BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 30 Jul 2022, 16:18

Goyathay escribió:Doncs mira Leo, que no serveixi de precedent, però aquest cop estic d'acord amb tu. Se que tampoc ho llegiras perque em penso que em tens bloquejat ja que mai repliques els meus missatges però aquí queda escrit que en aquest cas, estic d'acord amb tu. S'especula molt, i acabarem fitxant jugadors que ben just els coneix la seva mare.
Que millor que recordar aquest aquest post on citava anteriorment un del Leo on deiem precisament això.

Cada any passa igual. Però som el MAnresa i seguirem així. I espero que duri anys. Nomès hem de veure com han acabat el Burgos aquest any per anar de ric. O Alacant o l'Akasvayu. Seguim aixi i resistirem.

Per cert, la grada jove te feina a pensar un cantic per animar Babatunde Olumuyiwa! :todos a botar:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jul 2022, 16:28

Babaaaaatuuuun
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 30 Jul 2022, 18:22

Toca announce [emoji459][emoji459]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 30 Jul 2022, 18:49

joanmo1994 escribió:Toca announce [emoji459][emoji459]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Marcus Lee. A simple vista, la parella de 5 genera molt dubtes. Esperem que el Pedro els hi pugui treure més suc de l'esperat.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 30 Jul 2022, 19:00

Bueno dons Marcus Lee oficial. Crec que no passa res per dir que tenim, sobre el paper, una de les parelles de 5s mes limitades dels últims anys.

Per altre banda, està clar que tenim una idea clarissima de com volem jugar i tots els fitxatges encaixen a la perfecció amb lo què busquem. Esperem que surti bé.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 30 Jul 2022, 19:25

En fi, per a mi sí tenim els 5 més fluixos tècnicament de les darreres temporades.
Em recorda fa anys quan només buscàvem centímetres perquè qualsevol jugador alt i amb un mínim de físic ja era car i si a sobre tenia tècnica era impossible.

També és cert però que aquest any tindrem sobre el paper un joc exterior amb una alta qualitat. Per tant té sentit tenir pívots que bàsicament fassin pick and roll, bons bloquejos i que vagin al rebot com feres. Perquè els tirs els hauran de fer d'altres.

En fi, com diuen per Twitter... FOT-LEE! :mrgreen:
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jul 2022, 19:31

cuttlas escribió:Bueno dons Marcus Lee oficial. Crec que no passa res per dir que tenim, sobre el paper, una de les parelles de 5s mes limitades dels últims anys.

Per altre banda, està clar que tenim una idea clarissima de com volem jugar i tots els fitxatges encaixen a la perfecció amb lo què busquem. Esperem que surti bé.
Jo crec que no passa res per dir-ho, i tant de bo ens equivoquem. Canviar Babatunde per Sima i Lee per Bako (un tio que tampoc sap generar-se els seus tirs però tenia un rang de tir de 4 metres molt bo i un 80% en tirs lliures) ho notarem, està claríssim.

Amb Lee tinc més esperances que surti bé, però Babatunde l'he vist jugar i mai m'ha transmès res (físic i prou).

Si el 4 que falta surt bastant bé, y Tyson està recuperat de les seves lesions, apostaria que podria ser una temporada tranquila, per no patir, però òbviament lluny de la bogeria de l'any passat.

Per tant, esperaré a veure la plantilla al complet, el 4 que falta pot marcar MOLT les diferències. Tan de bo s'hagin guardat els quartos per un 4 amb talent i bon tir de fora, dintre de les nostres possibilitats, seria lo lògic (un Kyle Wyltjer :mrgreen: ). Espero en candeletes.

Després hi haurà molts altres factors com les lesions, la química de l'equip, o els rivals per veure el nivell on estarem.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jul 2022, 20:30

Una cosa, fins abans d aquesta temporada que ha acabat, com qualificarieu el rendiment de Sima? Perquè per mi era fluixet... I Bako, quants el coneixieu? Els mateixos que a Lee.. Francisco y Thomasson tampoc els coneixia ni deu, i de Moneke sabíem que estava una mica sonat.. . Esperem a veure i després en parlem.. Sobretot de Lee, jo no l he vist jugar mai
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 30 Jul 2022, 20:47

TASTET escribió:Una cosa, fins abans d aquesta temporada que ha acabat, com qualificarieu el rendiment de Sima? Perquè per mi era fluixet... I Bako, quants el coneixieu? Els mateixos que a Lee.. Francisco y Thomasson tampoc els coneixia ni deu, i de Moneke sabíem que estava una mica sonat.. . Esperem a veure i després en parlem.. Sobretot de Lee, jo no l he vist jugar mai
Jo també esperaré a veure´ls. A priori m agrada que apsotem per tios "cachas" més que no pas "alts".
Sima era alt però molt "figa tova" que diem al meu poble. Tot i així, el seu rendiment va estar molt per sobre de les meves expectatives.
Crec que el canvi Bako / Lee no desentonarà massa :travieso: són perfils molt similars.

No crec que quedi massa quartos a la caixa pel 4 :llanto: així que no em sorprendria que portessim un desconegut de les terres nòrdiques a lo Chris Czerapovicz :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 30 Jul 2022, 20:51

Ja tenim parella de cincs. No he vist jugar Lee a la meva vida, només quatre jugades a internet, pero no fa mala pinta. A Babatunde si, i com a suplent no em sembla taaaaant malament com alguns ho pinten.
Una cosa que si que em sorprèn es que també, alguns, parlan de Sima com si fos Nikola Jokic, a mi no m'acabava d'agradar, com a suplent encara, pero el trobo moooolt tou pel físic que te i em desesperava en moltes ocasions.
Màxima confiança amb el Xevi i el Pedro i a esperar la parella de quatres que tindrem, pero sobretot, a veure jugar l'equip durant, mínim, un mes i després fer valoracions.
Aixo si, respecto totes les opinions i les agraeixo que per aixo es el foro.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jul 2022, 21:00

TASTET escribió:Una cosa, fins abans d aquesta temporada que ha acabat, com qualificarieu el rendiment de Sima? Perquè per mi era fluixet... I Bako, quants el coneixieu? Els mateixos que a Lee.. Francisco y Thomasson tampoc els coneixia ni deu, i de Moneke sabíem que estava una mica sonat.. . Esperem a veure i després en parlem.. Sobretot de Lee, jo no l he vist jugar mai
Sima crec que el més positiu és la seva progressió: en els 4 anys que ha estat ha sigut clarament ascendent, cada any s'ha fet millor jugador i ha anat progressant. Ha ampliat i millorat el rang de llançament, els tirs lliures i la lectura del joc (bon joc de P&R), i crec que és un jugador intel•ligent a la pista.
Pedro no regala els minuts i cada temporada n'ha jugat més. Em consta que Pedro va demanar com una de les condicions per renovar l'any passat que Sima seguís.

A Yaku li falta el que tothom diu i veu, que a vegades és un tita freda, té un físic privilegiat i si tingués "mala llet" de veritat (o més caràcter) podria ser un jugador bastant top.

Jo l'any passat (malgrat els defectes) li posaria un notable alt.

Babatunde té menys recursos i menys capacitat d'evolució, entre alttes coses per l'edat (30). Sima aquest any si hagués seguit hauria millorat encara més dins l'ecosistema Baxi+Pedro, no tinc cap dubte, al Venecia ja veurem... Potser un altre any al Baxi hagués pogut ser la consagració definitiva i fer un salt de veritat, això ja és parlar per parlar, mai ho sabrem...
Última edición por Manrusia9 el 30 Jul 2022, 21:43, editado 2 veces en total.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jul 2022, 21:03

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Una cosa, fins abans d aquesta temporada que ha acabat, com qualificarieu el rendiment de Sima? Perquè per mi era fluixet... I Bako, quants el coneixieu? Els mateixos que a Lee.. Francisco y Thomasson tampoc els coneixia ni deu, i de Moneke sabíem que estava una mica sonat.. . Esperem a veure i després en parlem.. Sobretot de Lee, jo no l he vist jugar mai
Sima crec que el més positiu és la seva progressió: en els 4 anys que ha estat ha sigut clarament ascendent, cada any s'ha fet millor jugador i ha anat progressant. Ha ampliat i millorar el rang de llançament, els tirs lliures i la lectura del joc (bon joc de P&R), i crec que és un jugador intel•ligent a la pista.
Pedro no regala els minuts i cada temporada n'ha jugat més. Em consta que Pedro va demanar com una de les condicions per renovar l'any passat que Sima seguís.

A Yaku li falta el que tothom diu i veu, que a vegades és un tita freda, té un físic privilegiat i si tingués "mala llet" de veritat (o més caràcter) podria ser un jugador bastant top.

Jo l'any passat (malgrat els defectes) li posaria un notable alt.

Babatunde té menys recursos i menys capacitat d'evolució, entre alttes coses per l'edat (30). Sima aquest any si hagués seguit hauria seguit millorant, no tinc cap dubte.
Tirs lliures, un 50 i pico % la passada, sort que ha millorat.. I el tir més enllà de 3 metres.. Per mi el que ha millorat molt és la lectura del joc, i això és gràcies a Pedro, donem temps als fitxatges
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 30 Jul 2022, 21:46

Bako venia de jugar Eurolliga amb Asvel i va ser uns oportunitat de mercat d'aquelles que passen molt poques vegades.

Eatherton venia de ser MVP de la lliga alemanya. No va despertar interés dels grans clubs perquè no té físic Eurolliga, i això ens va permetre fitxar-lo.

No eren pas desconeguts que diguem...

Aquest cop ens la juguem amb un meló per obrir.
Confiança en la feina de Xevi i Pedro, però veig normal que la gent estigui menys trempada després de dues temporades fitxant 5s titulars que eren apostes bastant més segures.

A més, entenc que encara deuríem de disposar de prous diners per un bon 4 titular que seria la referencia interior.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 30 Jul 2022, 21:58

manresinho escribió:Bako venia de jugar Eurolliga amb Asvel i va ser uns oportunitat de mercat d'aquelles que passen molt poques vegades.

Eatherton venia de ser MVP de la lliga alemanya. No va despertar interés dels grans clubs perquè no té físic Eurolliga, i això ens va permetre fitxar-lo.

No eren pas desconeguts que diguem...

Aquest cop ens la juguem amb un meló per obrir.
Confiança en la feina de Xevi i Pedro, però veig normal que la gent estigui menys trempada després de dues temporades fitxant 5s titulars que eren apostes bastant més segures.

A més, entenc que encara deuríem de disposar de prous diners per un bon 4 titular que seria la referencia interior.
El tema es que Pedro va reconeixer l'any passat que havia sigut un error de planificació tenir tres 4's i nomes dos 5's, ja que no considerava a Steinbergs un 4-5. Llavors l'interior que falta, ha de ser la referencia, ha de poder jugar de 4, ha de poder jugar de 5, ha de tirar bé de 3 i ha de ser comunitari. No sé, crec que ha de ser masses coses :D Aviam amb què ens sorprenen.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 30 Jul 2022, 22:04

A falta del 4 titular, equip per còrrer, diria jo que encara mès que l'any passat.
Esperem que Tyson hagi superat els problemes que l'han tingut 1,5 any sense jugar.
De físic anem sobrats en totes les línies.
Ara a confiar en Pedro i que el Xevi ens sorprengui amb la peça que manca.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 30 Jul 2022, 22:07

manresinho escribió:Bako venia de jugar Eurolliga amb Asvel i va ser uns oportunitat de mercat d'aquelles que passen molt poques vegades.

Eatherton venia de ser MVP de la lliga alemanya. No va despertar interés dels grans clubs perquè no té físic Eurolliga, i això ens va permetre fitxar-lo.

No eren pas desconeguts que diguem...

Aquest cop ens la juguem amb un meló per obrir.
Confiança en la feina de Xevi i Pedro, però veig normal que la gent estigui menys trempada després de dues temporades fitxant 5s titulars que eren apostes bastant més segures.

A més, entenc que encara deuríem de disposar de prous diners per un bon 4 titular que seria la referencia interior.
Exacte, és el que penso jo. El 4 que falta, si els meus càlculs (a ojo de buen cubero :mrgreen: ) no em fallen, vist una mica el catxé dels jugadors ja firmats, hauria de ser el millor pagat de la plantilla (vindria a ser el sou de Bako l'any passat, uns 300.000€).... això em fa estar expectant a veure qui porten, la veritat no s'ha filtrat res de res en aquest posició, però que sí o sí ha de tenir capacitat de tirar de fora.

No sé si Gerard Solé ens està llegint i ens pot donar alguna píndola... Gerard?
Última edición por Manrusia9 el 30 Jul 2022, 22:35, editado 1 vez en total.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 30 Jul 2022, 22:25

manresinho escribió:Bako venia de jugar Eurolliga amb Asvel i va ser uns oportunitat de mercat d'aquelles que passen molt poques vegades.

Eatherton venia de ser MVP de la lliga alemanya. No va despertar interés dels grans clubs perquè no té físic Eurolliga, i això ens va permetre fitxar-lo.

No eren pas desconeguts que diguem...

Aquest cop ens la juguem amb un meló per obrir.
Confiança en la feina de Xevi i Pedro, però veig normal que la gent estigui menys trempada després de dues temporades fitxant 5s titulars que eren apostes bastant més segures.

A més, entenc que encara deuríem de disposar de prous diners per un bon 4 titular que seria la referencia interior.
Bako jugava 10min al Villeurbanne... Una oportunitat si, però dubto que molts el coneguessin (jo segueixo l EL i el tenia vist)..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 30 Jul 2022, 23:30

Em sembla evident que hem baixat de qualitat en els 5 respecte a l'any passat i respecte a anteriors.

Ara bé, l'equip ha canviat i jo tampoc estic segur que portar un Eatherton ens donés bons resultats, amb dos exteriors acostumats a tenir llicència per a tirar-s'ho tot.
En canvi, semblen bons 5 per córrer al contratac i pel pick and roll, que entenc és al què volem jugar.

En fi, esperarem aviam qui ve de 4 i com es poden conjuntar totes les peces.

Entenc que amb els jugadors actuals el qui deu cobrar més deu ser Harding, però ni flowers de quant deu ser, ni de si quedarà prou perquè el 4 sigui un crack i el millor pagat de l'equip. Això sí, les oportunitats de mercat amb jugadors d'aquest perfil (4 i comunitaris) tampoc deuen ser tantes i aniran desapareixent si no ens afanyem una mica.
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 31 Jul 2022, 00:26

No hauríem de fer comparacions amb l'equip que teníem l'any passat, i menys sense veure com juguen els nous fitxatges.
Crec que tots sabem que serà molt difícil arribar al nivell de joc i d'espectacle que vam veure.
El nostre objectiu és, com sempre, la permanència i la supervivència com a club, i tot el demès és un regal del cel.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 31 Jul 2022, 00:57

Iceman Gervin escribió:No hauríem de fer comparacions amb l'equip que teníem l'any passat, i menys sense veure com juguen els nous fitxatges.
Crec que tots sabem que serà molt difícil arribar al nivell de joc i d'espectacle que vam veure.
El nostre objectiu és, com sempre, la permanència i la supervivència com a club, i tot el demès és un regal del cel.
+1000 i tenim el Pedro :amor:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 22:58