BAXI MANRESA

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 21 Jul 2018, 21:25

Zeke1974 escribió:Leo, Nemanja Bjelica a los kings tres años y 20'5 millones de euro.
Creo que por poco no hemos llegado, lástima :P :P :P
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Durillo tema Trias, però suposo que tots pensem que no tenia lloc.
Coincideixo amb que Cakarun com a quart interior (tenint Nacho de tercer i Sakho de cinquè) encaixa bé.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 21 Jul 2018, 21:33

Manrusia9 escribió:
Tronn escribió:
TASTET escribió:Jo la posició de base la veig justa...
Jo també, suposo que se li donarà confiança a Gintvainis i si no funciona anirem al mercat LEB a buscar l'Alex Hernández (i no ho dic en conya)
A mès, Iffe por parxejar la posición de base.
El que s'ha de sentir... si ho fan, trenco el carnet, ho juro
Cupo + experiencia ACB + experiencia a altres lligues on ha fet bons numeros. Ha tornat a LEB perque ha tingut un crio i el deu voler criar aquí i no deuria tenir res millor, però el seu lloc és l'ACB

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Jul 2018, 21:53

EREION escribió:
Iceman Gervin escribió:Recordeu el que vaig dir: Que hi hauria esbandida general de la plantilla de LEB. Això inclou Nacho, Trias, Costa, etc., llevat de sorpreses de darrera hora.
I Jou és intocable. No es cedirà per portar un ucrainès.
Ara us dic dues coses més:
1) Oblideu el tema Beobasket. No tindrà res a veure que el possible fitxatge sigui d'aquesta agència o no, no va per aquí la cosa.
2) El mercat és molt gran. Per aquí van sortint molts noms de jugadors ex-Manresa que la gent es treu de la màniga, però segons sembla la cosa tampoc va per aquí.
La configuració de la plantilla és:

dos bases, 5 jugadors exteriors i 4 pivots
?
Com ja saveu, jo fins ara, i per tradició, així ho pensava, plantilla curta de 11. :brindo por eso:
Però avui m he entretingut a fer números :postureo: i per les informacions que m han arribat, no em quadren en una plantilla de 11. Així que o molt m equivoco o anirem a plantilla de 12 :rodarbalon: : Dos bases, 5 exteriors i 5 interiors. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Zeke1974
Mensajes: 206
Registrado: 06 May 2011, 19:24

Re: BAXI MANRESA

por Zeke1974 » 22 Jul 2018, 06:26

Bon día
Según pone en regio7 a trias se le ofreció ser el quinto jugador interior y al no le encajo.
De hecho son declaraciones de Trias, por lo que supongo que tendremos 5 jugadores interiores ( sakho? )

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 22 Jul 2018, 09:33

Iceman Gervin escribió:Recordeu el que vaig dir: Que hi hauria esbandida general de la plantilla de LEB. Això inclou Nacho, Trias, Costa, etc., llevat de sorpreses de darrera hora.
I Jou és intocable. No es cedirà per portar un ucrainès.
Ara us dic dues coses més:
1) Oblideu el tema Beobasket. No tindrà res a veure que el possible fitxatge sigui d'aquesta agència o no, no va per aquí la cosa.
2) El mercat és molt gran. Per aquí van sortint molts noms de jugadors ex-Manresa que la gent es treu de la màniga, però segons sembla la cosa tampoc va per aquí.
Això de Beobasket està clar :mrgreen: Ja portem 3 fitxatges d aquesta agencia. Per això em van "colar" Toolson sense que no hagués sentit ni el més trist rumor :llanto: Amb Renfroe i Doellman ja no em van enganxar desprevingut :rodarbalon:

Mejeris ja el vaig descartar després de saber que l han operat del genoll. :brindo por eso: Em diuen que el proper fitxatge será el 4 suplent, així que per aquest costat estic mirant 8-) 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Jul 2018, 12:55

Borja Perez. escribió:
Manrusia9 escribió:
Tronn escribió: Jo també, suposo que se li donarà confiança a Gintvainis i si no funciona anirem al mercat LEB a buscar l'Alex Hernández (i no ho dic en conya)
A mès, Iffe por parxejar la posición de base.
El que s'ha de sentir... si ho fan, trenco el carnet, ho juro
Cupo + experiencia ACB + experiencia a altres lligues on ha fet bons numeros. Ha tornat a LEB perque ha tingut un crio i el deu voler criar aquí i no deuria tenir res millor, però el seu lloc és l'ACB
:todos a botar:

Ja. Es veu que cap equip ho pensa, però segur.
L'experiència la té perquè nosaltres ens el vam haver de menjar amb patates durant 4 temporades perquè un crack li va fer un contracte blindat durant tot aquest temps.
En fi, segur que no farem aquest error.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Jul 2018, 12:59

Zeke1974 escribió:Bon día
Según pone en regio7 a trias se le ofreció ser el quinto jugador interior y al no le encajo.
De hecho son declaraciones de Trias, por lo que supongo que tendremos 5 jugadores interiores ( sakho? )
Si és així llavors no li dóno la culpa al club. És una llàstima que no segueixi però el seu rol havia de ser de cinquè pívot.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 22 Jul 2018, 13:29

en les xarxes socials molta gent critica al Club en el tema Trias i penso que ell es el que no ho a portat be, fen unes declaracions que no queda clar el que ha passat i si el Club li ofereix ser el cinqué pivot es del tot correcte, a mes si ell creu en les seves possibilitats que ho acepti i segur que si juga be ja tindra mes minuts. En fi una pena tot plegat que tingui tota la sort del mon el Jordi peró un ja cops ha de entendre les situacions

Zeke1974
Mensajes: 206
Registrado: 06 May 2011, 19:24

Re: BAXI MANRESA

por Zeke1974 » 22 Jul 2018, 16:00

Hola,
enlance de regio7

https://www.regio7.cat/basquet-manresa/ ... 88602.html

Oferta de compromiso,según Jordi trias.
Yo opino que las declaraciones no tocan, muchas gracias Jordi pero Roman tiene que mirar de tener el mejor equipo para ACB.

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 22 Jul 2018, 16:53

Tampoc em semblen unes declaracions massa incendiaries. Suposu que després del temporadón que s'han cascat, donava per fet que li oferirien ser el 4 suplent i li feia ilusió retirar-se jugant ACB. Amb Ocampo crec que hauria continuat.

Per part meva cap retret. Enternament agraït a en Jordi. :brindo por eso:

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 22 Jul 2018, 16:56

Jo crec que influeix molt que l’entrenador sigui Peñarroya. La relació entre ell i Trias va acabar malament a Andorra i suposo que només volia comptar amb Trias com a última opció.
Efectivament potser amb Ocampo s’hauria intentat amb més força que Trias continués.

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Jul 2018, 18:33

Jo he sigut molt protrias sempre però ha de saber l edat que te i que si porta ja vàries temporades sense ofertes acb és per algu. Dit això, agraït sempre al seu compromís!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 22 Jul 2018, 18:40

Sense saber res del tema econòmic i que suposa ser 4 suplent o cinquè pivot, però crec que el Jordi s'equivoca en part. Entenc que digui que el cinquè pivot ha de ser per a un jugador jove i té tota la raò del món. Si el club li ofereix poder jugar un darrer any a l'acb i retirar-se, a més a més, amb la grapa i els intangibles que té, qui dubta que hagués estat 4 pivot i segurament en molts partits podria haver jugat de pivot titular puntualment?

Repeteixo, no sé si hi ha una gran diferència econòmica, però des del punt de vista esportiu, formar part d'una plantilla acb i poder-te acomiadar de la plantilla al màxim nivell té tot el sentit.

Zeke1974
Mensajes: 206
Registrado: 06 May 2011, 19:24

Re: BAXI MANRESA

por Zeke1974 » 22 Jul 2018, 19:16

Por Twitter comentan que se acerca una nueva bomba.
En la posición de 5

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Jul 2018, 19:23

El més normal hagués estat que entre Sakho i Trias s'haguéssin repartit la posició de cinquè pívot, i que a més haguéssim tingut dos pívots més de garantíes a més del Justin.
Si és això el què li han proposat i no ho ha acceptat, doncs jo tinc res a retreure al club.

Jo suposo que "oferta de compromís" vol dir que li deuen haver ofert molt poc a nivell econòmic, però estic amb el club que la pasta s'ha de reservar pels tres primers pívots teòrics. De fet, curiosament, li va passar el mateix al Roman en una etapa anterior. El Manresa li va fer una oferta de continuitat a la baixa i ell no la va acceptar i va marxar.
[img][/img]

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 22 Jul 2018, 20:40

Lo mínim que li podien oferir son 70.000€. Dubto que hagi sigut un tema econòmic.

Cano2
Mensajes: 216
Registrado: 10 Jul 2012, 17:43

Re: BAXI MANRESA

por Cano2 » 22 Jul 2018, 21:20

L'equip que tenim es aquest ara mateix, falta per confirmar coses. pero jo penso que s'esta treballant sobre aixó:

Renfroe / xxxx
Toolson / Lundberg / Jou
Pere / Alvaro
Doellman / xxxx
xxxx / xxxx / Sakho

Base: Amb l'arribada d'un jugador com Renfroe esta clar que es busca un base secundari, jo penso que el club abans de pendre una decisió amb Gintvainis i Costa, vol mirar les opcions de mercat. Si es troba alguna cosa millor podria ser que Costa estigues fora i Gintvainis cedit. Sinó podria ser que es quedes un dels dos.

Escolta: La posició que tenim millor tres jugadors i cadascú amb la seva gerarquia.

Ala: Pere esta fet, falta fer-ho oficial pero per temes amb el Bilbao doncs potser es triga, per a mi un 3 molt complert per a nosaltres. Alvaro jo penso que pot ser un bon 3 suplent , pero crec que el club es posible que miri al mercat i si no es troba res millor quedar-se amb Alvarito

Ala-Pivot: L'arribada de Doellman crec que fa que Nacho tingui menys opcions de seguir, ja que son perfils semblants a no ser que com a 4 es busqui aixó i com a 5 alguna cosa més rocosa.

Pivot: Es veu que el 5 titular ja esta fitxat i que arribara la próxima setmana, la meva aposta es Norel, Musli o Omic. Per altre banda com a 5 suplent hem molaria un negrako intimidador o un Doblas de la vida per barallar-se, com a 5é interior jo deixaria a Sakho

Aquest es el meu analisi a veure que acaba passant, aixó si, he escoltat a parlar de la Copa del Rey, jo dic que paciencia, s'ha de fer equip a veure com funciona en aquest apartat confió molt en Joan i a partir d'aqui ja es veura. Apart penseu que Doellman ja te la seva edat, Renfroe també. Clar que pinta a que tindrem un equip per no baixar pero tranquilitat.

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: BAXI MANRESA

por FJC66 » 22 Jul 2018, 22:51

Molt ilusionant la nova temporada. Ara mateix no penso pas en la copa, signaria guanyar 15 partits i no patir angoixes amb el descens.
15 victorias les gaudiriem molt.
M'ha sapigut greu la marcha d'en Jordi Tries. Es va fer mereixedor de continua amb tots els honors.
Espero que al menys Nacho continui.
No hi ha cabuda amb cap jugador del planter.
Perque crec que anirem a completar les 12 fitxes pero no sempre i seran tots disponibles y llavors amb qui es comte?
Esta sent un estiu entretingut.

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 22 Jul 2018, 23:09

Cano2 escribió:L'equip que tenim es aquest ara mateix, falta per confirmar coses. pero jo penso que s'esta treballant sobre aixó:

Renfroe / xxxx
Toolson / Lundberg / Jou
Pere / Alvaro
Doellman / xxxx
xxxx / xxxx / Sakho

Base: Amb l'arribada d'un jugador com Renfroe esta clar que es busca un base secundari, jo penso que el club abans de pendre una decisió amb Gintvainis i Costa, vol mirar les opcions de mercat. Si es troba alguna cosa millor podria ser que Costa estigues fora i Gintvainis cedit. Sinó podria ser que es quedes un dels dos.

Escolta: La posició que tenim millor tres jugadors i cadascú amb la seva gerarquia.

Ala: Pere esta fet, falta fer-ho oficial pero per temes amb el Bilbao doncs potser es triga, per a mi un 3 molt complert per a nosaltres. Alvaro jo penso que pot ser un bon 3 suplent , pero crec que el club es posible que miri al mercat i si no es troba res millor quedar-se amb Alvarito

Ala-Pivot: L'arribada de Doellman crec que fa que Nacho tingui menys opcions de seguir, ja que son perfils semblants a no ser que com a 4 es busqui aixó i com a 5 alguna cosa més rocosa.

Pivot: Es veu que el 5 titular ja esta fitxat i que arribara la próxima setmana, la meva aposta es Norel, Musli o Omic. Per altre banda com a 5 suplent hem molaria un negrako intimidador o un Doblas de la vida per barallar-se, com a 5é interior jo deixaria a Sakho

Aquest es el meu analisi a veure que acaba passant, aixó si, he escoltat a parlar de la Copa del Rey, jo dic que paciencia, s'ha de fer equip a veure com funciona en aquest apartat confió molt en Joan i a partir d'aqui ja es veura. Apart penseu que Doellman ja te la seva edat, Renfroe també. Clar que pinta a que tindrem un equip per no baixar pero tranquilitat.
Si són 3 a la posició de pivot ja et puc garantitzar que no serà el titular cap top... aixi que millor 2 pivots amb el titular top... Però x les informacions que tinc està molt complicat que pugui vindré musli com Omic ara mateix és impagable a no ser que ningú més els vulgui i baixin més de la meitat el seu caxe... ojala pugui dir que maquivoco i tinguem un 5 tooop de 2,15 pero ara mateix no tinc pas informació del 5.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 22 Jul 2018, 23:29

Sabeu si el Baskonia te intencio de cedir Fall (el negrako de 2'23 que han fitxat de la lliga francesa). Setmanes enrere em va semblar que es rumorejava.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 05:43