BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por goyathay » 18 May 2017, 17:26

Suggs ez jugador ACB. Li va faltar confiança en el tir, com tots els nostres jugadors any rere any. Segur que Suggsen altres moments oen un equip en dinamica positiva seria una ametralleta. A mes dap buscar-se el tir, generar la jugada... li falta una mica de defensa pero si anota, que li vols demanar mes. Si anotes, es clar!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por giripower » 18 May 2017, 18:24

Suggs en un Rol tipus Espil o Perasovic per sortir 10 minuts i llençar 5 o 6 triples, però en defensa et perd el que aconsegueix en atac si el fas jugar 30 minuts. A més de que no es un lider, no tiba del carro...

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por joanmo1994 » 18 May 2017, 18:50

Si seguim a ACB, us la jugaríeu amb Txemi Urtasun? No seguirà al Obra [emoji27][emoji27]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 18 May 2017, 18:58

joanmo1994 escribió:Si seguim a ACB, us la jugaríeu amb Txemi Urtasun? No seguirà al Obra [emoji27][emoji27]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk

No. S ha passat 3/4 temporada lesionat...el que ea d expedient x es aranitovic que no ha jugat minuts fins a 3/4 jornades per acabar demostrant molt mes futur que Suggs
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por giripower » 18 May 2017, 19:31

No es cap expedient X, Ibon ho va explicar a la roda de premsa vs. Cai. Quan se'l va fitxar se li va posar una dieta i rutines de gimnàs per a pujar de pes i ser més fort per a competir bé a l'ACB, sembla ser que ha passat de tot i ho ha començat a entendre quan faltava poc per acabar la temporada. Per tant ha estat castigat fins que ha començat a seguir el pla...

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por giripower » 18 May 2017, 19:46

joanmo1994 escribió:Si seguim a ACB, us la jugaríeu amb Txemi Urtasun? No seguirà al Obra [emoji27][emoji27]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk


La veritat es que no se com està físicament. Però sempre demanem jugadors nacionals compromesos i aquest seria un d'ells. El factor risc pot ser alt però se li pot fer un contracte amb condicions per si no es recupera tallar-lo

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Iceman Gervin » 19 May 2017, 02:04

L'any passat molts deien que renovar Ibon era el millor fitxatge de la temporada, i ara el tirem a la foguera. Som cada cop més futboleros??
Consti que jo no el defenso. No penso que sigui un mal entrenador, no fa pitjor l'equip, però tampoc crec que millori gaire el rendiment dels seus jugadors.
Amb Ibon hi ha hagut massa casos de jugadors castigats i de jugadors que han estat un fracàs absolut. Em sembla (i nomès és una impressió personal) que no sap gestionar bé les situacions personals complicades.
Ara bé, si no som capaços de fer una plantilla decent CAP entrenador ens farà sortir de la cua.

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 May 2017, 07:57

bowie15 escribió:Per desdramatitzar una mica la nostra trista realitat passo a donar el resultat del duel Leo/Johnny respecta a Costa/Milos.
Sincerament he valorat mooooolt seriosament deixar-ho en empat ja que tant el Lluís com el Milos ho han fet realment malament.
Després d'un inici, sobretot en pretemporada, molt prometedor, Costa no a progressat com s'esperava.
Milos ha fet una temporada decepcionant i tenint en compte que va arribar a ser internacional amb Sèrbia, que no es poc, donaré per guanyador del cafè amb llet al Leo. :D :D
No perquè Lluís ho hagui fet bé sinó perquè tenia moltes esperances amb el Milos i m'ha decebut molt.

Pdta. M'afegeixo als que volen ajudar l'Ibon a fer les maletes i si convé el porto amb el meu cotxe a Saragossa. :) :)


Ejem ejem.................................. et faria rés fer de jutge també en el cafeconleche (amb croissant/ cocacola amb bocata pepito) que tinc apostat amb Tastet :brindo por eso:

Jo vaig dir fa mesos que Manresa baixa i que GBC (o Palència si guanya els play/off) puja i ell que Manresa no baixa i que GBC no puja. :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 19 May 2017, 08:35

Com que Palencia...es un annex a l aposta això? Jajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 May 2017, 08:44

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Iceman Gervin escribió:Ho torno a dir:
- El GBC ha empitjorat els seus números amb la estada a LEB.
- És fals que baixés per reduir el deute, va baixar per impossibilitat de fer front als pagaments del dia a dia. Amb el descens va poder fer una reducció dràstica de les despeses i pagar el deute a curt termini amb el FRAD.
Amb el dèficit que tenien i els actius practicament nuls no es podien acollir al concurs, haguessin anat a la fallida.
- El FRAD no està previst que es redueixi ni s'elimini.


En altres paraules............... si haguéssins seguit a ACB si o si, ara el GBC hauria deixat d existir ;) En canvi havent baixat, cobrat el FRAD, segueixen vivitos i coleando :P , quedan campions a LEB i optant a pujar a ACB un altre cop si es dóna el cas que s elimina el FRAD i aconsegueixen un sponsor potent.. I si no, a seguir una temporada més a LEB i a tornar-ho a probar la temporada següent (tard o d hora s eliminarà, com a molt pots aconseguir mesures cautelars un any 8-)

PD : Audiencia Nacional = PP, Ministre de l Esport és del PP, Ministre de l Esport és de Palència. Palència és un dels dos Clubs que tenien ascens ajornat a ara. :todos a botar:


Això no va de Manresa, això va de Palència 8-) I Palència si és prioritària ;)


Però val, deixem-ho en GBC si vols :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 19 May 2017, 09:50

Jaja jo el què dic és que no baixem
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 May 2017, 14:04

TASTET escribió:Jaja jo el què dic és que no baixem


:todos a botar: i jo que si
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Patterson » 19 May 2017, 16:23

Jo també crec que baixem.... e llegit un article, on es don gairabe per fet que l'any que be, hi haura lliga de 16...... per tant hi tenim magre!!

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por vittiman » 19 May 2017, 16:28

TASTET escribió:
joanmo1994 escribió:Si seguim a ACB, us la jugaríeu amb Txemi Urtasun? No seguirà al Obra [emoji27][emoji27]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk

No. S ha passat 3/4 temporada lesionat...el que ea d expedient x es aranitovic que no ha jugat minuts fins a 3/4 jornades per acabar demostrant molt mes futur que Suggs


El que m'ha arribat (no sé si és cert del tot), és queno ha jugat per indisciplina. Em van comentar que des de l'staff tècnic el van ordenar guanyar massa muscular i físic i el jugador no ho va fer, i Ibon el va deixar de fer jugar.

Això em van dir.

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 19 May 2017, 16:45

vittiman escribió:
TASTET escribió:
joanmo1994 escribió:Si seguim a ACB, us la jugaríeu amb Txemi Urtasun? No seguirà al Obra [emoji27][emoji27]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk

No. S ha passat 3/4 temporada lesionat...el que ea d expedient x es aranitovic que no ha jugat minuts fins a 3/4 jornades per acabar demostrant molt mes futur que Suggs


El que m'ha arribat (no sé si és cert del tot), és queno ha jugat per indisciplina. Em van comentar que des de l'staff tècnic el van ordenar guanyar massa muscular i físic i el jugador no ho va fer, i Ibon el va deixar de fer jugar.

Això em van dir.

Pot ser i no em semblaria malament, però massa problemes amb massa jugadors...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por francisco90 » 19 May 2017, 20:22

TASTET escribió:
vittiman escribió:
TASTET escribió:No. S ha passat 3/4 temporada lesionat...el que ea d expedient x es aranitovic que no ha jugat minuts fins a 3/4 jornades per acabar demostrant molt mes futur que Suggs


El que m'ha arribat (no sé si és cert del tot), és queno ha jugat per indisciplina. Em van comentar que des de l'staff tècnic el van ordenar guanyar massa muscular i físic i el jugador no ho va fer, i Ibon el va deixar de fer jugar.

Això em van dir.

Pot ser i no em semblaria malament, però massa problemes amb massa jugadors...


A l'ibon aquest any se lo anat de les mando el vestuario i tte de marcar perqué se lo acabar el cicle.
1x1 de cada jugador:
Cvektovic: ha tingut mala sort de la lesión crónica perqué fins que la va tenir era una dels mes regulars de la lliga
Costa: Crec que necesita un base titular vetera per poder aprender d'ell. Si aquest any m'ha decebut molt.
Machado: es un base passador que amb un equip mes compensat crec que haguessi mes coses
Suggs la decepció de la temporada perqué no ha sigut el tirador fiable que buscavem i en defensa era molt fluix.
Arantovic crec que ha estat castigat per no fer el que lo demanaven que era guanyar pes per aixo no ha jugar molt.
Montañez moota intensitat pero ja no está permitida jugar en ACB.
Tomás el millor jugador d'aquesta temporada el mes regular de tots. Marchara a un equip superior.
Belemene en defensa es molt fisic pero te d'aprendre a ver les faltes a temps. Ha jugar de 3 pero no el veig mes de 4 pk no te tir exterior.
Auda fins abans de la lesión era el 2n jugador mes regular de l'equip. Si no continuem a ACB marchara. i si continuem si rep una oferta bona marchara.
Trapani per mi la 2na gran decepció no era el jugador que buscavem
Rey un jugador que va venir per Andric pero no pot ser pívot titular de un equip ACB.
Cackarun el 5 mes regular de l'equip pero medeix 2.05 si arriba.
Andric era un passota que va tindra una discusión amb Ibon.
Brión un parche
Zaystev malissim

Ibon ha Fet una temporada nefasta i te de marchar.
Pere Romero se lo ha acabar el cicle pero aquest any no ha sigut culpa seva que s'haigui reduit el pressupost per la plantilla.
La directiva yo ha Fet molt molt malament perqué no es han mirat en acabar la temporada en números pisirptius pero deportivamente a sigut un desastre

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 20 May 2017, 08:09

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Dates clau 8-) :
Aquest dilluns reunió CSD amb FEB (Garbajosa) i ACB (Roca)
Aquest dimarts reunió CSD amb els 4 grans: Barça Madriz, Baskonia i Unicaja.
Dia 23 reunió extraordinària ACB
Dia 25 reunió CSD amb GBC

PD: Dia 5 setembre, reunió Tastet amb leodavinci per pagar-li cafeconleche :todos a botar:


De la reunió d avui n ha trascendit que de LEB pujaran 2 equips. 8-)

A veure de la reunió de demà, què en surt.


Poqueta cosa :roll: Del poc que se´n sap és que s ha acordat un repartiment lineal del money (recordem que fins ara era en funció de la classificació final de cada equip), i l establiment d un pressupost mínim per estar a ACB.
Només són rumors, però es comenta que mentres que els Clubs petits aposten per mantenir una "Lliga Endesa" 6 temporades més, els 4 grans aposten per crear la seva propia "Lliga Movistar". :-?


Més filtracions 8-) 8-) Lliga de 16 equips. Baixen Manresa i Betis i puja un de LEB.

Tastet, apunta a la teva agenda: 5 de setembre :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 20 May 2017, 08:19

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
De la reunió d avui n ha trascendit que de LEB pujaran 2 equips. 8-)

A veure de la reunió de demà, què en surt.


Poqueta cosa :roll: Del poc que se´n sap és que s ha acordat un repartiment lineal del money (recordem que fins ara era en funció de la classificació final de cada equip), i l establiment d un pressupost mínim per estar a ACB.
Només són rumors, però es comenta que mentres que els Clubs petits aposten per mantenir una "Lliga Endesa" 6 temporades més, els 4 grans aposten per crear la seva propia "Lliga Movistar". :-?


Més filtracions 8-) 8-) Lliga de 16 equips. Baixen Manresa i Betis i puja un de LEB.

Tastet, apunta a la teva agenda: 5 de setembre :rodarbalon:

Buff massa enllà :mrgreen:
Jo crec que ho acordaran per la que ve 2018-2019
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por bowie15 » 20 May 2017, 09:13

Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:Per desdramatitzar una mica la nostra trista realitat passo a donar el resultat del duel Leo/Johnny respecta a Costa/Milos.
Sincerament he valorat mooooolt seriosament deixar-ho en empat ja que tant el Lluís com el Milos ho han fet realment malament.
Després d'un inici, sobretot en pretemporada, molt prometedor, Costa no a progressat com s'esperava.
Milos ha fet una temporada decepcionant i tenint en compte que va arribar a ser internacional amb Sèrbia, que no es poc, donaré per guanyador del cafè amb llet al Leo. :D :D
No perquè Lluís ho hagui fet bé sinó perquè tenia moltes esperances amb el Milos i m'ha decebut molt.

Pdta. M'afegeixo als que volen ajudar l'Ibon a fer les maletes i si convé el porto amb el meu cotxe a Saragossa. :) :)


Ejem ejem.................................. et faria rés fer de jutge també en el cafeconleche (amb croissant/ cocacola amb bocata pepito) que tinc apostat amb Tastet :brindo por eso:

Jo vaig dir fa mesos que Manresa baixa i que GBC (o Palència si guanya els play/off) puja i ell que Manresa no baixa i que GBC no puja. :rodarbalon:


Accepto amb molt de gust :D
Això si, no t'ho prenguis malament Leo, però espero que perdis.
A mi m'arrivan informacions contradictòries, des-de el club sembla que ens mantenim, però des-de els mitjans la cosa va cap a una lliga de 16.
No està gaire clar.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Johnny2 » 20 May 2017, 12:31

La veritat és que des de molts punts de vista malhauradament té sentit una lliga de 16.
Encara que no puji ningú es segueix mantenint un nombre d'equips parell, i es redueixen els partits dels big four. L'únic perjudicat és el Manresa que, pensaran, ja s'ho ha merescut.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 22:23