BAXI MANRESA

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Ago 2022, 16:59

Borja Perez. escribió:
Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió: Crec que serà com dius. I sistemes i conceptes diferents amb i sense Justin a pista
Jo crec que el 5 se´l repartiran Hamilton i Lee (com Bako i Sima any passat). Tunde serà el 5è interior (una mena de Sajus) que pot fer de 4 si Tyson recau de la lesió.
Tant Tunde com Lee jugaran el 100% dels minuts al 5. No tenen ni joc de fora a dins ni tir, cap 4 modern t'ho aguanta això
Correcte, pero Tunde pot defensar 4s, Lee no ho se.
Tunde en atac juga per dins i defensant al 4 mentre Justin pot atacar des de fora i defensar al mès gros de l'equip contrari.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 15 Ago 2022, 17:01

Borja Perez. escribió:
Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió: Crec que serà com dius. I sistemes i conceptes diferents amb i sense Justin a pista
Jo crec que el 5 se´l repartiran Hamilton i Lee (com Bako i Sima any passat). Tunde serà el 5è interior (una mena de Sajus) que pot fer de 4 si Tyson recau de la lesió.
Tant Tunde com Lee jugaran el 100% dels minuts al 5. No tenen ni joc de fora a dins ni tir, cap 4 modern t'ho aguanta això
En atac per suposat. El tema és veure si poden compartir minuts amb Hamilton i ells s'enparellen amb el 4 en defensa. Perquè si Pedro no té la idea de fer coincidir algun minut Hamilton amb un dels 5's, llavors la posició de 4 si que queda molt coixa.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 15 Ago 2022, 17:37

Plantilla tancada, personalment satisfet amb la composició, tenim tres jugadors per posició que poden rendir a cert nivell.
Em sap greu, tot i que m'ho imaginava, que no hem pogut aguantar algun dels jugadors de la pasada temporada especialment Thomasson o Francisco, Bako i Moneke ja es veia que seria imposible, pero Joe ha tingut una oferta irrebutxable del Zenit i Ciscu ignoro quin es o sera el seu pròxim equip, una llàstima pero els hi desitjo a tots molta sort, es van deixar la pell per nosaltres.
Tocant de peus a terra, dubto moltíssim que patim per la permanència, el nostre primer objectiu, si Tyson i Hamilton arriven en un estat de forma correcte, el salt de qualitat d'aquest equip pot ser brutal i aquí ja podem pensar en coses molt mes series com lluitar per entrar a play-off i fer un gran paper a la Champions.
Entrant al debat dels 4, veig a Tunde i Lee clarament cincs i m'afegeixo als que pensan que si coincideixen amb Hamilton a pista sera aquest últim qui farà d'ala-pivot ja que te un tir mes que acceptable de mitja i llarga distancia, en defensa, al contrari, sera ell el 5 i Lee o Tunde defensant al 4 al tenir molta mes mobilitat.
Moltes ganes de que aixo comenci i tornar a liar-la.
Si surt be, monument a Xevi Pujol a l'esplanada del pavelló.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 15 Ago 2022, 17:47

Tronn escribió:
Borja Perez. escribió:
Leodavinci39 escribió:
Jo crec que el 5 se´l repartiran Hamilton i Lee (com Bako i Sima any passat). Tunde serà el 5è interior (una mena de Sajus) que pot fer de 4 si Tyson recau de la lesió.
Tant Tunde com Lee jugaran el 100% dels minuts al 5. No tenen ni joc de fora a dins ni tir, cap 4 modern t'ho aguanta això
Correcte, pero Tunde pot defensar 4s, Lee no ho se.
Tunde en atac juga per dins i defensant al 4 mentre Justin pot atacar des de fora i defensar al mès gros de l'equip contrari.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Amb el Pedro ves a saber, potser sense Hamilton a pista es marca un switch a tot block com si fos la NBA :D

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Ago 2022, 19:56

Primera roda de premsa avui a la Mutua.

Típiques paraules de principi de temporada. El més rellevant és que la campanya d'abonaments està anant molt bé, el 90% "llarg" d'abonats de l'any passat ja han renovat i s'hi han afegit 600 altes noves. Sense concretar xifres, en Jordi Serracanta ha dit que ja s'han superat els 3.000.

Tenint en compte que:
1) la campanya no ha tingut molta visibilitat i es podria haver fet millor (com hem dit alguns de nosaltres aquí)
2) queda quasi 1 mes i mig per començar la temporada, i
3) l'augment molt important de preus...

són dades BASTANT BONES.

Aquesta 2022-23 podríem fregar o superar el rècord d'abonats que si no estic errat es situa en uns 3.600 - 3.700 l'any posterior a guanyar la lliga. Sembla molt dificil, però, arribar als 4.000.

Per tant hi ha ganes de bàsquet i el Congost es veurà pràcticament ple la temporada que ve.

Per cert, algú sap si entrenen cada dia aquesta setmana, quin horari fan i si es pot anar a veure?

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 16 Ago 2022, 21:16

3200 abonats multiplicat * 300€ de mitjana abonament = 960.000€!!!!

Això dóna per fer grans coses!!!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 16 Ago 2022, 21:22

Manrusia9 escribió:Primera roda de premsa avui a la Mutua.

Típiques paraules de principi de temporada. El més rellevant és que la campanya d'abonaments està anant molt bé, el 90% "llarg" d'abonats de l'any passat ja han renovat i s'hi han afegit 600 altes noves. Sense concretar xifres, en Jordi Serracanta ha dit que ja s'han superat els 3.000.

Tenint en compte que:
1) la campanya no ha tingut molta visibilitat i es podria haver fet millor (com hem dit alguns de nosaltres aquí)
2) queda quasi 1 mes i mig per començar la temporada, i
3) l'augment molt important de preus...

són dades BASTANT BONES.

Aquesta 2022-23 podríem fregar o superar el rècord d'abonats que si no estic errat es situa en uns 3.600 - 3.700 l'any posterior a guanyar la lliga. Sembla molt dificil, però, arribar als 4.000.

Per tant hi ha ganes de bàsquet i el Congost es veurà pràcticament ple la temporada que ve.

Per cert, algú sap si entrenen cada dia aquesta setmana, quin horari fan i si es pot anar a veure?
L'altre tema és quan estarà a punt l'ampliació del Nou Congost. Amb l'afició que s'ha generat, fins i tot en un pavelló ampliat acabaríem en bastants partits amb totes les entrades venudes.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 16 Ago 2022, 22:55

Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:Primera roda de premsa avui a la Mutua.

Típiques paraules de principi de temporada. El més rellevant és que la campanya d'abonaments està anant molt bé, el 90% "llarg" d'abonats de l'any passat ja han renovat i s'hi han afegit 600 altes noves. Sense concretar xifres, en Jordi Serracanta ha dit que ja s'han superat els 3.000.

Tenint en compte que:
1) la campanya no ha tingut molta visibilitat i es podria haver fet millor (com hem dit alguns de nosaltres aquí)
2) queda quasi 1 mes i mig per començar la temporada, i
3) l'augment molt important de preus...

són dades BASTANT BONES.

Aquesta 2022-23 podríem fregar o superar el rècord d'abonats que si no estic errat es situa en uns 3.600 - 3.700 l'any posterior a guanyar la lliga. Sembla molt dificil, però, arribar als 4.000.

Per tant hi ha ganes de bàsquet i el Congost es veurà pràcticament ple la temporada que ve.

Per cert, algú sap si entrenen cada dia aquesta setmana, quin horari fan i si es pot anar a veure?
L'altre tema és quan estarà a punt l'ampliació del Nou Congost. Amb l'afició que s'ha generat, fins i tot en un pavelló ampliat acabaríem en bastants partits amb totes les entrades venudes.
Això ja es va dir, que anant molt, molt bé al 2024

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Ago 2022, 21:52

Doncs ja tenim Hamilton aqui. I se´l veu en bona forma (al contrari que Maye l any passat :mrgreen: )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ago 2022, 06:44

Interessant i molt completa ànalisi de la plantilla
https://esmaixada.cat/es/analisi-baxi-manresa-2022-23/
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 19 Ago 2022, 11:51

He intentat passar-me per l'entreno d'avui, i em trobo que es fa a porta tancada. En serio s'ha de fer un entreno de pretemporada a porta tancada? :roll:

Leodavinci39
Mensajes: 23877
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Ago 2022, 13:31

cuttlas escribió:He intentat passar-me per l'entreno d'avui, i em trobo que es fa a porta tancada. En serio s'ha de fer un entreno de pretemporada a porta tancada? :roll:
Crec que és habitual les darreres temporades :roll: . Segurament aviat faran un "media day" per què premsa i aficionats pogueu seguir l entreno i parlar amb els jugadors
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Ago 2022, 14:42

cuttlas escribió:He intentat passar-me per l'entreno d'avui, i em trobo que es fa a porta tancada. En serio s'ha de fer un entreno de pretemporada a porta tancada? :roll:
El club ja ho va anunciar per les XXSS. Ho trobo fins a cert punt normal

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 19 Ago 2022, 14:46

Manrusia9 escribió:
cuttlas escribió:He intentat passar-me per l'entreno d'avui, i em trobo que es fa a porta tancada. En serio s'ha de fer un entreno de pretemporada a porta tancada? :roll:
El club ja ho va anunciar per les XXSS. Ho trobo fins a cert punt normal
Cada any he anat a veure els entrenaments sense problema.
Aquest any encara no he anat, de manera que no se si es alguna mesura implantada aquest any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Ago 2022, 14:49

Tronn escribió:
Manrusia9 escribió:
cuttlas escribió:He intentat passar-me per l'entreno d'avui, i em trobo que es fa a porta tancada. En serio s'ha de fer un entreno de pretemporada a porta tancada? :roll:
El club ja ho va anunciar per les XXSS. Ho trobo fins a cert punt normal
Cada any he anat a veure els entrenaments sense problema.
Aquest any encara no he anat, de manera que no se si es alguna mesura implantada aquest any.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Sí, jo també. Però entenc que vulguin traballar amb tranquilitat... avui dia tot deu pot gravar amb el mòbil i és millor per ells treballar a porta tancada.
Jo ho entenc, tot i que m'agradaria també poder veure algun entreno

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 19 Ago 2022, 15:53

Si sap greu no veure entrenaments però sé entén, potser tindrien de fer un parell de portes obertes
:brindo por eso: i aquest no és el primer any...ja fa uns quants que es a porta tancada :-?

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Ago 2022, 16:07

Leodavinci39 escribió:Interessant i molt completa ànalisi de la plantilla
https://esmaixada.cat/es/analisi-baxi-manresa-2022-23/
Molt bo i complert anàlisi.

Només dos temes a tenir en compte:
reconeix que Lee només anota des de sota la cistella, però apunta que potser el veurem de 4. Em sembla evident que si un dels 5 ha de fer de 4 (en atac) és Hamilton.

Apunta que Harding té (una mica) millors estadístiques que Francisco, però s'ha de tenir en compte que prové d'una lliga de nivell força inferior a l'ACB (i on suposo tenia llicència per tirar-s'ho tot). Està clar que Francisco a LEB hagués tingut encara millors números.
En qualsevol cas, sí que crec que l'americà farà una bona temporada, però dubto que millori a Ciscu.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Ago 2022, 18:18

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Interessant i molt completa ànalisi de la plantilla
https://esmaixada.cat/es/analisi-baxi-manresa-2022-23/
Molt bo i complert anàlisi.

Només dos temes a tenir en compte:
reconeix que Lee només anota des de sota la cistella, però apunta que potser el veurem de 4. Em sembla evident que si un dels 5 ha de fer de 4 (en atac) és Hamilton.

Apunta que Harding té (una mica) millors estadístiques que Francisco, però s'ha de tenir en compte que prové d'una lliga de nivell força inferior a l'ACB (i on suposo tenia llicència per tirar-s'ho tot). Està clar que Francisco a LEB hagués tingut encara millors números.
En qualsevol cas, sí que crec que l'americà farà una bona temporada, però dubto que millori a Ciscu.
És que Ciscu és molt i molt bo, no sabem el què teníem. Un jugador físicament potentíssim i això ho aprofitava en els dos cantons de la pista. Harding tindrà altres virtuts però no el físic, son jugadors bastant diferents.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Ago 2022, 18:25

Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Interessant i molt completa ànalisi de la plantilla
https://esmaixada.cat/es/analisi-baxi-manresa-2022-23/
Molt bo i complert anàlisi.

Només dos temes a tenir en compte:
reconeix que Lee només anota des de sota la cistella, però apunta que potser el veurem de 4. Em sembla evident que si un dels 5 ha de fer de 4 (en atac) és Hamilton.

Apunta que Harding té (una mica) millors estadístiques que Francisco, però s'ha de tenir en compte que prové d'una lliga de nivell força inferior a l'ACB (i on suposo tenia llicència per tirar-s'ho tot). Està clar que Francisco a LEB hagués tingut encara millors números.
En qualsevol cas, sí que crec que l'americà farà una bona temporada, però dubto que millori a Ciscu.
És que Ciscu és molt i molt bo, no sabem el què teníem. Un jugador físicament potentíssim i això ho aprofitava en els dos cantons de la pista. Harding tindrà altres virtuts però no el físic, son jugadors bastant diferents.
I sí, gran anàlisis el de esmaixada. Es posa de manifest el que ja veiem molts, que Lee-Tunde no iguala a Bako-Sima (molt gràfic les cartes de llençament, Lee i Tunde només llencen sota el cèrcol! Aquí perdem clarament), però aquest any tenim altres alternatives que podrien contrarrestar aquesta mancança: l'ampli ventall de registres que té Hamilton i el millor tir exterior de més jugadors interiors versus any passat (Marcis, Tyson i el propi Hamilton poden fer-ho bé).

Interessant temporada es presenta!

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Ago 2022, 19:35

Manrusia9 escribió:
Manrusia9 escribió:
Johnny2 escribió:
Molt bo i complert anàlisi.

Només dos temes a tenir en compte:
reconeix que Lee només anota des de sota la cistella, però apunta que potser el veurem de 4. Em sembla evident que si un dels 5 ha de fer de 4 (en atac) és Hamilton.

Apunta que Harding té (una mica) millors estadístiques que Francisco, però s'ha de tenir en compte que prové d'una lliga de nivell força inferior a l'ACB (i on suposo tenia llicència per tirar-s'ho tot). Està clar que Francisco a LEB hagués tingut encara millors números.
En qualsevol cas, sí que crec que l'americà farà una bona temporada, però dubto que millori a Ciscu.
És que Ciscu és molt i molt bo, no sabem el què teníem. Un jugador físicament potentíssim i això ho aprofitava en els dos cantons de la pista. Harding tindrà altres virtuts però no el físic, son jugadors bastant diferents.
I sí, gran anàlisis el de esmaixada. Es posa de manifest el que ja veiem molts, que Lee-Tunde no iguala a Bako-Sima (molt gràfic les cartes de llençament, Lee i Tunde només llencen sota el cèrcol! Aquí perdem clarament), però aquest any tenim altres alternatives que podrien contrarrestar aquesta mancança: l'ampli ventall de registres que té Hamilton i el millor tir exterior de més jugadors interiors versus any passat (Marcis, Tyson i el propi Hamilton poden fer-ho bé).

Interessant temporada es presenta!
+1 Les defenses de Ciscu eren espectaculars.
I en atac es treia jugades del barret quan tothom estava col·lapsat i sense idees.

De Harding Jo espero que en defensa simplement faci la seva feina, encara que no aconsegueixi els taps ni robar les pilotes del gran Ciscu. I en atac ens doni un joc més sobri però també més fiabilitat en el triple.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 06:25