BAXI MANRESA

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 25 Mar 2023, 19:47

Ara Gasol es menja a Tunde, i no han vist res!

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 Mar 2023, 19:48

Uff, sembla que no aprenem. Mateix guió que a casa i toca patir
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 25 Mar 2023, 19:53

Siiiiiiiii
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 Mar 2023, 19:55

Bé doncs, finalment hem disfrutat! :botar:

VICTÒRIA! :botar: :botar: :botar:

I en aquesta jornada que ens posarem a dues victòries del descens!
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 25 Mar 2023, 19:56

Victòria molt important!
I sobretot, jugant bé.

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 25 Mar 2023, 19:59

OEOEOEOEOEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE amb un peu a la salvació
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Terquinmott
Mensajes: 89
Registrado: 30 Oct 2017, 01:18

Re: BAXI MANRESA

por Terquinmott » 25 Mar 2023, 20:00

Victoriaaaa importantisima!
:brindo por eso:
Última edición por Terquinmott el 25 Mar 2023, 20:03, editado 1 vez en total.

Terquinmott
Mensajes: 89
Registrado: 30 Oct 2017, 01:18

Re: BAXI MANRESA

por Terquinmott » 25 Mar 2023, 20:01

Victoriaaaa importantisima!
Jo confesso que us llegia sobre les opcions de salvació de l'equip i no ho veía gens clar,ara els números em quadren bastant mes

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 Mar 2023, 20:03

Vamoooossss

Que important és Dani Pérez per aquest Manresa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 25 Mar 2023, 20:40

Gran victòria del equip amb un gran Dani Perez, esperem que les lesions ens respectin ja que amb aquest equip tindrem mès alegries, Som-hi Resaaaaaaaaa cap a Tenerife a guanyar :brindo por eso:

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 26 Mar 2023, 00:08

Bueno, despres de tant temps amagat i deprimit de basquet, ara començo a veure la llum.
Pero no ho veig tan facil com vosaltres. Pe na be hauriem d'implicar algu mes i avui Granada ha guanyat. Cert que encara hem de jugar contra ells pero es vital que ens posem a la seva alçada en victories. Betis guanyara mes de 3 partits segur.
Hauriem de guanyar a casa contra Obradoiro per anar be. Aquests partits de ara si la nostra lliga els hauriem de guanyar. Ara tenim una plantilla competitiva, consolidada, i podem guanyar amb solvencia a tothom exceptuant potser als 6 primers.
Vinga va, anims i força Manresa
M'en torno a la cova, a l'espectativa aviam si seguim guanyant partits i veig la permanencia mes facil i em marxa la depressio basquetbolistica!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 Mar 2023, 03:04

A mi la frase aquesta de "Betis no baixarà" em recorda a la que tothom repetia un any rera altre "l'Estudiantes no baixarà", o "no el deixaran baixar".
Doncs bé, l'Estu no només va baixar sinó que de moment s'està quedant a la LEB.

En aquests moments, es miri com es miri, qui té més números de baixar amb Fuenlabrada és Betis.
En canvi, contra les expectatives que la majoria teniem fa unes setmanes, Granada està guanyant partits amb rivals potents i sortint de la zona de perill.

Jo crec que guanyant els partits de la nostra lliga (Obra, Granada i Múrcia) ens salvarem (i baixarà Betis).
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 26 Mar 2023, 07:00

Johnny2 escribió:A mi la frase aquesta de "Betis no baixarà" em recorda a la que tothom repetia un any rera altre "l'Estudiantes no baixarà", o "no el deixaran baixar".
Doncs bé, l'Estu no només va baixar sinó que de moment s'està quedant a la LEB.

En aquests moments, es miri com es miri, qui té més números de baixar amb Fuenlabrada és Betis.
En canvi, contra les expectatives que la majoria teniem fa unes setmanes, Granada està guanyant partits amb rivals potents i sortint de la zona de perill.

Jo crec que guanyant els partits de la nostra lliga (Obra, Granada i Múrcia) ens salvarem (i baixarà Betis).
Sí, sí és clar, a toro pasado ara es veu que Granada va cap amunt com nosaltres, em sorpren com s'han ventilat a Gran Canaria i Murcia amb total comoditat després d'una ratxa nefasta, jo apostava per ells com a candidats clars, la qual cosa fa necessari arribar mínim a les 9 victòries per salvar-se. Per tant, menys mal que vam guanyar a Girona, ara cal guanyar a Obradoiro peti qui peti amb un Congost que ho rebenti (Tenerife compto que no rasquem).

Llavors quedaria rascar 2 victòries més, les més lògiques són Murcia i Granada a casa, però veient com estem ara podem aspirar a guanyar altres partits també.

Si es compleix aquest pla de ruta, efectivament Betis lleparà... i en cas que guanyi molts partits, guanyant nosaltres els 3 que deia sobrepassaríem a Granada a la classificació també perquè han anat cap amunt però tenen un calendari terrorífic (importantíssim guanyar-los al Nou Congost).

El Girona els queda a casa Fuenla, Granada i Betis. Crec que els treuran, i es salvaran.

L'equip ha anat progressant i ara som molt sòlids, la nostra defensa és digna de l'ACB de nou, hem recuperat un Dani que està molt fi darrerament i fa rutllar l'equip, hem guanyat confiança i els fitxatges de mitja temporada estan a ple rendiment (inclús Tunde sembla comença a retrobar-se) i Harding ha millorat prestacions exponencialment, juga més en equip, defensa millor i en atac és un punyal.

En conclusió, l'orquestra s'ha afinat i ĺa música és d'alta qualitat, hem patit moooooolt aquesta temporada però crec que gaudirem molt en el que queda... ens ho mereíxem!!!

Per cert, el desplaçament a Girona va ser ESPECTACULAR, hi vaig ser-hi i serà dificil oblidar-ho, gallina de piel com diria en Johan, som la millor afició de l'ACB, aquest és el millor actiu del club sense dubte.

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 26 Mar 2023, 08:07

Granada ha comrnçat a millorar perquè maye s ha recuperat i han fitxat ndoye que un cop ha agafat la forma és un tros de 5..nosaltres hem de fer la, nostra feina i ja, veurem si en fan falta 8, 9 o 10 per salvar-se
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 26 Mar 2023, 09:38

També s'ha de dir que la victòria d'ahir del Granada era fins a cert punt previsible, Murcia està fent pena fora de casa, exceptuant les 4 o 5 primeres jornades només han guanyat a Fuenlabrada. Si això li sumem que venien de jornada intersemanal i que estan en zona de ningú, ja ho tenim.

De totes formes, jo segueixo mantenint que Granada no guanyarà gaires partits més. Si guanyem a Obradoiro jugarem contra ells estan en disposició d'atrapar-los.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 26 Mar 2023, 10:39

ejk escribió:També s'ha de dir que la victòria d'ahir del Granada era fins a cert punt previsible, Murcia està fent pena fora de casa, exceptuant les 4 o 5 primeres jornades només han guanyat a Fuenlabrada. Si això li sumem que venien de jornada intersemanal i que estan en zona de ningú, ja ho tenim.

De totes formes, jo segueixo mantenint que Granada no guanyarà gaires partits més. Si guanyem a Obradoiro jugarem contra ells estan en disposició d'atrapar-los.
Fa dos, van guanyar de 14 a granca a casa.. Repeteixo, al Granada els van perjudicar molt les baixes, que jan recuperat / substituït.. I ara ja recuperaran una rotació més amb Lluís Costa (sancionat) que està fent una gran temporada.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 Mar 2023, 12:30

ejk escribió:També s'ha de dir que la victòria d'ahir del Granada era fins a cert punt previsible, Murcia està fent pena fora de casa, exceptuant les 4 o 5 primeres jornades només han guanyat a Fuenlabrada. Si això li sumem que venien de jornada intersemanal i que estan en zona de ningú, ja ho tenim.

De totes formes, jo segueixo mantenint que Granada no guanyarà gaires partits més. Si guanyem a Obradoiro jugarem contra ells estan en disposició d'atrapar-los.
Home, Múrcia ve de guanyar a la pista del Bilbao, jugant un dia abans que nosaltres (per tant amb més descans i un viatge a prop).
Tenen molt bons jugadors. I estan en zona de ningú però amb 9 victòries podrien encara optar a zona europea i tornar a jugar CL. No és pas un objectiu menor per un club mitjà com el seu.

Granada va patir molt la lesió de Felicio i una mica la de Maye (tot i que menys que la del brasiler). Ndoye inicialment va fer partits molt fluixos, però ara s'ha entonat, i amb un bon 5 Granada té un equip competitiu. Crec que millor que el Betis sense Gerun ni Johnson.

Però sí, el partit contra Obra un altre cop clau. Ei, i serà un partit difícil!
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 26 Mar 2023, 15:04

Doncs Betis que ha perdut, i és fàcil apostar que perdran també el proper partit a casa del GranCa.
O sigui que si guanyem a Obra ens podríem posar fàcil a 3 victòries dels andalusos! Tot un luxe tal com ha anat la temporada.

I és que el Betis ha tingut encara més mala pata que nosaltres. Han perdut els seus tres millors jugadors i de moment no han posat substituts igual de competitius, sobretot en el lloc de base (Evans els va resoldre més d'un partit) i de 5 (Gerun era el màxim rebotejador ofensiu de la lliga).
A mi també m'agrada molt Johnson. Tenen Tyson, però segueixen trobant a faltar l'americà.
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 26 Mar 2023, 18:23

Johnny2 escribió:Doncs Betis que ha perdut, i és fàcil apostar que perdran també el proper partit a casa del GranCa.
O sigui que si guanyem a Obra ens podríem posar fàcil a 3 victòries dels andalusos! Tot un luxe tal com ha anat la temporada.

I és que el Betis ha tingut encara més mala pata que nosaltres. Han perdut els seus tres millors jugadors i de moment no han posat substituts igual de competitius, sobretot en el lloc de base (Evans els va resoldre més d'un partit) i de 5 (Gerun era el màxim rebotejador ofensiu de la lliga).
A mi també m'agrada molt Johnson. Tenen Tyson, però segueixen trobant a faltar l'americà.
Doncs sí, ens ha anat molt bé que perdessin. Veient al primer quart Tyson saltant per sobre de tots els pivots de l'Unicaja jo ja em temia el pitjor. Penso que els ha condemnat haver fitxat un base tan dolent. Si en comptes de Josh Gray tinguéssin algun altre jugador més apanyat crec que no serien on son.

Tan de bo la setmana que ve puguem guanyar al Obradoiro. 2 victòries + average és una bona diferència, tot i el calendari molt favorable que té Betis.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 26 Mar 2023, 20:59

ejk escribió:
Johnny2 escribió:Doncs Betis que ha perdut, i és fàcil apostar que perdran també el proper partit a casa del GranCa.
O sigui que si guanyem a Obra ens podríem posar fàcil a 3 victòries dels andalusos! Tot un luxe tal com ha anat la temporada.

I és que el Betis ha tingut encara més mala pata que nosaltres. Han perdut els seus tres millors jugadors i de moment no han posat substituts igual de competitius, sobretot en el lloc de base (Evans els va resoldre més d'un partit) i de 5 (Gerun era el màxim rebotejador ofensiu de la lliga).
A mi també m'agrada molt Johnson. Tenen Tyson, però segueixen trobant a faltar l'americà.
Doncs sí, ens ha anat molt bé que perdessin. Veient al primer quart Tyson saltant per sobre de tots els pivots de l'Unicaja jo ja em temia el pitjor. Penso que els ha condemnat haver fitxat un base tan dolent. Si en comptes de Josh Gray tinguéssin algun altre jugador més apanyat crec que no serien on son.

Tan de bo la setmana que ve puguem guanyar al Obradoiro. 2 victòries + average és una bona diferència, tot i el calendari molt favorable que té Betis.
Sense Evans el base titular era Pozas pero es va trencar.
Ull amb el Granca que a l anada ja va perdre amb el Betis i aquests partits se l hi entrevessen
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 07:43