BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 07 Abr 2018, 23:10

Xanti escribió:Si me permitís un consejo, necesitáis mentalizar al equipo psicológicamente. Ayer os ganamos aprovechando errores, pero a la vez jugamos de pena y los árbitros nos acribillaron. Por calidad nos tendríais que haber ganado, pero pocos pabellones os vais a encontrar en la leb como el pazo que aprieten tanto. Yo creo que además de luchar en el fango tenemos a una afición y a un pabellón que intimidan por el ambiente que se crea, pero en fin, acabáis de jugar en ACB tendríais que estar acostumbrados, y si todo hace indicar que jugaréis los play off, salvo pájara del Breogán, la presión ambiental será fundamental en esos bretes.
Gracias por el consejo, aunque sinceramente creo que aunque el ambiente del pavellón pueda haber influido no es la razón principal de vuestra victoria.
A estas alturas de temporada vamos ya más bien justos de fuerzas. Tenemos un jugador baja por lesión, pero luego además tenemos dos jugadores importantes (Hamilton y Muñoz) también tocados, sobretodo el primero. Todo eso se nota.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Abr 2018, 07:36

Johnny2 escribió:Una llàstima però no aprofitar les patinades del Prat per a posar-nos a un partit i només necessitar conservar l'average en el partit contra ells.
Ja saveu els efectes nocius que provoquen en mi els cafesconleche del matí :todos a botar: però tal i com están les coses, igual ens interessa perdre al Prat 8-) i quedar 3ers. Per a mi, el PRIORITARI ha de ser evitar creuar-nos amb el Melilla als play/off (tan pel nivell del rival, com pel cost econòmic del desplaçament). Francament, disputar una teórica final al Nou Congost o al pavelló del Prat no seria tan diferent :mrgreen:
Si quedant 2ns eludim el Melilla als encreuament, IDEAL :brindo por eso: , però si quedant 2ns ens tocaria el Melilla als encreuaments, prefereixo perdre i quedar 3ers. :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 08 Abr 2018, 09:10

Pues la derrota del Prat deja las cosas como estaban, oportunidad perdida para casi asegurarnos la segunda plaza.
En estos momentos aventurar si es mejor quedar 2o o 3o es hacer el cuento de la lechera.
Es cierto que a priori el hueso del playoff es Melilla, pero también lo son Oviedo y Palencia.
También es verdad que a tenor de los resultados que estamos haciendo nosotros y nuestros rivales por el ascenso vete tú a saber que es lo mejor porque estamos perdiendo con equipos teóricamente inferiores a los que nos tocarán en las eliminatorias.
Espero y deseo que la concentración y motivación de nuestros jugadores para el playoff se asemejen al día del Breogan en casa y no a los partidos de Orense, Clavijo o Caceres, por ejemplo.
Si es así seamos 2os o 3os tengo plena confianza en el ascenso, y ese plus de carácter confío más en que se lo demos nosotros desde la grada que se lo den desde el banquillo del que no espero gran cosa la verdad.
Tenemos plantilla para estar luchando con Breogan por el ascenso directo, y con la incorporación de Nacho ya ni os digo y mirar donde estamos.
Ahora vamos a ser optimistas y pensar que ya hemos ascendido.
¿De verdad creéis que Duran puede o debe continuar como entrenador?
Yo no, pero esto es hacer el cuento de la lechera que es justo lo que yo mismo decía que no debíamos hacer al inicio del comentario :) .

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Abr 2018, 09:31

bowie15 escribió:Pues la derrota del Prat deja las cosas como estaban, oportunidad perdida para casi asegurarnos la segunda plaza.
En estos momentos aventurar si es mejor quedar 2o o 3o es hacer el cuento de la lechera.
Es cierto que a priori el hueso del playoff es Melilla, pero también lo son Oviedo y Palencia.
También es verdad que a tenor de los resultados que estamos haciendo nosotros y nuestros rivales por el ascenso vete tú a saber que es lo mejor porque estamos perdiendo con equipos teóricamente inferiores a los que nos tocarán en las eliminatorias.
Espero y deseo que la concentración y motivación de nuestros jugadores para el playoff se asemejen al día del Breogan en casa y no a los partidos de Orense, Clavijo o Caceres, por ejemplo.
Si es así seamos 2os o 3os tengo plena confianza en el ascenso, y ese plus de carácter confío más en que se lo demos nosotros desde la grada que se lo den desde el banquillo del que no espero gran cosa la verdad.
Tenemos plantilla para estar luchando con Breogan por el ascenso directo, y con la incorporación de Nacho ya ni os digo y mirar donde estamos.
Ahora vamos a ser optimistas y pensar que ya hemos ascendido.
¿De verdad creéis que Duran puede o debe continuar como entrenador?
Yo no, pero esto es hacer el cuento de la lechera que es justo lo que yo mismo decía que no debíamos hacer al inicio del comentario :) .
No :P
Si seguim a LEB ORO jo apostaría per Arturo Alvarez
I Si per algún miracle de la Llum pugem :mrgreen: , clarament per Chema Berrocal.

PD: Aleix será un bon entrenador en el futur, tot just comença, i és normal que cometi erros i pagui la novatada. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 08 Abr 2018, 10:17

Chema va començar molt fort a Turquia però s han desinflat com un globus...a mi m encantaria que tornés salva maldonado, ja sé que és impossible però per dir que no quedi...guanyaríem o perdríem però el joc ràpid i directe que fa m encanta.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 08 Abr 2018, 14:58

A principis de la temporada, tot i els mals resultats i el joc fluixot pensava que seria com el darrer cop que varem baixar, o sigui que cap equip ens podria fer por a un PO a cinc partits.
A hores d'ara, amb una plantilla curta i a sobre molt minvada, em temo que ens pot tombar qualsevol que s'ho agafi amb ganes i tingui un equip amb un parell de tiradors mig fiables.
Que Déu ens agafi ben confessats...!

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 08 Abr 2018, 15:22

Iceman Gervin escribió:A principis de la temporada, tot i els mals resultats i el joc fluixot pensava que seria com el darrer cop que varem baixar, o sigui que cap equip ens podria fer por a un PO a cinc partits.
A hores d'ara, amb una plantilla curta i a sobre molt minvada, em temo que ens pot tombar qualsevol que s'ho agafi amb ganes i tingui un equip amb un parell de tiradors mig fiables.
Que Déu ens agafi ben confessats...!
També podem pensar que si juguem com la primera meitat o como contra Breogan podem guanyar a tothom...a mi em sembla més un tema mental que físic i aqui l entrenador i els veterans son clau.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Abr 2018, 08:19

TASTET escribió:Chema va començar molt fort a Turquia però s han desinflat com un globus...a mi m encantaria que tornés salva maldonado, ja sé que és impossible però per dir que no quedi...guanyaríem o perdríem però el joc ràpid i directe que fa m encanta.
:shock: :o O sigui, que agafa un equip com el nostre, que acaba de pujar de LEB, a la 1a volta el posa 2n, i ara va 8è, i et sembla poc?!!!! No signaries això amb l ICL Manresa a ACB la propera temporada?¿ :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Abr 2018, 08:44

Si que ho signaria clar, només et dic que ja voldria tenir els diners que té aquell equip, i que és el pitjor equip de la segona volta a turquia...dit això, qualsevol abans del que tenim ara.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 09 Abr 2018, 11:57

Si demano que torni en Jaume em matareu? :D

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Abr 2018, 12:02

cuttlas escribió:Si demano que torni en Jaume em matareu? :D
Si :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 09 Abr 2018, 12:59

TASTET escribió:
cuttlas escribió:Si demano que torni en Jaume em matareu? :D
Si :mrgreen:
Jo també trenco una llança perque torni el Jaume.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Abr 2018, 13:06

Sabeu que les dues pitjors temporades a l acb son amb ell? No vull repetir errors passats...el Jaume ja ens va entrenar, va fer la seva feina i n ha recollit els seus fruits
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 09 Abr 2018, 13:15

I va ser per culpa d'ell? O per la merda plantilla que teniem?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Abr 2018, 14:25

goyathay escribió:I va ser per culpa d'ell? O per la merda plantilla que teniem?
Home si ho fas pitjor que Ibon o Comenge..i després va anar al gbc i igual de malament..mira ara el gbc...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Abr 2018, 15:13

Personalment en Jaume em cau genial, però a mi el seu estil de joc, de deixar el rival en menys de 50 punts la trovo d allò més avorriddddddddddddda.
Prefereixo perdre partits per 88 a 90 que no guanyar-los per 49 a 47. Quin tostóNNNNNNNNNNNNNN de partits. :((

Salva seria BRUTAL pe`ro ja savem que és impossible :travieso: Així que Berrocal :amor: , que està desitjant tornar a Catalunya per què la seva família no s ha adaptat a la vida a Turquia. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 09 Abr 2018, 18:01

TASTET escribió:Sabeu que les dues pitjors temporades a l acb son amb ell? No vull repetir errors passats...el Jaume ja ens va entrenar, va fer la seva feina i n ha recollit els seus fruits
No és cert, la pitjor temporada a l'ACB va ser l'any passat amb l'Ibon, amb 5 victories. La única temporada realment dolenta del Jaume va ser la última, a la resta ens va salvar sobrats. Cosa que no poden dir ni Ibon, ni Comenge ni Pedro Martinez.

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Abr 2018, 18:42

cuttlas escribió:
TASTET escribió:Sabeu que les dues pitjors temporades a l acb son amb ell? No vull repetir errors passats...el Jaume ja ens va entrenar, va fer la seva feina i n ha recollit els seus fruits
No és cert, la pitjor temporada a l'ACB va ser l'any passat amb l'Ibon, amb 5 victories. La única temporada realment dolenta del Jaume va ser la última, a la resta ens va salvar sobrats. Cosa que no poden dir ni Ibon, ni Comenge ni Pedro Martinez.
Amb el Jaume vem quedar en descwns mínim dos anys i en un que ens vem salvar va ser l any amb menys victòries per salvar-se..la d Ibon tens tota la raó

Amb Jaume hem tingut també per mi la millor plantilla de l història o casi (l any de Javi, Hanga. Doe...) i no vem ni olorar els playoff
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 09 Abr 2018, 19:01

Jaume no plis. Abans prefereixo que continui Aleix.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 10 Abr 2018, 00:24

Johnny2 escribió:Jaume no plis. Abans prefereixo que continui Aleix.
No ho diràs pas en serio?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 08:19