BAXI MANRESA

proigravshii
Mensajes: 13633
Registrado: 26 Mar 2010, 19:33
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

Re: BAXI MANRESA

por proigravshii » 19 Ene 2022, 23:32

Per molts anys Resa
,Lisardo Gómez un Breoganista luchador y valiente. Hazte fan de Bilbao Basket,y serás siempre joven.En 2014 hablaron de 3 años de economía de guerra,aún no hemos llegado al 2017.Que lento pasa el tiempo en Miribilla

Imagen

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Ene 2022, 23:33

Vamoooooooooossssss! Enorme equip!! Descomunal Monekeeeeee!!!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ene 2022, 23:36

proigravshii escribió:Per molts anys Resa
:brindo por eso: company :)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 19 Ene 2022, 23:43

Bestial aquest equip, sempre patint! Anem a Granada.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 20 Ene 2022, 00:20

Vamos!!!! 18 anys despres, hi tornem!!! I ara en podem fer una de grooooossa!!!!!

I per que no?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 20 Ene 2022, 00:33

Arribat a casa!!!!
Ufffff brutal aquest equip!!!! Quina energia, quin bon rotllo.....
I a la COPA!!!!
I ull, a la Copa anem sense cap pressió....... A veure si la liarem........

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 20 Ene 2022, 00:39

Molta alegría i emoció avui al Congost i tot gràcies a aquest equip qué és MOLT GRAN a seguir disfrutant del present que es el que ens mereixem :brindo por eso:

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 20 Ene 2022, 00:41

Brutal aquest equip!
Som capaços de patir de valent i guanyar de 20!!
Això és ADN Manresa pur, el patiment que no falti que ho trobariem a faltar! :)

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 20 Ene 2022, 00:44

ANEM A LA COPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! :mate: :botar:

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 20 Ene 2022, 00:53

Que no pari la feeesta! :brindo por eso: :botar: :botar: :botar:
[img][/img]

m@rK
Mensajes: 17816
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: BAXI MANRESA

por m@rK » 20 Ene 2022, 00:59

Haurem tardat 18 anys per anar de Sevilla a Granada... :D
Casi res... :todos a botar:
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 20 Ene 2022, 01:25

m@rK escribió:Haurem tardat 18 anys per anar de Sevilla a Granada... :D
Casi res... :todos a botar:
Ni de genolls i amb un ciri a la mà hauríem tardat tant!

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 20 Ene 2022, 08:56

:brindo por eso: :brindo por eso: :brindo por eso: :brindo por eso: :brindo por eso:

Ens veiem a Granada :botar:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 20 Ene 2022, 22:13

El Darussafaka ha guanyat a Burgos i serà l'últim rival que ens faltava per saber del nostre grup del top16 de la Champions. Dues visites a Turquia, deunidó.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 20 Ene 2022, 23:33

Ja es pot dir que hi ha 7 equips classificats per la Copa, i queda una darrera plaça, que probablement serà per Tenerife.
https://www.acb.com/articulo/ver/314460 ... l-rey.html

No és matemàtic, però perquè hi haguéssin canvis, els averages haurien de ser molt bèsties.

I és una Copa amb grans sorpreses, com que no hi siguin Baskonia o Tenerife, Unicaja, Gran Canaria, i crec que també Andorra, que va semblar que feien un equip molt ambiciós, però no acaben de funcionar.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 21 Ene 2022, 01:16

#gladyr# escribió:
goyathay escribió:Es a dir que ara mateix i tal com esta ara mateix la clasificació seria:

2D: Falco Szombatthely contra 3C: JDA Dijon el qual amb quedaria amb el primer ja que no el conec de res i la lliga hungara no la veig jo molt potent i en canvi el Dijon en fa mes respecte.
I per l'altre cantó tenim del 2H: tenim el Besiktas Icrypex contra el 3G: El Darüssafaka que es un ex-Eurolliga!
Clarissim que prefereixo el Besiktas. Turc per turc, em quedo amb el primer, tot i que els dos son complicats. Pero Darüssafaka el veig favorit per guanyar la Champions,

I el Primer del grup F. seria el Tofas Bursa ara mateix. Potser preferiria OOstende. La darrera vegada ens van guanyar però teniem lesionats i un Andy Toolson barallat amb el Pedro. I viatjar a Belgica ha de ser mes placentero que anar a a Turquia altre cop. A part que ja hi anirem segur si ens toca algun dels guanyadors entre el Besiktas o el Darussafaka.

De moment, disfrutem de la situació que aixo no ho podem veure gaire, i veure-ho des de la barrera com els altres es maten mentres nosaltres ja hi som, encara menys!!

Apa, ara a pel Breogan que, qui ho diria que un enfrontament entre aquests dos equips seria un partit de cara a la Copa del Rei i no per evitar posicions de descens!!!
Doncs a mi em sembla bastant pitjor equip Darussafaka que no el Besiktas. Darussafaka favorit per guanyarla? Cases dapostes no el fiquen ni entre els 15 primers...
Retornant al tema de fa un dos mesos....

Encara preferiu al Darussafaka? Jo he pogut veure alguna cosa del partit del Burgos i o bé el Burgos estar acabat, o bé... mama por! M'ha agradat força el Darussafaka, sobretot el base i el joc interior. Ara, es veritat que els bases del Burgos...vaja, no tenia bases ja que Renfroe ja fa mesos que esta de capacaiguda i l'altre que tenen, Kullamee, crec que es un dos reconvertit a base.
Es veritat que amb els nostres bases podem plantar cara amb els seus, i jo crec que els nostres amb els 3 bases podem inclos superar-los. Però el joc interior, bueno, nosaltres no tenim pas un joc interior dolent, però es que el seu m'ha net por.

Pero bueno, no he pogut veure gaire i no he pogut escoltar els comentaristes. Ara, del Besiktas, ara mateix no se res. Però aa ja es igual.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 21 Ene 2022, 10:20

Ara mateix Burgos éscequip per lluitar per baixar a LEB a sobre va jugar sense nikolic (base suplent lesionat) i mcgee i gamble a la rampa de sortida...
Renfroe, Benite jo crec que més que de capa caiguda és que estan desitjant sortir d allà...

Jo ja vaig dir al començar la lliga que Burgos era un dels candidats a baixar...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 21 Ene 2022, 12:30

TASTET escribió:Ara mateix Burgos éscequip per lluitar per baixar a LEB a sobre va jugar sense nikolic (base suplent lesionat) i mcgee i gamble a la rampa de sortida...
Renfroe, Benite jo crec que més que de capa caiguda és que estan desitjant sortir d allà...

Jo ja vaig dir al començar la lliga que Burgos era un dels candidats a baixar...

La veritat es que no m'ho pensava pas d'ells. Si que sabia que no farien la temporada igual que els dues anteriors i que baixarien el nivell. Però poc em pensava veure'ls tan abaix! A veure i per plantilla, tampoc els tocaria. Cert que Renfroe i Benite estan com estan per la dinàmica de l'equip però si l'equip comença a guanyar, no tinc cap dubte que ells dos tornaran al nivell que estaven. Però bueno, a mi no em cauen gaire bé i d'ençà el que li han fet al Breogan, que li han birlat l'entrenador com si fos un equip "grande", encara més. M'encantaria que baixessin però lamentablement per plantilla no crec que passi.
A no se que Betis, Obradoiro i Fuenlabrada que son les altres 3 que veig mes fluixets, vagin guanyant partits i quan Burgos comenci a remuntar, ja sigui massa tard!
Última edición por goyathay el 21 Ene 2022, 13:35, editado 1 vez en total.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 21 Ene 2022, 13:29

Només que Nnoko s'aprengui els sistemes i Eddie fiqui la meitat del que ficava a Murcia tenen numeros de salvar-se. Ahir Nnoko fa el que vol amb els pivots del Darussafaka sempre que no inclogués comunicar-se amb algun company seu

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 21 Ene 2022, 15:29

Borja Perez. escribió:Només que Nnoko s'aprengui els sistemes i Eddie fiqui la meitat del que ficava a Murcia tenen numeros de salvar-se. Ahir Nnoko fa el que vol amb els pivots del Darussafaka sempre que no inclogués comunicar-se amb algun company seu
Jo no ho veig com tu. Eddie no defensa gens i Nnoko va marxar del Baskonia per problemes de comportament.
A mi em sembla que Burgos està fent una col•lecció de cromos i no tinc clar que els hi surti bé. El més important és fer grup i allà crec que no hi ha res d'això.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 16:31