BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 18 Ene 2018, 09:04

Leodavinci39 escribió:No em preocupa el rendiemtn esportiu de la plantilla :travieso: (està clar que Nachete millora en molt a Mujica :mrgreen: ) sinó el tema de gestió del VESTUARI. L arrivada de Nachete suposa una revolució difícil de gestionar. A veure si Aleix se´n surt. :brindo por eso:
Home Leo, si haguessim fitxat a un 5 el problema de rols que tu veus hauria sigut EXACTAMENT el mateix :roll: Que si passesim a Trias al 4, Hamilton perdria la titularitat, Mujica passaria a no jugar casi i el nou 5 jugaria 100% de 5, aixi que menys minuts per Sakho. Idèntic vaia.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 18 Ene 2018, 11:55

Arran del missatge del masafreak, entenc que uns quants dels foreros serem a Lugo. Estarà molt bé per fer caliu, conèixer a la gent i veure el nostre Manresa. Si us sembla podriem fer el llistat dels que serem! A veure si així s'animen més foreros a venir i som una bona marea vermella a Lugo!. Pels comentaris que he anat llegint tinc controlats:

Masafreak
EPO
Ejk
Leodavinci
Purtis
Akikonaj
vittiman
Giripower?
Iceman Gervin?

Qui més? Va va!! Som-hi Resa!

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA

por masafreak » 18 Ene 2018, 12:19

Iceman Gervin escribió:
Leodavinci39 escribió:Presentació de Nacho Martin, que lluïrà el dorsal 11.
Ha confirmat que el Manresa ja feia molt de temps que anava al seu darrera, que no ha rebut cap oferta d ACB i que el fet que el seu amic Roman estigui aquí ha estat clau en el seu fitxatge.
D altra banda, Roman ha dit que la plantilla es dóna per tancada i que Trías i Sakho serán els "5" i, i Martin, Hamilton i Mujica els "4".
Doncs ens falta un 1-2.
He dit!
Per mi Ginvainis és clarament un 2 i Dani hauria de ser un bon segon base de 10 minuts per partit.
Ara que tenim a Costa en bona forma mental hauríem d'aprofitar-lo i reforçar la figura d'en Dani. Dic això perquè sempre estem demanant que es treguin jugadors joves i s'aposti per ells però mai ens volem mullar. Doncs jo ara mateix veig a Dani molt més bon base que Ginvainis. Ginvainis per altre banda, és un tiu que pot anotar amb prou facilitat i té molt bon tir. Iffe necessita que hi hagi mes competència a la seva posició o anirá a menys.

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Ene 2018, 13:40

cuttlas escribió:
Leodavinci39 escribió:No em preocupa el rendiemtn esportiu de la plantilla :travieso: (està clar que Nachete millora en molt a Mujica :mrgreen: ) sinó el tema de gestió del VESTUARI. L arrivada de Nachete suposa una revolució difícil de gestionar. A veure si Aleix se´n surt. :brindo por eso:
Home Leo, si haguessim fitxat a un 5 el problema de rols que tu veus hauria sigut EXACTAMENT el mateix :roll: Que si passesim a Trias al 4, Hamilton perdria la titularitat, Mujica passaria a no jugar casi i el nou 5 jugaria 100% de 5, aixi que menys minuts per Sakho. Idèntic vaia.
Si i no, hi ha matissos importants :postureo:

-Trías i Hamilton JA están compartint minuts de 4. Trías ja és un líder al VESTUARI i que el Jordi et tregui uns minuts més (dels que ja et reu quan juga de 4) no afecta igual que si ve un de FORA :travieso:
-I d altra banda un teòric 5 que vingués no li treuria minuts a Sakho, ja que mantindria el paper que tenia ara amb Trías de 5.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48363
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 18 Ene 2018, 13:50

Leo, et lies jaja a veure Trias ha de jugar 30 minuts perquè és l estrella, líder de l equip i segurament junt amb Lluís Costa els líders espirituals de l equip...se l ha de tenir content...Hamilton és nou, sense pes en el grup i amb un rendiment discutible...jo tindria clar a qui NO perjudicar...
Treuries minuts a Messi o a Rakitic, doncs això...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Ene 2018, 14:05

Si estem d acord. Jo proposava:

Trías (27-28 min) / Hamilton (12-13)/ Mujica 0
NOU 5 (22-23 min)/Sakho (17-18)

Aixi, poc variaría el rol/minuts de cadascun, excepte Mujica que passaria de jugar 3-4 minuts, a cap.

En canvi ara ens trovarem que:

Nachete (27-28)/ Hamilton (12-13)/Mujica 0
Trías (27-28 min)/Sakho (12-13)

"Perjudicant" a Hamilton, a Mujica i a Sakho.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: ICL MANRESA

por manresinho » 18 Ene 2018, 14:10

Com admet el propi Nacho a la presentació, ell i Trias són perfils bastant similars.

Veurem si són capaços de complementar-se i no es molesten entre ells a la pista.

Per no parlar de la gestió del lideratge de la plantilla. Els dos per qualitat i trajectòria serien els líders indicutibles de qualsevol equip LEB, però compartir el lideratge de l'equip entre jugadors que es treuen minuts i protagonisme entre ells pot ser dificil de gestionar.

Esperem que la seva veterania els ajudi a trobar la formula per complementar-se i fer més fort a l'equip.

SERA
Mensajes: 176
Registrado: 15 May 2009, 15:21

Re: ICL MANRESA

por SERA » 18 Ene 2018, 14:33

En defensa Nacho jugarà de 5 (per quilos i mala llet) i Trías de 4, i en atac, al revés (tir obert Nacho).

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 18 Ene 2018, 18:33

vittiman escribió:Arran del missatge del masafreak, entenc que uns quants dels foreros serem a Lugo. Estarà molt bé per fer caliu, conèixer a la gent i veure el nostre Manresa. Si us sembla podriem fer el llistat dels que serem! A veure si així s'animen més foreros a venir i som una bona marea vermella a Lugo!. Pels comentaris que he anat llegint tinc controlats:

Masafreak
EPO
Ejk
Leodavinci
Purtis
Akikonaj
vittiman
Giripower?
Iceman Gervin?

Qui més? Va va!! Som-hi Resa!

Jo no podre anar a Lugo :llanto: :llanto:

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 18 Ene 2018, 20:57

akikonaj escribió:
vittiman escribió:Arran del missatge del masafreak, entenc que uns quants dels foreros serem a Lugo. Estarà molt bé per fer caliu, conèixer a la gent i veure el nostre Manresa. Si us sembla podriem fer el llistat dels que serem! A veure si així s'animen més foreros a venir i som una bona marea vermella a Lugo!. Pels comentaris que he anat llegint tinc controlats:

Masafreak
EPO
Ejk
Leodavinci
Purtis
Akikonaj
vittiman
Giripower?
Iceman Gervin?

Qui més? Va va!! Som-hi Resa!

Jo no podre anar a Lugo :llanto: :llanto:

Jo Tampoc :llanto:

Es podria mirar de quedar els que ens quedem per veureu en algun bar que ens fessin el partit, cal Manel, Itaca o on sigui...

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 18 Ene 2018, 21:13

La final de copa es podrà veure per Teledeporte, per tant no hi haurà gaires dificultats per veure'l.

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: ICL MANRESA

por Espil21 » 18 Ene 2018, 23:40

bowie15 escribió:La final de copa es podrà veure per Teledeporte, per tant no hi haurà gaires dificultats per veure'l.
Jo també el veure en directe ! Amb les opcions que dóna el club ò ja sigui x via privada per un cop que juguem una final jo animaria a la gent a desplaçarse!!! Sempre i quan econòmicament vaigui be clar. Però per 50 euros vas i tornes amb bus! Si... se que es una pallissa però no penseu que val la pena per un cop puntual? Vaaaa! Penseu que es el club del nostre cor i ens mareixem algo aixi despres de tans anys.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 18 Ene 2018, 23:59

Leodavinci39 escribió:
Iceman Gervin escribió:
Leodavinci39 escribió:Presentació de Nacho Martin, que lluïrà el dorsal 11.
Ha confirmat que el Manresa ja feia molt de temps que anava al seu darrera, que no ha rebut cap oferta d ACB i que el fet que el seu amic Roman estigui aquí ha estat clau en el seu fitxatge.
D altra banda, Roman ha dit que la plantilla es dóna per tancada i que Trías i Sakho serán els "5" i, i Martin, Hamilton i Mujica els "4".
Doncs ens falta un 1-2.
He dit!
Això deies a l agost :roll: :roll:
"A la LEB guanyen els pivots.
No hi ha en general exteriors que siguin grans tiradors, les metralletes fitxen per les lligues potents, i el rebot i el joc interior son molt importants.
Recordo a l'altre descens que el primer fitxatge va ser Asselin, que havia estat el 5 més dominador de la temporada anterior. Després vam haver d'apuntalar una mica més amb Callaghan.
Al PO contra el Huelva el domini interior ens va donar l'ascens clarament.
Francament, m'esperava una mica més dels fitxatges interiors. Si pujem l'any que ve a començar l'equip de zero altre cop!"

Per què ara aquesta insistencia en fitxar un exterior i no un 5?¿ :o :shock:
Doncs perquè tenim un joc exterior lamentable!
La meva idea (i la teva) era que necessitavem un cinc potent que marqués diferències, un cinc amb projecció ACB que guanyés partits. Això era comptant amb que Costa fes un pas endavant i que Gintvainis era un bon triplista i un director de joc decent.
Comptant amb que Lundberg fes el que molts dies fa i que Hamilton tingués el tir que va demostrar als primers partits, haguessim guanyat la LEB de carrer.
Però resulta que tenim uns exteriors que no la foten a una piscina, que el 4 obert tampoc la fot, i que el 3 aporta moltes coses però és un tirador discret.
En canvi tenim un joc interior que amb moltes mancances és el millor de la LEB si el considerem en conjunt.
Ves perquè ara demano un exterior!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 19 Ene 2018, 00:11

vittiman escribió:Arran del missatge del masafreak, entenc que uns quants dels foreros serem a Lugo. Estarà molt bé per fer caliu, conèixer a la gent i veure el nostre Manresa. Si us sembla podriem fer el llistat dels que serem! A veure si així s'animen més foreros a venir i som una bona marea vermella a Lugo!. Pels comentaris que he anat llegint tinc controlats:

Masafreak
EPO
Ejk
Leodavinci
Purtis
Akikonaj
vittiman
Giripower?
Iceman Gervin?

Qui més? Va va!! Som-hi Resa!
Jo tampoc hi puc anar, perquè em toca treballar.
Jugant divendres ho hagués pogut arreglar, però en dissabte impossible. I em sap greu, perquè a part del partit, Lugo i al Breogán m'agraden força i em porten bons records.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 19 Ene 2018, 00:30

Leodavinci39 escribió:Si estem d acord. Jo proposava:

Trías (27-28 min) / Hamilton (12-13)/ Mujica 0
NOU 5 (22-23 min)/Sakho (17-18)

Aixi, poc variaría el rol/minuts de cadascun, excepte Mujica que passaria de jugar 3-4 minuts, a cap.

En canvi ara ens trovarem que:

Nachete (27-28)/ Hamilton (12-13)/Mujica 0
Trías (27-28 min)/Sakho (12-13)

"Perjudicant" a Hamilton, a Mujica i a Sakho.
+1. Tal com n'hi ha uns quants que ho anem dient i a més des de les primeres setmanes, el forat està en el 5.
En fi, si realment està tancada la plantilla, caldrà esperar que el Sakho faci una millora important que el permeti tenir-li prou confiança en atac.
Jo ho sento, però amb Nachete segueixo sense veure qui pot parar i agafar rebots a un Stainbrook, un Andriuskevicius o un Guerra, per posar uns exemples.
[img][/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 19 Ene 2018, 07:07

Diumenge partit clau per començar a definir la zona alta.

Vuanyar el Melilla per més de 2 punts significaria deixar-lo a 3 partits de distància (2 + average) a manca de 15 jornades, la cual cosa seria una diferència difícilment salvable per part seva.

Prova de foc amb Fran Guerra. Un dels 5s més grossos de la lligai que a l'anada juraria que va ser l'MVP. A veure com el parem.

Per cert, per cashuística del calendari amb el canvi de volta i la copa crec que ara juguem 3 partits seguits al Congost. S'ha d'aprofitar per tornar a empalmar una sèrie de resultats positius i posar pressió a Breogan i Prat.

Som-hi!

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ene 2018, 07:54

Segons Regió7, es busca una sortida a Múgica. Sembla una decisió lógica. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ene 2018, 08:05

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:Jo també vaig pensar que era una broma lo de Múgica. Està bé pels qui demanaveu experiencia però pensó que és poca cosa per un equip amb aspiracions com el nostre :-? Les enxufa bé de 3 però és que no té res més :travieso:
Sobre el Betis, l està cagant a base de bé :mrgreen: fitant noms (Sonseca-Urtasun) en una categoría on els 5 titulars han de jugar 30 minuts per partit

PD Ara llegeixo que també están apunt de fitxar Josep Franch :mrgreen: Estan fitxant tots els qui vaig recomenar que no fitxessim :rodarbalon:
Per 4 suplent Mugica està molt be...jo crec que molts aneu amb xip acb, encara....Doncs Franch per LEB no éw mal base...
No ho diràs per mi, que porto el xip LEB des del febrer ;)
Ja altres equips van probar Franch i Sonseca i no es van menjar un torrao :mrgreen: , un per què té l ego molt amunt i dinamita qualsevol vestuari; i l altre per què com a molt et dóna 12 o 13 minuts sense ofegar-se :P La CLAU, ja ho he dit altres cops, si es vol pujar, és tenir 5 titulars que et puguin jugar 30 minuts.
La meva opinió sobre Mújica és la mateixa que vaig donar amb Roger Fornàs, si que és bo tenir jugadors amb experiencia dins i fora de la pista, sobretot quan la pilota crema, però per equips sense aspiracions, no pas per gent que vol pujar si o si. 8-)

YOYALODIJE :lol: :lol:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ene 2018, 14:03

[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48363
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 19 Ene 2018, 14:54

Jo crec que el problema ha vingut més de no saber-lo utilitzar..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 15:43