BAXI MANRESA

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: ICL MANRESA

por FJC66 » 15 May 2018, 23:52

Gracies Leo per l'enllaç de facebook. S'ha vist pro be, millor que a febtv.
Ho he sincronitzat amb la locucio de Carles Jodar, i a gaudir dels 13 punt amunt pero sabia que ens tocaria patir i aixis a sigut. Victoria tot i les grans mancances.
Ens falte una bona direccio ho sento per al Costa que em cau molt be, pero ha desaparegut avui. Sense direccio i amb perdue complicades y sense lectura de tallar o presionar rera sistella...

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: ICL MANRESA

por FJC66 » 15 May 2018, 23:58

bowie15 escribió:Va, us avanço una cosa, demà guanyem i no només això sinó que aquesta eliminatòria la passem, jo ho veureu.
Per cert per ha on es podrà veure el partit de demà veig que el Febtv no ho anuncia i m'estic tornant boig buscant. :D
Bowie lo has clavado!!!!! :brindo por eso:

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: ICL MANRESA

por FJC66 » 15 May 2018, 23:59

bowie15 escribió:Va, us avanço una cosa, demà guanyem i no només això sinó que aquesta eliminatòria la passem, jo ho veureu.
Per cert per ha on es podrà veure el partit de demà veig que el Febtv no ho anuncia i m'estic tornant boig buscant. :D
Bowie lo has clavado!!!!! :brindo por eso:

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 16 May 2018, 00:02

bowie15 escribió:Gràcies companys, ara veig que ja ho anuncian a FebTv.
Per cert no entenc la actitud de E3, fan el primer partit i la resta no, entenc que tenien un forat a la programació i ens van col·locar a nosaltres, bé, cap novetat, sempre hem estat un segon plat, pero jo diria mes, uns postres.
El meu optimisme bé perquè els dos darrers anys el Corunya s'ha posat 2-1 a les eliminatòries i ha acabat eliminat, i també per altres coses que ara no puc explicar pero que, al seu moment, de ben segur que ho faré.
Ara et toca explicar aixo :D

GerardCat
Mensajes: 539
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por GerardCat » 16 May 2018, 00:18

Entrava per dir el mateix, explica com ho veies tant clar amb el que hem patit :P

Per cert, com creieu que hagués anat la sèrie amb Duran? Jo crec que si tot l'any ja li ha anat gran, en uns partits tan durs no hagués estat a l'alçada...

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 16 May 2018, 01:23

TASTET escribió:Està forçs ple..quin horror de partit...espero que aviat siguem a acb....tela el partidet, de moment, de costa i trias...per acb nacho i ja...
Segur, segur, que no et voldries quedar amb algun altre jugador??? :mrgreen:

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 16 May 2018, 07:25

Iceman Gervin escribió:
TASTET escribió:Està forçs ple..quin horror de partit...espero que aviat siguem a acb....tela el partidet, de moment, de costa i trias...per acb nacho i ja...
Segur, segur, que no et voldries quedar amb algun altre jugador??? :mrgreen:
Realment no et pensis, labdsberg pot servir però tot i el seu 3er quart brutal d encert te aspectes bàsics a millorar, 2 o 3 vegades s emporta una xapa al voler jugar sol el contratac i en 3 o 4 ocasions perd la pilota per passar-la sense mirar, evidentment ahir fent 30 i pico punts i amb un encert brutal sembla absurd dir-ho però a acb patiria amb aquesta falta de lectura...es que la diferència de nivell em sembla brutal
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 16 May 2018, 07:35

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:
TASTET escribió:Està forçs ple..quin horror de partit...espero que aviat siguem a acb....tela el partidet, de moment, de costa i trias...per acb nacho i ja...
Segur, segur, que no et voldries quedar amb algun altre jugador??? :mrgreen:
Realment no et pensis, labdsberg pot servir però tot i el seu 3er quart brutal d encert te aspectes bàsics a millorar, 2 o 3 vegades s emporta una xapa al voler jugar sol el contratac i en 3 o 4 ocasions perd la pilota per passar-la sense mirar, evidentment ahir fent 30 i pico punts i amb un encert brutal sembla absurd dir-ho però a acb patiria amb aquesta falta de lectura...es que la diferència de nivell em sembla brutal
Lundberg, ojala fos Landesberg perquè això hagués estat un 3-0 :D

En serio que estàs destacant una xapa i 3 pilotes perdudes? A mi si cada partit arrastra la polla pel Congost i perd 4 pilotes endavant, i si a ACB fa la meitat que ahir també

Partit "dolent" en moltes parts però també normal, portem 5 partits en 10 dies.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 16 May 2018, 08:30

Destaco que es veuen coses que són errors molt básics per no mirar els companys, que dir-ho ahir sona absurd i més amb la segona part que fa...però que això és leb, a l acb aquests errors penalitzen molt més...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 16 May 2018, 08:34

Ahir un altre azpecte positiu és que vem anul.lar el seu joc interior, bé Olmos s anul.la sol (en va fallar 3 sol a sota que...) però sobretot Sonseca totalment out i aquí destacaria, sobretot a Sakho i també a Nacho Martin...ahir el partit de Trias fluixet (sobretot la primera part...poca sang....)
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 16 May 2018, 09:13

:D :D :D Si l'he clavat pero m'anat moooolt just.
Simplement hem semblava improbable que ens guanyessin tres partits seguits i l'últim a casa era molt difícil que'l perdessim. Per altre banda parlant amb gent que entén mes que jo també opinaven el mateix.
Tema notícia, de moment no puc avança res, ho sento, pero es una molt, molt bona notícia, de fet ahir pel Congost ja hi havia run run en aquest aspecte. Si pugem ja us ho diré pero hem fa l'efecte que per llavors ja s'haurà escampat.
Si després del partit d'Iffe algú encara dubte de que es un jugador ACB, apaga y vamonos.
Es arriscat dir-ho pero Palència hem sembla un millor rival per nosaltres que Oviedo, ara veurem que pasa.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 16 May 2018, 09:55

Hostia Bowie! Aixo no es fa! Una molt bona noticia? I no dius res mes? I al rum rum del pavello en parlava? Aviam, gent que veu anar al pavello (jo treballava i no vaig poder-hi anar), que es aquest rum rum que parla Bowie? Si no pujem no es cumplirà aquesta bona noticia? Va, home, sempre se us ha de donar una empententa perque acabeu d'escupir el que teniu a la boca, ehh? :todos a botar: :todos a botar: :brindo por eso:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: ICL MANRESA

por joanmo1994 » 16 May 2018, 10:09

Exacte, sempre ens deixeu amb la mel als llavis [emoji23][emoji23]
Això no es fa!

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: ICL MANRESA

por kelo_19 » 16 May 2018, 12:21

Vinga va!! A pel Palència!!

D'ahir poca cosa a dir, una primera part amb dos equips ultratensionats, amb una por a fallar de les que feia dies que no veia.

Un genial Iffe ens va obrir el camí, i tot i que dieu que no va fer el millor partit, voldria destacar l'aportació del Jordi a mitjans i final del tercer quart, amb el marcador en contra i amb els nervis que teníem tots. Va assumir els galons que li toquen, va anotar un parell de cistelles importants i va fer de director d'orquestra.

També important el paper de Sakho com vam dir la setmana passada, es vital per nosaltres que faci aquest pas endavant i ajudi amb la rotació de Nacho i Jordi. Ash molt precipitat, ha d'entendre que quan es passa la bola tot flueix, i ell té la inquietut de resoldre(quan fa de secundari tot va bé, vegi's últim quart).

No ens hem de preocupar perquè un dia un jugador o un altre estiguin millor/pitjor, es bàsquet i passen 48h entre partit. L'important es que tots aportin dia si, dia també.

Divendres batalla duríssima, ahir va ser genial, pero ja a tope per afrontar les semis!
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

hollymichfan
Mensajes: 126
Registrado: 21 Ene 2014, 10:52

Re: ICL MANRESA

por hollymichfan » 16 May 2018, 12:41

Con unos amigos tenemos debate... fichariais a Zach Monaghan para la siguiente temporada?
En mi opinión es valido tanto para Leb como para ACB.
De estos jugadores que le pone la presión y que consigue descentrar a todo un pabellón y él es el único que sigue concentrado
Va.. mojaros!

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 16 May 2018, 13:55

FJC66 escribió:Gracies Leo per l'enllaç de facebook. S'ha vist pro be, millor que a febtv.
Ho he sincronitzat amb la locucio de Carles Jodar, i a gaudir dels 13 punt amunt pero sabia que ens tocaria patir i aixis a sigut. Victoria tot i les grans mancances.
Ens falte una bona direccio ho sento per al Costa que em cau molt be, pero ha desaparegut avui. Sense direccio i amb perdue complicades y sense lectura de tallar o presionar rera sistella...
:brindo por eso: :)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 16 May 2018, 13:58

hollymichfan escribió:Con unos amigos tenemos debate... fichariais a Zach Monaghan para la siguiente temporada?
En mi opinión es valido tanto para Leb como para ACB.
De estos jugadores que le pone la presión y que consigue descentrar a todo un pabellón y él es el único que sigue concentrado
Va.. mojaros!
Pues yo discrepo, si que tiene la cabeza fría por ejemplo para anotar los tiros libres en momentos calientes pero para mi es jugador con muy poquita cabeza en otros aspectos, por decir uno abusa mucho de los floppings y en ACB eso se penaliza mucho.

Para LEB es un jugador diferencial por velocidad y por calidad, pero lo veo bastante individualista para tomar las riendas de un equipo en ACB. En LEB eso no es problema, Winthering por ejemplo en Araberri es otro ejemplo.

Uno válido para ACB es Cooney, que sinceramente no se que hace en Coruña.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 16 May 2018, 14:10

És que Cooney llegó a jugar en el Baskonia...si un jugador leb vale para acb és difícil de ver ya que hay mucha diferencia..mirad Rupnik que en leb se la sacaba y en acb hay partidos que ni juega...pocos jugadores hay en leb que puedan tener minutos importantes en acb, para fondo de armario pueden servir eso si..mirad GBC cuales han sido sus referentes..o jugadores com Rupnik o Dago Peña que en leb iban sobrados.. En acb el físico es muy importante como también la velocidad de ejecución (es aquí donde veo los problemas de Lundberg en ACB)
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 16 May 2018, 14:56

Us entenc, pero de moment no puc dir mes.
De vegades penso que seria millor no dir res, de bon rotllo eh? perquè hem poso al vostre lloc i hem faria una mica de ràbia.
Pero també penso que millor això que res.

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: ICL MANRESA

por SERGI_INC » 16 May 2018, 17:39

Algú va veure a la mitja part, a les cistelles que hi ha a la sortida del pavelló, un noi de color bastant alt que jugava a bàsket amb una nena?. Em sonava bastant a un jugador del Prat.
També hi havia veient el partit el Marc Garcia del Barça B

Bowie, ens podries dir almenys si la novetat és en el àmbit econòmic o esportiu...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 04:13