BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Sep 2022, 07:04

Manrusia9 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:A mi em preocupa que no veig cap dels nostres 5 amb capacitat d'aturar 5 rivals. Shermandini a la primera jornada ens pot fer un fill.
Repeteixo: I Kratsov al Menorca :shock: :alarma:


Té 35 tacos i està semi retirat.
Pacsenics fins fa poc no tenia equip, la qual cosa no entenc. Aquí el firmaria amb els ulls tancats, tot i que no entra en el model de jugador atlètic que es busca, a priori...
El Betis té el dret de tonteo de Pacsekincs :postureo: Hauríem de pagar.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 21 Sep 2022, 08:22

Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:
rfccreus escribió:
Qué simpatic es el yoyalodije parlant amb propietat i rigor....buafffff
Tingui o no info en aquest sentit (ho desconnec totalment) no trobo de bon gust deixar-ho anar. Se'n mor de ganes que aquest jugador no arribi a debutar per tal de poder dir que ell va ser qui ho va anunciar primer.
:roll: :roll:
Un mal rendiment durant aquestes primeres setmanes (ni que arribi a ser tallat) no invalida que cregui que el teu comentari és de mal gust.

Que ho digui el Pedro no hi tinc cap problema; a ell li passaran comptes del rendiment de l'equip, i com ja s'ha dit, ve en el pack.

A vegades em molesten posts teus i no m'haurien de molestar perquè partim de dos premises diferents; jo gaudeixo quan el Manresa guanya. Tu, quan passen coses (moviment a "radio macuto") siguin bones o dolentes, i com més millor.

En fi, a veure si la setmana que ve veiem un rendiment millor de l'equip. Shermadini preocupació n1 des de ja :jeje:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Sep 2022, 08:30

ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:
Tingui o no info en aquest sentit (ho desconnec totalment) no trobo de bon gust deixar-ho anar. Se'n mor de ganes que aquest jugador no arribi a debutar per tal de poder dir que ell va ser qui ho va anunciar primer.
:roll: :roll:
Un mal rendiment durant aquestes primeres setmanes (ni que arribi a ser tallat) no invalida que cregui que el teu comentari és de mal gust.

Que ho digui el Pedro no hi tinc cap problema; a ell li passaran comptes del rendiment de l'equip, i com ja s'ha dit, ve en el pack.

A vegades em molesten posts teus i no m'haurien de molestar perquè partim de dos premises diferents; jo gaudeixo quan el Manresa guanya. Tu, quan passen coses (moviment a "radio macuto") siguin bones o dolentes, i com més millor.

En fi, a veure si la setmana que ve veiem un rendiment millor de l'equip. Shermadini preocupació n1 des de ja :jeje:
Clar, però jo com a trist aficionat, en un foro d aficionats, no ho puc dir. :roll: Ho trobo molt raonable. :shock: :o
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 21 Sep 2022, 21:54

El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9527
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 21 Sep 2022, 22:14

CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.

Qui ens "interessa" que passi?
Imagen

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 21 Sep 2022, 22:55

Lewis_Hamilton1 escribió:
CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.

Qui ens "interessa" que passi?
Per nom, qualsevol menys el Brose Bamberg que té tots els números d'acabar pasant. Un desplaçament a Lisboa estaria prou bé.
Última edición por CalQuinze el 23 Sep 2022, 19:25, editado 2 veces en total.

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Sep 2022, 12:00

Shermadini i Guerra dubtes pel primer partit

https://twitter.com/CB1939Canarias/stat ... 7E6vA&s=19
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 22 Sep 2022, 15:06

TASTET escribió:Shermadini i Guerra dubtes pel primer partit

https://twitter.com/CB1939Canarias/stat ... 7E6vA&s=19
Genial, perquè ara mateix el 5 és el nostre punt feble.
Només recordar que l'any passat al Congost Guerra ens va rebentar i Sherma no va fer quasi res... de totes maneres, si he de triar, prefereixo que Sherma sigui baixa :P

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 22 Sep 2022, 15:09

CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.
Eliminats de la BCL a les primeres de canvi. Jo vaig dir que Breo, Saragossa i Granada lluitaran pel descens. La plantilla del Breogan em sembla de primeres molt dolenta i per Lugo parlen pestes del joc que de moment estan fent en pretemporada, no pinta bé... de moment.

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Sep 2022, 15:22

"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Sep 2022, 16:51

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Shermadini i Guerra dubtes pel primer partit

https://twitter.com/CB1939Canarias/stat ... 7E6vA&s=19
Genial, perquè ara mateix el 5 és el nostre punt feble.
Només recordar que l'any passat al Congost Guerra ens va rebentar i Sherma no va fer quasi res... de totes maneres, si he de triar, prefereixo que Sherma sigui baixa :P
Això sí ens donaria una possibilitat.
Pel diagnòstic sembla que Sherma és el més greu. Però bé, típic que un o dos jugadors són dubte per un partit i després juguen i es surten.

Crec que sense tenir en compte Hamilton, que és un 4,5, els nostres 5 els manca alçada o qualitat per a jugar a l'ACB.
Segurament aquest perfil de pívot ho faria molt bé a la LEB, on la majoria de 5 són menys voluminosos o més lents.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Sep 2022, 17:01

L altre dia no va jugar, Olonju i es, va notar molt.. L hi faltarà alçada però a treball no el guanya ningú

A Hamilton el vaig veure passat de pes
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 22 Sep 2022, 21:31

Avui han passat per sobre del Granca en partit de pretemporada. Diumenge tenen un altre contra el Fuenla. Igual arriben justets de força al Nou Congost :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
Eko
Mensajes: 93
Registrado: 30 Sep 2018, 17:54

Re: BAXI MANRESA

por Eko » 23 Sep 2022, 19:40

Manrusia9 escribió:
CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.
Eliminats de la BCL a les primeres de canvi. Jo vaig dir que Breo, Saragossa i Granada lluitaran pel descens. La plantilla del Breogan em sembla de primeres molt dolenta i per Lugo parlen pestes del joc que de moment estan fent en pretemporada, no pinta bé... de moment.
Entiendo que pones Zaragoza porque no te suena casi ningún fichaje y ya de por esas es candidato a bajar... error.
Ferrari sigue siendo ese base alocado pero es que Ponitka es perfecto para complementarlo, un base defensivo top, aquí ha sorprendido muchísimo su capacidad defensiva e intensidad, va a sorprender mucho.
Por fuera sant-roos es un alero completísimo de euroliga y Jessup, drafteado por warriors, se ha visto que es el típico raza blanca tirador zurdo con buen físico, me recuerda mucho a Andy Toolson, durará poco por aquí segurísimo, es nivel euroliga.
El letón es un tirador contrastado en europa, que habrá que esperar su adaptación y el cuarto alero es Yusta, uno de los últimos descartes de la selección.
Por dentro ya la cosa cambia, Radovic y Mekolowu te van a dar pelea, rebote y puntos bajo el aro, Hilnasson como tenga el día y el melón por abrir es Simanic.
Entrenador euroliga desconocido que busca intensidad defensiva a toda pista, ataques cortos y muchos tiros.
Zaragoza no va a bajar, si sale bien puede ser playoff, si no salen las cosas bien estará a mitad de tabla. Hay muchos piernas y puntos en la plantilla.

Granada, Breogan, Betis, Bilbao y Fuenlabrada tienen peores plantillas, algunos mucho peores. Al tiempo.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 23 Sep 2022, 21:08

Finalment, el Brose Bamberg s'ha carregat el Budivelnyk a la pròrroga després d'un gran partit. L'equip ucraïnès tenia unes quantes cares conegudes a l'ACB (Alec Brown, Berhanemeskel i Bobrov). Els alemanys jugaran la final diumenge contra el guanyador de l'altra semifinal que la disputaran el Benfica i el Keravnos. El guanyador de la final serà el quart equip del nostre grup a la fase de grups.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 23 Sep 2022, 21:29

Doncs en l'entrevista que el Pol Rodriguez ha fet al Pedro Martinez ha comentat que el Tyson Perez està aturat per molèsties al genoll. Si es suma que Babatunde està amb fascitis plantar i el cas "Lee"... ens podem presentar al 1r partit contra el Tenerife "en quadro".

Tyson no pot sorprendre a ningú, el fitxatge era i és d'alt risc i de moment ja està parat... mama por.

Sobre el cas Lee ha dit més o menys el mateix que a la roda de premsa de Tarragona, però amb un to més conciliador. No està content amb el rendiment del jugador, esperen molt més i ha parlat amb ell però que l'intentaran ajudar perquè reaccioni i millori.

Dani Garcia també està tocat, més Jou...

Queden 6 dies pel partit... ja veurem si recuperem aquests jugadors, la pena és que el rival és de màxim nivell per arribar amb certs dubtes (físics i de preparació)

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 23 Sep 2022, 22:25

Eko escribió:
Manrusia9 escribió:
CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.
Eliminats de la BCL a les primeres de canvi. Jo vaig dir que Breo, Saragossa i Granada lluitaran pel descens. La plantilla del Breogan em sembla de primeres molt dolenta i per Lugo parlen pestes del joc que de moment estan fent en pretemporada, no pinta bé... de moment.
Entiendo que pones Zaragoza porque no te suena casi ningún fichaje y ya de por esas es candidato a bajar... error.
Ferrari sigue siendo ese base alocado pero es que Ponitka es perfecto para complementarlo, un base defensivo top, aquí ha sorprendido muchísimo su capacidad defensiva e intensidad, va a sorprender mucho.
Por fuera sant-roos es un alero completísimo de euroliga y Jessup, drafteado por warriors, se ha visto que es el típico raza blanca tirador zurdo con buen físico, me recuerda mucho a Andy Toolson, durará poco por aquí segurísimo, es nivel euroliga.
El letón es un tirador contrastado en europa, que habrá que esperar su adaptación y el cuarto alero es Yusta, uno de los últimos descartes de la selección.
Por dentro ya la cosa cambia, Radovic y Mekolowu te van a dar pelea, rebote y puntos bajo el aro, Hilnasson como tenga el día y el melón por abrir es Simanic.
Entrenador euroliga desconocido que busca intensidad defensiva a toda pista, ataques cortos y muchos tiros.
Zaragoza no va a bajar, si sale bien puede ser playoff, si no salen las cosas bien estará a mitad de tabla. Hay muchos piernas y puntos en la plantilla.

Granada, Breogan, Betis, Bilbao y Fuenlabrada tienen peores plantillas, algunos mucho peores. Al tiempo.
Coincideixo amb tu que Saragossa té un equip al menys per a no patir, i és probable que quedi per sobre nostre.
Jo a l'estiu vaig dir que tant de bo fitxéssim Hilnasson, i veient els 5 que tenim, segur que la gran majoria el canviarien per qualsevol dels nostres dos 5.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 23 Sep 2022, 22:40

Manrusia9 escribió:Doncs en l'entrevista que el Pol Rodriguez ha fet al Pedro Martinez ha comentat que el Tyson Perez està aturat per molèsties al genoll. Si es suma que Babatunde està amb fascitis plantar i el cas "Lee"... ens podem presentar al 1r partit contra el Tenerife "en quadro".

Tyson no pot sorprendre a ningú, el fitxatge era i és d'alt risc i de moment ja està parat... mama por.

Sobre el cas Lee ha dit més o menys el mateix que a la roda de premsa de Tarragona, però amb un to més conciliador. No està content amb el rendiment del jugador, esperen molt més i ha parlat amb ell però que l'intentaran ajudar perquè reaccioni i millori.

Dani Garcia també està tocat, més Jou...

Queden 6 dies pel partit... ja veurem si recuperem aquests jugadors, la pena és que el rival és de màxim nivell per arribar amb certs dubtes (físics i de preparació)
i no sé qui deia que Tenerife jugava diumenge (i per tant tindrien menys dies de descans) i no. El darrer partit el van tenir ahir, on van passar per sobre del Gran Canarias.
Certament si no tenim tots els jugadors a tope ho tindrem cru per competir :alarma:
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 23 Sep 2022, 23:01

Eko escribió:
Manrusia9 escribió:
CalQuinze escribió:El Breogan ha estat eliminat a la primera ronda de la ronda de classificació de la BCL. Hi haurà un equip menys de l'ACB a la fase grups.

Pel que fa als partits del grup que ens interessa a nosaltres, el Budivelyk ha eliminat al Norrkoping Dolphins. Ara a les 22h, jugarà el Benfica contra el Golden Eagle Ylli.
Eliminats de la BCL a les primeres de canvi. Jo vaig dir que Breo, Saragossa i Granada lluitaran pel descens. La plantilla del Breogan em sembla de primeres molt dolenta i per Lugo parlen pestes del joc que de moment estan fent en pretemporada, no pinta bé... de moment.
Entiendo que pones Zaragoza porque no te suena casi ningún fichaje y ya de por esas es candidato a bajar... error.
Ferrari sigue siendo ese base alocado pero es que Ponitka es perfecto para complementarlo, un base defensivo top, aquí ha sorprendido muchísimo su capacidad defensiva e intensidad, va a sorprender mucho.
Por fuera sant-roos es un alero completísimo de euroliga y Jessup, drafteado por warriors, se ha visto que es el típico raza blanca tirador zurdo con buen físico, me recuerda mucho a Andy Toolson, durará poco por aquí segurísimo, es nivel euroliga.
El letón es un tirador contrastado en europa, que habrá que esperar su adaptación y el cuarto alero es Yusta, uno de los últimos descartes de la selección.
Por dentro ya la cosa cambia, Radovic y Mekolowu te van a dar pelea, rebote y puntos bajo el aro, Hilnasson como tenga el día y el melón por abrir es Simanic.
Entrenador euroliga desconocido que busca intensidad defensiva a toda pista, ataques cortos y muchos tiros.
Zaragoza no va a bajar, si sale bien puede ser playoff, si no salen las cosas bien estará a mitad de tabla. Hay muchos piernas y puntos en la plantilla.

Granada, Breogan, Betis, Bilbao y Fuenlabrada tienen peores plantillas, algunos mucho peores. Al tiempo.
Oye que no tengo nada en contra del Casademont Zaragoza, mi opinión es un simple feeling así viendo las plantillas, sin ser un experto por supuesto, pero a lo mejor os sale una gran temporada!

Más que nada mis dudas vienen por el juego interior, me parece flojo, y es cierto que Sant-Roos es un jugador con cartel y pasado euroliga, pero con un rol de jugador más secundario y pasando la treintena.
Ferrari el problema es que suele estar más partidos lesionado que sano, y los exteriores (Jessup, Lomasz...) no tienen experiencia en ACB y Jessup ni siquiera en Europa.

Si las apuestas responden bien puede salir una temporada buena y no sufrir, pero si no... veremos, este año creo que ha habido bastantes equipos modestos o de clase media que han hecho un esfuerzo para mejorar (Murcia, Obradoiro, Betis, Girona
Zaragoza...) y creo que la salvación va a estar muy cara para todos.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 24 Sep 2022, 00:35

Doncs jo veig un clar descendit que es Granada i els demes... No sabria dir-te quin serà el seguent. Potser Obradoiro però, no ho tinc tant clar.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 17:40