BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6585
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Ene 2022, 19:56

Ens haviem ficat en un pou, i Ciscu ens n'ha tret ell solet. Quin crack!
[img][/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 22 Ene 2022, 19:57

El tema es que quan no se surt Moneke se surt Ciscu, si no es Bako o Thomasson o Valtonen.
Aquest equip es un Skaaaandalo!!!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 22 Ene 2022, 20:04

Doncs no es pot dir derrota fins que no estigui al sac i ben lligat!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5433
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 22 Ene 2022, 20:06

Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:Per cert, aquest cap de setmana, tenim força possibilitats de passar per devant del Barça a la classificació.
Si guanyem a Andorra i ells perden al camp del Madrid, ens posem segons. :D

És un efecte òptic pels partits aplaçats... però mola :mrgreen:
No ens passem d'eufòrics, ara! Hem de disfrutar però ara la feina complicada és no creure-s'ho i Pedro aquí té un paper important (no podem estar en millors mans). Sí, ja hem demostrat que podem guanyar a qualsevol però si perdem concentració, esforç o humilitat... qualsevol ens pintarà la cara. Avui a Andorra serà un partit dificilissim i que crec que palmarem, tinc mal feeling, ojala m'equivoqui!
No és eufòria. És matemàtica: si guanyem avui a Andorra i Barça perd a Madrid, ambdós resultats probables, ens posem segons i per sobre de Barça a la classificació.
Árbitro la hora :mrgreen:

Imagen

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 22 Ene 2022, 20:13

Molt bona victoria tot i jugar força malament, pero aquest equip lluita fins al darrer segon ...feliçitats a tots els seguidors qué eran a Andorra :brindo por eso:
I ara ja pensar amb el partit de dimarts qué torna la champions :botar: :botar:

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 22 Ene 2022, 20:16

Aquest equip està en un moment.... Brutal!!!! I avui el Ciscu i el tap de Moneke ens ha donat el partit!!!!
I ull que podem ser cap de sèrie!!!! Jojojojo.
A i McIntyre l'hem deixat amb 0 punts...una de les claus del últim quart, em defensat molt bé els 2 bases!!!!
Vinga som-hi!!!!

Johnny2
Mensajes: 6585
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Ene 2022, 20:23

cuttlas escribió:
Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
No ens passem d'eufòrics, ara! Hem de disfrutar però ara la feina complicada és no creure-s'ho i Pedro aquí té un paper important (no podem estar en millors mans). Sí, ja hem demostrat que podem guanyar a qualsevol però si perdem concentració, esforç o humilitat... qualsevol ens pintarà la cara. Avui a Andorra serà un partit dificilissim i que crec que palmarem, tinc mal feeling, ojala m'equivoqui!
No és eufòria. És matemàtica: si guanyem avui a Andorra i Barça perd a Madrid, ambdós resultats probables, ens posem segons i per sobre de Barça a la classificació.
Árbitro la hora :mrgreen:

Imagen
Stop the counting! :mrgreen:

El COVID fa miracles com que el 2n classificat tingui les mateixes derrotes que el 9! ;)
[img][/img]

Ikatz-revisited
Mensajes: 4338
Registrado: 13 Feb 2018, 11:48

Re: BAXI MANRESA

por Ikatz-revisited » 22 Ene 2022, 20:47

Enhorabona. Es espectacular, no la victoria, es que a dia 22 de gener i amb 12-6, es la Copa i la permanència segellada.
Abans d'acabar gener :shock: i 3 competicions per endavant amb tot obert

A gaudir-ho! Es molt bèstia

TASTET
Mensajes: 48350
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Ene 2022, 21:11

Grans els manresans que estaven a Andorra!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23860
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 22 Ene 2022, 21:13

No l he pogut veure, pencant, però l he seguit com he pogut per Ràdio Manresa. El donava per perdut!!!!!!!!! Lo d aquest equip és TRE MEN DO :o :shock: :cosuverde: :cosuverde:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 22 Ene 2022, 21:14

goyathay escribió:Res! Avui toca perdre. I mira, potser no rs tant dramatic. Ens fa tocar de peus a terra tant als jugadors com a nosaltres, ens dona un toc d'atenció de cara a la Copa i als propers partits, i a sobre, ajudem a un equip que pujara posicions i que de retruc perjudica al Burgos!
BUeno, tot i que no ha succeit al final, i tal i com ha succeit la victoria, no se jo quan tocarà una derrota o pitjor, un partit de merda on els jugadros no estaràn a l'alçada, si es que arriba aquest partit.
No vull di amb això que no estigui content amb la victoria. De fet, estic eufòric ja que havia deixat d'escoltar-lo ja que creia que perdriem i es clar, la sopresa al final quan m'han dit que guanyem d'un, ha estat bestial!
Però potser era el partit que la derrota ens feia menys mal, i ens ajudava donar-nos un toc d'atenció pel futur. El rival, ara per ara, no es de la nostra lliga, i com he dit avans, si guanyava l'Andorra, putejavem al Burgos de Olmos.

Però bueno, potser, tal i com ha anat el partit, ells mateixos ja s'han adonat que s'ha de jugar sempre al 100%. I a més, el Pedro els hi deu haver cardat tant escandol al descans que potesr ja ha servit d'escarment. Aviam!

I mentrestant, CArpe Diemp, que aixo trigarem molts anys en veure-ho i a disfrutar-ho, si es que ho torna a succeir!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 22 Ene 2022, 22:39

Ha estat brutal! El poliesportiu d'Andorra estava ple de manresans, m'atreviria a dir que ocupàvem vora el 30% de l'aforament. Era un partit que feia olor de patacada grossa i els collons que tenen aquesta colla ha fet entrar la por als andorrans que han acabat cedint. Com a nota negativa no m'ha agradat l'actitud provocativa del Chima cap a l'afició local als últims segons del partit. L'arriben a veure els àrbitres i potser estaríem parlant d'un altre resultat. Un dia tindrem un problema.

(Ara llegeixo que l'acció del Chima anava dirigida a l'Oriol Paulí i no al públic per una enganxada anterior que no havia vist. Tot i això, alerta amb aquestes actituds que són tècniques clares)

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 22 Ene 2022, 23:26

CalQuinze escribió:Ha estat brutal! El poliesportiu d'Andorra estava ple de manresans, m'atreviria a dir que ocupàvem vora el 30% de l'aforament. Era un partit que feia olor de patacada grossa i els collons que tenen aquesta colla ha fet entrar la por als andorrans que han acabat cedint. Com a nota negativa no m'ha agradat l'actitud provocativa del Chima cap a l'afició local als últims segons del partit. L'arriben a veure els àrbitres i potser estaríem parlant d'un altre resultat. Un dia tindrem un problema.

(Ara llegeixo que l'acció del Chima anava dirigida a l'Oriol Paulí i no al públic per una enganxada anterior que no havia vist. Tot i això, alerta amb aquestes actituds que són tècniques clares)
Paulí és un jugador que sembla que té alguna motivació especial quan juga amb nosaltres, i ho ha demostrat a tots els equips que ha jugat.
Ha estat burxant a Chima des del tap per darrera que li ha posat, trash talking del normal, tampoc hi veig res d'antiesportiu.
Al final potser Chima s'hi ha tornat, no ho he vist perquè mirava al joc.
A veure, Moneke potser està com una cabra, però és la NOSTRA cabra!
Algun dia li caurà una tècnica per tot el que fa, però si juga com està jugant i aporta el que aporta a cada partit, paga la pena la tècnica, les coses com són.

Johnny2
Mensajes: 6585
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 23 Ene 2022, 00:03

Iceman Gervin escribió:
CalQuinze escribió:Ha estat brutal! El poliesportiu d'Andorra estava ple de manresans, m'atreviria a dir que ocupàvem vora el 30% de l'aforament. Era un partit que feia olor de patacada grossa i els collons que tenen aquesta colla ha fet entrar la por als andorrans que han acabat cedint. Com a nota negativa no m'ha agradat l'actitud provocativa del Chima cap a l'afició local als últims segons del partit. L'arriben a veure els àrbitres i potser estaríem parlant d'un altre resultat. Un dia tindrem un problema.

(Ara llegeixo que l'acció del Chima anava dirigida a l'Oriol Paulí i no al públic per una enganxada anterior que no havia vist. Tot i això, alerta amb aquestes actituds que són tècniques clares)
Paulí és un jugador que sembla que té alguna motivació especial quan juga amb nosaltres, i ho ha demostrat a tots els equips que ha jugat.
Ha estat burxant a Chima des del tap per darrera que li ha posat, trash talking del normal, tampoc hi veig res d'antiesportiu.
Al final potser Chima s'hi ha tornat, no ho he vist perquè mirava al joc.
A veure, Moneke potser està com una cabra, però és la NOSTRA cabra!
Algun dia li caurà una tècnica per tot el que fa, però si juga com està jugant i aporta el que aporta a cada partit, paga la pena la tècnica, les coses com són.
Moneke és un jugador de sang calenta, i que veu el bàsquet com un espectacle, com un show complert més enllà de posar la pilota a la cistella. És la seva forma de jugar i d'automotivar-se. Però quan li fan entrevistes es nota que té el cap molt ben amoblat. Veus que no se li pugen els fums al cap, i això té mèrit tenint en compte els elogis que li cauen per tot arreu i que no fa res estava a una segona divisió francesa.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 23 Ene 2022, 00:18

Johnny2 escribió:
Iceman Gervin escribió:
CalQuinze escribió:Ha estat brutal! El poliesportiu d'Andorra estava ple de manresans, m'atreviria a dir que ocupàvem vora el 30% de l'aforament. Era un partit que feia olor de patacada grossa i els collons que tenen aquesta colla ha fet entrar la por als andorrans que han acabat cedint. Com a nota negativa no m'ha agradat l'actitud provocativa del Chima cap a l'afició local als últims segons del partit. L'arriben a veure els àrbitres i potser estaríem parlant d'un altre resultat. Un dia tindrem un problema.

(Ara llegeixo que l'acció del Chima anava dirigida a l'Oriol Paulí i no al públic per una enganxada anterior que no havia vist. Tot i això, alerta amb aquestes actituds que són tècniques clares)
Paulí és un jugador que sembla que té alguna motivació especial quan juga amb nosaltres, i ho ha demostrat a tots els equips que ha jugat.
Ha estat burxant a Chima des del tap per darrera que li ha posat, trash talking del normal, tampoc hi veig res d'antiesportiu.
Al final potser Chima s'hi ha tornat, no ho he vist perquè mirava al joc.
A veure, Moneke potser està com una cabra, però és la NOSTRA cabra!
Algun dia li caurà una tècnica per tot el que fa, però si juga com està jugant i aporta el que aporta a cada partit, paga la pena la tècnica, les coses com són.
Moneke és un jugador de sang calenta, i que veu el bàsquet com un espectacle, com un show complert més enllà de posar la pilota a la cistella. És la seva forma de jugar i d'automotivar-se. Però quan li fan entrevistes es nota que té el cap molt ben amoblat. Veus que no se li pugen els fums al cap, i això té mèrit tenint en compte els elogis que li cauen per tot arreu i que no fa res estava a una segona divisió francesa.
Cert. És el típic jugador que fora de la pista és un encant de paio, però a dins de la pista es transforma, sang calenta, va a totes i és ultra competitiu i no refusa el xoc. No descarto abans que acabi la temporada que provoqui alguna tangana com les de "antaño" però tot va en el pack i no el canvio per res, m'encanten aquests tipus de jugadors, són un espectacle total. Entenc que a les aficions rivals els caigui malament, a nosaltres ens cauria malamemt si jugués a l'Andorra o al Burgos.

Per altra banda Paulí no pot posar-se gallet quan fa un tap a Moneke i van guanyant de 15 i acabar el partit amb por a tirar i plorant com un nen... si us plau, una mica de dignitat.

TASTET
Mensajes: 48350
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 23 Ene 2022, 09:52

Que es deixi de piques i es, dediqui a cel lebrar-ho. Estic segur que Pedro ja, l hi ha recriminat, no m agradaria que m ho fessin i no vull que ho facin.. Ara, aquest és el Moneke que tenim, un tros de jugador, pura energia i això ho inclou tot, esperem que Pedro el freni una mica
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 23 Ene 2022, 11:47

Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
Iceman Gervin escribió: Paulí és un jugador que sembla que té alguna motivació especial quan juga amb nosaltres, i ho ha demostrat a tots els equips que ha jugat.
Ha estat burxant a Chima des del tap per darrera que li ha posat, trash talking del normal, tampoc hi veig res d'antiesportiu.
Al final potser Chima s'hi ha tornat, no ho he vist perquè mirava al joc.
A veure, Moneke potser està com una cabra, però és la NOSTRA cabra!
Algun dia li caurà una tècnica per tot el que fa, però si juga com està jugant i aporta el que aporta a cada partit, paga la pena la tècnica, les coses com són.
Moneke és un jugador de sang calenta, i que veu el bàsquet com un espectacle, com un show complert més enllà de posar la pilota a la cistella. És la seva forma de jugar i d'automotivar-se. Però quan li fan entrevistes es nota que té el cap molt ben amoblat. Veus que no se li pugen els fums al cap, i això té mèrit tenint en compte els elogis que li cauen per tot arreu i que no fa res estava a una segona divisió francesa.
Cert. És el típic jugador que fora de la pista és un encant de paio, però a dins de la pista es transforma, sang calenta, va a totes i és ultra competitiu i no refusa el xoc. No descarto abans que acabi la temporada que provoqui alguna tangana com les de "antaño" però tot va en el pack i no el canvio per res, m'encanten aquests tipus de jugadors, són un espectacle total. Entenc que a les aficions rivals els caigui malament, a nosaltres ens cauria malamemt si jugués a l'Andorra o al Burgos.

Per altra banda Paulí no pot posar-se gallet quan fa un tap a Moneke i van guanyant de 15 i acabar el partit amb por a tirar i plorant com un nen... si us plau, una mica de dignitat.
Que hi va haver pique Paulí vs Moneke va ser evident, doncs posar-li una boina al jugador - espectacle d'aquesta lliga va suposar-li molta adrenalina, ara Moneke li va pagar amb la mateixa moneda. Si pots pitar-li tècnica a Moneke també ho has de fer a Paulí. La diferència és que el tap de Moneke va sert "el pinxo de merluza" decisiu
Per cert, heu visitat la pàgina de Chima : YO SOY NADIE Y NADIE ES PERFECTO. https://chimdoggg.creator-spring.com/

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 23 Ene 2022, 11:49

TASTET escribió:Que es deixi de piques i es, dediqui a cel lebrar-ho. Estic segur que Pedro ja, l hi ha recriminat, no m agradaria que m ho fessin i no vull que ho facin.. Ara, aquest és el Moneke que tenim, un tros de jugador, pura energia i això ho inclou tot, esperem que Pedro el freni una mica
Jo també crec que hauria d'evitar aquestes confrontacions tan descarades amb altres jugadors que només li poden provocar problemes (tot i que crec que encara el motiven més), però en aquest cas tot ve del gorro que li clava Paulí i Olomuyiwa, el primer li diu de tot quan Moneke cau al terra... es veu clarament a la tele, doncs si entres en aquest joc després no et queixis quan te la tornen....

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 23 Ene 2022, 12:03

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Que es deixi de piques i es, dediqui a cel lebrar-ho. Estic segur que Pedro ja, l hi ha recriminat, no m agradaria que m ho fessin i no vull que ho facin.. Ara, aquest és el Moneke que tenim, un tros de jugador, pura energia i això ho inclou tot, esperem que Pedro el freni una mica
Jo també crec que hauria d'evitar aquestes confrontacions tan descarades amb altres jugadors que només li poden provocar problemes (tot i que crec que encara el motiven més), però en aquest cas tot ve del gorro que li clava Paulí i Olomuyiwa, el primer li diu de tot quan Moneke cau al terra... es veu clarament a la tele, doncs si entres en aquest joc després no et queixis quan te la tornen....
Mira, anava a posar el mateix. Es a dir, si a Moneke li senyales tècnica quan fa el tap, també ho has de fer a Paulí quan li diu algo a Moneke i aquest esta encara a terra. Les coses com son.

Per cert, al pavelló Moneke es expresiu i anima al públic. Però, quan juguem a fora també ho fa? Es la meva pregunta. I no em refereixo nomès ahir ja que potser tenia excusa pel que va passar amb Paulí. De fet, jo els partits que he vist quan jugem a fora per la tele, no noto que es dirigeixi al public. Es més, segur que si ho hagues fet, ens haugessin dit algo pel foro els de l'afició rival. I ultimament nomès entren a felicitar-nos! :mrgreen:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 23 Ene 2022, 13:34

Ibon Navarro cessat.
Una llàstima que hagi sigut per la derrota contra nosaltres. A mi és un tio que em cau molt bé, i bon entrenador. Si bé és cert que és inexplicable que amb la plantilla que té Morabanc només hagi aconseguit 5 victòries, crec que és una decisió un pèl injusta. Però això és esport professional.

Si marxés Pedro Martinez (tan de bo que no) no m'importaria que tornés i segur que ell tornaria també encantat.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 10 Abr 2024, 23:19