BAXI MANRESA

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 15 Sep 2017, 10:23

Brutal video de presentació de la temporada...

https://youtu.be/SCGGiOhAlzA

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 15 Sep 2017, 14:52

giripower escribió:Brutal video de presentació de la temporada...

https://youtu.be/SCGGiOhAlzA


Dons el diumenge, com cada any, allà hi seré, animant al que per mi, diguin el que diguin, es el màxim favorit al ascens, repeteixo, per mi, perquè per mi els nostres sempre son els millors.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 15 Sep 2017, 14:57

bowie15 escribió:
giripower escribió:Brutal video de presentació de la temporada...

https://youtu.be/SCGGiOhAlzA


Dons el diumenge, com cada any, allà hi seré, animant al que per mi, diguin el que diguin, es el màxim favorit al ascens, repeteixo, per mi, perquè per mi els nostres sempre son els millors.


Però no hem de canviar mig equip ja? :todos a botar:

Com ve dius, a mort amb els què tenim des del primer dia!

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 17 Sep 2017, 21:31

Imagen

Opinions els qui heu estat??? Crec que era important guanyar avui, despres de dos partits complicats, perquè no comencessin els dubtes.

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: ICL MANRESA

por kelo_19 » 17 Sep 2017, 23:06

cuttlas escribió:
Opinions els qui heu estat??? Crec que era important guanyar avui, despres de dos partits complicats, perquè no comencessin els dubtes.

Jo hi he anat i estic bastant d'acord amb el que ha dit l'Aleix a la RDP. (https://t.co/N1SiGcTLRr)

Sembla que hi ha bona projecció ofensiva, però s'ha patit en defensa amb alguns errors que no haurien de passar en partits de lliga(Hamilton ha patit molt darrera, sobretot al principi del partit).

Gintvainis més tirador que director, Muñoz a mi m'ha agradat molt(té molta garra, es dels que agraden al Congost), Lundberg té marge de creixement.
A la part de necessita millorar ficaria Allen, que ha d'acabar d'entrar en dinàmica, i el tema que s'ha parlat molts cops aquí de la defensa dels pivots visitants(hem patit MOLT amb Gerun a l'últim quart, i Diagne perquè s'ha carregat de faltes, però en algun moment s'estava exhibint).

PD: Destacar la presència de Sito Alonso a la grada del Nou Congost, a un lloc molt normalet.....de fet el tenia al costat :P :P :D . Ja el podríem haver convidat al palco.... :botepiernas:
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 17 Sep 2017, 23:23

a mort amb el equip que tenim siiiiiii ara s´ha de fitxar un 5 urgentment ja que avui mateix aquest partit fora de casa difícilment es guanya , avui Gerun se a menjat amb patates els nostres pivots , Trias segur rendiria molt mes de 4 i Hamilton de 3 .
Destacar la presentació del equip i felicitar els organitzadors amb la presencia dels abonats mes antics i les penyes ..un aplaudiment per el club :brindo por eso:

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 18 Sep 2017, 00:19

Si el club veu, com la majoria, que necessitem urgentment un 5, caldria fer-ho ja.
El primer partit el tenim a casa amb el Càceres i no se'ns hauria d'escapar amb l'equip actual. Però a partir d'aquí ens venen partits a fora amb Melilla, Palencia i Breogan, que les passarem magres si no tenim totes les armes a punt.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 18 Sep 2017, 01:39

Jo hi he estat i noto que es juga mes el joc interior que els darrers anys, Moltes jugades de base entrant a dins i passant al pivot pero en canvi no es fa amb els escoltes ni els alas. Per una altre banda, detecto un error que tambe seguim fent des de els darreres temporades i es que quan tenim un tirador no li creem espais ni l'ajudem en que ho pugui generar-se ell el llançament fent blocs amb els pivots al defensor del tirador. L'anya passat va passar molt amb aratinovic i amb Suggs on molt dels errors en llançament d'ell venien perque s'havia de generar ell el tir creant un handicap alhora de llançar i avui ho he notat amb Gintvainis i Lundberg. De fet, Gintvains ha llançat el primer al tercer quart i despres n'ha llançat dos mes i ha fet per llançar mes vegades però els defensors rivals han vist que tenia bona ma i nosaltres no hem ajudat a que trobes espais per seguir-ho intentant. Lundberg s'el veu mes curtit i potser es mes capaç de generar-se el tir però el triple que trenca el partit un cop n'havia fallat dos de consecutius li el fa perque te uns segons per pensar-se el tir estan sol a la cantonada.

Això costa, evidentment que costa que un tirador llenci sol, però s'ha de treballar als entrenaments i aquest any on en teoria els rivals son inferiors o millor dir, nosaltres en teoria si més no estem mes igualats al rival en potencial d'equip que les darreres temporades on sempre jugaven amb plantilles molt clarament superiors, ho hem d'aprofitar per que els nostres tiradors puguin cada partit anotar minim 12 punts per partit.

Dir que Hamilton sembla un jugador molt tosco però que si es puleix i el cervell no se li gira, pot ser un jugador important i decisiu en finals ajustats.

I dir que Javi Mujica defensivament te un cos que ens pot ajudar defensivament i fer-se amo de la zona però que de moment trobo que no ho esta fent. Alerta! No dic ofensivamnet, nomès li demano defensa. A falta d'un pivot de 150 kilos a dins ell, es el mes semblant que tenim tot i ser un pel baix. Però ha de treure mes profit del seu poderós cos.

Bé, ja tinc ganes de começar la lliga. Em fa l'efecte que no serem tant poderosos com s'ha dit però crec que tenim una plantilla molt complerta i crec que hi ha altres plantilles on hi haura 3 o 4 jugadros destacats però els demes seràn normalillos tirant a fluixos i haurà algun jugador que pensarem tots, "com collons s'ha dedicat al basquet". Crec que serem equip de playoff, però no se si serem entre els 4 primers. Si millorem en defensa i el rebot, crec que podemfer grans coses en equip equip i ens podem divertir molt.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Sep 2017, 06:26

Leodavinci39 escribió:Bé, després de mi cafeconleche :mrgreen: una breu crónica (m han demanat que no em passi amb la crítica 8-) :jeje: ) del RIDICUL d ahir :llanto:
El partit no té història :travieso: , domini aclaparador de L Hospi, que tot i ser físicament molt inferior, va estar molt més encertat que un ICL Manresa que només li va fer 55 punts :o :shock: :llanto: (si, ja sé que al marcador posa 58, però és que els darrers 3 punts, un de tir lliure, de Costa, ja amb els juvenils de L Hospi en pista, no compten :mrgreen: )
I res, CONFIRMAR les meves 1es impressions. Ara que ja els he vist en directe. 8-)

-Per començar, Hamilton no és que no sigui un 4 :travieso: , és que no és ni 3,5!!!!!!!!!! És un 2,5, Bonet, però un 2,5.
-Gintvainis, em va agradar en atac però en defensa és un coladero :-? Aleix al final el va haver d esbroncar i aseure. D altra banda, sabia que alguns minuts jugaran plegats ell i Costa però em va sorprendre que Aleix posi a Costa de "2" quan el tirador és Gintvainis :o :shock:
-Lundberg? Almenys ahir no va demostrar gaire cosa, però si se li veuen ganes i una gran capacitat atlètica.
-Allen :mrgreen: , aquest me´l guardo pel final :demonio: Es confirma que el meló ens ha sortit dolent :-?
-Sakho, allò que ja savem, físicament és una bèstia pel que fa al rebot, però en atac no aporta res i comet les típiques faltes "intencionades" de "pardillo" que ja li veiem a Belemene l any passat :((
-Trías sobradísism per a la categoría :amor:
-Muñoz, em va agradar en la seva tasca de "veterà" :brindo por eso:
-Mugica, va pasar completament desapercebut, jugador de rotació :roll:
-Costa, allò que ja savem d ell, combina accions de crack amb pèrdues tontes de pilota: una de cal i una de sorra. Un líder al vestidor.


Em ratifico en les meves impressions sobre la plantilla. 8-) 8-)
Som els 3ers en l escala de favorits aquest any, per darrera de Melilla i Breogan.

PD: Sort que Gerun venia de jugar un partit contra el Tenerife que va acabar a les 2 del migdia, sinó amb ell de titular, ahir no guanyem ni de conya :rodarbalon: I no boblidem que el Barça B és dels equips de la part mitja/baixa de LEB ORO :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 18 Sep 2017, 13:31

Crònica del partit d'ahir del amics de Xiulet Final, amb roda de premsa d'Aleix Duran i declaracions d'Álvaro Muñoz

http://www.xiuletfinal.cat/bona-imatge-del-basquet-manresa-el-dia-de-la-seva-presentacio/

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: ICL MANRESA

por Patterson » 18 Sep 2017, 18:51

Bones, jo ahir era el partit, i per mi que vem jugar a mig gas, en cap moment va córrer perill la victoria, nomes vam tenir algun problema per parar els 5s del Barça, però prefereixo no poguer parar un tio tosco com Diagne, i defensar bé els exteriors,com vam fer ahir!!
Jo crec que aquest equip amb una mica mes de rodatge, no tenim de tenir problemes per se dels 3 millors!!
I Leo un tio sol no guanya un partit, per tant si el Gerun aquest no hagués jugat el mati hauríem guanyat igualment, o vas veure perillar la victòria? O potser ni has vist el partit.......Jo el que veig es que aquí només es critica.....i això no ens interessa, em de ser mes positius collons!!

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 18 Sep 2017, 19:14

Jo tambe penso que si Gerun no hagues jugat al mati tambe hauriem guanyat ja que Gerun va fer un partidas. Es mes , potser haguesim guanyat de mes ja que hagues estat mes fred i el.fetSi d'haver jugat contra uns pivots Acb al mati amb un equip que disposa de pocs minuts a jugar-ne un altre a la tarda seguent sentseel el lider contra un equip que pivots leb, canvia molt i crec que mes que un handicap va ser una ventatge molt bona.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 18 Sep 2017, 20:28

Jo confio molt en Aleix Duran, la veritat es que ha estat una sorpresa agradable, m'agrada molt la seva serenor, la seva tranquil·litat i com analitza els pre i post partits. Jo crec en el que ha dit, la carrega física es forta i els jugadors arribaven un segon tard a moltes de les defenses. Quan la carrega fàsica baixi els jugadors seran mes frescos...

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Sep 2017, 20:35

giripower escribió:Jo confio molt en Aleix Duran, la veritat es que ha estat una sorpresa agradable, m'agrada molt la seva serenor, la seva tranquil·litat i com analitza els pre i post partits. Jo crec en el que ha dit, la carrega física es forta i els jugadors arribaven un segon tard a moltes de les defenses. Quan la carrega fàsica baixi els jugadors seran mes frescos...


I a la 2a volta estarán com toros, mentres que altres equips més "veterans" patiran una devallada. :brindo por eso:
Jo també confio plenament amb Aleix Duran. :amor: Allò que em preocupa més, com acostuma a pasar-me, és la confecció de la plantilla. Estic segur que Aleix veu també que falta un 5 amb kgs 8-) 8-) , una altra cosa és que no li pguin o no li vulguin portar. :P

Com que tindrem dos partits contra el Barça B, ja comprovarem si amb un Gerun "fresc", guanyem o no ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Sep 2017, 07:59

giripower escribió:Jo confio molt en Aleix Duran, la veritat es que ha estat una sorpresa agradable, m'agrada molt la seva serenor, la seva tranquil·litat i com analitza els pre i post partits. Jo crec en el que ha dit, la carrega física es forta i els jugadors arribaven un segon tard a moltes de les defenses. Quan la carrega fàsica baixi els jugadors seran mes frescos...


Sobre això que comentes............ interessant entrevista amb Adrián Rubio, el preparador físic:

https://www.youtube.com/watch?v=d3wlTVBIUb4
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 19 Sep 2017, 12:04

Yo tambien asistí al partido del domingo y pude ver al equipo en directo por primera vez esta temporada.
Es demasiado pronto para hacer valoraciones, ya sabéis mi opinión, pero parece evidente que hemos hecho un equipo para correr.
Por mucho que me pese :D , tendré que dar la razón a Leo en cuanto a que vamos a tener problemas con equipos que tengan pivots grandes, tuvimos muchos problemas de rebote y defensa ante las torres del Barça.
También reconoceréis que en LEB no nos vamos a encontrar con los Gasoles precisamente, así que, teniendo en cuenta que nos hemos reservado una ficha, paciencia.
En lo que no estoy nada de acuerdo es en que Hamilton es, como mucho, un 2'5, por favor Leo te has pasado tres pueblos, es un 4 que juega de fuera a dentro pero capaz de postear, a mí me gusto bastante y me atrevería a decir que cuando se adapte va a ser un jugador determinante.
Como cada temporada, debe ser una tradición, me preocupan los bases, al lituano lo veo más de escolta que de base puro y Costa, de momento, igual que en ACB, sin confianza, ¿tanto costaba fichar un base veterano y fiable?
tipo Uriz o Llompart, por ejemplo, simplemente por poner dos nombres.
En fin, el equipo no me desagrado pero nos falta mucho trabajo sobretodo en defensa.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Sep 2017, 13:38

bowie15 escribió:Yo tambien asistí al partido del domingo y pude ver al equipo en directo por primera vez esta temporada.
Es demasiado pronto para hacer valoraciones, ya sabéis mi opinión, pero parece evidente que hemos hecho un equipo para correr.
Por mucho que me pese :D , tendré que dar la razón a Leo en cuanto a que vamos a tener problemas con equipos que tengan pivots grandes, tuvimos muchos problemas de rebote y defensa ante las torres del Barça.
También reconoceréis que en LEB no nos vamos a encontrar con los Gasoles precisamente, así que, teniendo en cuenta que nos hemos reservado una ficha, paciencia.
En lo que no estoy nada de acuerdo es en que Hamilton es, como mucho, un 2'5, por favor Leo te has pasado tres pueblos, es un 4 que juega de fuera a dentro pero capaz de postear, a mí me gusto bastante y me atrevería a decir que cuando se adapte va a ser un jugador determinante.
Como cada temporada, debe ser una tradición, me preocupan los bases, al lituano lo veo más de escolta que de base puro y Costa, de momento, igual que en ACB, sin confianza, ¿tanto costaba fichar un base veterano y fiable?
tipo Uriz o Llompart, por ejemplo, simplemente por poner dos nombres.
En fin, el equipo no me desagrado pero nos falta mucho trabajo sobretodo en defensa.

:botar: :botar: :)

Sobre Hamilton, eso és que aún no lo has visto coger la bola en defensa y subirla como un escolta, que lo hace muyyyyyyyyyyyyy a menudo. Salvando las distancias :D me recuerda a Hanga. De ahí que lo vea como un 2,5 :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 19 Sep 2017, 17:03

Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:Yo tambien asistí al partido del domingo y pude ver al equipo en directo por primera vez esta temporada.
Es demasiado pronto para hacer valoraciones, ya sabéis mi opinión, pero parece evidente que hemos hecho un equipo para correr.
Por mucho que me pese :D , tendré que dar la razón a Leo en cuanto a que vamos a tener problemas con equipos que tengan pivots grandes, tuvimos muchos problemas de rebote y defensa ante las torres del Barça.
También reconoceréis que en LEB no nos vamos a encontrar con los Gasoles precisamente, así que, teniendo en cuenta que nos hemos reservado una ficha, paciencia.
En lo que no estoy nada de acuerdo es en que Hamilton es, como mucho, un 2'5, por favor Leo te has pasado tres pueblos, es un 4 que juega de fuera a dentro pero capaz de postear, a mí me gusto bastante y me atrevería a decir que cuando se adapte va a ser un jugador determinante.
Como cada temporada, debe ser una tradición, me preocupan los bases, al lituano lo veo más de escolta que de base puro y Costa, de momento, igual que en ACB, sin confianza, ¿tanto costaba fichar un base veterano y fiable?
tipo Uriz o Llompart, por ejemplo, simplemente por poner dos nombres.
En fin, el equipo no me desagrado pero nos falta mucho trabajo sobretodo en defensa.

:botar: :botar: :)

Sobre Hamilton, eso és que aún no lo has visto coger la bola en defensa y subirla como un escolta, que lo hace muyyyyyyyyyyyyy a menudo. Salvando las distancias :D me recuerda a Hanga. De ahí que lo vea como un 2,5 :postureo:


Trias també pot sortir botant i no crec que el vegis com un 2.5 :D Precisament això mateix ho comentava l'Aleix Duran en una entrevista: el fet de què els nostres 2 pivots pugin sortir botant després de rebot ha de ser una arma molt important per poder correr aquest any, que està clar que és el nostre gran objectiu.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 19 Sep 2017, 19:31

cuttlas escribió:
Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:Yo tambien asistí al partido del domingo y pude ver al equipo en directo por primera vez esta temporada.
Es demasiado pronto para hacer valoraciones, ya sabéis mi opinión, pero parece evidente que hemos hecho un equipo para correr.
Por mucho que me pese :D , tendré que dar la razón a Leo en cuanto a que vamos a tener problemas con equipos que tengan pivots grandes, tuvimos muchos problemas de rebote y defensa ante las torres del Barça.
También reconoceréis que en LEB no nos vamos a encontrar con los Gasoles precisamente, así que, teniendo en cuenta que nos hemos reservado una ficha, paciencia.
En lo que no estoy nada de acuerdo es en que Hamilton es, como mucho, un 2'5, por favor Leo te has pasado tres pueblos, es un 4 que juega de fuera a dentro pero capaz de postear, a mí me gusto bastante y me atrevería a decir que cuando se adapte va a ser un jugador determinante.
Como cada temporada, debe ser una tradición, me preocupan los bases, al lituano lo veo más de escolta que de base puro y Costa, de momento, igual que en ACB, sin confianza, ¿tanto costaba fichar un base veterano y fiable?
tipo Uriz o Llompart, por ejemplo, simplemente por poner dos nombres.
En fin, el equipo no me desagrado pero nos falta mucho trabajo sobretodo en defensa.

:botar: :botar: :)

Sobre Hamilton, eso és que aún no lo has visto coger la bola en defensa y subirla como un escolta, que lo hace muyyyyyyyyyyyyy a menudo. Salvando las distancias :D me recuerda a Hanga. De ahí que lo vea como un 2,5 :postureo:


Trias també pot sortir botant i no crec que el vegis com un 2.5 :D Precisament això mateix ho comentava l'Aleix Duran en una entrevista: el fet de què els nostres 2 pivots pugin sortir botant després de rebot ha de ser una arma molt important per poder correr aquest any, que està clar que és el nostre gran objectiu.


Es el que s'ha buscat en la configuració de la plantilla, que fins i tot els pivots puguin sortir botant al contraatac com un dels petits, Trias, Hamilton, Mujica ho poden fer perfectament, Sakho segurament no...

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 19 Sep 2017, 20:08

El partit contra el Huesca es pot veure en directe:

https://www.youtube.com/watch?v=HPvh0T6aQsg

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 04:52