BAXI MANRESA

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 02 Ago 2017, 18:54

ara ja sembla que guanyem sense baixar del bus i que guanyarem tots els partits perque som els grans de la lliga :roll: com a minim es arriscat i fins i tot sembla una falta de respecte els altres equips leb que tothom fa el que pot per el pressupost que un te i jo ni tenia vergonya de ser del Manresa quan perdiem quasi be sempre ni ara treure pit

Lorac
Mensajes: 14
Registrado: 02 Ago 2017, 17:36

Re: ICL MANRESA

por Lorac » 02 Ago 2017, 18:56

rfccreus escribió:ara ja sembla que guanyem sense baixar del bus i que guanyarem tots els partits perque som els grans de la lliga :roll: com a minim es arriscat i fins i tot sembla una falta de respecte els altres equips leb que tothom fa el que pot per el pressupost que un te i jo ni tenia vergonya de ser del Manresa quan perdiem quasi be sempre ni ara treure pit

POTS DIR QUI HA DIT RES D'AIXÒ? Que ens dongui bones sensacions l'equip no vol dir que anem de sobrats :llanto: :llanto: No tot han de ser queixes senyor.

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: ICL MANRESA

por marcus33 » 02 Ago 2017, 19:24

rfccreus escribió:ara ja sembla que guanyem sense baixar del bus i que guanyarem tots els partits perque som els grans de la lliga :roll: com a minim es arriscat i fins i tot sembla una falta de respecte els altres equips leb que tothom fa el que pot per el pressupost que un te i jo ni tenia vergonya de ser del Manresa quan perdiem quasi be sempre ni ara treure pit


Es benve que entens les coses con vols... O que jo m'explico fatal que tambe podría ser..
Som els grans de la lliga o no? Hi han gaires equips amb mes pressupost? Guanyarem mes de 5 partits al final de temporada? A PRIORI !!!!

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: ICL MANRESA

por marcus33 » 02 Ago 2017, 19:26

I no es tracta de faltar el respecte, Si no de ser ambiciós. Si a LEB tambe tenim que anar amb la cúa sota les potes apaga y vámonos.

TASTET
Mensajes: 48389
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 02 Ago 2017, 20:08

Grimau te oferta del GBC també (ui ofert d acb però per leb res si no ée lebron) i llompart del saragosa...veurem...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48389
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 02 Ago 2017, 20:11

Ho he dit jo que no jugo i no és una falta de respecte és el que penso, els jugadors son els que han de lluitar i guanyar jo puc pensar i dir el què vulgui i dic que si no fotem el ruc perdrem mooolt poc
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 02 Ago 2017, 21:22

A mi em sembla que Trias serà el nostre 5 titular i que el jugador franquícia serà el 4 que ha de venir que penso que no serà extracomunitari.
Tindrem roster de 10 jugador i imagino que Bebo podria ser l'onzè jugador.
La veritat es que s'estan fent molt be les coses. M'agrada molt el que s'està fitxant. Falta la cirereta!!!

Leodavinci39
Mensajes: 23881
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 02 Ago 2017, 21:23

M alegra veure que el debat està viu :brindo por eso:
Evidentment, es fa difícil opinar sense haver-los vist a la pretemporada. :roll: El GBC amb un equip similar de jugadors "amb mono de fer feina" van quedar Campions. :campeon:
Però així a bote pronto, és un equip que no em genera trempera :jeje: Un esperava del Manresa, el favorit, un dels pressupostos més alts, que fitxés lo MILLORET de LEB ORO. Han anat sortint noms interessants: Salvó, Nevels, Swing, Pardina, Sergi Pino........Però la realitat és que dels 25 millors jugadors de la LEB ORO de la temporada pasada, només n hem fitxat un :llanto: , el MILLOR, cert, però només un. La resta són melons per obrir o jugadors amb "mono de fer feina".
Lo dit, espero a veure´ls a la pretemporada, però ara com ara veig millor plantilla al Breogan i al Melilla; i similar a la del Iberostar Palma, la Coruña o el Prat. :oops: :oops:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48389
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 02 Ago 2017, 21:29

Leo, no diguis tonteries home...tenim el millor equip i de molt del segon...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23881
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 02 Ago 2017, 21:34

TASTET escribió:Leo, no diguis tonteries home...tenim el millor equip i de molt del segon...


Que tu no has vist un partit LEB en ta vida ;) i jo porto anys sgeuint-la :) Sé què em dic :brindo por eso: Ni tan sols coneixes les plantilles del Breogan o del Melilla ara mateix :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

WATT
Mensajes: 296
Registrado: 07 Feb 2006, 11:12

Re: ICL MANRESA

por WATT » 02 Ago 2017, 21:42

Home, a falta del jugador interior lekip te força incognites sobretot en la linea exterior, amb dos bases molt joves, al dos un amb molt de talent i un altre que sera un rookie en tota regla! A les ales un america amb talent pero tb rookie com a profesional! El muñoz jugDor jove pero amb experiencia i el joc interior trias i mugica b pero sakho unaltre jove que ja veurem!
Esperem a veure si el jugador interior que porten fa patxoca i si porten un anotador exterior o si mes no un altre exterior una mica mes vetera!
Ja tinc ganes de veurels jugar!

Enviat des del meu CAM-L21 usant Tapatalk

TASTET
Mensajes: 48389
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 02 Ago 2017, 21:49

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo, no diguis tonteries home...tenim el millor equip i de molt del segon...


Que tu no has vist un partit LEB en ta vida ;) i jo porto anys sgeuint-la :) Sé què em dic :brindo por eso: Ni tan sols coneixes les plantilles del Breogan o del Melilla ara mateix :jeje:

Home dir això quan hi he seguit el Manresa i tinc coneguts de varis equips...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

ferran%laviña
Mensajes: 332
Registrado: 21 Sep 2014, 18:04

Re: ICL MANRESA

por ferran%laviña » 02 Ago 2017, 22:00

Leodavinci39 escribió:M alegra veure que el debat està viu :brindo por eso:
Evidentment, es fa difícil opinar sense haver-los vist a la pretemporada. :roll: El GBC amb un equip similar de jugadors "amb mono de fer feina" van quedar Campions. :campeon:
Però així a bote pronto, és un equip que no em genera trempera :jeje: Un esperava del Manresa, el favorit, un dels pressupostos més alts, que fitxés lo MILLORET de LEB ORO. Han anat sortint noms interessants: Salvó, Nevels, Swing, Pardina, Sergi Pino........Però la realitat és que dels 25 millors jugadors de la LEB ORO de la temporada pasada, només n hem fitxat un :llanto: , el MILLOR, cert, però només un. La resta són melons per obrir o jugadors amb "mono de fer feina".
Lo dit, espero a veure´ls a la pretemporada, però ara com ara veig millor plantilla al Breogan i al Melilla; i similar a la del Iberostar Palma, la Coruña o el Prat. :oops: :oops:


+1000

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 02 Ago 2017, 22:02

dels jugadors del any passat (Aranitovic, Cvetkovic, Rey, Auda etc) el cas del Pere era cantat cap continua , el dubte es si es que no els voliem o ells van voler marxar i si es aixi no crec que fitxem un jugador top de un estil semblant

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 02 Ago 2017, 23:09

Si el Sevilla es queda a ACB potser haurà de buscar un americà de més qualitat que Swing. Si queda lliure penso que hem d'anar fort a per ell ja que Muñoz és un 2'5:

Costa - Gintvainis
Muñoz - Lundberg - Jou
Swing - Allen
Trias - Múgica
Fran Guerra - Sakho

Fran Guerra és jove i va rendir molt bé l'any passat. Potser algú el vol per ACB i en aquest cas aniria a per algú com Fontet.

De totes maneres els plans del club segur que són molt diferents...

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: ICL MANRESA

por Manrusia9 » 02 Ago 2017, 23:51

Jo la veritat no veig un equip tan dominant a la LEB com algu de vosaltres. La lliga LEB té una dinàmica pròpia i el Manresa esta fent un equip nou, amb barreja tutti frutti (americans universitaris sense experiencia professional ni basquet europeu, jugador jove en lliga semi amateur com la danesa, jugadors contratats, etc). Aquests invents no ens han funcionat abans.

Costa com es va veure li pot la pressió, i la resta de fitxatges son complements pero no tenim, a excepcio de Trias, jugadors solvents i contrastats a LEB.

Jo crec que patirem, especialment a principi, i la clau sera que es faci un equip amb majuscules. No soc optimista.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 03 Ago 2017, 01:14

Leodavinci39 escribió:M alegra veure que el debat està viu :brindo por eso:
Evidentment, es fa difícil opinar sense haver-los vist a la pretemporada. :roll: El GBC amb un equip similar de jugadors "amb mono de fer feina" van quedar Campions. :campeon:
Però així a bote pronto, és un equip que no em genera trempera :jeje: Un esperava del Manresa, el favorit, un dels pressupostos més alts, que fitxés lo MILLORET de LEB ORO. Han anat sortint noms interessants: Salvó, Nevels, Swing, Pardina, Sergi Pino........Però la realitat és que dels 25 millors jugadors de la LEB ORO de la temporada pasada, només n hem fitxat un :llanto: , el MILLOR, cert, però només un. La resta són melons per obrir o jugadors amb "mono de fer feina".
Lo dit, espero a veure´ls a la pretemporada, però ara com ara veig millor plantilla al Breogan i al Melilla; i similar a la del Iberostar Palma, la Coruña o el Prat. :oops: :oops:


De tots aquests que comentes la gran majoria o s'han anat a lligues mes potents (ACB, Lega...) o a altres equips segurament cobrant més, per tant no s'ha fitxat de lo "milloret" perquè probablement no s'ha pogut. L'altre cosa es que no s'hagi fixat a ningu que tu volies, que és molt diferent.

Jo no veig malament la plantilla que s'esta fent, amb jugadors de futur i que esperem amb més d'un any de recorregut al club, acompanyats per gent experimentada en la categoria. Sincerament el què mes em preocupa a priori és l'entrenador, que crec que no se n'ha parlat massa. Un equip aixi, necessita experiència a la banqueta.

Això si, m'esperare unes jornades per veure com treballa.

Lorac
Mensajes: 14
Registrado: 02 Ago 2017, 17:36

Re: ICL MANRESA

por Lorac » 03 Ago 2017, 01:17

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo, no diguis tonteries home...tenim el millor equip i de molt del segon...


Que tu no has vist un partit LEB en ta vida ;) i jo porto anys sgeuint-la :) Sé què em dic :brindo por eso: Ni tan sols coneixes les plantilles del Breogan o del Melilla ara mateix :jeje:

Home dir això quan hi he seguit el Manresa i tinc coneguts de varis equips...

Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.

Leodavinci39
Mensajes: 23881
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Ago 2017, 06:19

Lorac escribió:
TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Que tu no has vist un partit LEB en ta vida ;) i jo porto anys sgeuint-la :) Sé què em dic :brindo por eso: Ni tan sols coneixes les plantilles del Breogan o del Melilla ara mateix :jeje:

Home dir això quan hi he seguit el Manresa i tinc coneguts de varis equips...

Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.


Si voleu, comencem per posisions. Anem pels BASES.

ICL Manresa: Costa 23 anys/ Gintvaitis (Huesca, 23 anys) Entre ACB i LEB ORO uns 4 anys d experiència
Breogan: Ricardo Uriz (GBC 37 anys)/Christian Diaz (Ourense 25 anys) Entre ACB i LEB ORO uns 24 anys d experiència
Melilla: Dani Rodríguez (Palencia 33 anys)/Miki Servera (Zaragoza 25 anys) Entre ACB i LEB ORO uns 20 anys d experiència
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kitus89
Mensajes: 808
Registrado: 13 Ene 2008, 12:29

Re: ICL MANRESA

por kitus89 » 03 Ago 2017, 06:42

Mira quanta experiencia té Navarro i el que aporta actualment al Barça. No entenc comparar equips per l'experiencia. No seria millor poder comparar pel que poden aportar ?

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 27 Abr 2024, 03:18