BAXI MANRESA

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Oct 2021, 23:40

cuttlas escribió:I no passa res per dir que lo de Maye i Berzins està ja arribant a nivells poc sostenibles. Suposo que mentres els resultats acompanyin es tindrà paciencia, pero ja començo a ser poc optimista amb ells.
Doncs som el Manresa, el nostre pressupost és el que és (el més baix de tots) i després ja d'uns quants partits, podem afirmar:
FRANCISCO --> encert total
BAKO --> gran encert
VALTONEN --> gran encert
MONEKE --> encert absolut
BERZINS --> de moment paper testimonial, s'ha de veure
THOMASSON --> gran encert (si algú té dubtes que es repassi el partit en defensa que ha fet avui, sense entrar en la faceta ofensiva, amb basquets en moments complicats)
MAYE --> de moment desencert, però tinc esperança que anirà millorant, no el dono per perdut

Diríem que són 5,5 de 7, un % de quasi el 80% d'efectivitat que és mooolt tenint en compte les limitacions econòmiques que hi ha.

Ho he posat així per posar de rellevància el % d'encert de la DT.

L'equip rutlla, cada partit destaca 1-2 jugadors diferents, som un equip dificil de batre, tenim un entrenador collonut, i un detall que m'ha agradat: quan Maye ha fet el triple Moneke ha saltat com una molla de la banqueta per celebrar-ho, un company que en teoria et pot prendre minuts... vol dir que al vestuari hi ha molt bon ambient...

Avui exceptuant la pajara de 7-8 minuts, realment hem mostrat una superioritat que era quasi insultant. Aquest any toca disfrutar amics foreros..

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Oct 2021, 23:56

Manrusia9 escribió:
cuttlas escribió:I no passa res per dir que lo de Maye i Berzins està ja arribant a nivells poc sostenibles. Suposo que mentres els resultats acompanyin es tindrà paciencia, pero ja començo a ser poc optimista amb ells.
Doncs som el Manresa, el nostre pressupost és el que és (el més baix de tots) i després ja d'uns quants partits, podem afirmar:
FRANCISCO --> encert total
BAKO --> gran encert
VALTONEN --> gran encert
MONEKE --> encert absolut
BERZINS --> de moment paper testimonial, s'ha de veure
THOMASSON --> gran encert (si algú té dubtes que es repassi el partit en defensa que ha fet avui, sense entrar en la faceta ofensiva, amb basquets en moments complicats)
MAYE --> de moment desencert, però tinc esperança que anirà millorant, no el dono per perdut

Diríem que són 5,5 de 7, un % de quasi el 80% d'efectivitat que és mooolt tenint en compte les limitacions econòmiques que hi ha.

Ho he posat així per posar de rellevància el % d'encert de la DT.

L'equip rutlla, cada partit destaca 1-2 jugadors diferents, som un equip dificil de batre, tenim un entrenador collonut, i un detall que m'ha agradat: quan Maye ha fet el triple Moneke ha saltat com una molla de la banqueta per celebrar-ho, un company que en teoria et pot prendre minuts... vol dir que al vestuari hi ha molt bon ambient...

Avui exceptuant la pajara de 7-8 minuts, realment hem mostrat una superioritat que era quasi insultant. Aquest any toca disfrutar amics foreros..
I un altre cosa... crec que no havia vist mai un Manresa tan físic com el d'aquest any, estem escombrant equips sobre el paper amb plantilles més potents en aquest aspecte, i ens permet ficar un ritme defensiu i de partits molt alt. Lo nunca visto...

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 17 Oct 2021, 00:05

Partit molt correcte, i boníssim en l'apartat defensiu!!!!!
Hem anulat a Jaime Fernández, i fins el 4rt quart a Cole......
Coses positives a Maye i Thomasson...l'equip s'està conjurant, i quin filigranes el CISCU!!!!!!
I el MILLOR DE TOT, QUE FANTÀSTIC ES EL CONGOST!!!!!!!!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2021, 00:07

goyathay escribió:Bona victoria avui davant d'un gran rival. Tot i qixo, sempre hi ha aquells minuts que en fan patir. I demano disculpes i em menjo el mea culpa davant del segon triple de Dani Perez que quan llançava he deixta anar un "Nooo!" creient que no anotaria inabusant del triple. Afortunadament jo estava equivocat!
Per cert, brutal la roda de premsa del Pedro! Ha explicat perque han jugat tan poc tan Steinbeeg com Valtonen i que tan es jugar dos partits a la setmana com un. S'ha d'emtrenar comcdi no hi hagues dema!
Home, crec que si demanes als aficionats qui de l'equip s'havia de jugar els tirs més compromesos, gairebé ningú hagués dit Dani.

Però per això no l'han defensat gaire a sobre i ho ha pogut fer. Està clar que el rival està atent a les assistències de Dani i poc als seus tirs, perquè tothom sap quines són les seves virtuts.

En fi, important que Dani també pugui amenaçar amb el tir exterior i així es faci menys previsible l'atac del Manresa.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Oct 2021, 00:22

Gran victoria i partit molt seriós amb molt bona defensa, també important els dos moments qué han jugat junts el Dani i el Ciscu per intentar no perdre el control.....
Ara a guanyar a Fuenlabrada i el següent partit aquí contra Bilbao i tots contents :brindo por eso:

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 17 Oct 2021, 01:12

Doncs sí, un gran partit excepte els minuts de la pàjara, i gran reacció amb els triples del Dani Pérez!
Que Dani és un crack repartint assistències ho sap tothom, però necessitem que faci un parell de triples per partit per obrir les defenses, si el floten malament rai.
Fixeu-vos que els dos triples del final han anat seguits d'una esmaixada de Bako que portava estona apagat. Si ells no s'atreveixen a flotar a Dani el nostre joc interior funciona, si no no hi ha oportunitats pels pivots.
Maye ha ajudat, però ha anat de més a menys. Si Moneke segueix a aquest nivell Maye és un 4 suplent correcte, però de moment només això.
I Thomasson... Sí, va fent puntets, defensa... Però és un jugador que em desespera bastant, ho sento. Poques vegades pren la decissió que jo crec que és la correcta, tot i que suposo que a l'entrenador (que en sap més que jo) sí que el convenç.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2021, 01:27

Efectivament, perquè Dani pugui fer el seu famós pick-and-roll necessita que no el flotin, perquè sinó el defensor no queda enganxat en el bloqueig. Per això és important que pugui amenaçar de 3.

Per cert, la classificació s'està posant a lloc. Menys l'Andorra, que encara està molt més avall del què esperàvem, però que segur que anirà amunt.
I el Breogan, que ni ells es creuen que vagin 4arts, però que segur que acabaran entre els de sota.
[img][/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 17 Oct 2021, 10:48

Gran victòria per tancar una extraordinària setmana guanyant dos partits que després de la desfeta a Badalona ens feia ser no gaire optimistes.
L'equip va agafant confiança i els nous van adaptant-se al seu rol. Dit això, en la meva opinió, ahir vam guanyar més per accions individuals que per joc col·lectiu. Tots estem contents amb el fitxatge de Francisco però és un base que juga més per buscar-se els seus tirs que per fer jugar l'equip, hauria, sense perdre l'essència del seu joc, moure més la pilota. Potser aquesta és una opinió no gaire popular però al tenir el seient tan prop de la banqueta tinc el privilegi d'escoltar comentaris que em fan tenir una informació "extra".
No per això penseu que no m'agrada el Cisco és només una crítica constructiva.
Pel demés res a dir, preocupat pel rendiment de Maye. Ahir segons ha explicat el Pedro a la roda de premsa no era un partit per Berzins o Valtonen ja que ells han jugat amb exteriors baixets que dificultava el seu joc.
Ara a guanyar a Fuenlabrada i Bilbao a casa per fer coixi amb els d'abaix i mirar el més amunt possible.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Oct 2021, 12:29

Avui hi ha un Bilbao-Fuenla. Gosaria dir, a la jornada 7, que amb el descens en joc :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2021, 16:17

Doncs ha acabat guanyant pels pèls el Bilbao al Fuenla.

De totes formes, vist el què hem vist fins ara, em jugaria un pèsol que els equips que acabaran baixant seran Bilbao i Betis.

Ara aviam com afecta aquesta derrota cara al proper partit que tenim a la pista del Fuenla. Al menys aquest any no haurem de patir el temut efecte "Marc Garcia"! :P
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Oct 2021, 16:40

Johnny2 escribió:Doncs ha acabat guanyant pels pèls el Bilbao al Fuenla.

De totes formes, vist el què hem vist fins ara, em jugaria un pèsol que els equips que acabaran baixant seran Bilbao i Betis.

Ara aviam com afecta aquesta derrota cara al proper partit que tenim a la pista del Fuenla. Al menys aquest any no haurem de patir el temut efecte "Marc Garcia"! :P

SIIIIIIIIIIIIIIIII ufffffffffffffffffffffff :brindo por eso:

Jo aposto per Fuenla i Betis :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 17 Oct 2021, 18:59

M'afegeixo a la porra i tambe dic Fuenlabrada
i Betis
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 17 Oct 2021, 20:27

Fuenla aquesta setmana va perdre a Meindi.. Baixa importantíssima
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2021, 20:53

M'agradaria que fos Fuenla i Betis, però aposto per Bilbao i Betis.

Meidl és una baixa molt important, però en té només per entre 4 i 6 setmanes.

Recuperem el post dintre d'uns mesos!
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Oct 2021, 20:57

Johnny2 escribió:M'agradaria que fos Fuenla i Betis, però aposto per Bilbao i Betis.

Meidl és una baixa molt important, però en té només per entre 4 i 6 setmanes.

Recuperem el post dintre d'uns mesos!
Fuenla tinc entès que té greus problemes amb l sponsor. 8-) Bilbao sempre pot tibar d ajuts institucionals 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 17 Oct 2021, 22:32

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:M'agradaria que fos Fuenla i Betis, però aposto per Bilbao i Betis.

Meidl és una baixa molt important, però en té només per entre 4 i 6 setmanes.

Recuperem el post dintre d'uns mesos!
Fuenla tinc entès que té greus problemes amb l sponsor. 8-) Bilbao sempre pot tibar d ajuts institucionals 8-)
Si, però la temporada passada es va salvar a la darrera jornada. Jo salvo al Bilbao pels problemes econòmics del Fuenla però per plantilla crec que son millors. Bilbao no estar gaire millor però crec que aquests 3 aniràn a la par tota la temporada salvant-se altre cop els bascos a les dues darreres jornades
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Oct 2021, 23:03

A la jornada 6 parlar de qui baixa es una lotería, dependra de lesions, incorporacions , equips qué jugan a Europa i partits ajustats .... ara mateix clar res de res.
Per exemple el Betis si fitxan un base segur millorant ja que tenen bons jugadors, anirem veient

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2021, 23:13

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:M'agradaria que fos Fuenla i Betis, però aposto per Bilbao i Betis.

Meidl és una baixa molt important, però en té només per entre 4 i 6 setmanes.

Recuperem el post dintre d'uns mesos!
Fuenla tinc entès que té greus problemes amb l sponsor. 8-) Bilbao sempre pot tibar d ajuts institucionals 8-)
Si, però la temporada passada es va salvar a la darrera jornada. Jo salvo al Bilbao pels problemes econòmics del Fuenla però per plantilla crec que son millors. Bilbao no estar gaire millor però crec que aquests 3 aniràn a la par tota la temporada salvant-se altre cop els bascos a les dues darreres jornades
Un altre tema és si Betis i Bilbao tiren de cartera i fitxen a alguns cracks.
Però ara mateix, dels tres per a mi Fuenla té la millor plantilla per a salvar-se, i a més sense patir gaire.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 18 Oct 2021, 08:10

Per mi la millor plantilla la té Bilbao, el problema és que, han millorat el joc exterior (goudelock i bigote són una molt bona parella d alers) però a dins han perdut a Balvin i això és molt dir
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: BAXI MANRESA

por julifb2002 » 18 Oct 2021, 22:23

cuttlas escribió:
TASTET escribió:Ara mateix, el millor fitxatge Moneke
Partit perfecte el seu, 100% en tirs i bestial en defensa. Vaya tiu.
La temporada que está fent Moneke és brutal.
Ataca, defensa, lluita, intimida, reboteja... està a tot arreu i en tot moment.

Quina bèstia.

I quan Sima es concentra, la dupla interior que forma amb Moneke posa en problemes a qualsevol.

Quin gran fitxatge.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 04:09