BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Jul 2019, 15:06

giripower escribió:A veure després de llegir tanta gent que no he te clar vull comparar una mica l'equip de l'any passat amb el d'aquest.

Peñarroya - Pedro Martinez.- Igualat - Tinc debilitat pel Joan, però l'entrenador que més m'agrada després d'ell es el Pedro

Renfroe/Fisher - Encara no tenim titular per a comparar

Jintvainis - Dani Perez - Sortim Guanyant

Iffe Lundberg - Jordan Davis - Sortim Perdent de moment. Aquest fixatge ve a ser un perfil semblant al Lunberg que arriba l'any passat

Ryan Toolson - Ryan Toolson - Ens Quedem Igual

Pere Tomàs - Pere Tomàs - Ens quedem Igual

Alvaro Muñoz - Juampi Vaulet. - Hi sortim perden en el vincle emocional. Tots estimem a L'Alvaro, també es veritat que es irregular. Veurem com s'adapta Vaulet.

Doellman/Vene/Zuba - Baez. Jo opino que mes o menys ens quedem igual. Baez es gat vell coneix la competició i ha fet bones estadístiques ACB i Eurolliga.

Lukovic/Dragovic/Murphy - Magarity A priori ho hauria de fer molt malament per a ser pitjor que Lukovic. Murphy va fer 2 partits bons. I Dragovic era més defensiu tot i alguns partits que va per els seus puntets i ens feia molt sòlids al darrera.

Paco del Aguila - Paco de l'Aguila. Se li suposa una millora. Ja ho va fer molt bé abans de lesió. Va fer que no es notes, quan Lukovic o altres jugadors no rutllaven. Te molt de futur i ens seguirà ajudant.

Sima - Sima - Se suposa que ha de seguir progressant així que hauria de ser un pel millor...

Cady Lalanne - Encara no podem comparar com en el cas del base ens falta per fitxar

Jordan Sakho - Jordan Sakho. En principi ha de millorar, començant de nou la pretemporada com l'any passat si te la sort de no patir lesions, recordeu que al començament rendia més que Lalanne fins a la lesió... Crec que la lesió que va passar li ha de servir com a aprenentatge per a tornar amb força....

No se jo no ho veig tant malament. Confio molt en Roman, entenc que les circumstancies de com han anat els fitxatges i les desvinculacions. L'any passat tot eren bones noticies. Marxa Ocampo, ve Peñarroya, En Roman fitxa gairebé seguits i creant molta il·lusió Renfroe, Toolson, Doellman. Aquesta temporada comencem amn la marxa de Peñarroya i Ifee que han fet mal. Però desenganyem-nos no volien continuar, la substitució pel Pedro ha estat espectacular i en el cas de Lundberg. Doncs en Ryan haurà de ser el titular i ajudar a adaptar-se a en Davis. Si el Base i el Pivot que fitxem son bons jugadors com m'han dit tenim un equip força arreglat...


Així que tranquil·litat i bons aliments i confiem una mica més en la dupla Montañez-Martinez.

En Roman we trust!!
Excel.lent comparativa Girpower :brindo por eso:

En el tándem Roman/Peñarroya jo tb trust :amor: però amb el Roman/Pedro començo a tenir els meus dubtes :-? Pel que a mi m arriba, Magarity és una petició expressa de Pedro. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Jul 2019, 15:36

Pel que arriba a Radio Macuto, també hem hagut de pagar clàusula per Magarity, ja que tenia contracte amb el Zadar. 8-) A sobre! :((

"William Magarity en Zadar se presentó con buena luz y lesiones, ya que tenía un problema de lesiones y no podía ayudar al club de la manera que quería. Después de una corta temporada en Zadar, cambiará de club y se mudará a España.

"Él tiene una oferta con la que no podemos competir, y obtendremos una compensación, lo que significa que es un buen negocio decir eso, por lo que ha mostrado el camino a otros jugadores que puedes afirmar aquí e ir a un nivel más alto", dijo. Fue el día anterior a Ante Nazor para Radio Zadar."
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 17 Jul 2019, 15:48

Jo penso que no és tant mal jugador, l'any passat va ser la seva primera experiència professional, no? Si és així, 10ppp adaptant-se encara a ser professional no ho trobo tant malament...Jo m'esperaré a veure'l jugar per opinar-ne [emoji849]

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 17 Jul 2019, 16:00

joanmo1994 escribió:Jo penso que no és tant mal jugador, l'any passat va ser la seva primera experiència professional, no? Si és així, 10ppp adaptant-se encara a ser professional no ho trobo tant malament...Jo m'esperaré a veure'l jugar per opinar-ne [emoji849]

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Crec que s'està sent, en general, molt dur amb aquest fixatge. A veure el base i center titulars, però no oblidem que dos dels fitxatges estrella ja els tenim de l'any passat i sembla que ningú se'n recordi. Tenir Pere, al preu que hi ha per kg de nacional, i sobretot a toolson es un luxe. Jo crec que tindrem millor plantilla que que al final de la temporada pasada(vull dir amb Corey i sense Sergi). Això sí, patirem més que l'any passat. Anar a Europa és el que té. Però jo ja firmo anar a Europa i salvar-nos a ACB, més que res pq sense anar a Europa ningú podia garantir que repetissim la temporada Pasada (o sigui, arribar a playoff). D'aquesta manera disfrutarem d'Europa.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 17 Jul 2019, 16:20

giripower escribió:A veure després de llegir tanta gent que no he te clar vull comparar una mica l'equip de l'any passat amb el d'aquest.

Peñarroya - Pedro Martinez.- Igualat - Tinc debilitat pel Joan, però l'entrenador que més m'agrada després d'ell es el Pedro

Renfroe/Fisher - Encara no tenim titular per a comparar

Jintvainis - Dani Perez - Sortim Guanyant

Iffe Lundberg - Jordan Davis - Sortim Perdent de moment. Aquest fixatge ve a ser un perfil semblant al Lunberg que arriba l'any passat

Ryan Toolson - Ryan Toolson - Ens Quedem Igual

Pere Tomàs - Pere Tomàs - Ens quedem Igual

Alvaro Muñoz - Juampi Vaulet. - Hi sortim perden en el vincle emocional. Tots estimem a L'Alvaro, també es veritat que es irregular. Veurem com s'adapta Vaulet.

Doellman/Vene/Zuba - Baez. Jo opino que mes o menys ens quedem igual. Baez es gat vell coneix la competició i ha fet bones estadístiques ACB i Eurolliga.

Lukovic/Dragovic/Murphy - Magarity A priori ho hauria de fer molt malament per a ser pitjor que Lukovic. Murphy va fer 2 partits bons. I Dragovic era més defensiu tot i alguns partits que va per els seus puntets i ens feia molt sòlids al darrera.

Paco del Aguila - Paco de l'Aguila. Se li suposa una millora. Ja ho va fer molt bé abans de lesió. Va fer que no es notes, quan Lukovic o altres jugadors no rutllaven. Te molt de futur i ens seguirà ajudant.

Sima - Sima - Se suposa que ha de seguir progressant així que hauria de ser un pel millor...

Cady Lalanne - Encara no podem comparar com en el cas del base ens falta per fitxar

Jordan Sakho - Jordan Sakho. En principi ha de millorar, començant de nou la pretemporada com l'any passat si te la sort de no patir lesions, recordeu que al començament rendia més que Lalanne fins a la lesió... Crec que la lesió que va passar li ha de servir com a aprenentatge per a tornar amb força....

No se jo no ho veig tant malament. Confio molt en Roman, entenc que les circumstancies de com han anat els fitxatges i les desvinculacions. L'any passat tot eren bones noticies. Marxa Ocampo, ve Peñarroya, En Roman fitxa gairebé seguits i creant molta il·lusió Renfroe, Toolson, Doellman. Aquesta temporada comencem amn la marxa de Peñarroya i Ifee que han fet mal. Però desenganyem-nos no volien continuar, la substitució pel Pedro ha estat espectacular i en el cas de Lundberg. Doncs en Ryan haurà de ser el titular i ajudar a adaptar-se a en Davis. Si el Base i el Pivot que fitxem son bons jugadors com m'han dit tenim un equip força arreglat...


Així que tranquil·litat i bons aliments i confiem una mica més en la dupla Montañez-Martinez.

En Roman we trust!!
Mira els números de lundberg les 10/11 primeres jornades.. Per això dic que paciència
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: BAXI MANRESA

por SERGI_INC » 17 Jul 2019, 16:23

Xerinola escribió:
joanmo1994 escribió:Jo penso que no és tant mal jugador, l'any passat va ser la seva primera experiència professional, no? Si és així, 10ppp adaptant-se encara a ser professional no ho trobo tant malament...Jo m'esperaré a veure'l jugar per opinar-ne [emoji849]

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Crec que s'està sent, en general, molt dur amb aquest fixatge. A veure el base i center titulars, però no oblidem que dos dels fitxatges estrella ja els tenim de l'any passat i sembla que ningú se'n recordi. Tenir Pere, al preu que hi ha per kg de nacional, i sobretot a toolson es un luxe. Jo crec que tindrem millor plantilla que que al final de la temporada pasada(vull dir amb Corey i sense Sergi). Això sí, patirem més que l'any passat. Anar a Europa és el que té. Però jo ja firmo anar a Europa i salvar-nos a ACB, més que res pq sense anar a Europa ningú podia garantir que repetissim la temporada Pasada (o sigui, arribar a playoff). D'aquesta manera disfrutarem d'Europa.
Al twitter de l´Oscar Herreros, un entrenador coneixedor del básket nòrdic comenta que ens sorpendrà i que és molt bon jugador d´equip. No cal que ens guiem pels videos i ja farem les valoracions quan començem a competir.
Es cert que l´equip no il.lusiona tant com el de la temporada pasada, però ja ho anirem veient.

Kullunut
Mensajes: 35
Registrado: 20 Nov 2002, 11:32

Re: BAXI MANRESA

por Kullunut » 17 Jul 2019, 16:57

Nois, crec que hem de tenir paciència. L’equip que s’està fent serà bo, però com molts dieu, seran claus l’1 i el 5 que falten per fitxar.
A tot equip que hi ha jugadors ofensius (toolson, Davis, el nou 5 , etc..) es necesiten “currantes” que es trenqun la cara per qualsevol pilota, i no per això se’ls ha de tractar de “totxos”…

Paciència nois, paciencia.. que l’any passat a aquestes alçades ja deiem que no aguantariem a l’ACB.. i mireu la temporada que s’ha fet! :botepiernas:


Nota: per cert, fa anys que us llegeixo als estius.. però avui m'he decidit a escriure per primera vegada... :brindo por eso:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Jul 2019, 17:17

tenir dubtes de la relació Montañez amb Pedro es ganes de de fer soroll i no es la millor manera de ajudar al equip :-? :-? , i parlem de jugadors que segur mai hem vist jugar i que no sabem la seva implicació en aquest equip , ahhh i a mes encara falten o 3 jugadors per tenir el equip complet, sort que tenen bon humor i ja un Tweet del Pedro que diu ,,,uiiii quin marrón jo que creia que venia a fer un equip de Handbol :P

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 17 Jul 2019, 17:28

TASTET escribió:
giripower escribió:A veure després de llegir tanta gent que no he te clar vull comparar una mica l'equip de l'any passat amb el d'aquest.

Peñarroya - Pedro Martinez.- Igualat - Tinc debilitat pel Joan, però l'entrenador que més m'agrada després d'ell es el Pedro

Renfroe/Fisher - Encara no tenim titular per a comparar

Jintvainis - Dani Perez - Sortim Guanyant

Iffe Lundberg - Jordan Davis - Sortim Perdent de moment. Aquest fixatge ve a ser un perfil semblant al Lunberg que arriba l'any passat

Ryan Toolson - Ryan Toolson - Ens Quedem Igual

Pere Tomàs - Pere Tomàs - Ens quedem Igual

Alvaro Muñoz - Juampi Vaulet. - Hi sortim perden en el vincle emocional. Tots estimem a L'Alvaro, també es veritat que es irregular. Veurem com s'adapta Vaulet.

Doellman/Vene/Zuba - Baez. Jo opino que mes o menys ens quedem igual. Baez es gat vell coneix la competició i ha fet bones estadístiques ACB i Eurolliga.

Lukovic/Dragovic/Murphy - Magarity A priori ho hauria de fer molt malament per a ser pitjor que Lukovic. Murphy va fer 2 partits bons. I Dragovic era més defensiu tot i alguns partits que va per els seus puntets i ens feia molt sòlids al darrera.

Paco del Aguila - Paco de l'Aguila. Se li suposa una millora. Ja ho va fer molt bé abans de lesió. Va fer que no es notes, quan Lukovic o altres jugadors no rutllaven. Te molt de futur i ens seguirà ajudant.

Sima - Sima - Se suposa que ha de seguir progressant així que hauria de ser un pel millor...

Cady Lalanne - Encara no podem comparar com en el cas del base ens falta per fitxar

Jordan Sakho - Jordan Sakho. En principi ha de millorar, començant de nou la pretemporada com l'any passat si te la sort de no patir lesions, recordeu que al començament rendia més que Lalanne fins a la lesió... Crec que la lesió que va passar li ha de servir com a aprenentatge per a tornar amb força....

No se jo no ho veig tant malament. Confio molt en Roman, entenc que les circumstancies de com han anat els fitxatges i les desvinculacions. L'any passat tot eren bones noticies. Marxa Ocampo, ve Peñarroya, En Roman fitxa gairebé seguits i creant molta il·lusió Renfroe, Toolson, Doellman. Aquesta temporada comencem amn la marxa de Peñarroya i Ifee que han fet mal. Però desenganyem-nos no volien continuar, la substitució pel Pedro ha estat espectacular i en el cas de Lundberg. Doncs en Ryan haurà de ser el titular i ajudar a adaptar-se a en Davis. Si el Base i el Pivot que fitxem son bons jugadors com m'han dit tenim un equip força arreglat...


Així que tranquil·litat i bons aliments i confiem una mica més en la dupla Montañez-Martinez.

En Roman we trust!!
Mira els números de lundberg les 10/11 primeres jornades.. Per això dic que paciència
Es que jo penso que si no tenim els problemes de lesions que hem tingut. Lundberg no juga tants minuts i per tant no fa la temporada que ha fet. Hagués passat mes desapercebut...I no el venen a fitxar

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 17 Jul 2019, 17:30

SERGI_INC escribió:
Xerinola escribió:
joanmo1994 escribió:Jo penso que no és tant mal jugador, l'any passat va ser la seva primera experiència professional, no? Si és així, 10ppp adaptant-se encara a ser professional no ho trobo tant malament...Jo m'esperaré a veure'l jugar per opinar-ne [emoji849]

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Crec que s'està sent, en general, molt dur amb aquest fixatge. A veure el base i center titulars, però no oblidem que dos dels fitxatges estrella ja els tenim de l'any passat i sembla que ningú se'n recordi. Tenir Pere, al preu que hi ha per kg de nacional, i sobretot a toolson es un luxe. Jo crec que tindrem millor plantilla que que al final de la temporada pasada(vull dir amb Corey i sense Sergi). Això sí, patirem més que l'any passat. Anar a Europa és el que té. Però jo ja firmo anar a Europa i salvar-nos a ACB, més que res pq sense anar a Europa ningú podia garantir que repetissim la temporada Pasada (o sigui, arribar a playoff). D'aquesta manera disfrutarem d'Europa.
Al twitter de l´Oscar Herreros, un entrenador coneixedor del básket nòrdic comenta que ens sorpendrà i que és molt bon jugador d´equip. No cal que ens guiem pels videos i ja farem les valoracions quan començem a competir.
Es cert que l´equip no il.lusiona tant com el de la temporada pasada, però ja ho anirem veient.
SEGUR que ha tingut veu al fitxatge el Jordi Juste (que li van demanar opinió, vamos). I més sabent que té de preparador físic un ex de la casa.
Tinc la sensació que ens portaran un 5 pepino

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: BAXI MANRESA

por marcus33 » 17 Jul 2019, 18:01

Excel.lent comparativa Girpower :brindo por eso:

En el tándem Roman/Peñarroya jo tb trust :amor: però amb el Roman/Pedro començo a tenir els meus dubtes :-? Pel que a mi m arriba, Magarity és una petició expressa de Pedro. 8-)[/quote]

Doncs pensat fredament entenc el fitxatge si realment dius que es petició de Pedro. A ell li agrada jugar molt amb el pick&Roll per tant entenc que es busqui un perfil de jugador que sapiga jugar aquestes situacions i sembla que Magarithy això si ho fa bastant be. Això que dius tambe em porta a pensar que l’estil de base que es busca sigui probablement el que has anomenat abans.
Despres del meu patxaran crec que potser no es tan mal fitxatge. :P

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 17 Jul 2019, 18:27

Analitzant fredament, l’any passat teniem a LUKOVIC, jugador que va fer més punts amb la ma trencada que no pas be...
Baez-Magarty no està tant tant malament,un cop tinguem plantilla completa ja valorarem!

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 17 Jul 2019, 19:22

Diuen que tenim un pressupost més baix que l'any passat :(

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Jul 2019, 19:35

racósonat escribió:Diuen que tenim un pressupost més baix que l'any passat :(
I per quin motiu??? no sembla molt lógic i mes si juguem la champions i amb la pujada de els abonaments i teóricament els espónsors :o

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Jul 2019, 19:45

des que s´ha dit de la arribada de Magarity tot sembla negatiu al pobre li deuen xiular les orelles :P i si es confirma que ve toca aplaudir fort i potser en uns mesos farem un repás d´aquests dies :D

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 17 Jul 2019, 21:37

Si no recordo malament, Zuba va venir perquè era més econòmic que Vene o que Drago, no crec que la seva fitxa fos astronòmica.

Jordan segur que té clàusula de sortida (més que res, perquè és obligatoria), però és més improbable que marxi com Renfroe. Renfroe era un jugador consagrat i prou conegut, a més de veterà. Amb Davis no crec que els grans equips se la juguin...

Pel que fa a Magarity, el problema potser no és que el fitxin a ell. El problema és que això converteix Báez en el 4 titular, i això és una dupla que a priori fa molt poca trempera.
I Báez és una aposta segura, farà punts i és un troç de professional. Però em sembla que tots esperaven una mica més pel 4 titular.

Ah, i no és veritat que els argentins triomfin sempre allà on van (llevat que ho preguntis a un argentí, que et dirà que sí).
N'hi ha un munt que han fracassat a l'ACB, el que passa és que sempre recordem els cracks!

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 17 Jul 2019, 22:26

Vaulet és l argentí més jove draftejat a l nba.. Els problemes que van patir ell i el seu germà ho han frenat tot una mica, però si no no, estaria a Manresa

I fa un any us diuen que ve Baez i toe eufòrics, i dieu problemes físics.. I Justin que venia d un any en blanc, casi?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 17 Jul 2019, 22:31

A mi hem dona mes por el Jordan que la dupla de 4. Baez es un tros de jugador per nosaltres.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Jul 2019, 23:05

No crec que ningú dubti de la qualitat de Baez. Pero és normal que hi hagi dubtes de què un jugador de 37 anys pugui aguantar jugant 25-30 minuts, 2 cops a la semana. Suposu que el reservarem per la ACB i a la UCL rotarem bastant.

PW
Mensajes: 958
Registrado: 03 Jun 2006, 00:58

Re: BAXI MANRESA

por PW » 18 Jul 2019, 00:16

Varem tenir argentins els dos ultims , Espil i Facundo Venturini, una cara i una creu

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 00:47