BAXI MANRESA

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 04 Jul 2022, 10:50

carlitus escribió:
Patterson escribió:Hi haurà algú que no li agradarà però m'acaben de confirmar que PEDRO segueix!!!!!!
Ja no cal marejar la perdiu ....
Bon dia!!!!
A veure si es veritat i l'encertes, perque els teus contactes ultimament no son gaire de fiar.

CONFIRMAT PER EL CLUB!!!!! :botar:

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 04 Jul 2022, 10:50

Dons moolt content amb la renovació de Pedro :botar:

Perque a mes això significa que li ha convençut el projecte del club, fins i tot amb el nou presi

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 04 Jul 2022, 10:52

vittiman escribió:Doncs res, dubte resolt:

Anunci oficial per part del club: PEDRO RENOVA FINS EL 2024. :brindo por eso: :botar:
Osti de conya.
Al mateix temps és estrany que ara sembli que es vol retirar a Manresa, donat que estava en converses amb altres clubs, però que bé!
També igualment important que Camps i Estany segueixin dos anys més. És l'equip tècnic que dóna resultats.
La millor manera de començar la setmana :brindo por eso:

Això sí, espero que amb una clàusula més gran de 20.000 euros! :D
[img][/img]

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 04 Jul 2022, 14:52

Mentre esperem l'anunci dels primers fitxatges, us deixem un article amb les millors ratxes de jugadors vestint la samarreta del Bàsquet Manresa: https://barranoucongost.com/les-millors ... i-manresa/
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 05 Jul 2022, 00:32

No entenc perque a la tabla de mercado, encara posen a Thomason, a Moneke i a Bako a la plantilla del MAnresa. Oficialment no estan donats de baixa? Se que tenien dos anys però això vol dir que encara no han pagat les clausules de rescisió i encara pertanyen al Manresa?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jul 2022, 08:11

goyathay escribió:No entenc perque a la tabla de mercado, encara posen a Thomason, a Moneke i a Bako a la plantilla del MAnresa. Oficialment no estan donats de baixa? Se que tenien dos anys però això vol dir que encara no han pagat les clausules de rescisió i encara pertanyen al Manresa?
Fins que no es faci oficial la seva marxa (la de Joe falta poc) jo diria que són del Manresa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jul 2022, 08:16

Victoria de Belgica contra Serbia, amb 17 punts i 6 rebots de Bako :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Kullunut
Mensajes: 35
Registrado: 20 Nov 2002, 11:32

Re: BAXI MANRESA

por Kullunut » 05 Jul 2022, 09:10

Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 05 Jul 2022, 09:45

Kullunut escribió:Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Nemanja Aleksandrov

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Jul 2022, 10:57

Sasa Yanev escribió:
Kullunut escribió:Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 05 Jul 2022, 11:21

Patterson escribió:
Sasa Yanev escribió:
Kullunut escribió:Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!
hostia, m'has deixat desconcertat, DaniG el veig molt verd per segon base ACB i papi no em va acbar d'agradar molt, i per les declaracions de Pedro en diversos moments, crec que a ell tampoc.

Tema Vaulet ho veig bastant lògic, un jugador compromes i amb molta "garra" però que la seva nula amença de 3 pasa factura!

Total confiança en el que decideixi el club! :todos a botar:
Nemanja Aleksandrov

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 05 Jul 2022, 11:27

Sasa Yanev escribió:
Patterson escribió:
Sasa Yanev escribió:
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!
hostia, m'has deixat desconcertat, DaniG el veig molt verd per segon base ACB i papi no em va acbar d'agradar molt, i per les declaracions de Pedro en diversos moments, crec que a ell tampoc.

Tema Vaulet ho veig bastant lògic, un jugador compromes i amb molta "garra" però que la seva nula amença de 3 pasa factura!

Total confiança en el que decideixi el club! :todos a botar:

A mi tampoc em va agradar....... Però això m'han dit.....nse veurem!!!!

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 05 Jul 2022, 11:57

Patterson escribió:
Sasa Yanev escribió:
Kullunut escribió:Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!
Dons a Vaulet l'hem posat al tanteig, aixi que si no rep cap altre oferta, ja és massa tard per decidir que no ens el quedem.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 05 Jul 2022, 12:02

Patterson escribió:
Sasa Yanev escribió:
Kullunut escribió:Algú sap si hi ha la possibilitat de renovar al sisku? O totalment fora del nostre abast?
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!
No em lliga el que dius de Papi ja que el seu equip no va baixar finalment i te contracte, de manera que hauriem de passar per caixa.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 05 Jul 2022, 13:36

Tronn escribió:
Patterson escribió:
Sasa Yanev escribió:
És molt complicat. Conteu que partirem d'aquesta base per fitxar:
DaniP/xxx/DaniG o Naspler
xxx/xxx
Vaulet/Valtonen/Jou
xxx/xxx/Steinbergs
xxx/xxx
Bon dia!!!
Per el que m'ha arribat a mi, seria així amb algun canvi....
A la posició de Base tindrem els 2 Dani's i molt possiblement el Papi 1-2
I Vaulet m'han dit que de moment si troben un 3 tirador no ens el quedarem!!!!! Però l'hem posat el tanteig per veure com es presenta el Mercat....
Això és el k m'ha arribat!!!
No em lliga el que dius de Papi ja que el seu equip no va baixar finalment i te contracte, de manera que hauriem de passar per caixa.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
A Papi el van mig apartar de l'equip al tram final de temporada, i gairebé no jugava. Suposo que els alemanys no posarien cap problema perquè ens el quedéssim nosaltres.
Però certament, tampoc m'entusiasme. Posats a pensar en ex-Barça, preferiria una cessió de Caicedo.
I per cert, que crec que Badji segueix sense equip. Com a cinquè pívot m'encantaria, i si li poguéssim fer un contracte llarg, jo no m'ho pensaria.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 05 Jul 2022, 14:20

Sembla que Oriola podria anar a Girona
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 05 Jul 2022, 14:48

Alguns d'aquí el coneixereu, però us portem la història de David González, manresà i agent FIBA: https://barranoucongost.com/david-gonza ... ntrenador/
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 05 Jul 2022, 15:12

Pirlo_Cesc escribió:Alguns d'aquí el coneixereu, però us portem la història de David González, manresà i agent FIBA: https://barranoucongost.com/david-gonza ... ntrenador/
Entrevista molt interessant :brindo por eso: Se li havia perdut la pista des que va marxar als EEUU
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 05 Jul 2022, 18:30

Leodavinci39 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Alguns d'aquí el coneixereu, però us portem la història de David González, manresà i agent FIBA: https://barranoucongost.com/david-gonza ... ntrenador/
Entrevista molt interessant :brindo por eso: Se li havia perdut la pista des que va marxar als EEUU
I qui va recomendar fitxar Ater del StellAzurra tambe.

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 06 Jul 2022, 10:36

Suposo que està totalment fora del nostre abast... Però la Penya ha rescindit a Ferran Bassas... Jo mho pensaria.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 23:54