canvio per res
A més un tio que va començar molt tímid, però que als darrers partits era el primer a animar i cel lebrar
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jun 2022, 19:36

TASTET escribió:
Borja Perez. escribió:
rfccreus escribió:La baixa de Maye sembla una bona notícia i dóna la sensació què intentarem fitxar quelcom millor
hostia, pues a mi m'entristeix. Probablement trobem algú que ens doni més a l'hora de guanyar partits, però a mi la diversió que em generava Maye els dies bons no la canvio per res
A més un tio que va començar molt tímid, però que als darrers partits era el primer a animar i cel lebrar
A mi m'hagués agradat més aportació a la pista, sense haver sigut un desastre li poso un 5 raspat, per animar i celebrar ja tenim al Callau o a les cheerleaders del Cube.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 30 Jun 2022, 20:07

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:
Borja Perez. escribió: hostia, pues a mi m'entristeix. Probablement trobem algú que ens doni més a l'hora de guanyar partits, però a mi la diversió que em generava Maye els dies bons no la canvio per res
A més un tio que va començar molt tímid, però que als darrers partits era el primer a animar i cel lebrar
A mi m'hagués agradat més aportació a la pista, sense haver sigut un desastre li poso un 5 raspat, per animar i celebrar ja tenim al Callau o a les cheerleaders del Cube.
+1
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jun 2022, 20:11

Quines tonteries que dieu mare meva.. Quw un jugador se sebti par de l equip i se l vegi motivat ÉS VITAL.. Pocs 4s suplenta millors hi va, haver a l acb aquest any
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 30 Jun 2022, 20:43

TASTET escribió:Quines tonteries que dieu mare meva.. Quw un jugador se sebti par de l equip i se l vegi motivat ÉS VITAL.. Pocs 4s suplenta millors hi va, haver a l acb aquest any
Exacte! Hem de pensar que era el 4 suplent!!! Suplent!!!
Repasseu els números dels 4 suplents i mireu qui ha fet molts números que ell!
I no em digueu els del Barça i els del Madrid! (Que no sé si el superen per gaire).
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 30 Jun 2022, 20:45

TASTET escribió:
Borja Perez. escribió:
rfccreus escribió:La baixa de Maye sembla una bona notícia i dóna la sensació què intentarem fitxar quelcom millor
hostia, pues a mi m'entristeix. Probablement trobem algú que ens doni més a l'hora de guanyar partits, però a mi la diversió que em generava Maye els dies bons no la canvio per res
A més un tio que va començar molt tímid, però que als darrers partits era el primer a animar i cel lebrar
Cap critica al jugador i si hagues continuat cap problema,...per aixo nomes dic que si marxa segurament es qué tenen un recanvi millor, confiança total amb Xevi Pujol

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jun 2022, 20:48

TASTET escribió:Quines tonteries que dieu mare meva.. Quw un jugador se sebti par de l equip i se l vegi motivat ÉS VITAL.. Pocs 4s suplenta millors hi va, haver a l acb aquest any
Si, però no el paguem només per això, ha de rendir, i la final four de Bilbao tan dolenta que va fer per mi el va sentenciar (rematada amb un pèssim "rush" final de temporada).

I no te n'oblidis que en la confecció inicial de la plantilla no era el 4 suplent, sino el titular (per sou)

Res a dir a nivell personal, a mi em queia bé, es veia bon jan, integrat, gens problemàtic, però en canvi el rendiment no va ser el millor pel cartell amb el que arribava i numeros a l'any anterior, torno a repetir, sense ser tampoc un desastre absolut.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 30 Jun 2022, 21:39

I aquesta desició qui l'ha pres? Xevi? Pedro? el presi vell? el presi nou? Aquesta inestabilitat institucional no m'agrada un pèl, espero que s'aclari tot aviat.

Que a mi, per molt bé que caigui i implicat que estigui em sembla bona desició precisindir de Maye. Se'l va fitxar com a titular, deu cobrar com a titular i a sobre és extra, i la realitat és que nomes ha donat bon rendiment un parell de mesos. El seu rendimient a principi i al final de temporada és molt fluix fins i tot per un 4 suplent.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 01 Jul 2022, 06:30

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Posats a donar opinions personals. CREC QUE ENS CONVÉ QUE PEDRO MARXI (si, ja sé que es liarà :jeje: :jeje: igual que quan vaig dir que ens convenia baixar a Leb ;) )
Només cal fer 4 números :postureo: Per veure com ha quedat la situació ara mateix.
-Un presi executiu (+40.000 e )
-Un Xevi Pujol que demanarà més (merescudament) per continuar (+40.000)
-Pedro que voldrà cobrar més vistes les ofertes (+40.000)

Són -120.000 e que tindrem de MENYS per a la plantilla. :-? :-? Ve a ser un 10% menys que la temporada passada, que ja era la més baixa de l ACB.

Si Pedro marxa. :postureo:
Paga una clàusula el Club que el vulgui (+80.000 e)
Ens estalviem la seva fitxa (260.000 + 40.000= +300.000)
Fitxem un entrenador "novato" (Camps -150.000)

Són +230.000 - 40.000 del presi - 40.000 del Xevi. O sigui +150.000 que tindríem de MËS per a la plantilla (un 13% més que la temporada passada)

PD Són números inventats, com sempre :D per poder fer una imatge gràfica.
Pedro per aquí es va dir que cobrava uns 400.000 euros... o sigui que seria més encara a favor del què dius 8-)
El què passa és que Pedro és molt diferencial, i el què aporta compensa el seu cost. A més del risc de portar algú nou que no saps mai com et sortirà.
Depèn de què estiguem parlant :postureo: : 260.000 e de sou NET = 400.000 de sou BRUT
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 01 Jul 2022, 08:21

Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: BAXI MANRESA

por carlitus » 01 Jul 2022, 09:15

Patterson escribió:Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!
A veure si es veritat i l'encertes, perque els teus contactes ultimament no son gaire de fiar.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 01 Jul 2022, 09:50

carlitus escribió:
Patterson escribió:Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!
A veure si es veritat i l'encertes, perque els teus contactes ultimament no son gaire de fiar.
Potser únic que no s'ha complert es que aquesta setmana seria entretinguda....la resta.....
I la font és un jugador de la plantilla.....
No crec k m'ho digui sense saber-ho segur!!!!

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 01 Jul 2022, 11:04

Encestando diu que Valtonen ha renovat. No sé ben bé a què es refereixen, perquè tenia contracte fins a 2024.

Potser que es confirma que segueix?

Mantenir una mínima base seria clau per tenir un any tranquil a poc que s'encertin els fitxatges, i Valtonen és un puntal!

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 01 Jul 2022, 11:10

Patterson escribió:Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!

A qui no li pot agradar aixo? :shock:
Imagen

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 01 Jul 2022, 11:23

Lewis_Hamilton1 escribió:
Patterson escribió:Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!

A qui no li pot agradar aixo? :shock:
El Jefe del Foro.....per exemple!!!!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 05:41