BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Oct 2021, 22:35

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Hi ha hagut al menys 2 faltes antiesportives que no ens han pitat.

Però el cert és que el primer quart sort n'hem tingut que han fallat tot i més, o se'ns posen a 20.
Realment és difícil jugar pitjor.

En el segon quart hem millorat, però encara estem lluny del nivell que hauriem de tenir en selecció de tiros, no fallar cistelles a sota i assegurar el rebot.
Per cert, m'agradaria veure a Berzins en la rotació... realment pinta al proper Joesaar.

+1 Ja fa setmanes que es veu a venir :rodarbalon:
Sí, però encara va sortir d'inicial en un dels darrers partits de lliga i no ho va fer malament... potser era una darrera oportunitat perquè aportés en els aspectes que vol Pedro. En fi, si no juga gens en els dos següents partits, c'est fini! :roll:
Més que Joesaar, em recorda el cas de Sajus la temporada passada 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 13 Oct 2021, 22:44

Partit dolent en atac...però boníssim en defensa!!!!!
Jo no entenc els que critiqueu sempre.....em guanyat i anem 2-0 a Europa.....nse que més voleu!!!!!!
I Thomasson en defensa es un espectacle!!!!!

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 Oct 2021, 22:49

No estem per anar cmsentwnciant jugafors cada jornada.. A tots els equips hi ha jugadors que juguen més o menys i benzins a la lliga ha fet un parell de partits força bons.. Som el Manresa nois..

Avui molt bé Pedro llegint que era més partit per paco que pel dani.. Feia falta ritme i velocitat
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 13 Oct 2021, 22:50

Es increible, Obtenim una victòria de prestigi i nomès es comenten dades negatives.. Que si la fitxa de Maye (algú ha vist el contracte d'aquest nano?), que si Berzins es Joosear2.0 o un nou Sajus!!!
Partidàs de Siscu. Grans minuts de Tomasson, de Sima, de Bako i de Valtonen.
Grandíssima defensa grupal (aquest equip la setmana passada li va fer 20 punts mès als turcs)

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 13 Oct 2021, 22:58

Tronn escribió:Es increible, Obtenim una victòria de prestigi i nomès es comenten dades negatives.. Que si la fitxa de Maye (algú ha vist el contracte d'aquest nano?), que si Berzins es Joosear2.0 o un nou Sajus!!!
Partidàs de Siscu. Grans minuts de Tomasson, de Sima, de Bako i de Valtonen.
Grandíssima defensa grupal (aquest equip la setmana passada li va fer 20 punts mès als turcs)
La qüestió és criticar.....i molts cops inventar.........
Que i farem....!!!!
I el que crítica més no es ni soci.....en fi.....
Bona nit

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 13 Oct 2021, 23:16

Nois, no sé vosaltres, però l'alegria per la victòria no treu veure tots els aspectes, i el què hem de millorar. I dir que hem fet un primer quart de pena i un tercer quart molt bo, em sembla que ho ha vist qualsevol que hagi mirat el partit.

També preguntar-se què passa amb Berzins és normal considerant que no està jugant un minut. Jo al menys el què espero és que el poguem incorporar a la causa perquè no anem sobrats de tiradors, i ell en teoria al menys ho és.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 13 Oct 2021, 23:19

Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Oct 2021, 05:03

Johnny2 escribió:Hi ha hagut al menys 2 faltes antiesportives que no ens han pitat.

Però el cert és que el primer quart sort n'hem tingut que han fallat tot i més, o se'ns posen a 20.
Realment és difícil jugar pitjor.

En el segon quart hem millorat, però encara estem lluny del nivell que hauriem de tenir en selecció de tiros, no fallar cistelles a sota i assegurar el rebot.
Per cert, m'agradaria veure a Berzins en la rotació... realment pinta al proper Joesaar.
Després del cafeconleche. he anat a mirar com li va a Joesaar. Porta una mitjana de 22 punts i 6 rebots a la Lliga Alemana :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Oct 2021, 05:06

Manrusia9 escribió:Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.
No estic d acord :travieso: Lo fàcil és criticar quan es perd. :jeje: El millor es veure on podem millorar, precisament quan anem guanyant. Crítica constructiva, s anomena. :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Oct 2021, 05:08

TASTET escribió:No estem per anar cmsentwnciant jugafors cada jornada.. A tots els equips hi ha jugadors que juguen més o menys i benzins a la lliga ha fet un parell de partits força bons.. Som el Manresa nois..

Avui molt bé Pedro llegint que era més partit per paco que pel dani.. Feia falta ritme i velocitat
Que tenir Pedro d entrenador és un LUXE per a nosaltres és evident :campeon: Però negar que és un entrenador amb certs "tics" és negar també una evidència :mrgreen: La majoria feiem apostes aquesta pretemporada sobre a quin jugador li posaria aquest any la seva particular "creu" ;) He de reconèixer que pocs o ningú havia apostat per Berzins :o :shock:

PD La teva teoria de que ha de descansar , les rotacions........ i tal,,,,,,,,,, ja no s aguanta per enlloc ;) Per cert, ho he posat més amunt: Joesaar, 22 punts i 6 rebots a la lliga alemana. :jeje:

PD2: Algú va trobar a faltar Maye? :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 14 Oct 2021, 07:04

Leo, el què dic és que la majoria de missatges que escrius són per dir yoyalodije de que un jugador no juga, que Pedro l hi ha posat la creu, etc... Pedro és un entrenador especial, si, clar però també podríem deduir que Pedro tallaria a Franciaco que portava 3 partits out.. La temporada és molt llarga, que Maye o Benzins potser no l acaben, també...però dir-ho ara són especulacions

Benzins a la jornada 2 juga 25min, a la 3 17min fent bons números..
Maye 19 contra baskonia fent bons números

Però és que tú tallaries aquests dos, thomasson i francisco... Actualment l únic jugador amb certa regularitat és Monekex i tampoc...

Paciència i veurem.. Joseaar a Espanya també va jugar a Iberostar sense fer res, a mi el què facin a altres lligues... El mateix passa amb Maye... És més com s adapten aquí..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 14 Oct 2021, 08:05

Leodavinci39 escribió:
Manrusia9 escribió:Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.
No estic d acord :travieso: Lo fàcil és criticar quan es perd. :jeje: El millor es veure on podem millorar, precisament quan anem guanyant. Crítica constructiva, s anomena. :postureo:
Doncs tu a lo tuyo, i jo a disfrutar. Veig esforç i un equip implicat. Alguns fitxatges no estan rutllant, però l'equip és el més important i en general és competitiu.

Maye no crec que s'hagi oblidat de jugar, és feina del staff tècnic ajudar-lo a que s'integri i aporti més. I estan sobradament capacitats per aconseguir-ho, jo hi confio.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Oct 2021, 08:16

TASTET escribió:Leo, el què dic és que la majoria de missatges que escrius són per dir yoyalodije de que un jugador no juga, que Pedro l hi ha posat la creu, etc... Pedro és un entrenador especial, si, clar però també podríem deduir que Pedro tallaria a Franciaco que portava 3 partits out.. La temporada és molt llarga, que Maye o Benzins potser no l acaben, també...però dir-ho ara són especulacions

Benzins a la jornada 2 juga 25min, a la 3 17min fent bons números..
Maye 19 contra baskonia fent bons números

Però és que tú tallaries aquests dos, thomasson i francisco... Actualment l únic jugador amb certa regularitat és Monekex i tampoc...

Paciència i veurem.. Joseaar a Espanya també va jugar a Iberostar sense fer res, a mi el què facin a altres lligues... El mateix passa amb Maye... És més com s adapten aquí..
:travieso: Jo tallaria els dos iankies: Thomasson i Maye. I la impressió/rumorologia és que Pedro tallaria a Maye i Berzins. Una altra cosa és que els seus contractes i la nostra economia no ho permetin.

Tot són opinions. Jo respecto que molts deixaríeu l equip com està i confiarieu cegament amb aquests jugadors. Opinió que no comparteixo, però totalment respectable (els YOYALODIJE o els OWNEDS al final de la 1a volta, i a final de temporada :rodarbalon: )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 14 Oct 2021, 08:18

Leodavinci39 escribió:
Manrusia9 escribió:Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.
No estic d acord :travieso: Lo fàcil és criticar quan es perd. :jeje: El millor es veure on podem millorar, precisament quan anem guanyant. Crítica constructiva, s anomena. :postureo:
Em sembla bé, sempre i quan això també s'apliqui al revés, i es valorin les coses positivies de l'equip fins i tot quan es perd. Que acavem de guanyar a la pista d'un dels equips mes forts que jugarem aquest any i a tu et veig parlant mes de Joseaar que del partit.

Jo no vaig poder veure el partit ahir, així que poc tinc a comentar. Peró estic llegint molts comentaris negatius de Thomasson i mirant les estadístiques sembla que not bad no? a part de que té pinta que defensant molt bé com sempre.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Oct 2021, 08:27

cuttlas escribió:
Leodavinci39 escribió:
Manrusia9 escribió:Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.
No estic d acord :travieso: Lo fàcil és criticar quan es perd. :jeje: El millor es veure on podem millorar, precisament quan anem guanyant. Crítica constructiva, s anomena. :postureo:
Em sembla bé, sempre i quan això també s'apliqui al revés, i es valorin les coses positivies de l'equip fins i tot quan es perd. Que acavem de guanyar a la pista d'un dels equips mes forts que jugarem aquest any i a tu et veig parlant mes de Joseaar que del partit.

Jo no vaig poder veure el partit ahir, així que poc tinc a comentar. Peró estic llegint molts comentaris negatius de Thomasson i mirant les estadístiques sembla que not bad no? a part de que té pinta que defensant molt bé com sempre.
Doncs mira el partit i ho entendràs :rodarbalon: Es pot veure en diferit.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 14 Oct 2021, 10:20

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:No estem per anar cmsentwnciant jugafors cada jornada.. A tots els equips hi ha jugadors que juguen més o menys i benzins a la lliga ha fet un parell de partits força bons.. Som el Manresa nois..

Avui molt bé Pedro llegint que era més partit per paco que pel dani.. Feia falta ritme i velocitat
Que tenir Pedro d entrenador és un LUXE per a nosaltres és evident :campeon: Però negar que és un entrenador amb certs "tics" és negar també una evidència :mrgreen: La majoria feiem apostes aquesta pretemporada sobre a quin jugador li posaria aquest any la seva particular "creu" ;) He de reconèixer que pocs o ningú havia apostat per Berzins :o :shock:

PD La teva teoria de que ha de descansar , les rotacions........ i tal,,,,,,,,,, ja no s aguanta per enlloc ;) Per cert, ho he posat més amunt: Joesaar, 22 punts i 6 rebots a la lliga alemana. :jeje:

PD2: Algú va trobar a faltar Maye? :todos a botar:
Mira't bé les estadístiques perquè no és veritat.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 14 Oct 2021, 10:46

keewie escribió:
Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:No estem per anar cmsentwnciant jugafors cada jornada.. A tots els equips hi ha jugadors que juguen més o menys i benzins a la lliga ha fet un parell de partits força bons.. Som el Manresa nois..

Avui molt bé Pedro llegint que era més partit per paco que pel dani.. Feia falta ritme i velocitat
Que tenir Pedro d entrenador és un LUXE per a nosaltres és evident :campeon: Però negar que és un entrenador amb certs "tics" és negar també una evidència :mrgreen: La majoria feiem apostes aquesta pretemporada sobre a quin jugador li posaria aquest any la seva particular "creu" ;) He de reconèixer que pocs o ningú havia apostat per Berzins :o :shock:

PD La teva teoria de que ha de descansar , les rotacions........ i tal,,,,,,,,,, ja no s aguanta per enlloc ;) Per cert, ho he posat més amunt: Joesaar, 22 punts i 6 rebots a la lliga alemana. :jeje:

PD2: Algú va trobar a faltar Maye? :todos a botar:
Mira't bé les estadístiques perquè no és veritat.
El Leo dient mentides????? Que dius ara???? Jajajajaja

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 14 Oct 2021, 10:49

Leodavinci39 escribió:
Manrusia9 escribió:Avui s'ha de disfrutar i deixar de banda qualsevol altra cosa.
Victoria espectacular, en un camp dificil davant un equip que facil ens triplica o quatriplica el pressupost, hem defensat super bé al final. Som el Manresa i aqui estem donant guerra a Europa, anem liders de grup 2-0.

Es poden millorar moltes coses però disfrutem perquè té molt mèrit.
No estic d acord :travieso: Lo fàcil és criticar quan es perd. :jeje: El millor es veure on podem millorar, precisament quan anem guanyant. Crítica constructiva, s anomena. :postureo:
Crítica constructiva????? Si només fas que "rajar" desde el minut 1 del primer partit.... Ets com un nen petit.....
Només crítiques a qui t'interessa.....
Per exemple ahir si s'ha de criticar algú....el que té més números es. Dani i ningú en diu res....heu agafat mania a certs jugadors i ja està!!! No hi ha mes!!!!

Per cert no recordo una sola crítica el teu estimat Lluís Costa, un dels pitjors bases k recordo......
Em fi no tens remei

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 14 Oct 2021, 11:08

No entenc les critiques a Thomason, i menys ahir. 3 triples en moments importantissims i no vegis com defensa. He vist el partit en diferit. Us vaig penjar l'enllaç al post del Hapoel-Manresa. I Thomasson ha defensat com mai, o millor dit, com fa sempre. Al igual que Jou i Moneke. Pe mi, els 3 millors defensors. Bueno, també hi inclueixo al Cisco. Defensa molt bé.

Les critiques a Maye les puc entendre però les de Thomasson no. Ni parlar-ne. Es que, si nomès us basseu amb els estadistiques... El basquet no es un esport nomès d'esqtadistiques. Hi ha unes tangents que no hi surten i que son tan o mes importants que anotar dos punts.
De fet, entenc que el Pedro ho veu ja que juga molts minuts, pe tant, el Pedro pensa com jo, per sort.

Una curiositat que no te res a veure amb el tema. Veient el partit l'aficio hebrea anima molt, però es d'admirar que mentres canta, si el rival fa una cistella, no deixen de cantar. Es com si no els afectés. Aqui ha passat que si estem cantant, a la que el rival respon amb basquet, nosaltres (i jo m'hi incloc), deixem de fer-ho. Suposo que o bé mentalment som més debils i sensibles, o bé ens flata una copeta de més! :P
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 14 Oct 2021, 11:23

goyathay escribió:No entenc les critiques a Thomason, i menys ahir. 3 triples en moments importantissims i no vegis com defensa. He vist el partit en diferit. Us vaig penjar l'enllaç al post del Hapoel-Manresa. I Thomasson ha defensat com mai, o millor dit, com fa sempre. Al igual que Jou i Moneke. Pe mi, els 3 millors defensors. Bueno, també hi inclueixo al Cisco. Defensa molt bé.

Les critiques a Maye les puc entendre però les de Thomasson no. Ni parlar-ne. Es que, si nomès us basseu amb els estadistiques... El basquet no es un esport nomès d'esqtadistiques. Hi ha unes tangents que no hi surten i que son tan o mes importants que anotar dos punts.
De fet, entenc que el Pedro ho veu ja que juga molts minuts, pe tant, el Pedro pensa com jo, per sort.

Una curiositat que no te res a veure amb el tema. Veient el partit l'aficio hebrea anima molt, però es d'admirar que mentres canta, si el rival fa una cistella, no deixen de cantar. Es com si no els afectés. Aqui ha passat que si estem cantant, a la que el rival respon amb basquet, nosaltres (i jo m'hi incloc), deixem de fer-ho. Suposo que o bé mentalment som més debils i sensibles, o bé ens flata una copeta de més! :P
Noi que bé que parlés i quanta raó!!!!!!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 16:20