BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 01 Oct 2022, 22:57

hostia, que hem guanyat tu

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 01 Oct 2022, 22:58

VICTORIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ABUFFFFFFFFFFFFFFFFFF quin patir :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 01 Oct 2022, 22:58

Hem permès un tir clar del Renfroe, però han fallat. Menos mal.
[img][/img]

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 01 Oct 2022, 23:00

Victòria inmerescuda, les coses com son. Pero vamooossss ostiaaa que no donava un duro i hem guanyat!!!!
A seguir millorant, però això ens pot donar un respir i no jugar amb angoixa.
Pd: Quina mala última defensa, si en comptes de Renfroe hagués estat Maye... Que vaya partidàs sha cascat 18p11r

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 01 Oct 2022, 23:04

Ufff, quin partidet. Em costarà recordar un partit acb on haguem guanyat jugant pitjor. Molt a millorar, però està clar que des de la victòria es treballa millor. Som-hi!
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 01 Oct 2022, 23:06

Això només ho fa Pedro, jugar horribleci guanyar
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 01 Oct 2022, 23:34

Molta feina a fer pero qué important es guanyar partits de aquesta manera i a camp contrari, no entenc les critiques a Hamilton qué jugant a mig gas fa 10 punts, 7 rebots i 15 de valoracio sembla que aixo de menjar caviar el any passat no va be...
El qué si es preocupant son els lesionats i la seva evolucio.
Som-hi Resaaaaaaaa

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 02 Oct 2022, 00:08

Dani Pérez ha fet un bon partit. I ha fet 8 punts, que és el què se li demana. No cal esperar d'ell més de 10-12 punts, i sí que doni 8 assistències. N'ha donat 7, que té mèrit quan l'equip no la fot a una piscina.
Hamilton ha començat terriblement despistat, però al final del partit ha estat decisiu.
Lee ha fet el què ha pogut. Però no és Bako, si més no per ara.
A la segona meitat hem vist un tast del què és un bon equip ACB.
Paciència.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 02 Oct 2022, 00:18

TASTET escribió:Això només ho fa Pedro, jugar horribleci guanyar
Vols dir? Amb Jaume P. jugavem pitjor, partits a 60 punts i guanyavem!!!

Gran victoria avui!!! Jo he tancat la radio quan perdiem d'11 a falta de 5 minuts per acabar el tercer quart però vist com jugavem i amb l'emprenyada acumulada del dijous ja no he tornat a poar-la. I fa uns minuts escoltant la TDT de Catradio han comentat la victoria del Manresa a Granada i s'em m'han caigut els collons a terra ja que ha estat una sorpresa enorme i inesperada!!!!

La derrota ens hagues fet mal i probablement l'haguessim trobat a faltar tota la temporada ja sigui per la permanaencia o per arribar els playoff ( :mrgreen: ) ja que en teoria veia el GRanada com un clar candidat al descens tot i que ara no ho tinc tant clar.

Lesions a part (no em vull repetir) hi ha una cosa que si m'ha agradat mol d'aquest Manresa i es que els nostre srivals els hi costa anotar i anoten molts tirs a punt d'esgotar la possessió. Tenen sort i els anoten quasibé tots. Però a la que esmolem una miqeta mes aquests darrers dos segons en defensa segur que ja no anoten aquests llançaments. Es més, no sempre els rivals tindràn tanta sort i no anotara al darrer segón. I ara, després de la victoria, aviam si tenim mes confiança defensant i de retruc, anotem molt més.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 02 Oct 2022, 00:41

Desconec la diferencia de salari i els gustos del Pedro, pero aquest equip, renovant a Maye i no portan a Lee, tindria molt mes sentit que el que tenim ara.
Imagen

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Oct 2022, 06:13

Ara volem Maye? I de Lee, tot el què es vulgui, i va molt perdut però tampoc em sembla que ho estigui fent tant malament com pintava.

Per mi s ha de millorar molt, sobretot no podem dependre tant del Harding sistema.. S hqn de buscar alternatives.. Bortolani ha d aparèixer.

Dani Perez si no fos ma de fusta no el podríem ni catar...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 02 Oct 2022, 06:26

rfccreus escribió:Molta feina a fer pero qué important es guanyar partits de aquesta manera i a camp contrari, no entenc les critiques a Hamilton qué jugant a mig gas fa 10 punts, 7 rebots i 15 de valoracio sembla que aixo de menjar caviar el any passat no va be...
El qué si es preocupant son els lesionats i la seva evolucio.
Som-hi Resaaaaaaaa
Home, no sé si son crítiques, però està clar que esperem més d'ell, quan segurament deu ser el jugador que més cobra de la plantilla i ha sigut inclòs en el millor cinc de la lliga ACB (tot i que fa uns anys).

La part positiva és que es nota que no està en forma (no espero que arribi al nivell del València, amb un 70% d'aquell nivell em val) però tot i així ahir 10 punts, 7 rebots i 3 txapeles als últims minuts que valen un partit. No deu ser fàcil resituar-se quan has estat semi retirat a la Xina 5 anys (i ja has fet tots els calers) donem-li temps, a mi Hamilton no em preocupa perquè el veig implicat.

Em preocupa més el genoll de Tyson (ahir testimonial, senyal que no està fi) o el rendiment de Lee (va fent, però veurem...)

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 02 Oct 2022, 10:41

Manrusia9 escribió:
rfccreus escribió:Molta feina a fer pero qué important es guanyar partits de aquesta manera i a camp contrari, no entenc les critiques a Hamilton qué jugant a mig gas fa 10 punts, 7 rebots i 15 de valoracio sembla que aixo de menjar caviar el any passat no va be...
El qué si es preocupant son els lesionats i la seva evolucio.
Som-hi Resaaaaaaaa
Home, no sé si son crítiques, però està clar que esperem més d'ell, quan segurament deu ser el jugador que més cobra de la plantilla i ha sigut inclòs en el millor cinc de la lliga ACB (tot i que fa uns anys).

La part positiva és que es nota que no està en forma (no espero que arribi al nivell del València, amb un 70% d'aquell nivell em val) però tot i així ahir 10 punts, 7 rebots i 3 txapeles als últims minuts que valen un partit. No deu ser fàcil resituar-se quan has estat semi retirat a la Xina 5 anys (i ja has fet tots els calers) donem-li temps, a mi Hamilton no em preocupa perquè el veig implicat.

Em preocupa més el genoll de Tyson (ahir testimonial, senyal que no està fi) o el rendiment de Lee (va fent, però veurem...)
Amb aixo dels calers fotem riure amb aquesta regla de tres no guanyariem gaires partits ja que quasi be tothom cobran mes que el Manresa, amb Hamilton paciencia i anirem parlant si les lesions el respecten i fer 10 punts, 7 rebots i 3 taps está força be

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 02 Oct 2022, 14:28

Partit de menys a mes, jugant bastant malament, la veritat, però últim quart s'ha abaixat el cul en defensa, i aquí ha estat la clau!!!!
Harding es molt i molt bo!!!! Bortolani s'ha d'anar adaptant es molt jove, Hamilton quan estigui més bé físicament ull...es un top!!!! I Lee doncs no em desagrada la veritat!!!!
El que em preocupa bastant és el nivell tant baix de Valtonen.....
Per cert, enamorat de Badio!!!! Com.defensa!!!! :amor:

Per cert, Maye es un tros de Jugador!!!! Aquí pq va tenir a Moneke...i el nostre joc ràpid, no s'adapta el seu joc.....però és un jugadoràs!!!!!

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 02 Oct 2022, 15:57

rfccreus escribió:
Manrusia9 escribió:
rfccreus escribió:Molta feina a fer pero qué important es guanyar partits de aquesta manera i a camp contrari, no entenc les critiques a Hamilton qué jugant a mig gas fa 10 punts, 7 rebots i 15 de valoracio sembla que aixo de menjar caviar el any passat no va be...
El qué si es preocupant son els lesionats i la seva evolucio.
Som-hi Resaaaaaaaa
Home, no sé si son crítiques, però està clar que esperem més d'ell, quan segurament deu ser el jugador que més cobra de la plantilla i ha sigut inclòs en el millor cinc de la lliga ACB (tot i que fa uns anys).

La part positiva és que es nota que no està en forma (no espero que arribi al nivell del València, amb un 70% d'aquell nivell em val) però tot i així ahir 10 punts, 7 rebots i 3 txapeles als últims minuts que valen un partit. No deu ser fàcil resituar-se quan has estat semi retirat a la Xina 5 anys (i ja has fet tots els calers) donem-li temps, a mi Hamilton no em preocupa perquè el veig implicat.

Em preocupa més el genoll de Tyson (ahir testimonial, senyal que no està fi) o el rendiment de Lee (va fent, però veurem...)
Amb aixo dels calers fotem riure amb aquesta regla de tres no guanyariem gaires partits ja que quasi be tothom cobran mes que el Manresa, amb Hamilton paciencia i anirem parlant si les lesions el respecten i fer 10 punts, 7 rebots i 3 taps está força be
Fotrem tot el riure que tu vulguis però un tio que s'aixeca (inventat) potser 350.000 € en 8 mesos de competició... doncs el club li haurà d'exigir, oi? Que es posi en forma, que rendeixi, que s'impliqui... i aquestes coses.
Per molt Manresa que siguem...

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Oct 2022, 16:07

350mil vols dir que ho hem pagat, mai??
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 02 Oct 2022, 16:42

TASTET escribió:350mil vols dir que ho hem pagat, mai??
Mai!!!!!

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 02 Oct 2022, 16:48

A Hamilton el veig força implicat i segur que en mes partits millora , ara mateix veig menys motivat a Valtonen ahir mateix en el darrer temps mort el veies a 2 metres del grup i ni escoltar el qué deien es el segon any i SI tindria de fer un pas endavant

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Oct 2022, 16:51

Home ahir va, acabar marejat Valtonen, d una garrotada que va rebre
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 02 Oct 2022, 17:22

Patterson escribió:
TASTET escribió:350mil vols dir que ho hem pagat, mai??
Mai!!!!!
Ja he dit que és inventat. M'és igual 350k, 300k o 280k, l'argument és el mateix. És infinitament més del que guanya qualsevol mortal i se l'ha d'exigir... encara que altres equips paguin el doble.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 01:40