BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 08 Ene 2018, 14:58

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Sempre es poden millorar coses, però jo sóc dels que està molt content amb els resultats i l'equip en aquest inici de temporada.

Hem tingut una primera volta amb un calendari dur, visitant els pavellons més complicats de la categoria.
- Les derrotes contra Melilla i Oviedo fora de casa eren de les que podien passar, i en ambdos casos tenim average remontables.
- La derrota a Lugo també podia passar, però en aquest cas el average fa més mal.
- La única derrota inesperadas va ser la del Coruña a casa.
- Per la resta s'ha competit bé al Congost i s'ha guanyat a pavellons complicats com Valladolid, Araberri, Palència, Palma i Lleida.

A la segona volta ens hem de fer molts forts al Congost, ja que rebem tots els peixos grossos (Breogan, Melilla, Oviedo, Palencia...), i evitar relliscades a pistes on hauríem de ser superiors (Prat, Coruña i Castelló són els desplaçaments més complicats sobre el paper).

Reforçar la plantilla?
Jo era dels que demanava un base, però la millora en les últimes jornades de Costa em fa ser optimista.
Fitxar kilos a la pintura podria ser una opció, però potser m'esperaria a fer-ho de cara els play-off. Aconseguir la primera plaça ho veig molt complicat encara que ens reforcem, i crec que tenim plantilla suficient per mantenir el 2n lloc de la classificació.
Meny maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :brindo por eso: Un altre que ho comença a veure :rodarbalon:
M arriba que estem a 10 dies de fitxar un "5" 8-) 8-) Sembla que la meva Carta als Reis d Orient ha arribat :P :botar:

PD: Qui queda campió de Copa, al final ocupa la 2a posición (si queda entre els llocs 2 a 5 al final), així que als Play OFF tindríem factor pista a favor, EXCEPTE en una hipotética final contra el 1er classificat, si finalment es decideix que hi hagi UN sol ascens. Per què veig IMPOSSIBLE de totes totes, que no se celebri un PLAY OFF :travieso:
Això segur que és així? Entenc que el campió de copa quedava segon, perquè el primer no jugava playoff. Pero si nomès puja un i el primer juga playoff... la lògica em diu que el campió de Copa hauria de ser primer. Tot i que ja no em sorprendria res.

PD. Alguna pista pel pivot? ni que siguin inicials? :D

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA

por masafreak » 08 Ene 2018, 16:35

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Sempre es poden millorar coses, però jo sóc dels que està molt content amb els resultats i l'equip en aquest inici de temporada.

Hem tingut una primera volta amb un calendari dur, visitant els pavellons més complicats de la categoria.
- Les derrotes contra Melilla i Oviedo fora de casa eren de les que podien passar, i en ambdos casos tenim average remontables.
- La derrota a Lugo també podia passar, però en aquest cas el average fa més mal.
- La única derrota inesperadas va ser la del Coruña a casa.
- Per la resta s'ha competit bé al Congost i s'ha guanyat a pavellons complicats com Valladolid, Araberri, Palència, Palma i Lleida.

A la segona volta ens hem de fer molts forts al Congost, ja que rebem tots els peixos grossos (Breogan, Melilla, Oviedo, Palencia...), i evitar relliscades a pistes on hauríem de ser superiors (Prat, Coruña i Castelló són els desplaçaments més complicats sobre el paper).

Reforçar la plantilla?
Jo era dels que demanava un base, però la millora en les últimes jornades de Costa em fa ser optimista.
Fitxar kilos a la pintura podria ser una opció, però potser m'esperaria a fer-ho de cara els play-off. Aconseguir la primera plaça ho veig molt complicat encara que ens reforcem, i crec que tenim plantilla suficient per mantenir el 2n lloc de la classificació.
Meny maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :brindo por eso: Un altre que ho comença a veure :rodarbalon:
M arriba que estem a 10 dies de fitxar un "5" 8-) 8-) Sembla que la meva Carta als Reis d Orient ha arribat :P :botar:

PD: Qui queda campió de Copa, al final ocupa la 2a posición (si queda entre els llocs 2 a 5 al final), així que als Play OFF tindríem factor pista a favor, EXCEPTE en una hipotética final contra el 1er classificat, si finalment es decideix que hi hagi UN sol ascens. Per què veig IMPOSSIBLE de totes totes, que no se celebri un PLAY OFF :travieso:
Joder Leo, que dur que ets quan vols..
El Costa (que me l'estimo molt) no ha jugat com ara fins als 3 o 4 partits finals. Ho dic perquè em sembla molt bé que el defensis a mort, però també s'ha de veure la realitat. I la realitat que ara possiblement sigui en fitxar un 3 o un 5 abans passava per la posició de 1.
Jo segueixo necessitant alguna cosa mes a fora (a poder ser tirador), abans que un totxo a dins que nomes posi cul.

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Ene 2018, 16:41

Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:

Per fora tenim ben coberta la posición. I més si fitxem un 5 i podem pasar a Trías al 100% al 4, i a Hamilton parcialment al 3. 8-) 8-)

Costa/Gintvainis/D. Garcia
Lundberg/Muñoz/Jou
Hamilton/Allen/Mujica :mrgreen:
Trias/Hamilton
W.A./Sakho
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 08 Ene 2018, 17:11

akikonaj escribió:Si algú esta pensant anar a Lugo a la copa: He trobat un vol a 34 Euros anada i tornada amb Ryanair fins l’aeroport de Santiago. Anada el dia 2 i tornada el 3.
Els vols estan molt bé, però compte que avui el club ha fet una publicació a instagram dient que estaven pendents del dia i horari per donar notícies... D'aquí dedueix-ho dues coses: 1) no es tan segur que la final sigui divendres nit, cal esperar a que no es mogui a dissabte i 2) és possible que el club tregui algun pack de viatge tipus Lleida per anar cap a Lugo. Imagino que aquesta setmana o properament es farà públic.

Arribem a mig camí (o casi). Acabada la primera volta, 3 grans conclusions:

1) Malgrat tenir dubtes en alguns partits i que el joc no era del tot l'esperat, l'equip acaba la primera volta assolint el primer gran objectiu de l'any: LA COPA. La única taca negra la derrota a casa vs Coruña i l'average de Lugo.

2) A hores d'ara encara és incert el tema ascens. Vull entendre, doncs, que el PLAY OFF es jugarà si o si. El que cal veure és si en puja 1 o 2.

3) L'equip és clar candidat a l'ascens i personalment per plantilla crec que som superiors a tothom menys el Breogán. Per tant, veuria en bons ulls una incorporació. M'és igual un 5 o un 3, però un reforç de cara al tram final crec que seria important. Jo m'inclinaria més per un 5, si aconseguim treure'ns un AS de la màniga i portar algun jugador tallat que a inicis de lliga seria inviable portar econòmicament parlant seria un gran pas. Un 5 dominador a la LEB és diferencial i decisiu.

Un dubte. Si es decidis que finalment nomès puja 1 equip i no 2, això no podria ser denunciable/impugnable pels equips de la LEB? Vull dir, la federació o qui sigui pot decidir a mitja lliga que nomès en puji 1 i llestos sense cap conseqüència?

Salut i força Resa! :brindo por eso:

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA

por masafreak » 08 Ene 2018, 17:17

Leodavinci39 escribió:Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:
:(( Al final em faras enfadar...

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por Eustaqui » 08 Ene 2018, 20:12

Crec que el club hauria de pressionar tant com sigui possible a la Federació o qui calgui per a que la final de la Copa es jugui dissabte i no divendres com està inicialment previst.

Si el partit és divendres a les 20:00 jo no em puc permetre fer festa el divendres per poder estar a l'hora del partit a Lugo i suposo que com jo deu haver-hi força altra gent.

Si trobés una opció de vol a preu raonable dissabte al matí, un hotelet assequible a Lugo i un vol de tornada el diumenge, potser m'animaria a anar-hi... (lo de l'autobus fins a Lugo, la veritat és que no, que alguns ja tenim una edat com per cascar-nos 12 hores de bus per anar i 12 més per tornar)

Per exemple, hi ha un vol de Vueling anada i tornada a La Coruña per 30 euros (caldria afegir un cotxe de lloguer de La Coruña a Lugo que són uns 100 kms). Aixó seria una opció interessant:

Vueling
03/02 09:25 - 11:05
Barcelona (BCN) a La Coruña (LCG)
1 h 40 min
Directo

Vueling
04/02 13:50 - 15:30
La Coruña (LCG) a Barcelona (BCN) La Coruna, La Coruña (LCG) a El Prat, Barcelona (BCN)
1 h 40 min
Directo

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Ene 2018, 20:50

masafreak escribió:
Leodavinci39 escribió:Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:
:(( Al final em faras enfadar...
No t enfadis home! :) :brindo por eso: Si jo m he guanyat un OWNED com la Seu per asegurar que la Copa la veuríem per la tele i m ha costat uns xurros amb xocolata :llanto: . Per cert TASTET, el dia 17 he de venir a Manresa :P , si a la feina téns 30 minuts per esmorzar m ho dius. I no sé si a algú més li dec un cafèconleche :roll: , el dia 17 "pago" tots els meus "deutes" :lol:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 08 Ene 2018, 21:11

Leodavinci39 escribió:
masafreak escribió:
Leodavinci39 escribió:Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:
:(( Al final em faras enfadar...
No t enfadis home! :) :brindo por eso: Si jo m he guanyat un OWNED com la Seu per asegurar que la Copa la veuríem per la tele i m ha costat uns xurros amb xocolata :llanto: . Per cert TASTET, el dia 17 he de venir a Manresa :P , si a la feina téns 30 minuts per esmorzar m ho dius. I no sé si a algú més li dec un cafèconleche :roll: , el dia 17 "pago" tots els meus "deutes" :lol:

A mi em deus un cafeconleche, pero m´espero que vinguis al Congost aixi et conec en persona. :brindo por eso:

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 08 Ene 2018, 21:14

Okis :brindo por eso: M escapo un dia per anar al Nou Congost. Ja avisaría. :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 08 Ene 2018, 21:41

Pues nada que con las tonterías ya hemos acabado la primera vuelta y para no repetir lo que la mayoría opináis, a lo que estoy de acuerdo, os avanzaré un par de cosas.
En primer lugar es que estamos rastreando el mercado para incorporar un 5, no sé cómo narices se ha enterado Leo :D .
No hay prisa pero se fichara seguro, el perfil será tipo Asselin, es decir un pivot capaz de abrir el campo, cosa que ahora no tenemos. De los exteriores están contentos, reconociendo que Costa hasta hace cuatro o cinco partidos no se ha puesto las pilas, por lo tanto difícilmente habrá novedades en bases y aleros.
La Copa nos la tomamos muy en serio ya que a malas, es decir si no quedamos primeros, un triunfo en la misma nos aseguraría el factor campo en los playoff.
La buena noticia viene ahora, si no hay novedad, repito si no hay novedad, habrá dos ascensos.
El equipo parece que va a más y con la nueva incorporación esperamos hacer una gran segunda vuelta, tenemos un calendario favorable e intentar cazar al Breogan, difícil pero...
En fin creo que no me olvido nada, yo tengo muchas esperanzas de conseguir el ansiado retorno a la ACB, no sé cómo lo veis vosotros.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 09 Ene 2018, 00:13

El què ens falta actualment és un 5 que a més d'intimidar, sigui resolutiu a sota. És a dir que tingui la qualitat per assegurar la major part de llançaments que faci a la zona. Un Trias però més intimidador i més corpulent. O un Sakho amb la qualitat de tir del Trias. Ja hem posat molts exemples: Andriuskevicius o Asselin són aquest tipus de jugadors.
Que bé que el club ho vegi també així! :brindo por eso:
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 09 Ene 2018, 00:17

Leo jo també ho aplaço a un dia al Congost!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Ene 2018, 07:13

TASTET escribió:Leo jo també ho aplaço a un dia al Congost!
Okis makokis :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: ICL MANRESA

por ejk » 09 Ene 2018, 09:46

bowie15 escribió:Pues nada que con las tonterías ya hemos acabado la primera vuelta y para no repetir lo que la mayoría opináis, a lo que estoy de acuerdo, os avanzaré un par de cosas.
En primer lugar es que estamos rastreando el mercado para incorporar un 5, no sé cómo narices se ha enterado Leo :D .
No hay prisa pero se fichara seguro, el perfil será tipo Asselin, es decir un pivot capaz de abrir el campo, cosa que ahora no tenemos. De los exteriores están contentos, reconociendo que Costa hasta hace cuatro o cinco partidos no se ha puesto las pilas, por lo tanto difícilmente habrá novedades en bases y aleros.
La Copa nos la tomamos muy en serio ya que a malas, es decir si no quedamos primeros, un triunfo en la misma nos aseguraría el factor campo en los playoff.
La buena noticia viene ahora, si no hay novedad, repito si no hay novedad, habrá dos ascensos.
El equipo parece que va a más y con la nueva incorporación esperamos hacer una gran segunda vuelta, tenemos un calendario favorable e intentar cazar al Breogan, difícil pero...
En fin creo que no me olvido nada, yo tengo muchas esperanzas de conseguir el ansiado retorno a la ACB, no sé cómo lo veis vosotros.
Pero no està pactat que l'ACB l'any que ve tindrà 17 equips?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Ene 2018, 22:37

Ja es coneixen els àrbitres de la Copa:


Equipo arbitral:

- Ángel de Lucas de Lucas (Castilla la Mancha)

- Asier Quintas Álvarez (País Vasco)

- Carlos Merino Campos (Comunidad de Madrid)

Encara no s ha designat dia i hora.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 09 Ene 2018, 22:51

Pregunta punyera:
Es posa l'himne d'Espanya avans de començar el partit de copa?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 09 Ene 2018, 23:01

potser el himne de Portugal,.. :todos a botar: , millor disfrutem de basket que es el que toca

rigal
Mensajes: 6095
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: ICL MANRESA

por rigal » 10 Ene 2018, 00:09

goyathay escribió:Pregunta punyera:
Es posa l'himne d'Espanya avans de començar el partit de copa?
Ni idea, y dudo que haya algún representante de la Casa Real (que le da nombre a la competición) pero se supone que estará Garbajosa y me extrañaría mucho* que no reciba una buena pitada.

*Como este hombre sólo se mueve para salir en las fotos y lo de las críticas lo lleva mal, en Twitter nos tiene bloqueados a unos cuantos de Breogán.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 679
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: ICL MANRESA

por BuzzerBetter » 10 Ene 2018, 00:48

Leodavinci39 escribió:Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:

Per fora tenim ben coberta la posición. I més si fitxem un 5 i podem pasar a Trías al 100% al 4, i a Hamilton parcialment al 3. 8-) 8-)

Costa/Gintvainis/D. Garcia
Lundberg/Muñoz/Jou
Hamilton/Allen/Mujica :mrgreen:
Trias/Hamilton
W.A./Sakho
A mi un ocellet m'ha dit el nom del W.A i fa bona pinta! Crec que és el que necessitem però el que no entenc és que el jugador va fitxar per el equip que esta ara el dia 22 de Nov de 2017 i no esta jugant malament 18p i 31 de valoració en l'últim partit.

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 10 Ene 2018, 01:09

BuzzerBetter escribió:
Leodavinci39 escribió:Jo només vaig demanar "paciència" amb Costa. Que molts aquí el volíeu penjar d un bonzai i fitxar corrents un 1. :rodarbalon: El temps treu i dóna raons :brindo por eso:

Per fora tenim ben coberta la posición. I més si fitxem un 5 i podem pasar a Trías al 100% al 4, i a Hamilton parcialment al 3. 8-) 8-)

Costa/Gintvainis/D. Garcia
Lundberg/Muñoz/Jou
Hamilton/Allen/Mujica :mrgreen:
Trias/Hamilton
W.A./Sakho
A mi un ocellet m'ha dit el nom del W.A i fa bona pinta! Crec que és el que necessitem però el que no entenc és que el jugador va fitxar per el equip que esta ara el dia 22 de Nov de 2017 i no esta jugant malament 18p i 31 de valoració en l'últim partit.
A quina lliga juga?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 22:45