BAXI MANRESA

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 23 Jun 2022, 23:04

Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
TASTET escribió: Amb això últim estic d acord
:botar: :jeje:
Reconec que no l'havia vist jugar massa, però el dia del Girona em va semblar un pepino i vaig pensar que si marxava Sima, aquest era l'home. Moviliitat, intimidació, joventut, atlètic...
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
[img][/img]

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 24 Jun 2022, 11:57

Fisicament és brutal, ara, té encara molts problemes de IQ en situacions defensives sobretot. Mala colocació, a vegades massa ansiós a voler colocar el tap. Seria una aposta interessant pero amb paciència.
Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
:botar: :jeje:
Reconec que no l'havia vist jugar massa, però el dia del Girona em va semblar un pepino i vaig pensar que si marxava Sima, aquest era l'home. Moviliitat, intimidació, joventut, atlètic...
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
Nemanja Aleksandrov

#gladyr#
Mensajes: 3318
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 24 Jun 2022, 14:24

Badji es tou encara i no llegeix del tot be el joc. Pero te 19 anys. I l'envergadura de Tavares. Molt millor que Tavares per edat. Els que el demaneu de 5è interior, us recordo que no som el Baskonia.

Quants jugadors de + 2,13 hem tingut? Son caríssims i mes amb aquesta envergadura.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 Jun 2022, 16:02

Tampoc crec que Badji sigui més car que el pívot que tenim de tercer 5 la temporada anterior, el Sajus, aquest sí un pívot consolidat i ja amb experiència a Champions.

Tampoc tindrà gaire oportunitats de jugar a ACB, considerant que tampoc ha fet una temporada brillant a la LEB. Seria un win-win per club i jugador.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 24 Jun 2022, 17:59

Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
:botar: :jeje:
Reconec que no l'havia vist jugar massa, però el dia del Girona em va semblar un pepino i vaig pensar que si marxava Sima, aquest era l'home. Moviliitat, intimidació, joventut, atlètic...
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
Pel que jo sé, ja s ha desvinculat del Barça, com al seu dia van fer Papi Badou o Automane Diagné, entre molts d altres.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 Jun 2022, 20:14

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Reconec que no l'havia vist jugar massa, però el dia del Girona em va semblar un pepino i vaig pensar que si marxava Sima, aquest era l'home. Moviliitat, intimidació, joventut, atlètic...
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
Pel que jo sé, ja s ha desvinculat del Barça, com al seu dia van fer Papi Badou o Automane Diagné, entre molts d altres.
Nòvies no li mancaran, però com a mínim li tiraria la canya, oferint-li més protagonisme que a d'altres clubs, un contracte llarg, a més de poder continuar vivint a Catalunya.
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 Jun 2022, 20:16

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Reconec que no l'havia vist jugar massa, però el dia del Girona em va semblar un pepino i vaig pensar que si marxava Sima, aquest era l'home. Moviliitat, intimidació, joventut, atlètic...
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
Pel que jo sé, ja s ha desvinculat del Barça, com al seu dia van fer Papi Badou o Automane Diagné, entre molts d altres.
Nòvies no li mancaran, però com a mínim li tiraria la canya, oferint-li més protagonisme que a d'altres clubs, un contracte llarg, clàusula perquè pogués marxar a la NBA estil Ibaka, a més de poder continuar vivint a Catalunya.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 25 Jun 2022, 07:50

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Va jugar ja contra nosaltres a la lliga catalana, i em va semblar que tenia totes les condicions per a triom1far en el bàsquet, menys experiència i el reconeixement dels seus companys d'equip. Tant de bo el Barça ens permetés fitxar-lo, encara que fos amb una opció de recompra!
Pel que jo sé, ja s ha desvinculat del Barça, com al seu dia van fer Papi Badou o Automane Diagné, entre molts d altres.
Nòvies no li mancaran, però com a mínim li tiraria la canya, oferint-li més protagonisme que a d'altres clubs, un contracte llarg, clàusula perquè pogués marxar a la NBA estil Ibaka, a més de poder continuar vivint a Catalunya.
Sembla que Bilbao ja li ha tirat la canya :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 26 Jun 2022, 05:30

No em cansaré de repetir-ho: Moncho Fernández, un SR dins i fora de la pista :amor: . En una entrevista:
"¿Cuál es el equipo que más le ha gustado de la temporada 2021-2022?

BAXI Manresa. Es el equipo que ha jugado a un mayor ritmo de posesiones, junto con UCAM Murcia, que se iban casi a 80 por partido. Nosotros hemos estado por encima de la media de la liga, que era algo que nos habíamos planteado y llegamos a 75. 16 equipos nos movíamos en esa horquilla, y Murcia y Manresa iban por encima.

¿Qué le ha gustado de Manresa?

Ha jugado muy bien como colectivo y a nivel individual. Creo que se han retroalimentado. El grupo hizo que Francisco, Thomasson, Bako y Moneke jugaran muy bien, y viceversa. Ha sido un placer verlos jugar.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 27 Jun 2022, 08:22

Juampi Vaulet, a la llista definitiva d Argentina (12 jugadors) que jugarà la fase de classificació pel Mundial. Disputarà dos partits: el dia 30 i el dia 3.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 28 Jun 2022, 22:49

Al Tu diràs de Rac1, han parlat un moment amb el Pedro i no m'ha semblat gens convençut en voler quedar-se. Ho ha deixat tot a l'aire i a l'espera de veure quins aires tindrà el club amb el nou president. Sembla que la marxa del Josep Saez li hagi generat molts dubtes. També han dit que aquests dies s'han reunint els dos amb el que serà el nou president.
Última edición por CalQuinze el 28 Jun 2022, 23:33, editado 2 veces en total.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 28 Jun 2022, 23:29

Es el em pensava jo. Tant de silenci, el Pedro de la estar a l'espectativa. De fet, El bo del Pepe ja es podia haver esperat un mes per dir que marxava!
Ull! Que això no éns foto la temporada enlaire!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 29 Jun 2022, 09:12

CalQuinze escribió:Al Tu diràs de Rac1, han parlat un moment amb el Pedro i no m'ha semblat gens convençut en voler quedar-se. Ho ha deixat tot a l'aire i a l'espera de veure quins aires tindrà el club amb el nou president. Sembla que la marxa del Josep Saez li hagi generat molts dubtes. També han dit que aquests dies s'han reunint els dos amb el que serà el nou president.

Pedro Martínez a RAC1: "Estic a l'expectativa. No sé què faré la propera temporada. Tinc la idea de continuar a Manresa, però ara mateix no ho puc garantir". (1/3)

Pedro Martínez a RAC1: "Tot està obert i és un moment adequat perquè sigui així. Encara no és tard per ningú, ni per mi ni pel Club. Estem parlant i veurem què. Vull prendre la decisió convençut i amb il·lusió. Necessito uns dies per poder-ho fer". (2/3)

Pedro Martínez a RAC1: "La meva decisió depèn de moltes coses: de sensacions, de veure les diverses opcions damunt la taula. Vull intentar prendre la decisió amb el màxim convenciment i després continuar".

https://twitter.com/MarcMundet78/status ... 7jlOQ7eS6w

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 29 Jun 2022, 09:37

Aquesta és una opinió totalment personal, opinió que m'he fet després de les informacions que m'arriben.
Considero que la gestió del president Sàez ha estat impecable tant desde el punt de vista esportiu com econòmic. Va agafar el club en un moment moooolt difícil i el va aixecar donant un tomb de 180 graus, crec que els afeccionats li hem d'estar eternament agraïts.
Dit això, humilment i desde l'ignorancia, crec que, reconeixent que está en el seu dret de fer el que li doni la gana, tinc dubtes de si ha triat el millor moment per fer-ho, per mi tot el contrari.
Crec que hauria d'haver deixat encarrilada la propera temporada i després marxar. En aquest moment hi ha un buit de poder al club, no mana ningú, que crea inseguretat al director tècnic, que acaba contracte demà i a l'entrenador.
En conseqüència això dificulta moltíssim la confecció de la plantilla. També crea neguit en els abonats, els que ja ho som renovarem però, després d'una temporada tant exitosa, hauria de servir per guanyar nous socis cosa que segurament acabarà passant.
Em consta que tant el Pedro com el Xevi Pujol volen continuar però, lògicament, volen saber el projecte del nou president.
També se que ja s'està intentant resoldre la situació i que, segurament, aquesta setmana tindrem novetats, espero que positives, creuem els dits.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 29 Jun 2022, 13:03

bowie15 escribió:Aquesta és una opinió totalment personal, opinió que m'he fet després de les informacions que m'arriben.
Considero que la gestió del president Sàez ha estat impecable tant desde el punt de vista esportiu com econòmic. Va agafar el club en un moment moooolt difícil i el va aixecar donant un tomb de 180 graus, crec que els afeccionats li hem d'estar eternament agraïts.
Dit això, humilment i desde l'ignorancia, crec que, reconeixent que está en el seu dret de fer el que li doni la gana, tinc dubtes de si ha triat el millor moment per fer-ho, per mi tot el contrari.
Crec que hauria d'haver deixat encarrilada la propera temporada i després marxar. En aquest moment hi ha un buit de poder al club, no mana ningú, que crea inseguretat al director tècnic, que acaba contracte demà i a l'entrenador.
En conseqüència això dificulta moltíssim la confecció de la plantilla. També crea neguit en els abonats, els que ja ho som renovarem però, després d'una temporada tant exitosa, hauria de servir per guanyar nous socis cosa que segurament acabarà passant.
Em consta que tant el Pedro com el Xevi Pujol volen continuar però, lògicament, volen saber el projecte del nou president.
També se que ja s'està intentant resoldre la situació i que, segurament, aquesta setmana tindrem novetats, espero que positives, creuem els dits.
Hi estic d'acord. Sáez s'hauria d'haver esperat al menys un mes més, que tampoc és gaire, i ens hauriem evitat tot aquest patiment per a l'entrenador.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 29 Jun 2022, 13:31

Si quedar-se 1 mes i després marxar una mica de serietat , ell marxa en el moment oportú i no enganya a ningú i el qué li toca el nou president és convença el Pedro i el Xevi qué tot seguirà igual ja que quant una cosa funciona millor no tocar res, el problema que ja presidents amb ganes de més protagonisme del que hem tingut fins ara...
Ojalá tots tirin del carro amb la mateixa direcció

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 29 Jun 2022, 13:34

Però el Josep no ha marxat encara no? Fins que no estigui tot lligat no marxarà no? Jo crec que ha sigut honest.. Pedro segueix i el Josep diu que plega i Pedro dimiteix.. Jo crec que és millor ara que més endavant

Si és cert que després de la trempera bilbaina, veure aquesta desbandada general destrempa molt.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 29 Jun 2022, 14:14

Posats a donar opinions personals. CREC QUE ENS CONVÉ QUE PEDRO MARXI (si, ja sé que es liarà :jeje: :jeje: igual que quan vaig dir que ens convenia baixar a Leb ;) )
Només cal fer 4 números :postureo: Per veure com ha quedat la situació ara mateix.
-Un presi executiu (+40.000 e )
-Un Xevi Pujol que demanarà més (merescudament) per continuar (+40.000)
-Pedro que voldrà cobrar més vistes les ofertes (+40.000)

Són -120.000 e que tindrem de MENYS per a la plantilla. :-? :-? Ve a ser un 10% menys que la temporada passada, que ja era la més baixa de l ACB.

Si Pedro marxa. :postureo:
Paga una clàusula el Club que el vulgui (+80.000 e)
Ens estalviem la seva fitxa (260.000 + 40.000= +300.000)
Fitxem un entrenador "novato" (Camps -150.000)

Són +230.000 - 40.000 del presi - 40.000 del Xevi. O sigui +150.000 que tindríem de MËS per a la plantilla (un 13% més que la temporada passada)

PD Són números inventats, com sempre :D per poder fer una imatge gràfica.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 29 Jun 2022, 15:30

Leodavinci39 escribió:Posats a donar opinions personals. CREC QUE ENS CONVÉ QUE PEDRO MARXI (si, ja sé que es liarà :jeje: :jeje: igual que quan vaig dir que ens convenia baixar a Leb ;) )
Només cal fer 4 números :postureo: Per veure com ha quedat la situació ara mateix.
-Un presi executiu (+40.000 e )
-Un Xevi Pujol que demanarà més (merescudament) per continuar (+40.000)
-Pedro que voldrà cobrar més vistes les ofertes (+40.000)

Són -120.000 e que tindrem de MENYS per a la plantilla. :-? :-? Ve a ser un 10% menys que la temporada passada, que ja era la més baixa de l ACB.

Si Pedro marxa. :postureo:
Paga una clàusula el Club que el vulgui (+80.000 e)
Ens estalviem la seva fitxa (260.000 + 40.000= +300.000)
Fitxem un entrenador "novato" (Camps -150.000)

Són +230.000 - 40.000 del presi - 40.000 del Xevi. O sigui +150.000 que tindríem de MËS per a la plantilla (un 13% més que la temporada passada)

PD Són números inventats, com sempre :D per poder fer una imatge gràfica.
Pedro per aquí es va dir que cobrava uns 400.000 euros... o sigui que seria més encara a favor del què dius 8-)
El què passa és que Pedro és molt diferencial, i el què aporta compensa el seu cost. A més del risc de portar algú nou que no saps mai com et sortirà.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 29 Jun 2022, 15:56

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Posats a donar opinions personals. CREC QUE ENS CONVÉ QUE PEDRO MARXI (si, ja sé que es liarà :jeje: :jeje: igual que quan vaig dir que ens convenia baixar a Leb ;) )
Només cal fer 4 números :postureo: Per veure com ha quedat la situació ara mateix.
-Un presi executiu (+40.000 e )
-Un Xevi Pujol que demanarà més (merescudament) per continuar (+40.000)
-Pedro que voldrà cobrar més vistes les ofertes (+40.000)

Són -120.000 e que tindrem de MENYS per a la plantilla. :-? :-? Ve a ser un 10% menys que la temporada passada, que ja era la més baixa de l ACB.

Si Pedro marxa. :postureo:
Paga una clàusula el Club que el vulgui (+80.000 e)
Ens estalviem la seva fitxa (260.000 + 40.000= +300.000)
Fitxem un entrenador "novato" (Camps -150.000)

Són +230.000 - 40.000 del presi - 40.000 del Xevi. O sigui +150.000 que tindríem de MËS per a la plantilla (un 13% més que la temporada passada)

PD Són números inventats, com sempre :D per poder fer una imatge gràfica.
Pedro per aquí es va dir que cobrava uns 400.000 euros... o sigui que seria més encara a favor del què dius 8-)
El què passa és que Pedro és molt diferencial, i el què aporta compensa el seu cost. A més del risc de portar algú nou que no saps mai com et sortirà.
El Pedro ha estat un LUXE per a nosaltres :brindo por eso: però el luxe no està a l abast d un Club pobre com nosaltres, i ara mateix la salvació econòmica del Club està per damunt de qualsevol presi, juador o entrenador. Aquesta excercici el tancarem amb un dèficit de 250.000 e :llanto: que afortunadament el podrem cobrir amb els 400.000 de la Champions (200.000 un cop descomptades les despeses que suposava). I fins ara teníem un presi i un vice, que si calia, es rascava la butxaca. Però això ja no hi és. :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 18:16