BAXI MANRESA

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 15 Sep 2018, 20:00

De moment tutejant a un València amb dos juniors i 4 baixes.

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 15 Sep 2018, 20:03

La cosa està clara, els dies que ens entrin els triples guanyarem a qualsevol. La pregunta és si serem mes que això.

Ah, patirem MOLT amb el rebot aquest any.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 15 Sep 2018, 21:39

EREION escribió:De moment tutejant a un València amb dos juniors i 4 baixes.
serà que el Valencia no te baixes 5 o 6

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 15 Sep 2018, 21:45

Per a mi de moment el millor fixatge es Peñarroya

Sietepies
Mensajes: 8790
Registrado: 24 May 2008, 16:51
Ubicación: Valencia

Re: BAXI MANRESA

por Sietepies » 15 Sep 2018, 22:36

Me ha gustado vuestro equipo hoy pese a las bajas. Eso sí, dependereis mucho por fuera de un Toolson que físicamente no está ya para aguantar mucho, hoy en la segunda parte desaparecido, también en parte por la buena defensa con cambios constantes de hombre que ha hecho VBC. Por momentos ha defendido a Toolson Labeyrie, pivot de 2.08 pero su movilidad se lo permitía.
Peñarroya es buen entrenador, no me hubiera importado verlo en Valencia este año.

Suerte y espero que os salveis
Yakaré para los amigos...

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 15 Sep 2018, 22:57

Sietepies escribió:Me ha gustado vuestro equipo hoy pese a las bajas. Eso sí, dependereis mucho por fuera de un Toolson que físicamente no está ya para aguantar mucho, hoy en la segunda parte desaparecido, también en parte por la buena defensa con cambios constantes de hombre que ha hecho VBC. Por momentos ha defendido a Toolson Labeyrie, pivot de 2.08 pero su movilidad se lo permitía.
Peñarroya es buen entrenador, no me hubiera importado verlo en Valencia este año.

Suerte y espero que os salveis
Renfroe recien llegado, lunberg baja hoy, muñoz baja etc...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 15 Sep 2018, 22:59

rfccreus escribió:
EREION escribió:De moment tutejant a un València amb dos juniors i 4 baixes.
serà que el Valencia no te baixes 5 o 6
Em mateix...a nosaltres ens falta lalane i el 5 titular es sakho, a ells els hi falta dubi i juga tobey..igualet..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6589
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Sep 2018, 23:19

0 tirs lliures i 0 triples anotats per part de Toolson seran afortunament xifres molt poc habituals.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 16 Sep 2018, 08:04

Després del meu caféconleche.................... :P

M ha agradat:
-El pas endavant que han donat Jou i Gintvainis :brindo por eso: La temporada a LEB els ha anat de conya. :rodarbalon:
-Renfroe :amor: Per fi, la mena de base que hem estat buscant les darreres 5/6 tremporades.
-Vene :amor: Apart de les estadístiques, la gran quantitat d intangibles que aporta. :o :shock: De veritat no ens el podem quedar fins a final de temporada? :roll: :roll:
-La defensa zonal en alguns moments. Tenim jugadors per aplicar-la si convé. :brindo por eso:
-La millora en la mecánica de tir lliure de Sakho. :mrgreen: La ficarà o no, però es nota que l han treballat de valent. Abans, només sortir de les mans, ja savies que aquella bola no entraría :lol:

No em preocupa :travieso: :
-El tema del rebot. Encara no l hem vist, però tothom coïncideix que Lalanne és un 5 REBOTEJADOR. :cosuverde:
-El % de triples. Estem en pretemporada i moltes lesions, la poca rotació fa que el cansament afecti els %.

Em preocupa :-? :
-El fet de tenir tanta gent jove (Sakho, Jou, Gintvainis) a qui els àrbitre ACB tendeixen -de sempre- a carregar el mort en cas de dubtes. :alarma: Entre un "veterà" o ells, li xiularan a ells. :alarma:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 16 Sep 2018, 08:43

Leodavinci39 escribió:Després del meu caféconleche.................... :P

M ha agradat:
-El pas endavant que han donat Jou i Gintvainis :brindo por eso: La temporada a LEB els ha anat de conya. :rodarbalon:
-Renfroe :amor: Per fi, la mena de base que hem estat buscant les darreres 5/6 tremporades.
-Vene :amor: Apart de les estadístiques, la gran quantitat d intangibles que aporta. :o :shock: De veritat no ens el podem quedar fins a final de temporada? :roll: :roll:
-La defensa zonal en alguns moments. Tenim jugadors per aplicar-la si convé. :brindo por eso:
-La millora en la mecánica de tir lliure de Sakho. :mrgreen: La ficarà o no, però es nota que l han treballat de valent. Abans, només sortir de les mans, ja savies que aquella bola no entraría :lol:

No em preocupa :travieso: :
-El tema del rebot. Encara no l hem vist, però tothom coïncideix que Lalanne és un 5 REBOTEJADOR. :cosuverde:
-El % de triples. Estem en pretemporada i moltes lesions, la poca rotació fa que el cansament afecti els %.

Em preocupa :-? :
-El fet de tenir tanta gent jove (Sakho, Jou, Gintvainis) a qui els àrbitre ACB tendeixen -de sempre- a carregar el mort en cas de dubtes. :alarma: Entre un "veterà" o ells, li xiularan a ells. :alarma:
Tanta gent jove no Leo, que son 3 :D el base suplent, el cinquè exterior i el quart/cinquè interior. Però sí, també he notat que a la mínima els hi xiulen la falta.

Molt d'acord amb tota la resta.

Vene a mi m'ha agradat, però no tant com a tots vosaltres. L'hi he vist la pitjor actitud defensiva de tot l'equip, i una facilitat per tirar-se tot el què l'hi arriba sorprenent. Això sí, ningú discuteix que millora (i molt) a Lukovic.

Per cert, s'ha de felicitar a l'ACB per retransmetre aquests partits de pretemporada. Quins records quan demanavem el resultat aquí al foro i esperàvem la crònica d'algun forero :todos a botar:

PD; Quan s'espera que tornin Justin i Alvaro?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 16 Sep 2018, 09:51

Lukovic ahir un -5 de valoració perö el +- amb ell a pista és sorprenent
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 16 Sep 2018, 10:00

ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del meu caféconleche.................... :P

M ha agradat:
-El pas endavant que han donat Jou i Gintvainis :brindo por eso: La temporada a LEB els ha anat de conya. :rodarbalon:
-Renfroe :amor: Per fi, la mena de base que hem estat buscant les darreres 5/6 tremporades.
-Vene :amor: Apart de les estadístiques, la gran quantitat d intangibles que aporta. :o :shock: De veritat no ens el podem quedar fins a final de temporada? :roll: :roll:
-La defensa zonal en alguns moments. Tenim jugadors per aplicar-la si convé. :brindo por eso:
-La millora en la mecánica de tir lliure de Sakho. :mrgreen: La ficarà o no, però es nota que l han treballat de valent. Abans, només sortir de les mans, ja savies que aquella bola no entraría :lol:

No em preocupa :travieso: :
-El tema del rebot. Encara no l hem vist, però tothom coïncideix que Lalanne és un 5 REBOTEJADOR. :cosuverde:
-El % de triples. Estem en pretemporada i moltes lesions, la poca rotació fa que el cansament afecti els %.

Em preocupa :-? :
-El fet de tenir tanta gent jove (Sakho, Jou, Gintvainis) a qui els àrbitre ACB tendeixen -de sempre- a carregar el mort en cas de dubtes. :alarma: Entre un "veterà" o ells, li xiularan a ells. :alarma:
Tanta gent jove no Leo, que son 3 :D el base suplent, el cinquè exterior i el quart/cinquè interior. Però sí, també he notat que a la mínima els hi xiulen la falta.

Molt d'acord amb tota la resta.

Vene a mi m'ha agradat, però no tant com a tots vosaltres. L'hi he vist la pitjor actitud defensiva de tot l'equip, i una facilitat per tirar-se tot el què l'hi arriba sorprenent. Això sí, ningú discuteix que millora (i molt) a Lukovic.

Per cert, s'ha de felicitar a l'ACB per retransmetre aquests partits de pretemporada. Quins records quan demanavem el resultat aquí al foro i esperàvem la crònica d'algun forero :todos a botar:

PD; Quan s'espera que tornin Justin i Alvaro?[/quote]

Es parlava de 6 setmanes, així que calculo cap al 8-10 d octubre :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 16 Sep 2018, 10:31

Amb Justin mooooolta paciència...i a mi em preocupen més les faltes de passarell de sakho
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 16 Sep 2018, 11:09

Leodavinci39 escribió:Després del meu caféconleche.................... :P

M ha agradat:
-El pas endavant que han donat Jou i Gintvainis :brindo por eso: La temporada a LEB els ha anat de conya. :rodarbalon:
-Renfroe :amor: Per fi, la mena de base que hem estat buscant les darreres 5/6 tremporades.
-Vene :amor: Apart de les estadístiques, la gran quantitat d intangibles que aporta. :o :shock: De veritat no ens el podem quedar fins a final de temporada? :roll: :roll:
-La defensa zonal en alguns moments. Tenim jugadors per aplicar-la si convé. :brindo por eso:
-La millora en la mecánica de tir lliure de Sakho. :mrgreen: La ficarà o no, però es nota que l han treballat de valent. Abans, només sortir de les mans, ja savies que aquella bola no entraría :lol:

No em preocupa :travieso: :
-El tema del rebot. Encara no l hem vist, però tothom coïncideix que Lalanne és un 5 REBOTEJADOR. :cosuverde:
-El % de triples. Estem en pretemporada i moltes lesions, la poca rotació fa que el cansament afecti els %.

Em preocupa :-? :
-El fet de tenir tanta gent jove (Sakho, Jou, Gintvainis) a qui els àrbitre ACB tendeixen -de sempre- a carregar el mort en cas de dubtes. :alarma: Entre un "veterà" o ells, li xiularan a ells. :alarma:
Foça d'acord amb el que dius:

El pas endavant de Jou i Sakho, tot i que encara veig una mica verd a Gintvainis.

Amb Vene tinc sensacions contraposades, com amb Lukovic. Crec que se'ls ha de trobar el rol útil per l'equip. Vene, ara mateix està excercint de tiratriples. Pel que fa a la defensa, el vaig veure més actiu al primer partit i ahir no s'hi va esmerçar gaire. Està bé que pugui amenaçar des del tir, a més ahir va començar molt bé però després es va capficar i es va "cascar" quatre o cinc llançaments mal sel·leccionats i alguns d'ells sense rebot. És un tio coordinat, que pot penetrar bé i hauria de tenir més recursos en atac.

Lukovic el veig que pot donar un cop de mà defensant cincs poc atlétics o baixets, ahir Labeyrie y Tobey ens van fer un estrip, tot i que no va ser culpa només d'ell. En atac li falta acabar d'anotar aquestes cistelles a una mà, al "Printezis style" que de moment prova molt i que acostuma a quedar-se curt. Deu ser per falta de touch, veurem com evoluciona.

La mecànica de tir lliure de Sakho i la seva efectivitat han millorat sideralment. Només cal mirar les estadístiques dels partits, a més se'l veu més relaxat quan tira. (En deu haver tirat molts aquest estiu). Menció especial al joc d'esquenes, m'ha sorprés l'efectivitat amb el ganxo o el joc de pivot.

Sobre el rebot, és cert que ens falta Lalanne però també és ben cert, que no som un equip de pivots alt, per tant toca tancar bé el rebot. La diferència entre la primera part d'ahir i la segona, és que els alers van ajudar a tancar el rebot. A la segona part, els alers estaven molt oberts i no només Tobey o Labeyrie, sinó Puerto i fins i tot Matt Thomas ens van agafar rebots a sota de l'anella. Per tant, important tancar el rebot perquè podem aprofitar el joc de contraatac.

Els triples no m'amoïnen. Tenim millors tiradors que ens els darrers 10 anys. Toolson, Doellman Álvaro, als que podem sumar Gintvainis, Jou, Tomàs, Vene, i en menor mesura Renfroe, Lundberg, Lukovic. A més Lalanne segur que tirarà més d'un i de dos...


Sobre el tema de les faltes, estic d'acord als joves els pot penalitzar l'arbitratge i també jugadores que no hagin jugat acb encara: Lundberg, Vene, Lalanne, o potser Álvaro (tot i que ja ha jugat acb). En aquest sentit trobo a faltar jugadors com Vidal, Nacho Martín o Trias que coneixen bé els árbitres i poden fins i tot questionar les decisions dels árbitres. No veig ni a Toolson, ni a Doellman ni a Renfroe, ni molt menys a Lukovic questionant res. L'únic Pere Tomàs. Sort que en aquest sentit Peñarroya és un entrenador amb pes.

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 16 Sep 2018, 11:47

Suposo que sou conscients que vem jugar dos partits seguits i ahir vs valència...amb una rotació real curta
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 16 Sep 2018, 12:19

TASTET escribió:Suposo que sou conscients que vem jugar dos partits seguits i ahir vs valència...amb una rotació real curta
Totalment d'acord. Podem estar contents que n'hem sortit sense lesions. Si entres al foro del Múrcia per exemple, no volen ni jugar el següent partit... L'últim partit es lesiona Todorovic (sembla greu) i Soko i Tumba (menys greu). A més parlen que Antelo i Faverani no rendeixen i potser es retiren. La setmana que ve tenen amistós a Itàlia i després prèvia de Champions i no tenen absolutament res. És el que té jugar 6 o 7 amistosos amb minutades per varis jugadors.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 16 Sep 2018, 12:22

TASTET escribió:Suposo que sou conscients que vem jugar dos partits seguits i ahir vs valència...amb una rotació real curta
Bé, es que de fet aquí va estar la clau de la 2a part, on vam anotar 23 punts. A la gran diferència física entre ells i nosaltres li has de sumar que nosaltres jugavem el 2n partit en menys de 24 hores.

Tema Pere Tomàs, al primer partit no va jugar més per la senzilla raó que Peñarroya el reservava per al València. Espero que faci un pas endavant, ja que de moment està un xic lluny del que esperem d'ell. Jou, en canvi, va per bon camí.

A veure si entre avui i demà tenim alguna notícia de l'arribada de Lalanne....

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: BAXI MANRESA

por francisco90 » 16 Sep 2018, 12:53

Partir serios de l'equp ahir. Teniente en compte que ells estaran entre el 6 primera segurs estic satisfet.

Renfroe: el que s'espera de ellos que mogui el equip i fácil punts. Mes de 25 minutos pero partit.
Gintvainis: ha donat un pas endavant pero lo costa encara. 10 o 15 minut per partit.
David Orrit: per mi junt a Jou la sorpresa de la pretemporada li posa ganes i batalla. Jugador per seguir en compte pel futuro.
Pérez: es un jugador Jove pero no lo veig futur.
Toolson: saben lo que por donar es un jugador veterà.
Lundberg: crec que es complementa molt be amb toolson.
Jou: magrada la seva actitud que segueixi aixi.
Pere Tomás: Anira a mes segur durant la temporada.
Muñoz la lesio de muñoz es nota perqué no anem sobrats de calitat en el alero
Doellman no se com arribará de la lesio fisicament.
Lukovic: espero que quan tinguem a lalane jugui mes de 4.
Vene: m'agrada com lluita. Ve de temporer pero ns com vindra de la lesio el doellman.
Paco jugador Jove de Eba jo no li veig gaire cosa.
Mazaira espero que la cesio li vagi be i millori
Sakho sabem lo k por donar pero no por ser el nostre 5 titular.
Sami: jugador Jove que te d'aprendre molt pero te qualitat.
La no arribada de lalane pel joc interior es lo que mes el preocupa

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 16 Sep 2018, 12:55

Creo que el partido de ayer se desarrolló según en guión previsto.
Preparación para los que tienen que ser jugadores importantes y muchos minutos para los jóvenes con los que se confirma lo que ya se ha comentado de ellos, Jou progresa adecuadamente y Sakho también pero, seamos realistas con los pivots ACB, como ayer Mike Tobey, va a sufrir un montón, es muy joven y tiene muy buena actitud, progresará seguro.
Por lo tanto, todo igual, el equipo bien y sin noticias de Lalanne, ósea, sin novedad. :shock: :shock:

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 16 Sep 2018, 19:19

Sembla ser q ja ha arribat!!!
[emoji41]Imagen

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 10:27