BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jun 2018, 00:46

Avans Sakho que Costa. Sakho te marge de millor i Costa sabem que ho pot fer bé però si a leb li ha faltat despuntar, no crec pas que ho faci a ACB on tindrà millors bases de rivals. I en leb un pal pase i una perdua de les seves era mig basquet, en Acb es dos punts segur i potser fin i tot falta o triple.

M'afegeixo a els que els hi desgrada la samarreta i el logo però bueno, el logo es el que es i ja que paguen s'ha de respectar però el disseny de la samarreta si que s'el podien haver currat una miqueta mes.

Ara, millor Baxi Manresa que Vagi Manresa! :mrgreen:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Terquinmott
Mensajes: 89
Registrado: 30 Oct 2017, 01:18

Re: BAXI MANRESA

por Terquinmott » 19 Jun 2018, 03:59

He llegit en diversos comentaris que Nacho I Trias no continuarán tots dos, sino un o l'altre, la pregunta sería, a qui escollirieu per ACB? A mí Trias m'ofereix dubtes a nivell defensiu, en atac cap ni una, Nachete donaría mes equilibri, que en penseu?

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 19 Jun 2018, 08:32

Terquinmott escribió:He llegit en diversos comentaris que Nacho I Trias no continuarán tots dos, sino un o l'altre, la pregunta sería, a qui escollirieu per ACB? A mí Trias m'ofereix dubtes a nivell defensiu, en atac cap ni una, Nachete donaría mes equilibri, que en penseu?
Jo pel que m'ha semblat interpretar del que he sentit/m'han comentat, entenc que la prioritat del club i Roman és Trias. Ara mateix la situació està condicionada a la seva decisió. Si Trias decideix continuar, es quedarà amb nosaltres. Si decideix retirar-se, és probable que li fem oferta a Nacho per renovar.

Trias, per mi seria un gran "fitxatge a l'ACB com a 5è interior per a un equip com el nostre. D'acord que té el gran handicap que li falten KG i davant molts 5s patirà molt darrera, però també té moltes coses bones. És molt àgil, i en atac els pot fer mal per velocitat, és veterà i ha passat per 1000 batalles, experiència i saber estar al vestidor i coneixedor de la lliga, a part que els àrbitres també el coneixen a ell. Jo penso que si és com a 5è interior amb un rol com a tal i l'experiència que té, pot aportar molt a l'equip (a la pista i a vestuari en moments calents).

Sigui quin sigui el que es quedi dels 2, ens aportarà i això es l'important. Nacho si és l'escollit també ens aportaria molt com a 4 suplent.

Pel que fa a la samarreta, en un primer moment tampoc em va agradar gaire el dissenty, però a mesura que me l'he anat mirant no em desagrada tant. És un disseny senzill però diferent. Per cert, la samarreta guanya bastant si la veieu amb tota l'equipació sencera (samarreta i pantaló). Hi ha alguna foto que corre per les xarxes del David Òrrit i si ho veus tot junt no està tan malament com queda, amb la part superior blanca i la resta tot de vermell! Entenc que la 2a equipació, la dels partits de fora, serà la part superior vermella i la resta blanc.

Tan de bo ens porti sort!

Salut!

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 19 Jun 2018, 10:44

Segons Regió7 BAXI aportarà 200.000 €

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 19 Jun 2018, 11:25

Ara un cop passats uns dies voldria agrair la feina feta a tots i cada un dels que han treballat perquè estiguem a l'ACB. El President i el consell executiu, a Roman Montañez, a Aleix Duran i Diego Ocampo i tots els jugadors. I a la Grada d'animació, per portar l'animació a un crescendo continu durant els play offs.

Abans de tornar a jugar a LEB segurament tots pensàvem que pujar no seria difícil. Però ho ha estat i molt.
Te un mèrit molt gran que el Manresa cada vegada que baixa en una o com a molt dues temporades es torni a plantar a l'ACB. Si no mirem els nostres companys de viatge a l'ACB, el Breogan un històric del basquet como nosaltres i que ha tingut que esperar 12 anys per a tornar.

Això vol dir que a Manresa te una forma de fer les coses pròpia, amb pocs recursos però amb serietat i professionalitat i que passa de directiva a directiva, de president a president, d'entrenador a entrenador, de avis a nets a la grada, que es el secret del nostre èxit.

I us dic una cosa crec que ara a "toro passat" veient com hem aconseguit l'ascens. El patiment en aquests play offs ha sigut la millor forma d'ascendir. Haver guanyat la lliga regular segurament no ens hagués donat aquesta comunió afició-equip. Haver guanyat a Melilla 3-0 o 3-1 tampoc. El arribar al 5 partit i veure un Congost espectacular del que se'n sorprenien gent com Nacho Solozabal o Robirosa que feia temps que no veien un ambient així a Manresa.

Nosaltres segurament hauriem preferit quedar primers o guanyar al Melilla per la via ràpida. Però crec sincerament que ha sigut la millor medicina per a entomar amb embranzida la tornada a l'ACB. Segurament es el guió que hauria dissenyat un guionista de Hollywood.

Som-Hi Manresa!!

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 19 Jun 2018, 11:28

racósonat escribió:Segons Regió7 BAXI aportarà 200.000 €
No és cert. És bastant més però no van voler fer torn de preguntes pon no volen dir els diners que donen però és bastant mes
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 19 Jun 2018, 11:54

giripower escribió:Ara un cop passats uns dies voldria agrair la feina feta a tots i cada un dels que han treballat perquè estiguem a l'ACB. El President i el consell executiu, a Roman Montañez, a Aleix Duran i Diego Ocampo i tots els jugadors. I a la Grada d'animació, per portar l'animació a un crescendo continu durant els play offs.

Abans de tornar a jugar a LEB segurament tots pensàvem que pujar no seria difícil. Però ho ha estat i molt.
Te un mèrit molt gran que el Manresa cada vegada que baixa en una o com a molt dues temporades es torni a plantar a l'ACB. Si no mirem els nostres companys de viatge a l'ACB, el Breogan un històric del basquet como nosaltres i que ha tingut que esperar 12 anys per a tornar.

Això vol dir que a Manresa te una forma de fer les coses pròpia, amb pocs recursos però amb serietat i professionalitat i que passa de directiva a directiva, de president a president, d'entrenador a entrenador, de avis a nets a la grada, que es el secret del nostre èxit.

I us dic una cosa crec que ara a "toro passat" veient com hem aconseguit l'ascens. El patiment en aquests play offs ha sigut la millor forma d'ascendir. Haver guanyat la lliga regular segurament no ens hagués donat aquesta comunió afició-equip. Haver guanyat a Melilla 3-0 o 3-1 tampoc. El arribar al 5 partit i veure un Congost espectacular del que se'n sorprenien gent com Nacho Solozabal o Robirosa que feia temps que no veien un ambient així a Manresa.

Nosaltres segurament hauriem preferit quedar primers o guanyar al Melilla per la via ràpida. Però crec sincerament que ha sigut la millor medicina per a entomar amb embranzida la tornada a l'ACB. Segurament es el guió que hauria dissenyat un guionista de Hollywood.

Som-Hi Manresa!!
Estic motl d'acord amb el què comentes. El Play off ens ha fet patir molt, però alhora ha ajudat molt a unir afició i equip i a retornar la il·lusió i l'ambient de les grans ocasions al Nou Congost. També s'assaboreix molt més l'ascens així.

Per la temporada vinent serà igual o més important portar i fitxar bons jugadors com mantenir aquest ambient a cada partit. Si aconseguissim fer un ambient així, ja us dic jo que per temporada guanyaríem 3 o4 partits més a casa. Segur.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Jun 2018, 12:22

vittiman escribió:
Terquinmott escribió:He llegit en diversos comentaris que Nacho I Trias no continuarán tots dos, sino un o l'altre, la pregunta sería, a qui escollirieu per ACB? A mí Trias m'ofereix dubtes a nivell defensiu, en atac cap ni una, Nachete donaría mes equilibri, que en penseu?
Jo pel que m'ha semblat interpretar del que he sentit/m'han comentat, entenc que la prioritat del club i Roman és Trias. Ara mateix la situació està condicionada a la seva decisió. Si Trias decideix continuar, es quedarà amb nosaltres. Si decideix retirar-se, és probable que li fem oferta a Nacho per renovar.
Jo també prefereixo Trias, simplement per a fer pinya, vestuari i club.

Cap dels dos els veig jugant més de 10 minuts a ACB, però crec que Trias pot aportar més a fora de la pista.
[img][/img]

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 19 Jun 2018, 12:23

vittiman escribió:
giripower escribió:Ara un cop passats uns dies voldria agrair la feina feta a tots i cada un dels que han treballat perquè estiguem a l'ACB. El President i el consell executiu, a Roman Montañez, a Aleix Duran i Diego Ocampo i tots els jugadors. I a la Grada d'animació, per portar l'animació a un crescendo continu durant els play offs.

Abans de tornar a jugar a LEB segurament tots pensàvem que pujar no seria difícil. Però ho ha estat i molt.
Te un mèrit molt gran que el Manresa cada vegada que baixa en una o com a molt dues temporades es torni a plantar a l'ACB. Si no mirem els nostres companys de viatge a l'ACB, el Breogan un històric del basquet como nosaltres i que ha tingut que esperar 12 anys per a tornar.

Això vol dir que a Manresa te una forma de fer les coses pròpia, amb pocs recursos però amb serietat i professionalitat i que passa de directiva a directiva, de president a president, d'entrenador a entrenador, de avis a nets a la grada, que es el secret del nostre èxit.

I us dic una cosa crec que ara a "toro passat" veient com hem aconseguit l'ascens. El patiment en aquests play offs ha sigut la millor forma d'ascendir. Haver guanyat la lliga regular segurament no ens hagués donat aquesta comunió afició-equip. Haver guanyat a Melilla 3-0 o 3-1 tampoc. El arribar al 5 partit i veure un Congost espectacular del que se'n sorprenien gent com Nacho Solozabal o Robirosa que feia temps que no veien un ambient així a Manresa.

Nosaltres segurament hauriem preferit quedar primers o guanyar al Melilla per la via ràpida. Però crec sincerament que ha sigut la millor medicina per a entomar amb embranzida la tornada a l'ACB. Segurament es el guió que hauria dissenyat un guionista de Hollywood.

Som-Hi Manresa!!
Estic motl d'acord amb el què comentes. El Play off ens ha fet patir molt, però alhora ha ajudat molt a unir afició i equip i a retornar la il·lusió i l'ambient de les grans ocasions al Nou Congost. També s'assaboreix molt més l'ascens així.

Per la temporada vinent serà igual o més important portar i fitxar bons jugadors com mantenir aquest ambient a cada partit. Si aconseguissim fer un ambient així, ja us dic jo que per temporada guanyaríem 3 o4 partits més a casa. Segur.
Estic super d'acord amb els 2. Jo quan vinc normalment es amb la dona, però quan hem jugat en Divendres i Dimarts no pot venir per horaris de feina.

El tema es que he anat enredant diferent gent per venir amb mi des de Vilafranca, i al final estaven tots pendents de ràdios i teles(a la feina també molta gent ha anat seguint), i algun encara es va agafar entrada per venir expressament i tot. Vull dir que el boca orella s'ha anat fent a tot arreu.

Ara falta aprofitar l'embranzida!
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2018, 12:35

Jo només recordo que Trias l últim cop que va jugar a acb va ser la primera temporada de l Andorra i amb un paper cada cop més residual i que Nacho Martin fa 2 el va fitxar l Andorra després de jugar a l HGC...jo ho tinc clar
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 19 Jun 2018, 12:48

Correcte, per ACB, Nacho Martin sense cap dubte. I per jugar bastant mes de 10 minuts. Que no fa ni 2 anys que era un dels millors 4 de la lliga, jugant minutades amb l'Estu eh?
Estic convençut que fent una bona pretemporada que li permeti arribar bé físicament, pot tornar a ser determinant.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Jun 2018, 12:50

Espil21 escribió:
racósonat escribió:Segons Regió7 BAXI aportarà 200.000 €
No és cert. És bastant més però no van voler fer torn de preguntes pon no volen dir els diners que donen però és bastant mes
Hauria de ser BASTANT més. ICL se n'anava prop dels 500 mil, i en teoria Baxi aporta més.
A part que amb 200 mil a l'ACB, no dóna ni per pipes.
[img][/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 19 Jun 2018, 13:21

cuttlas escribió:Correcte, per ACB, Nacho Martin sense cap dubte. I per jugar bastant mes de 10 minuts. Que no fa ni 2 anys que era un dels millors 4 de la lliga, jugant minutades amb l'Estu eh?
Estic convençut que fent una bona pretemporada que li permeti arribar bé físicament, pot tornar a ser determinant.

Determinant tampoc, pero que per ACB, es absurd comparar el que pot aportar dins del camp Trias o Nacho, es una obvietat. Per altre banda, pel que s'ha vist fins ara, no crec que Nacho resti al vestuari, sino tot al contrari. Se la vist implicat , si desde l'inici Diego li otorga un rol de lider al vestuari, sumarà com el que més.
Imagen

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 19 Jun 2018, 14:47

Efectivamente Baxi, aportará bastante más de 200 mil €, por otra parte he leído que ICL donaba 500 mil, pues tampoco, era bastante menos.
En otro comentario ya lo he dicho pero me reitero, no os penséis que somos el Valencia o Unicaja, seguimos siendo un club humilde pero ahora al menos podemos respirar, que ya es mucho, eso sí creo que podemos mirar el futuro con optimismo cosa que hacía tiempo que no pasaba.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 19 Jun 2018, 15:04

bowie15 escribió:Efectivamente Baxi, aportará bastante más de 200 mil €, por otra parte he leído que ICL donaba 500 mil, pues tampoco, era bastante menos.
En otro comentario ya lo he dicho pero me reitero, no os penséis que somos el Valencia o Unicaja, seguimos siendo un club humilde pero ahora al menos podemos respirar, que ya es mucho, eso sí creo que podemos mirar el futuro con optimismo cosa que hacía tiempo que no pasaba.
El primer año de ICL con Manresa aportaba algo menos del medio millón de euros, pero no mucho menos.
El año pasado, en LEB, si que aportó bastante menos de esa cifra.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 Jun 2018, 17:51

Jo em referia òbviament a ACB, que és amb el què estem comparant.
[img][/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 19 Jun 2018, 20:58

TASTET escribió:Jo només recordo que Trias l últim cop que va jugar a acb va ser la primera temporada de l Andorra i amb un paper cada cop més residual i que Nacho Martin fa 2 el va fitxar l Andorra després de jugar a l HGC...jo ho tinc clar
Trias va jugar després d'Andorra al València, on va fer alguns partits bastant bons, tot i que la resta van ser amb presència testimonial.

Un Trias en plan Grimau la temporada de Pedro Martínez no el descarto gens, pot ser un bon mestre per Shako i jugar de 4/5 depenent del partit.

DaFlow demanarà una bona fitxa.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2018, 22:54

Tota la raó.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 20 Jun 2018, 12:58

irontms escribió:
TASTET escribió:Jo només recordo que Trias l últim cop que va jugar a acb va ser la primera temporada de l Andorra i amb un paper cada cop més residual i que Nacho Martin fa 2 el va fitxar l Andorra després de jugar a l HGC...jo ho tinc clar
Trias va jugar després d'Andorra al València, on va fer alguns partits bastant bons, tot i que la resta van ser amb presència testimonial.

Un Trias en plan Grimau la temporada de Pedro Martínez no el descarto gens, pot ser un bon mestre per Shako i jugar de 4/5 depenent del partit.

DaFlow demanarà una bona fitxa.
Bé, és que aquí hi ha una de les claus. S'han de valorar molts aspectes com temes de vestidor, esportius, situació de mercat (jugadors que puguis fitxar, etc..) i un dels importants és el tema fitxa. És obvi que si es queda Trias cobrarà/demanarà menys que Nacho.

Trias ja ho va dir que si continua és per la il·lusió d'acabar a ACB i poder haver jugat amb tots els equips catalans a la màxima categoria (li falta el Manresa). Amb 37 anys i tot fet Trias no el mou tan el tema econòmic sinó la motivació i la il·lusió. Nacho, en canvi, demanarà més calers segur per tota la temporada.

Veurem què passa.

Esperem que aviat comencin a sonar noms i tinguem notícies de moviments. :lol:

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 20 Jun 2018, 14:15

Rafa Martinez ha renovat pel Valencia
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 04:58