BAXI MANRESA

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 19 Jul 2019, 13:50

A los escepticos que os preguntabais si la marcha de Peñarroya era estrictamente economica, ahi teneis la prueba de que NO:

Burgos acaba de fichar a Earl Clark de 4, jugador nivel Euroliga, sumado a Tokoto ( otro nivel similar )... y si mirais lo que les suena, se te caen las bragas al suelo.

El proyecto deportivo de un sitio a otro, es bastante diferente. Que él ficha un jugador Euroliga mientras nosotros fichamos un tipo que es una incognita muy seria en el 4. Aparte de cobrar el doble/triple, tiene un proyecto REAL de Copa + Playoffs.


Dicho esto, que yo soy MUY fan de Pedro, pero despues de los palos que le cayeron al bueno de Joan, era justo recordarlo pienso.
Imagen

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 19 Jul 2019, 14:25

Leodavinci39 escribió:Vagi per endavant com sempre, que els números que poso són orientatius, de cara a explicar-me.

Una cosa que no entenc és això de pagar clàusules per jugadors SUPLENTS. Ja l any passat vam pagar per Zuba i ara hem pagat per Vaulet i per Magarity.

Imaginem que Vaulet té una fitxa de 80.000 i hem pagat 25.000 de la clàusula (105.000 en total). O que Magarity té una fitxa de 70.000 i hem pagat una clàusula de 30.000 (100.000 en total).

No hauria estat millor fitxar un jugador de 105.000 i un de 100.000 que estiguessin LLIURES?¿ :postureo: :o :shock:
???
Doncs treus aquestes xifres?
Te les investes, oi?
Aquests jugadors venen cobrant mès del que cobraven.
Si ens han pagat entre 25000 y 30000€ per la clàusula del Joan que era qui mès cobrava al Baxi... crec que les clàusules de sortida de Juampi i Magarity deuen ser testimonials.

Ho dic sense tenir ni P.I. de les quantitats que hem pagat!!!

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 19 Jul 2019, 14:29

Lewis_Hamilton1 escribió:A los escepticos que os preguntabais si la marcha de Peñarroya era estrictamente economica, ahi teneis la prueba de que NO:

Burgos acaba de fichar a Earl Clark de 4, jugador nivel Euroliga, sumado a Tokoto ( otro nivel similar )... y si mirais lo que les suena, se te caen las bragas al suelo.

El proyecto deportivo de un sitio a otro, es bastante diferente. Que él ficha un jugador Euroliga mientras nosotros fichamos un tipo que es una incognita muy seria en el 4. Aparte de cobrar el doble/triple, tiene un proyecto REAL de Copa + Playoffs.


Dicho esto, que yo soy MUY fan de Pedro, pero despues de los palos que le cayeron al bueno de Joan, era justo recordarlo pienso.
Hablo desde el ligero desconocimiento, pero si Joan fuese a Burgos por el proyecto deportivo hubieses firmado por 2-3-4 años no por 1 año, claro esta que el pressupuesto de Burgos és mucho mayor al nuestro y obviamente los objetivos son mucho mayores.
Joan se ha ido en un 75% por parte economica el otro 25% por el proyecto.
Aqui ya nos vendio la moto el año passado de que venia a por el proyecto, y el proyecto le ha durado un año, dicho esto no tengo nada e contra ni del Burgos ni de Joan al contrario le deseo lo mejor a ambas partes!
Mucha Suerte esta temporada excepto en un par de partidos! :brindo por eso:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 19 Jul 2019, 14:56

Si fitxem un Marcovic en lloc de Renfroe, al Toolson que segueix i Baez que mes malament que Doellman no crec ho faci, Dani Perez en lloc de Gintvainis molt millor i Juampi per Alvarito el millora moltissim . Magarity ve en lukovic i Lalanne tampoc es que era molt conegut ,,,,el únic dubte es si notarem molt la marxa de Lundberg. Dit aixó a data de avui a falta dels dos jugadors que falten la plantilla es molt semblant , el dubte es jugar dues competicions que es molt mes dur

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Jul 2019, 15:56

Baez l'hem de comparar amb Dragovic, Vene o Zuba, no amb Doellman, que pràcticament no va jugar. I en aquest sentit crec que no millorem o fins i tot empitjorem
una mica (donada l'edat de l'Eulis). No ens fem trampes al solitari!
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 19 Jul 2019, 16:39

Johnny2 escribió:Baez l'hem de comparar amb Dragovic, Vene o Zuba, no amb Doellman, que pràcticament no va jugar. I en aquest sentit crec que no millorem o fins i tot empitjorem
una mica (donada l'edat de l'Eulis). No ens fem trampes al solitari!
trampes es comparar Lundberg amb un jgador que no a jugat i la edat es mira per el tema del rendiment , s´ha vist en jugadors com Omar Cook que era el que més juga i te una edat igual a Baez que fins el día de avui a millorat a tots menys a Zuba que per cert molta gent no el volía :P

Kullunut
Mensajes: 35
Registrado: 20 Nov 2002, 11:32

Re: BAXI MANRESA

por Kullunut » 19 Jul 2019, 16:42

Lewis_Hamilton1 escribió:A los escepticos que os preguntabais si la marcha de Peñarroya era estrictamente economica, ahi teneis la prueba de que NO:

Burgos acaba de fichar a Earl Clark de 4, jugador nivel Euroliga, sumado a Tokoto ( otro nivel similar )... y si mirais lo que les suena, se te caen las bragas al suelo.

El proyecto deportivo de un sitio a otro, es bastante diferente. Que él ficha un jugador Euroliga mientras nosotros fichamos un tipo que es una incognita muy seria en el 4. Aparte de cobrar el doble/triple, tiene un proyecto REAL de Copa + Playoffs.


Dicho esto, que yo soy MUY fan de Pedro, pero despues de los palos que le cayeron al bueno de Joan, era justo recordarlo pienso.
A veure.. en la meva humil opinió, el Joan va marxar a Burgos per raons estrictament econòmiques.. 100%!. Però no només econòmicament per ell (que li doblen la fitxa) sinó que té una quantitat de diners per poder fitxar que no hagués somniat mai.. Això li pots dir “projecte” , però també li pots dir “raons econòmiques”. Per tant.. per molt que es digui que si 25% econòmiques i 75% de projecte.. el projecte què és, sinó, diners a cabassos per fitxar? Sinó mira els noms que fitxen.. no sé si em quedo curt o llarg.. però el pressu del Burgos deu doblar al del Manresa..

Per tant, tot i que m’agrada molt el Joan com a entrenador, ha canviat PER RAONS ECONÒMIQUES, i és molt lícit. SI un xofer porta un Renault… i rep una oferta d’un altre lloc doblant-li el sou i donant-li un Audi per fer el mateix trajecte.. poca gent es resistiria a no acceptar la oferta.... però está clar que si s’accepta és per RAONS ECONÒMIQUES i no per altres coses..

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: BAXI MANRESA

por francisco90 » 19 Jul 2019, 16:49

Johnny2 escribió:Baez l'hem de comparar amb Dragovic, Vene o Zuba, no amb Doellman, que pràcticament no va jugar. I en aquest sentit crec que no millorem o fins i tot empitjorem
una mica (donada l'edat de l'Eulis). No ens fem trampes al solitari!
Principio de la temporada pasada
Renfroe-Gitvainis
Lundberg
Toolson- Jou
Tomás-Alvarito
Doellman-Lukovic
Lalane-Sakho

En mitad de temporada rescindimos contrato de Doellman y Lukovic k es la mejor noticia k podíamos tener para mi opinión. Y se va pagando al club Renfroe.
Fichamos a Vene y a dragovic como sustitutos temporales. Y después hasta final de temporada fichamos a zubcic y Murphy. Y como recambio de renfroe 3 semanas después de k se haiga ido fichamos a renfroe. También rescindimos contrato a gitvainis por su lesión y traemos a Sergi García cedido.
Por último acabamos la temporada con Fisher Toolson y Murphy lesionados. Y también a media temporada se lesiona sakho y fichamos a sima.
Acabamos jugando así
Sergi-Dani
Lundberg-Jou
Tomás-Alvarito
Zubcic-Del Águila
Lalane-Sakho-Sima
Y esta temporada vamos así
Base titular del mismo nivel k Fisher
Dani Pérez mejora a gitvainis
Jordan Davis creo que bajamos nivel respecto a Lundberg
Toolson se queda
Jou se queda
Tomás se queda
Juampe creo que deportivamente mejorará a Alvarito pero habra k verlo
Eulis Báez mejora al Doellman y creo que es un jugador que se parece más a dragovic k a zubcic por su forma de jugar.
El sueco mejorará a Lukovic seguro y espero que de un poco más k Murphy.
Pívot creo que se busca uno parecido a lalane
Sakho se queda
Sima se queda

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Jul 2019, 17:30

francisco90 escribió:
Johnny2 escribió:Baez l'hem de comparar amb Dragovic, Vene o Zuba, no amb Doellman, que pràcticament no va jugar. I en aquest sentit crec que no millorem o fins i tot empitjorem
una mica (donada l'edat de l'Eulis). No ens fem trampes al solitari!
Principio de la temporada pasada
Renfroe-Gitvainis
Lundberg
Toolson- Jou
Tomás-Alvarito
Doellman-Lukovic
Lalane-Sakho

En mitad de temporada rescindimos contrato de Doellman y Lukovic k es la mejor noticia k podíamos tener para mi opinión. Y se va pagando al club Renfroe.
Fichamos a Vene y a dragovic como sustitutos temporales. Y después hasta final de temporada fichamos a zubcic y Murphy. Y como recambio de renfroe 3 semanas después de k se haiga ido fichamos a renfroe. También rescindimos contrato a gitvainis por su lesión y traemos a Sergi García cedido.
Por último acabamos la temporada con Fisher Toolson y Murphy lesionados. Y también a media temporada se lesiona sakho y fichamos a sima.
Acabamos jugando así
Sergi-Dani
Lundberg-Jou
Tomás-Alvarito
Zubcic-Del Águila
Lalane-Sakho-Sima
Y esta temporada vamos así
Base titular del mismo nivel k Fisher
Dani Pérez mejora a gitvainis
Jordan Davis creo que bajamos nivel respecto a Lundberg
Toolson se queda
Jou se queda
Tomás se queda
Juampe creo que deportivamente mejorará a Alvarito pero habra k verlo
Eulis Báez mejora al Doellman y creo que es un jugador que se parece más a dragovic k a zubcic por su forma de jugar.
El sueco mejorará a Lukovic seguro y espero que de un poco más k Murphy.
Pívot creo que se busca uno parecido a lalane
Sakho se queda
Sima se queda
Si mitjans de Setembre (vam fitxar a Vene el 5 de setembre per substituir a Doellman) ho considereu mitja temporada, d'acord, vam jugar amb Doellman mitja temporada! :D :D
[img][/img]

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 19 Jul 2019, 17:43

Leodavinci39 escribió:Vagi per endavant com sempre, que els números que poso són orientatius, de cara a explicar-me.

Una cosa que no entenc és això de pagar clàusules per jugadors SUPLENTS. Ja l any passat vam pagar per Zuba i ara hem pagat per Vaulet i per Magarity.

Imaginem que Vaulet té una fitxa de 80.000 i hem pagat 25.000 de la clàusula (105.000 en total). O que Magarity té una fitxa de 70.000 i hem pagat una clàusula de 30.000 (100.000 en total).

No hauria estat millor fitxar un jugador de 105.000 i un de 100.000 que estiguessin LLIURES?¿ :postureo: :o :shock:
La veritat es que no se que s'ha pagat de clàusula. Però segurament haver pagat una compensació i la idea de fer un projecte a mig termini es el que ha fet que a tots dos els hi fessin contractes de dos anys. Per si fan una bona temporada poder recuperar.

Jo es que a més es que penso que s'ha fitxat a qui ens ha donat el sí i que agradi a la direcció esportiva i a l'entrenador. Potser si teniem cap jugador en cartera de 100.000 ens ha donat carbassa, o potser en Roman aposta fort per aquests jugadors...

Però coneixent el club, dubto que les compensacions siguin gaire altes. Però a la propera Assamblea general d'accionistes, es una bona pregunta per a fer...

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 19 Jul 2019, 18:17

Kullunut escribió: A veure.. en la meva humil opinió, el Joan va marxar a Burgos per raons estrictament econòmiques.. 100%!. Però no només econòmicament per ell (que li doblen la fitxa) sinó que té una quantitat de diners per poder fitxar que no hagués somniat mai.. Això li pots dir “projecte” , però també li pots dir “raons econòmiques”. Per tant.. per molt que es digui que si 25% econòmiques i 75% de projecte.. el projecte què és, sinó, diners a cabassos per fitxar? Sinó mira els noms que fitxen.. no sé si em quedo curt o llarg.. però el pressu del Burgos deu doblar al del Manresa..

Per tant, tot i que m’agrada molt el Joan com a entrenador, ha canviat PER RAONS ECONÒMIQUES, i és molt lícit. SI un xofer porta un Renault… i rep una oferta d’un altre lloc doblant-li el sou i donant-li un Audi per fer el mateix trajecte.. poca gent es resistiria a no acceptar la oferta.... però está clar que si s’accepta és per RAONS ECONÒMIQUES i no per altres coses..

Pero esto que dices no tiene sentido. Si te viene a buscar el Barça, tambien es por proyecto economico no? Como tiene más dinero para pagarte y hacer la plantilla...

Lo dije antes, el motivo economico pesa, pero tambien pesa que en vez de entrenar a Magarty, pues entrenes a Earl Clark, y eso en mi casa es estrictamente deportivo. Que para tener mejor proyecto deportivo, implica razones economicas? Pues claro, no te jode, sino hubiesemos fichado nosotros a Mirotic.
Y esta claro que los motivos economicos son licitios para irse, por supuesto, pero que hay MUCHO más que el dinero, y para un entrenador, el proyecto deportivo es importante, y nos guste o no, Burgos , por plantilla, es un equipo de Copa y Playoffs.
Imagen

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 19 Jul 2019, 18:49

Lewis_Hamilton1 escribió:
Kullunut escribió: A veure.. en la meva humil opinió, el Joan va marxar a Burgos per raons estrictament econòmiques.. 100%!. Però no només econòmicament per ell (que li doblen la fitxa) sinó que té una quantitat de diners per poder fitxar que no hagués somniat mai.. Això li pots dir “projecte” , però també li pots dir “raons econòmiques”. Per tant.. per molt que es digui que si 25% econòmiques i 75% de projecte.. el projecte què és, sinó, diners a cabassos per fitxar? Sinó mira els noms que fitxen.. no sé si em quedo curt o llarg.. però el pressu del Burgos deu doblar al del Manresa..

Per tant, tot i que m’agrada molt el Joan com a entrenador, ha canviat PER RAONS ECONÒMIQUES, i és molt lícit. SI un xofer porta un Renault… i rep una oferta d’un altre lloc doblant-li el sou i donant-li un Audi per fer el mateix trajecte.. poca gent es resistiria a no acceptar la oferta.... però está clar que si s’accepta és per RAONS ECONÒMIQUES i no per altres coses..

Pero esto que dices no tiene sentido. Si te viene a buscar el Barça, tambien es por proyecto economico no? Como tiene más dinero para pagarte y hacer la plantilla...

Lo dije antes, el motivo economico pesa, pero tambien pesa que en vez de entrenar a Magarty, pues entrenes a Earl Clark, y eso en mi casa es estrictamente deportivo. Que para tener mejor proyecto deportivo, implica razones economicas? Pues claro, no te jode, sino hubiesemos fichado nosotros a Mirotic.
Y esta claro que los motivos economicos son licitios para irse, por supuesto, pero que hay MUCHO más que el dinero, y para un entrenador, el proyecto deportivo es importante, y nos guste o no, Burgos , por plantilla, es un equipo de Copa y Playoffs.
En Burgos cobra mas del doble de lo que cobrava aqui

pirioshito
Mensajes: 108
Registrado: 30 Jul 2009, 16:41

Re: BAXI MANRESA

por pirioshito » 19 Jul 2019, 19:09

BuzzerBetter escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:
Kullunut escribió: A veure.. en la meva humil opinió, el Joan va marxar a Burgos per raons estrictament econòmiques.. 100%!. Però no només econòmicament per ell (que li doblen la fitxa) sinó que té una quantitat de diners per poder fitxar que no hagués somniat mai.. Això li pots dir “projecte” , però també li pots dir “raons econòmiques”. Per tant.. per molt que es digui que si 25% econòmiques i 75% de projecte.. el projecte què és, sinó, diners a cabassos per fitxar? Sinó mira els noms que fitxen.. no sé si em quedo curt o llarg.. però el pressu del Burgos deu doblar al del Manresa..

Per tant, tot i que m’agrada molt el Joan com a entrenador, ha canviat PER RAONS ECONÒMIQUES, i és molt lícit. SI un xofer porta un Renault… i rep una oferta d’un altre lloc doblant-li el sou i donant-li un Audi per fer el mateix trajecte.. poca gent es resistiria a no acceptar la oferta.... però está clar que si s’accepta és per RAONS ECONÒMIQUES i no per altres coses..

Pero esto que dices no tiene sentido. Si te viene a buscar el Barça, tambien es por proyecto economico no? Como tiene más dinero para pagarte y hacer la plantilla...

Lo dije antes, el motivo economico pesa, pero tambien pesa que en vez de entrenar a Magarty, pues entrenes a Earl Clark, y eso en mi casa es estrictamente deportivo. Que para tener mejor proyecto deportivo, implica razones economicas? Pues claro, no te jode, sino hubiesemos fichado nosotros a Mirotic.
Y esta claro que los motivos economicos son licitios para irse, por supuesto, pero que hay MUCHO más que el dinero, y para un entrenador, el proyecto deportivo es importante, y nos guste o no, Burgos , por plantilla, es un equipo de Copa y Playoffs.
En Burgos cobra mas del doble de lo que cobrava aqui
Fals. Aquí Joan cobrava molt bé, allà cobra més però ni molt menys el doble. Sí que té més del doble per fer l’equip.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jul 2019, 19:13

Desconec el que cobrava aqui pero m'han dit que a Burgos cobra 400.00€!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Jul 2019, 21:28

Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:
SERGI_INC escribió:
Al twitter de l´Oscar Herreros, un entrenador coneixedor del básket nòrdic comenta que ens sorpendrà i que és molt bon jugador d´equip. No cal que ens guiem pels videos i ja farem les valoracions quan començem a competir.
Es cert que l´equip no il.lusiona tant com el de la temporada pasada, però ja ho anirem veient.
SEGUR que ha tingut veu al fitxatge el Jordi Juste (que li van demanar opinió, vamos). I més sabent que té de preparador físic un ex de la casa.
Tinc la sensació que ens portaran un 5 pepino
No hi ha money :travieso: Ara mateix, per les ones apareix només un rumor: pivot BLANC, de 213, uns 23 anys, i provinent de la Summer League també

PD: També Keifer Sykes és un nom que segueix pululant por ahi :roll:
Mirant mirant, m apareixen dos noms: Brandon Gilbeck o Thomas Welsh. :postureo: Diria que un d aquests dos será el proper 5 del Baxi. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 19 Jul 2019, 21:40

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:
SEGUR que ha tingut veu al fitxatge el Jordi Juste (que li van demanar opinió, vamos). I més sabent que té de preparador físic un ex de la casa.
Tinc la sensació que ens portaran un 5 pepino
No hi ha money :travieso: Ara mateix, per les ones apareix només un rumor: pivot BLANC, de 213, uns 23 anys, i provinent de la Summer League també

PD: També Keifer Sykes és un nom que segueix pululant por ahi :roll:
Mirant mirant, m apareixen dos noms: Brandon Gilbeck o Thomas Welsh. :postureo: Diria que un d aquests dos será el proper 5 del Baxi. :roll:
Ja vaig avisar fa coseta d’un mes de Welsh i Gilbeck, ambdos a Nuggets a la Summer League, d’on ve Jordan Davis. :brindo por eso:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 19 Jul 2019, 21:47

I luke fisher de Herbalife? Les lesions lhan larcat, pero sembla un trosbde jugador.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 19 Jul 2019, 22:27

No us desilusioneu, ara l'equip sembla fluix però penseu que encara falten l'1 i el 5 que seran TOPs TOPs.
Jo aposto per Bouroussis i Jordan Theodore :brindo por eso:

roloj
Mensajes: 24119
Registrado: 05 Ene 2005, 10:05
Ubicación: A partir de ahora el sector 307-B

Re: BAXI MANRESA

por roloj » 19 Jul 2019, 22:45

Theodore mucho hay que convencerle para que se vaya muy lejos de Estambul, me da a mi...
Allí está París

Imagen Imagen

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 19 Jul 2019, 23:41

Theodore 3 mesos per una emergència OK, però aguantar-lo tot l'any...només cal veure com actua a twitter buscant tot el dia atenció, no crec que s'entengués gaire ni amb el pedro ni amb el vestuari.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 16:26