BAXI MANRESA

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 15 Dic 2019, 10:16

Contentíssim per la victòria que te un doble regust per ser contra la Penya i al seu camp.
La necessitàvem com l'aire que respirem, ja fa uns quants partits que es notava una millora en el joc pero calia una victòria per la refermar la confiança de l'equip.
Molt grans tots, pero cal destacar Toolson i Kravish, per cert encara no ha sortit ningú a dir que Ryan no defensa, ¿extrany, no? Un súper luxe per nosaltres que tant de bo el tinguem molts anys.
Be esta el que be acava, pero m'afegeixo als que pensen que per jugar de base s'estimen mes Cvetkovic que Nelson.
Tampoc he vist als que deien que Pérez no era base ACB, ¡el que s'ha de sentir! tenim la millor parella de bases, Ferrari/Pérez, en moooolts anys.
Ara a gaudir uns dies de la victòria i que aquesta serveixi par anar cap a amunt d'una vegada. Portem una bona dinàmica i diumenge podem guanyar al València i encara tindrem un Nadal millor del que ens pensàvem.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 15 Dic 2019, 11:20

Ahir va sortir cara després d'uns quants partits a l'acb que sortia creu. A dos minuts per acabar la prórroga ningú hagués pensat en guanyar i el carácter i la bona presa de decisions ens van dur a la victòria. Crec que ningú ho ha comentat però vam perdre 9 pilotes en tot el partit per 5 recuperades.

En positiu: El partidàs de Toolson i Kravish. La grapa de Vaulet, l'encert de Báez, la direcció de Dani, la brega de Mitrovic, Dulkys, i la determinació de Magaritis entrant a cistella.

En negatiu: Els triples mal seleccionats (Dulkys, Magaritis i Dani) i les faltes tontes per no saber defensar de Nelson.

Ahir Cvetkovic hauria d'haver entrat per Nelson/Dulkys (millor pel primer). 36 minuts va jugar Dani Pérez i arriba un moment que l'oxigen no t'arriba al cap. Ahir va tirar tres triples frontals, que estant més fresc, hauria triat una millor opció.

cuttlas
Mensajes: 5431
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 15 Dic 2019, 12:18

El ratio minuts jugats / antiesportives de Nelson ha de ser digne d'admiració.

Sabem algo de Dulkys per cert? Jo intentaria allargar el contracte ni que sigui un més mes, fins que en Pere estigui totalment recuperat.

goyathay
Mensajes: 2075
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 15 Dic 2019, 12:38

La victoria d'ahir a part de Toolson i Kravitch, m'agradaria recalcar que també te merit de Pedro Martinez. Ho dic ja que altres vegades l'he culpat de la derrota o de la situació de l'equip. Crec que ultimament aquests finals ajustats el guanyem gracies a ell. Com a simpatia potser es un cero pero com a estrategic i com a joc de pissara aquest tio té un 10. Els vem saber atacar la zona un cop rere l'altre i la porta enrera la vem fer moltes vegades. De fet, això es va donar el partit.
I si, criticar a Dani per que no anota no ho veig lògic. Em recorda molt en el seu joc al bo del Javi Rodriguez que era capç de fer 20 punts de valoració amb nomès 4 punts anotats i tots de tir lliure! Però crec que el Dani es millor ja que te més anotació que el Javi. I si no, al temps.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Avatar de Usuario
Dobercat
Mensajes: 188
Registrado: 02 Jul 2012, 16:00

Re: BAXI MANRESA

por Dobercat » 15 Dic 2019, 13:53

Hi ha un moment curiós ahir a la retransmissió , en el darrer temps mort del partit, quan preparem la darrera defensa , el Pedro volia jugar amb 4 petits, però es gira i pregunta en veu alta, no tenim ningú mes petit? Doncs amb aquests.... tirant d’irionia, ja que teníem els dos ales amb 5 faltes i ningú mes a la banqueta

Johnny2
Mensajes: 6580
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Dic 2019, 14:04

Toolson sí que defensa. No és un gran defensor, però sí que hi posa ganes i té visió de joc. El què passa també que s'ha de dosificar una mica, perquè no té substitut. Ahir 36 min per partit!

El Ryan no té substitut ni el pot tenir, perquè no podem fitxar ningú tant bo. Ara bé, Dani sí que hauria de tenir algú que li donés oxígen, que la seva posició té moolt de desgast i ja no és un xaval! Nelson només ho pot ser amb equips com el Torun que defensen amb la mirada. El Cvektovic hauria de ser el relleu natural.
[img][/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 15 Dic 2019, 14:22

Be, doncs amb la derrota del Fuenla els passem a la classificació.

#gladyr#
Mensajes: 3319
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 15 Dic 2019, 14:47

Emcara em dura la erecció del Olímpic

Gran equip i gran afició, sense ser més de 70-80 animant més que tot olímpic.

Orgullós de l'equip i de l'afició.

goyathay
Mensajes: 2075
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 15 Dic 2019, 15:38

#gladyr# escribió:Emcara em dura la erecció del Olímpic

Gran equip i gran afició, sense ser més de 70-80 animant més que tot olímpic.

Orgullós de l'equip i de l'afició.
A mi tambe em dura la trempera d'ahir
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5118
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 15 Dic 2019, 15:48

ara ja toca pensar en el partit de diumenge contra el València i que dificil però es pot guanyar i sempre ajuda al fet que ells aquesta setmana tenen dos partits de Eurolliga que una mica SI els pot afectar, esperem un gran ambient ja que aquest equip se ho mereix :cosuverde:

cuttlas
Mensajes: 5431
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 15 Dic 2019, 16:01

Jo per Lituania no convocava ni a Dani ni a Toolson. Com si juguem amb Nelson, Orrit i Jou tot el partit.

Johnny2
Mensajes: 6580
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Dic 2019, 17:48

cuttlas escribió:Jo per Lituania no convocava ni a Dani ni a Toolson. Com si juguem amb Nelson, Orrit i Jou tot el partit.
Home, tenint en compte que la Champions és el dimarts, i l'ACB el diumenge a casa, no passa res per convocar-los, però que no es mengin una minutada com en els darrers partits.
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 15 Dic 2019, 18:59

Johnny2 escribió:
cuttlas escribió:Jo per Lituania no convocava ni a Dani ni a Toolson. Com si juguem amb Nelson, Orrit i Jou tot el partit.
Home, tenint en compte que la Champions és el dimarts, i l'ACB el diumenge a casa, no passa res per convocar-los, però que no es mengin una minutada com en els darrers partits.
Jo diria que juguem dimecres a les 6 de la Tarda!!!!!
I jo si k els convocaria , però jugar....doncs o gens ben poc!!!!
Priorat ACB!!!!!!
I Ahir quin partidàs!!!! Sabeu si el repatirant algun dia per movistar????

#gladyr#
Mensajes: 3319
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 15 Dic 2019, 19:10

Desde ordinador i tablet es pot veure repetit quan vulguis fins cap setmana que ve.

Johnny2
Mensajes: 6580
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Dic 2019, 19:29

Patterson escribió:
Johnny2 escribió:
cuttlas escribió:Jo per Lituania no convocava ni a Dani ni a Toolson. Com si juguem amb Nelson, Orrit i Jou tot el partit.
Home, tenint en compte que la Champions és el dimarts, i l'ACB el diumenge a casa, no passa res per convocar-los, però que no es mengin una minutada com en els darrers partits.
Jo diria que juguem dimecres a les 6 de la Tarda!!!!!
I jo si k els convocaria , però jugar....doncs o gens ben poc!!!!
Priorat ACB!!!!!!
I Ahir quin partidàs!!!! Sabeu si el repatirant algun dia per movistar????
Juguem dimarts! A les 19 hrs hora local!
http://www.championsleague.basketball/es/19-20
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 15 Dic 2019, 20:18

#gladyr# escribió:Desde ordinador i tablet es pot veure repetit quan vulguis fins cap setmana que ve.
Ok, gràcies.

rfccreus
Mensajes: 5118
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 15 Dic 2019, 20:48

Patterson escribió:
Johnny2 escribió:
cuttlas escribió:Jo per Lituania no convocava ni a Dani ni a Toolson. Com si juguem amb Nelson, Orrit i Jou tot el partit.
Home, tenint en compte que la Champions és el dimarts, i l'ACB el diumenge a casa, no passa res per convocar-los, però que no es mengin una minutada com en els darrers partits.
Jo diria que juguem dimecres a les 6 de la Tarda!!!!!
I jo si k els convocaria , però jugar....doncs o gens ben poc!!!!
Priorat ACB!!!!!!
I Ahir quin partidàs!!!! Sabeu si el repatirant algun dia per movistar????
el partit es dimarts a les 6 de la tarda per Esport 3 i DAZN

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 15 Dic 2019, 21:26

Dimarts ha d'haver molts minuts per Nelson, Jou, Sima, i donar alguns minuts a Órrit.

Menys minuts per Toolson, Dani, Vaulet.

Leodavinci39
Mensajes: 23852
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 16 Dic 2019, 13:48

cuttlas escribió:El ratio minuts jugats / antiesportives de Nelson ha de ser digne d'admiració.

Sabem algo de Dulkys per cert? Jo intentaria allargar el contracte ni que sigui un més mes, fins que en Pere estigui totalment recuperat.
Pel que arriba a Radio Macuto, la intenció és renovar-lo un altre mes 8-) Però no és fácil, demana més diners (lògicament)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
sharcashmo
Mensajes: 5256
Registrado: 01 Dic 2006, 08:46

Re: BAXI MANRESA

por sharcashmo » 16 Dic 2019, 14:01

Ei,

felicitats per la victòria des de Badalona. He trigat uns dies però es que havia de digerir la derrota després d'anar guanyant de set a falta de dos minuts per acavar la pròrroga. Té molt de mèrit no abaixar els braços quan està tot tan negre, i en va tenir recompensa.

Salut, i ens veiem a Manresa ;)

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 02 Abr 2024, 14:41