BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 18 Ene 2022, 09:47

Avui podem saber qui ens tocarà a la Champions.

https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... opeus.html

Em queda el dubte de si ens convé més Burgos o Darussafaka. Burgos és més a prop, però s'han reforçat molt amb jugadors Eurolliga com Eddie.

D'altra banda, segueixo sorprés perquè Urtasun acceptés deixar un equip on jugava més de 20 min per partit, per venir a Manresa i no jugar a l'ACB, i suposem que poc o res a la Champions.
No deu ser pas un tema econòmic, suposo que per estar més a prop de casa, però és un pas enrera a nivell esportiu.
[img][/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 18 Ene 2022, 12:36

Johnny2 escribió:Avui podem saber qui ens tocarà a la Champions.

https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... opeus.html

Em queda el dubte de si ens convé més Burgos o Darussafaka. Burgos és més a prop, però s'han reforçat molt amb jugadors Eurolliga com Eddie.

D'altra banda, segueixo sorprés perquè Urtasun acceptés deixar un equip on jugava més de 20 min per partit, per venir a Manresa i no jugar a l'ACB, i suposem que poc o res a la Champions.
No deu ser pas un tema econòmic, suposo que per estar més a prop de casa, però és un pas enrera a nivell esportiu.
A Urtasun l'hem donat d'alta per a jugar l'ACB.
Entenc que ve degut a que Jou es un 2'5 mentre Vaulet es un 3'5. Crec que s'endurà força minuts dels que disposa el Rafa.
Ja veurem.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 18 Ene 2022, 13:13

Johnny2 escribió:Avui podem saber qui ens tocarà a la Champions.

https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... opeus.html

Em queda el dubte de si ens convé més Burgos o Darussafaka. Burgos és més a prop, però s'han reforçat molt amb jugadors Eurolliga com Eddie.

D'altra banda, segueixo sorprés perquè Urtasun acceptés deixar un equip on jugava més de 20 min per partit, per venir a Manresa i no jugar a l'ACB, i suposem que poc o res a la Champions.
No deu ser pas un tema econòmic, suposo que per estar més a prop de casa, però és un pas enrera a nivell esportiu.
La lliga mexicana ja es va acabar. El 22 d'octubre va finalitzar la lliga regular i diria que el seu equip no es va classificar pels Playoff. Suposo que estava des de llavors a Iruña.
Última edición por CalQuinze el 18 Ene 2022, 13:28, editado 1 vez en total.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 18 Ene 2022, 13:15

CalQuinze escribió:
Johnny2 escribió:Avui podem saber qui ens tocarà a la Champions.

https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... opeus.html

Em queda el dubte de si ens convé més Burgos o Darussafaka. Burgos és més a prop, però s'han reforçat molt amb jugadors Eurolliga com Eddie.

D'altra banda, segueixo sorprés perquè Urtasun acceptés deixar un equip on jugava més de 20 min per partit, per venir a Manresa i no jugar a l'ACB, i suposem que poc o res a la Champions.
No deu ser pas un tema econòmic, suposo que per estar més a prop de casa, però és un pas enrera a nivell esportiu.
La lliga mexicana ja es va acabar. El 22 d'octubre va finalitzar la lliga regular i diria que el seu equip no es va classificar pels Playoff. Suposo que portava des de llavors a Iruña.
Caram, quin calendari tant curiós a Mèxic.
Això ho explicaria.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 18 Ene 2022, 15:20

I a l acb pot jugar, no? Que no sigui steinbergs qui es quedi sense jugar...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 18 Ene 2022, 15:55

TASTET escribió:I a l acb pot jugar, no? Que no sigui steinbergs qui es quedi sense jugar...
Sí que podrà i suposo que tornaran les rotacions i es repartiran els dies de descans com feien a les primeres jornades.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 18 Ene 2022, 18:19

Doncs jo no crec que Urtasun jugui a l'ACB, si no hi ha cap circumstància extranya, estil lesió o baixa forma d'un exterior.

Tenim uns exteriors en una gran forma i que tots voldrien estar més minuts a pista. En aquests moments no crec que tingui lloc en la rotació.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 18 Ene 2022, 18:43

Veurem com està Urtasun de forma , però ara mateix si a fitxat per tota la temporada és que té opcions i dir si jugarà o no ara mateix no ho sabem.... qué entri 3 triples a cada partit i veurem si juga o no, vaig parlar amb ell diumenge i te moltes ganes de jugar :brindo por eso:

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 18 Ene 2022, 18:57

Prepara algo especial per demà la Grada d'Animació?
Va Som-hiii! :alarma:

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 18 Ene 2022, 20:13

El Darussafaka ha apallissat al Burgos i es jugaran el pas a la següent fase al tercer partit. Per altra banda, el Treviso ha guanyat a Atenes i ha certificat el pas al vuitens de final i serà un del nostres propers rivals.
Última edición por CalQuinze el 18 Ene 2022, 20:17, editado 1 vez en total.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 18 Ene 2022, 20:17

CalQuinze escribió:El Darussafaka ha apallissat al Burgos i es jugaran el pas a la següent fase al tercer partit. Per altra banda, el Treviso ha guanyat a Atenes i ha certificat el pas al setzens de final i serà un del nostres propers rivals.
Comença bé el Paco Olmos... a veure si també durarà 34 dies. Això del Burgos és per fer-s'ho mirar, han destruit en 3 mesos tot el crèdit que han guanyat en 3 anys, fums pujats és el que té.

Crec que passarà el Darussafaka i ens tocarà un grup bastant xungo...

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 18 Ene 2022, 20:22

Manrusia9 escribió:
CalQuinze escribió:El Darussafaka ha apallissat al Burgos i es jugaran el pas a la següent fase al tercer partit. Per altra banda, el Treviso ha guanyat a Atenes i ha certificat el pas al setzens de final i serà un del nostres propers rivals.
Comença bé el Paco Olmos... a veure si també durarà 34 dies. Això del Burgos és per fer-s'ho mirar, han destruit en 3 mesos tot el crèdit que han guanyat en 3 anys, fums pujats és el que té.

Crec que passarà el Darussafaka i ens tocarà un grup bastant xungo...
Així tindrà més mèrit. :D

A aquestes alçades de la competició ja és normal que ens toquin equips difícils i això que la nostra fase de grups ja era ben bèstia.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Ene 2022, 09:33

Prefereixo el Darussafaka que el Burgos.
Ahir van perdre però crec que el Burgos té millors jugadors... i no van jugar McGee ni Eddie.

Segur que el tercer partit anirà diferent.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Ene 2022, 09:58

Avui és el DIA. Som-hi Manresaaaa!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 19 Ene 2022, 11:21

goyathay escribió:
irontms escribió:Suposo que els què estan mamant polla de Maye estan a la cova no?
Jo l'he criticat molt durament, pero en rao durant la primera meitar de la primera volta. Peri crec que s'ho mereixia. No aportava res, o poc i quan llançava anotava poc

Ja fa unes 4-5 jornades que no el critico ja que m'esta agradant com juga. I avui ha estat Sublime!!!!

Que segueixi aixi ja que si torna a les andades ( i no em refereixo nomes a un partit) el tornare a criticar.
Cada temporada es critica als jugadors que en teoria venen a ser importants i mai se'ls hi dona marge per adaptarse a la lliga.

Ni Lalanne servia, ni Eatherton servia, ni Maye sembla que tampoc... qui serà l'any que ve? de moment TOTS aquests han anat callat boques i crec que Maye al final tindrà un rendiment positiu. La qualitat la té i de sobres.

Crec que molts vem veure que Maye venia passat de pes a part que Moneke ha superat les espectatives de tothom, però crec que cada cop es complementa mes amb Moneke, sobretot en tir exterior i bona mà des del tir lliure, que precisament es el que no te Chima.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Ene 2022, 12:09

irontms escribió:
goyathay escribió:
irontms escribió:Suposo que els què estan mamant polla de Maye estan a la cova no?
Jo l'he criticat molt durament, pero en rao durant la primera meitar de la primera volta. Peri crec que s'ho mereixia. No aportava res, o poc i quan llançava anotava poc

Ja fa unes 4-5 jornades que no el critico ja que m'esta agradant com juga. I avui ha estat Sublime!!!!

Que segueixi aixi ja que si torna a les andades ( i no em refereixo nomes a un partit) el tornare a criticar.
Cada temporada es critica als jugadors que en teoria venen a ser importants i mai se'ls hi dona marge per adaptarse a la lliga.

Ni Lalanne servia, ni Eatherton servia, ni Maye sembla que tampoc... qui serà l'any que ve? de moment TOTS aquests han anat callat boques i crec que Maye al final tindrà un rendiment positiu. La qualitat la té i de sobres.

Crec que molts vem veure que Maye venia passat de pes a part que Moneke ha superat les espectatives de tothom, però crec que cada cop es complementa mes amb Moneke, sobretot en tir exterior i bona mà des del tir lliure, que precisament es el que no te Chima.
Dels que dius no n'he criticat mai cap. A Lalane i a Eatherton que jo sapiga nomès recordo critiques del Leo i prou. A Maye si que l'he criticat però els números parlaven, no ho he fet per vici. I pot tenir la qualitat que vulgui. Ser una superestrella del basquet, però si no ho demostra amb el joc i amb els numeros per mi com si ve avalat pel Michael Jordan.
I si, cal donar-l'hi temps, però no el vaig criticar ni a la pre-temporada ni a la primera jornada, ni a la segona. Ja havíem fet uns quants partits. Moneke que va ser el darrer en arribar, va començar a rendir a les primeres de canvi i l'únic que no acabava de rendir era Maye.
I per sort, sembla que ara ja s'ha acoplat i sembla ser que ara si, es veu la qualitat amb el tir. I a part de punts també aporta rebots i algun tap que es el que jo em queixava a inici de temporada ja que en algun partit feia 7-8 punts per partit, i prou. Ojala segueixi així i com tu dius tanqui boques. Però clar, si no vols que les obrin, ho has de demostrar en el joc.
I com que pago el meu carnet, tinc dret a criticar al jugador que no ho fa be. I jo soc dels que tinc paciencia.

Però bueno va, que segueixi així i estaré amb la boca tancada per criticar-lo i oberta per elogar-lo. Per animar l'equip sempre la tinc oberta.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 19 Ene 2022, 20:57

Aquesta nit pot ser historica! Som-Hi!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 Ene 2022, 22:24

Si no els podem aturar en defensa...

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 19 Ene 2022, 23:30

A LA COPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pd: Jugar amb CHIMA MONEKE es fer trampa!!! Quin animal!!!

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ene 2022, 23:32

Piterlanguila escribió:A LA COPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pd: Jugar amb CHIMA MONEKE es fer trampa!!! Quin animal!!!
:brindo por eso: :brindo por eso: :botar: :botar: :botar: Granadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tierra soñada por MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 03:42