BAXI MANRESA

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 May 2019, 15:00

A mi el què més em preocupa de tot això és que Peñarroya no seguirà
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 12 May 2019, 15:18

Ja veu veure que vaig dir, ja s'ha acabat la temporada de les victòries màgiques i tota la pesca. Ara per ara estem per sota de la majoria per no dir tots.
Plantilla per dissabte:
Garcia/Garcia/Orrit
Iffe/Jou
Alvaro/Pere
Zuba/Paco
Lalanne/Sakho/Sima
Quintet: Iffe, Alvaro, Pere, Zuba i Lalanne. Ens maten les rotacions. El que ens farà Rowland pot ser internacional, ja que no podem aguantar ni un 1vs1, ja hem vist a Albicy i Lapro...
Res més a dir. Depenem de nosaltres mateixos sí, pero és molt difícil. A preparar la temporada que ve i intentar tornar a ser grans.

Fisher suposo que seguirà OUT, Toolson i Murphy mala pinta.
El tema lesions, veieu alguna responsabilitat? Jo no ho entenc.
Nemanja Aleksandrov

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 12 May 2019, 15:51

TASTET escribió:A mi el què més em preocupa de tot això és que Peñarroya no seguirà
Jo encara vull pensar que continuarà. Estem classificats en posicions per jugar Champions passi el que passi, si acceptem la plaça jo confio en la continuitat de'n Joan.

El que és segur és que si ell continua rodarà algun cap (Sakho), però hi ha més possibilitat de que Iffe segueixi.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 12 May 2019, 15:58

veient aquest final de lliga .... encara volem anar a Europa ??? ens falta estar més consolidats econòmicament per donar aquest pas, ja que no crec es pugui fer un equip potent per jugar dos competicions

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 May 2019, 16:09

El 10e va a Europa?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 12 May 2019, 16:31

TASTET escribió:El 10e va a Europa?
A Andorra, com a molt.
A mi no em preocupa la continuitat d'en Joan tant com la solvència econòmica.
Queda clar que si no hi ha qualitat Peñarroya no fa miracles, i per jugar a Europa nacessitem mès plantilla i mès bona.
Celebrem que som ACB un any mès, i deixem les palles per quan veiem alguna cosa que ens la faci aixecar, que de moment no és el cas.
Aquest any hem pogut veure bon bàsquet al Congost, cosa que feia anys que no passava. I això ja és molt!

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 12 May 2019, 17:01

TASTET escribió:El 10e va a Europa?
4 a Eurolliga, 3 a Eurocup i 4 Champions.
https://www.elperiodicodearagon.com/not ... 51460.html

Si no hi renunciem ens hem guanyat la plaça.

Tocarà estudiar quin projecte és vol fer i quin pressupost tindrem.
Jugar la Champions també és una injecció de diners i ens donaria opcions de fitxar/mantenir jugadors amb aspiracions de jugar competició europea.

Si renunciem a Europa també renunciem al Joan.

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: BAXI MANRESA

por francisco90 » 12 May 2019, 17:30

Iceman Gervin escribió:
TASTET escribió:El 10e va a Europa?
A Andorra, com a molt.
A mi no em preocupa la continuitat d'en Joan tant com la solvència econòmica.
Queda clar que si no hi ha qualitat Peñarroya no fa miracles, i per jugar a Europa nacessitem mès plantilla i mès bona.
Celebrem que som ACB un any mès, i deixem les palles per quan veiem alguna cosa que ens la faci aixecar, que de moment no és el cas.
Aquest any hem pogut veure bon bàsquet al Congost, cosa que feia anys que no passava. I això ja és molt!
+1000

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 May 2019, 17:59

manresinho escribió:
TASTET escribió:El 10e va a Europa?
4 a Eurolliga, 3 a Eurocup i 4 Champions.
https://www.elperiodicodearagon.com/not ... 51460.html

Si no hi renunciem ens hem guanyat la plaça.

Tocarà estudiar quin projecte és vol fer i quin pressupost tindrem.
Jugar la Champions també és una injecció de diners i ens donaria opcions de fitxar/mantenir jugadors amb aspiracions de jugar competició europea.

Si renunciem a Europa també renunciem al Joan.
Doncs perfecte i em, quedo algu més tranquil.. Dir que si no és el Joan és un altre telaaaa...miracles no, se, si en fa però treure, un rendiment brutal de la plantilla si
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 12 May 2019, 18:09

Miracles, no :travieso: Com bé dieu, hem trepitjat una tifa :alarma: :alarma:
Ja només podem demanar als nostres un darrer esforç per guanyar dissabte un Fuenla que tampoc passa pel seu millor momento i que ni li va ni li ve. I així almenys acomiadar la temporada amb bones sensacions. :campeon:
I aplaudir al final a uns jugadors que ho han donat tot :amor: i que a molts probablement no els veurem la temporada vinent. 8-) . Ovació de gala a Peñarroya :cosuverde: :cosuverde:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

GerardCat
Mensajes: 539
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 12 May 2019, 18:37

Leodavinci39 escribió:Miracles, no :travieso: Com bé dieu, hem trepitjat una tifa :alarma: :alarma:
Ja només podem demanar als nostres un darrer esforç per guanyar dissabte un Fuenla que tampoc passa pel seu millor momento i que ni li va ni li ve. I així almenys acomiadar la temporada amb bones sensacions. :campeon:
I aplaudir al final a uns jugadors que ho han donat tot :amor: i que a molts probablement no els veurem la temporada vinent. 8-) . Ovació de gala a Peñarroya :cosuverde: :cosuverde:
Home, si perden avui com sembla que passarà encara poden tenir problemes :travieso:

GerardCat
Mensajes: 539
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 12 May 2019, 19:10

Finalment victòria del Fuenlabrada, que vindrà al Congost salvat matemàticament, la qual cosa em porta molts records: temporada 2005/2006, penúltima jornada i partit amb Fuenlabrada al Congost, que no s'hi juguen res. Fan el partit de la seva vida i ens guanyen, la setmana següent perdem a Menorca i certifiquem el descens.

http://www.acb.com/fichas/LACB50295.php

Esperem que no passi el mateix i poguem guanyar per acomiadar l'equip com es mereix i seguir somiant fins a l'última jornada.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 12 May 2019, 20:48

Exacte.. aquí molts parlen de la temporada que ve però això encara no ha acabat.
Està molt complicat, d'acord. Però mentre hi hagi opcions hem de seguir tots empenyent, que ningú baixi del vaixell ara! Si no hem jugat els PO en 20 anys deu ser perquè no és fàcil entrar-hi però encara hi ha opcions.
A mi la situació em recorda la temporada de Pedro Martínez. Havíem de guanyar a l'Estu a casa a la penúltima jornada per arribar amb opcions a l'última jornada. Al 3r quart perdíem de 10 i semblava que ja estava tot dit. Al final vam salvar el match-point i no només això sinó que una setmana després vam guanyar a Madrid i ens vam salvar.
Va som-hi! :botar:

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 12 May 2019, 22:26

La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 12 May 2019, 23:15

GerardCat escribió:Finalment victòria del Fuenlabrada, que vindrà al Congost salvat matemàticament, la qual cosa em porta molts records: temporada 2005/2006, penúltima jornada i partit amb Fuenlabrada al Congost, que no s'hi juguen res. Fan el partit de la seva vida i ens guanyen, la setmana següent perdem a Menorca i certifiquem el descens.

http://www.acb.com/fichas/LACB50295.php

Esperem que no passi el mateix i poguem guanyar per acomiadar l'equip com es mereix i seguir somiant fins a l'última jornada.
Recordo aquell partit del Fuenla com si fos avui, entre d'altres coses perquè em va sobtar qui hi anéssin tant extra-motivats donat que no s'hi jugàven res i nosaltres tot.
En aquesta ocasió de nou som nosaltres que ens hi juguem alguna cosa, però s'han canviat les tornes i som els que estem a dalt.
[img][/img]

Cano2
Mensajes: 216
Registrado: 10 Jul 2012, 17:43

Re: BAXI MANRESA

por Cano2 » 13 May 2019, 01:12

Llegint aquest article tan interesant, que es el que els jugadors haurien de tindre clar. He pensat que podem promoure per aquest dos ultims partits el #johicrec que es el que posa al final del article.

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 May 2019, 20:06

Toolson i Murphy, baixa els dos partits que queden de fase regular
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 13 May 2019, 20:43

Leodavinci39 escribió:No vull ser pessimista però pinta que lo de Toolson va per llarg (opinió personal, no info) :( :(
Dubto que el veiem a la pista aquesta temporada :-?
M hauré de treure el títol de metge :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 13 May 2019, 21:54

D'acord que ho tenim complicat i que les baixes de les darreres setmanes encara ens ho han posat més complicat, però llegint l'article que heu penjat abans JO TAMBÉ HI CREC !!!

Hem estat de mala llet les últimes setmanes, és veritat, i tot i que ja no podem canviar el passat imagineu-vos que hauria pogut passar si l'equip actual hagués tingut l'estat de forma de fa un parell de mesos sense les lesions: podriem haver guanyat perfectament a Murcia, Andorra i Penya. Es bàsquet ficció, però ara estariem lluitant pel 5 lloc i amb el 6 pràcticament assegurat.

Però el PO és possible !!! Faig la meva porra:

- Penúltima jornada: podem (hem de) guanyar al Fuenla + derrotes possibles de Tenerife (a casa amb Unicaja) , Joventut (pista del Baskonia) i Zaragoza (pista de Herbalife) --> quedem els 4 equips amb 17 victòries.
- Última jornada: a vida a mort a la pista del Zaragoza (amb bus no és tan lluny, a veure si repetim la gentada que vam anar a Badalona), Joventut guanyarà a casa a l'Estudiantes i Tenerife guanyarà a Fuenlabrada.

Per tant, Tenerife i Penya van casi segur a PO i nosaltres també perquè amb dos collons guanyarem a Zaragoza. Les posicions entre el 6 i 8 ja dependran dels basket average que ara mateix ja no se...

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 13 May 2019, 23:01

la darrera jornada tots els partits a la mateixa hora: Diumenge dìa 26 a les 12,30 migdia ( Bona hora per anar a Saragossa ) :brindo por eso:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 09:33