BAXI MANRESA

cosmic
Mensajes: 62
Registrado: 01 Feb 2015, 14:59

Re: BAXI MANRESA

por cosmic » 11 Ago 2018, 16:52

Deu meu per el que veig aquí el Nando i el Trias ens faran un traje. I amb aixo esta tot dit. A patir. :oveja: :oveja: :oveja:

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 11 Ago 2018, 17:47

Per un cop ( :P ) estic d'acord amb el Leo.

Si tenim diners per pagar un 5 diferencial, que sigui diferencial en defensa. No sé si la comparació Dubi-Ruffin era amb intenció de ridiculitzar aquest segon, però és dels jugadors que més m'ha agradat veure amb el Manresa.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Ago 2018, 19:27

Leodavinci39 escribió:Ruffin, per què el pots pagar : Dublijevic ni jarto moscatell.
No ens podem permetre un 5 que faci 15 punts, agafi 8 rebots i sigui bon defensor. Així que si hem de prioritzar, jo crec que amb la plantilla que tenim ara, prioritzaria un tio que agafi 8 rebots i sigui intimidador, que no un tio que faci 15 punts.
Era un dir i era per dir-te que Dubi no defensa gens i a igualtat em quedaria a Dubi...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Ago 2018, 19:29

ejk escribió:Per un cop ( :P ) estic d'acord amb el Leo.

Si tenim diners per pagar un 5 diferencial, que sigui diferencial en defensa. No sé si la comparació Dubi-Ruffin era amb intenció de ridiculitzar aquest segon, però és dels jugadors que més m'ha agradat veure amb el Manresa.
Era per fer veure que per molt be que defensi, ruffin molt millor que bojan defensant, t has de quedar al millor.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

SERA
Mensajes: 176
Registrado: 15 May 2009, 15:21

Re: BAXI MANRESA

por SERA » 11 Ago 2018, 21:15

Ja hem oblidat les batalletes amb el Melilla, però tothom pensava que algun dels seus jugadors ens podrien anar molt bé a l'ACB (Rodríguez, Kapelan). A mi, com a 4 suplent, m'hagués agradat Mamadou Samb (alçada per intimidar i rebotejar i molt bona mà de 3). El que li pot faltar tàcticament ja li donaria el Joan. :-?

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Ago 2018, 21:37

SERA escribió:Ja hem oblidat les batalletes amb el Melilla, però tothom pensava que algun dels seus jugadors ens podrien anar molt bé a l'ACB (Rodríguez, Kapelan). A mi, com a 4 suplent, m'hagués agradat Mamadou Samb (alçada per intimidar i rebotejar i molt bona mà de 3). El que li pot faltar tàcticament ja li donaria el Joan. :-?
Samb ja va jugar a l acb a bilbao i...bufff com javi vega :mrgreen: per cert leo, l han renovat!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

SERA
Mensajes: 176
Registrado: 15 May 2009, 15:21

Re: BAXI MANRESA

por SERA » 11 Ago 2018, 21:43

El Samb que va jugar contra nosaltres no s'assembla en res al de fa uns anys. Al Congost, cada vegada que agafava la pilota lliurat ens posava el cul apretadet a tots!!!. :D

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 11 Ago 2018, 22:38

Samb per acb es moooolt fluix, collons no aprenem eh, no he mirat numeros, pero samb i flis deuen tenir numeros semblants a leb. No hace falta decir nada mas.

En les finals va anotar mooolt de fora, ratxes simplent, tampoc es un tirador.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 12 Ago 2018, 01:43

Mamadou Samb es per Leb per venir jugadors de aquest estil molt millor Trias o Sakic que es a Rumania

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 12 Ago 2018, 09:52

rfccreus escribió:Mamadou Samb es per Leb per venir jugadors de aquest estil molt millor Trias o Sakic que es a Rumania
Doncs sent cupo i amb la millora en el tir els últims anys jo donava per fet que algú de la part baixa el fitxaria. Probablement oblidava que a Melilla van farcidets de diners públics i paguen extremadament bé (**** vergonya).
D'altra banda, jo no sé què li veieu a Sakic, del que recordo era el típic que si no té els seus 15 tirs per partit, et destrossa el vestuari.

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 Ago 2018, 10:59

Sakic va fer una temporada brutal a Manresa no fotem.. Si fins i tot va anar a la selecció
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: BAXI MANRESA

por marcus33 » 12 Ago 2018, 11:26

Ja firmaba jo ARA mateix doellman i sakic per la parella de 4s.

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 Ago 2018, 12:24

Hervelle té equip?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 12 Ago 2018, 12:25

TASTET escribió:Hervelle té equip?
Sí, ha tornat a Bèlgica. Al Spirou Charleroi, crec

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 Ago 2018, 12:49

Per caràcter i per repartir hagués anat bé jejeje
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 12 Ago 2018, 13:34

TASTET escribió:Sakic va fer una temporada brutal a Manresa no fotem.. Si fins i tot va anar a la selecció
Perque l'equip era una **** merda i tenia tota la llibertat del mon per tirar 50 tirs per partit. És el classic jugador que o és l'estrella de l'equip, o malament (tipo Laprovittola, que quan pot sumar estadístiques a equips petits és una màquina però després el fitxen equips de nivell -Baskonia, Zenit- i és un cancer)

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 12 Ago 2018, 13:52

Borja Perez. escribió:
TASTET escribió:Sakic va fer una temporada brutal a Manresa no fotem.. Si fins i tot va anar a la selecció
Perque l'equip era una **** merda i tenia tota la llibertat del mon per tirar 50 tirs per partit. És el classic jugador que o és l'estrella de l'equip, o malament (tipo Laprovittola, que quan pot sumar estadístiques a equips petits és una màquina però després el fitxen equips de nivell -Baskonia, Zenit- i és un cancer)
el equip que va acabar aquella temporada era un a mer...... White, Seeley, Rizvic, Fotu, Sakic, Grimau, Alfonso,, Dewar, etc el joc interior de aquel any ja me estaria be per aquest

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 Ago 2018, 14:24

Laprrovitola un càncer? Ho deixo estar...pq llavors Doe també ho serà i Musli ja no diguem...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

keewie
Mensajes: 231
Registrado: 09 Dic 2009, 23:30
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por keewie » 12 Ago 2018, 14:29

Borja Perez. escribió:
rfccreus escribió:Mamadou Samb es per Leb per venir jugadors de aquest estil molt millor Trias o Sakic que es a Rumania
Doncs sent cupo i amb la millora en el tir els últims anys jo donava per fet que algú de la part baixa el fitxaria. Probablement oblidava que a Melilla van farcidets de diners públics i paguen extremadament bé (**** vergonya).
D'altra banda, jo no sé què li veieu a Sakic, del que recordo era el típic que si no té els seus 15 tirs per partit, et destrossa el vestuari.
Tant bé no deuen pagar si han perdut 8 jugadors de la plantilla de l'any passat ja (5 a altres equips LEB + la cessió de Fran Guerra a LEB tot i fitxar per Iberostar si no recordo malament).

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 12 Ago 2018, 14:52

Begic i peter lorant nose si tenen equip ò estan lliures.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 09:39